Pagina 1 van 257 1231151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 11539

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #1
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard Vitesse nieuws

    Zet hier gerust alles wat je weet over de club uit Arnhem.


    Lazovic meldt zich toch voor interland Servië

    Bron : VI

    Tegen de zin van trainer Aad de Mos in is Danko Lazovic afgereisd naar zijn vaderland. De Servische spits van Vitesse voegt zich bij de nationale ploeg van zijn land voor een oefenduel met Tsjechië.
    De Mos had liever gezien dat zijn aankoop in Arnhem zou blijven. Twee dagen na de interland moet Vitesse namelijk al voor de competitie aantreden tegen Sparta Rotterdam en de afwezigheid van Lazovic zou volgens De Mos ten koste gaan van de voorbereiding op dat duel.

    'Ik moet erbij zijn', vertelde Lazovic aan Omroep Gelderland. 'Het is de eerste interland van Servië als zelfstandig land. De trainer is er niet blij mee, dat weet ik, maar ik zal me laten zien tegen Sparta. Ik speel waarschijnlijk maar een half uur met Servië.'

    Of Anders Due en Mads Junker zich zullen voegen bij hun nationale ploeg is niet bekend. De Mos hoopte, net als in het geval van Lazovic, dat hij beide Denen in Arnhem kon houden.

    Lazovic , begint weer lekker bij zijn nieuwe club en beseft nog steeds niet wie hem betaalt.
    Nog een seizoen als hiervoor en deze te goed betaalde prof is uitgevoetbalt.
    Laatst gewijzigd door DMF; 13 oktober 2015 om 22:08

  2. #2
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Van Basten haalt Theo Janssen bij Oranje

    Marco van Basten haalt wederom een nieuwe speler bij de selectie van het Nederlands elftal: Theo Janssen. De Arnhemse middenvelder is opgeroepen als vervanger van Wesley Sneijder.
    Sneijder meldde zich af voor de oefeninterland tegen Ierland omdat de Ajacied en zijn vrouw dezer dagen een kind verwachten.

    Het is niet voor het eerst dat Janssen deel uitmaakt van de Oranje-selectie. In 2001 selecteerde de toenmalige bondscoach Louis van Gaal Janssen al eens, maar hij liet hem destijds niet spelen.

    Van Basten en John van 't Schip hadden de 25-jarige Janssen één keer opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Dat deden zij voor het oefenduel met Ecuador in maart, maar Janssen moest afzeggen omdat hij een amandeloperatie had ondergaan.

    Van Basten heeft besloten de training die het Nederlands elftal maandagmiddag zou afwerken op het terrein van Rijnsburgse Boys, af te gelasten.

    (bron: www.vi.nl)

  3. #3
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Deense selectie droom voor Mads Junker

    14-08-2006 TV Gelderland TxT

    Vitesse-spits Mads Junker is alnog opgeroepen voor de selectie van de Deense nationale ploeg, die komende woensdag een oefeninterland speelt in Odense tegen Polen.

    Mads Junker maakte al deel uit van de voorselectie, maar viel aanvankelijk af. Maandagavond reisde de spits toch nog af naar Denemakren.
    "Op de training zijn drie of vier spelers geblesseerd geraakt en dus ben ik toch nog aan de selectie toegevoegd."

    Junker was blij verrast. "Spelen voor Denemarken is een droom voor mij. Dit is echt een mooie verrassing. Het is de eerste keer dat ik erbij zit."
    Junker beseft dat de clubleiding van Vitesse niet zo blij is dat hij alsnog is afgereisd. "Ik snap de trainer en Jan Steuer wel, want vrijdag is onze eerste competitiewedstrijd al."

    Toch ziet Junker ook voordelen voor Vitesse. "Dit is heel goed voor mijn vertrouwen, dus ik kom met een goed gevoel terug op de club.
    Net als Theo Janssen en Danko lazovic. En het elftal staat nu wel, dus dat is geen probleem."

    De Deen dankt zijn selectie ook aan Vitesse.
    "Het is goed geweest voor mijn ontwikkeling om naar Vitesse te gaan, mede daarom kom ik nu in aanmerking voor de Deense nationale ploeg."

  4. #4
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts wil liever geen operatie

    Gill Swerts gaat woensdag naar dokter Heijboer in Rotterdam om zijn knie nader te laten bekijken. De rechtsback van Vitesse heeft de binnenmeniscus van zijn linkerknie vorige week beschadigd. Een operatie leek noodzakelijk. "Als dat moet, dan moet het, maar ik heb het liever niet", zegt de Belgische international. "Het zou eventueel ook zonder operatie kunnen, dat heeft wel mijn voorkeur." Swerts had op dit moment eigenlijk in het trainingskamp van de Rode Duivels moeten zitten. "Ja, dit kwam helemaal op het verkeerde moment. Het begin van de competitie mis ik in ieder geval."
    Bron: Omroep Gelderland 15-08-2006



    Gill Swerts vreest nieuwe ingreep in knie

    Gill Swerts hoopt een tweede operatie in zijn linkerknie te vermijden. De verdediger van Vitesse en de Rode Duivels krijgt vandaag uitsluitsel van knietjesdokter Van Thiel, maar zijn kansen zijn niet gunstig. Swerts was gisteravond aandachtig toeschouwer bij het jubileumduel AVW'66-Vitesse (0-13), al kon er beter worden gesproken van Jong Vitesse. Van de beoogde basisspelers, die vrijdag de competitie openen tegen Sparta, kwam niemand in actie. Bekocht hoefde de jubilaris, sinds veertig jaar in Westervoort, zich niet te voelen. Jong Vitesse maakte er een lekker wedstrijdje van, vooral dankzij Anduele Pryor (vier treffers), spelverdeler Onur Kaya en spits Rihairo Meulens (drie treffers).
    Swerts stond erbij een keek ernaar. De Belg heeft een beschadiging aan zijn meniscus en wil een tweede ingreep vermijden. "In 1999 is die knie ook al eens open geweest, toen is een kwart van de meniscus verwijderd. Als er een kans is dat ik het zonder operatie afkan, neem ik die. Een voetbalcarriere duurt niet lang, dertien, veertien jaar, juist bij dit soort dingen met je een goede beslissing nemen."

    Daarbij vertrouwt de Belg alleen op dokter Van Thiel. "Die heeft mij in 1999 geholpen, ik zat toen in de Feyenoord-jeugd. Ik heb de scans gezien, hij heeft dat keurig uitgevoerd. Kijk, tegenwoordig kan een operatie in principe geen kwaad, maar je moet er ook niet makkelijk over denken", vindt Swerts, die aanvankelijk over de rode was. "Het was een duel met Van der Schaaf, waarbij ik hem ontweek en blokkeerde. Hij raakte mij niet eens, maar ik voelde direct dat het verkeerd zat. Dan besef je dat een EK-kwalificatiewedstrijd en de competitiestart aan je voorbij gaat, en is er wel even emotie."

    Nuchter bezien weet Swerts dat de kans op geen operatie, te verwaarlozen is. "Misschien kan het met extra kracht-, balans- en stabiliteitstrainingen", sprak de Belg gisteravond hoopvol. Hij krijgt pas vandaag uitsluitsel omdat er zo veel vocht in het gewricht zat dat een diagnose onmogelijk was.

    AVW'66- (Jong)Vitesse 0-13 (0-9). Toeschouwers: 1800. Scheidsrechter: Herman Smeenk. 3. 0-1 Pryor; 6. 0-2 De Meersman, 14. 0-3 Esajas, 20. 0-4 Rojer, 23. 0-5 Kaya, 24. 0-6 Meulens, 26. 0-7 Pryor, 28. 0-8 Knopper, 40. 0-9 Meulens, 49. 0-10 Knopper, 51. 0-11 Meulens, 69. 0-12 Pryor, 77. 0-13 Pryor.

    Opstelling Vitesse: Van Driel; Van Mourik, Sprockel, De Meersman, Frankel; Van Polen (30. Knopper), Kaya, Pryor; Rojer (57. Suart), Meulens (70.Van Polen), Esajas.

    Bron: De Gelderlander 16-08-2006

  5. #5
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Historisch doelpunt Danko Lazovic
    Debuut Theo Janssen in Oranje


    Danko Lazovic heeft woensdagavond het 1e doelpunt voor het nationale team van Servië gescoord. Dit gebeurde in de 41e minuut van de oefenwedstrijd Tjechië-Servië. Dit doelpunt (de 1-1 gelijkmaker) zal de genoteerd worden als het eerste doelpunt van het nieuwe nationale elftal van Servië. De wedstrijd eindigde in een 1-3 zege voor Servië.
    Theo Janssen debuteerde woensdagavond in Oranje. In de 83e minuut kwam Theo in het veld tegen voor oud-Vitessenaar Stijn Schaars. Oranje won de wedstrijd in Dublin tegen Ierland eenvoudig met 0-4.

  6. #6

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Historisch doelpunt Danko Lazovic
    Debuut Theo Janssen in Oranje


    Danko Lazovic heeft woensdagavond het 1e doelpunt voor het nationale team van Servië gescoord. Dit gebeurde in de 41e minuut van de oefenwedstrijd Tjechië-Servië. Dit doelpunt (de 1-1 gelijkmaker) zal de genoteerd worden als het eerste doelpunt van het nieuwe nationale elftal van Servië. De wedstrijd eindigde in een 1-3 zege voor Servië.
    Theo Janssen debuteerde woensdagavond in Oranje. In de 83e minuut kwam Theo in het veld tegen voor oud-Vitessenaar Stijn Schaars. Oranje won de wedstrijd in Dublin tegen Ierland eenvoudig met 0-4.
    Wat zullen ze er bij Vitesse spijt van hebben dat ze Schaars weg hebben laten gaan

  7. #7
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna Bekijk bericht
    Wat zullen ze er bij Vitesse spijt van hebben dat ze Schaars weg hebben laten gaan
    Hoeso? Bij vitesse zou Stijn Schaars op de bank zitten omdat Theo Janssen op zijn plek zou spelen, dan is het voor zo'n jongen toch beter om naar een andere club te gaan?

  8. #8
    Braafste jongetje vd klas DH18's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 december 2005
    Leeftijd
    36
    Berichten
    106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Hoeso? Bij vitesse zou Stijn Schaars op de bank zitten omdat Theo Janssen op zijn plek zou spelen, dan is het voor zo'n jongen toch beter om naar een andere club te gaan?
    Schaars is natuurlijk wel stukken beter dan Janssen...

  9. #9

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Hoeso? Bij vitesse zou Stijn Schaars op de bank zitten omdat Theo Janssen op zijn plek zou spelen, dan is het voor zo'n jongen toch beter om naar een andere club te gaan?
    Voor hem is 't beter dat hij weg is gegaan ja! Maar hij is veel beter dan Theo Janssen en ze hadden ook wel samen op het middenveld kunnen spelen dus..
    Bijv. Janssen links en Schaars centraal.. Dus ik denk wel dat ze er spijt van hebben dat ze hem hebben laten gaan!

  10. #10
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Wat heeft iedereen toch tegen Theo Janssen? Hij heeft ondertussen tog egt wel bewezen dat ie een goede voetballer is, hij zit niet voor niks bij Oranje,en ja Schaars is ook een goede speler,maar ik persoonlijk vind Janssen beter.

  11. #11

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Wat heeft iedereen toch tegen Theo Janssen? Hij heeft ondertussen tog egt wel bewezen dat ie een goede voetballer is, hij zit niet voor niks bij Oranje,en ja Schaars is ook een goede speler,maar ik persoonlijk vind Janssen beter.
    Wie zegt dat ik of de anderen die Schaars beter vinden wat tegen Theo Janssen hebben? Schaars is gewoon een betere voetballer die veel meer in zich heeft en veel meer kan gaan bereiken dan Theo Janssen! Theo Janssen kan goed voetballen alleen hij kan het niveau van bijv. een EK/WK niet aan denk ik!

  12. #12
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna Bekijk bericht
    Wie zegt dat ik of de anderen die Schaars beter vinden wat tegen Theo Janssen hebben? Schaars is gewoon een betere voetballer die veel meer in zich heeft en veel meer kan gaan bereiken dan Theo Janssen! Theo Janssen kan goed voetballen alleen hij kan het niveau van bijv. een EK/WK niet aan denk ik!
    En waarom niet? Hij is nu beter in vorm dan ooit(hij heeft de hele zomer doorgetraind en is ontzettend afgevallen), en hij heeft nooit de kans gehad om zich te bewijzen op zo'n groot toernooi, dus laat hem eerst daar eens spelen en kijk dan of hij het niveau aankan. Maar wat ie gisteravond in de 10 minuutjes heeft laten zien, was absoluut niet slecht.

  13. #13
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Voorlopig geen operatie voor Swerts

    17-08-2006 TV Gelderland TxT

    Gill Swerts hoeft voorlopig geen operatie te ondergaan aan zijn linkerknie. Dat is de conclusie van clubarts Frejlach, die het gewricht nader heeft onderzocht.

    De Belgische international gaat aan de slag met fysiotherapeut Jos Kortekaas. De bedoeling is om Swerts in 3 à 4 weken weer fit te krijgen.
    Als dat niet lukt, wordt er alsnog geopereerd.

    Swerts liep de blessure vorige week maandag op tijdens de training. Een MRI-scan wees uit dat de binnenmeniscus van zijn linkerknie was beschadigd.
    Swerts miste hierdoor de interland van België tegen Kazachstan.
    Laatst gewijzigd door Miss-Vitesse; 18 augustus 2006 om 11:37

  14. #14

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    En waarom niet? Hij is nu beter in vorm dan ooit(hij heeft de hele zomer doorgetraind en is ontzettend afgevallen), en hij heeft nooit de kans gehad om zich te bewijzen op zo'n groot toernooi, dus laat hem eerst daar eens spelen en kijk dan of hij het niveau aankan. Maar wat ie gisteravond in de 10 minuutjes heeft laten zien, was absoluut niet slecht.
    Waarom niet vraag je? Nou zie jij Janssen al tegen Lampard, Gerrard spelen? Hij is niet snel genoeg en is gewoon niet goed genoeg!

  15. #15
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna Bekijk bericht
    Waarom niet vraag je? Nou zie jij Janssen al tegen Lampard, Gerrard spelen? Hij is niet snel genoeg en is gewoon niet goed genoeg!
    Ja waarom niet? Hij kan best snel zijn en het is ook een goede voetballer, want hij zit niet voor niks nu weer bij de voorselectie

  16. #16
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    En waarom niet? Hij is nu beter in vorm dan ooit(hij heeft de hele zomer doorgetraind en is ontzettend afgevallen), en hij heeft nooit de kans gehad om zich te bewijzen op zo'n groot toernooi, dus laat hem eerst daar eens spelen en kijk dan of hij het niveau aankan. Maar wat ie gisteravond in de 10 minuutjes heeft laten zien, was absoluut niet slecht.

    Jah dat is mssn maar zeg nou zelf
    • van bommel-janssen
    • seedorf-janssen
    • davids-janssen


    Dan zou ik toch egt voor de eerste keuze kiezen maar ieder zijn eigen mening hoor:thumbs:

  17. #17

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Ja waarom niet? Hij kan best snel zijn en het is ook een goede voetballer, want hij zit niet voor niks nu weer bij de voorselectie
    Er een paar x bij zitten zegt niets! Kijk naar Boateng, Bobson, Denneboom enzo!

  18. #18
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Mos mild voor Knopper
    Trainer sluit niet uit dat weggelopen speler voor zijn vertrek nog zal spelen voor Vitesse

    19-08-2006 - Gerard Borgman (De Gelderlander)

    Vitesse-trainer Aad de Mos is mild voor Richard Knopper. Na de zege bij Sparta (1-2) liet de coach gisteren weten dat hij Knopper niet heeft afgeschreven.
    Knopper liep donderdag kwaad weg van de training, nadat hij had gehoord dat hij niet bij de selectie zat voor de wedstrijd van gisteren tegen Sparta. Voorheen was al duidelijk geworden dat de middenvelder, die bij De Mos buiten de boot valt, op zoek mag naar een andere club. De middenvelder heeft daartoe nog de tijd tot 1 september, dan sluit de transfermarkt. Mocht hij daadwerkelijk vertrekken, dan kan De Mos waarschijnlijk nog een versterking aantrekken.

    Ondanks het incident van donderdag sloot de trainer gisteren niet uit dat Knopper zaterdag weer bij de selectie zit, voor het thuisduel met AZ. „ Ik kan niet accepteren wat hij donderdag heeft gedaan”, zei De Mos, „ maar ik wil het ook niet opblazen.
    Ik heb niets tegen hem. Hij is een goede gast, maar in het voetbal kan het gebeuren dat een trainer niet voor je kiest. Ik vind het zonde om jongens als Kaya en Pryor niet mee te nemen naar een wedstrijd en Knopper wel, terwijl ik weet dat Knopper zal vertrekken. Dan wil ik liever Kaya en Pryor belonen voor hun spel in de voorbereiding.” „ Tijdens de voorbereiding heeft Knopper me gevraagd wat zijn positie is”, vervolgde De Mos. „ Ik heb hem verteld dat hij bruikbaar is vanaf de bank. Hij zei dat hij geen speler voor de bank is en dat hij liever weg wilde. Daarna is hij zijn werk voorbeeldig blijven doen. Hij heeft geen geluk gehad, doordat hij in de voorbereiding enkele keren licht geblesseerd was en niet kon spelen. Naar die wedstrijden gingen we telkens toe met 22 spelers, maar er komt een dag dat de competitie begint en er maar 18 spelers in de selectie zitten. Het zijn de harde wetten van het voetbal, dat er dan spelers buiten de boot vallen.” De Mos noemt de wegloopactie van Knopper ‘ onprofessioneel’ en stelt dat de speler beter naar hem toe had kunnen komen als hij uitleg had gewild. „ Ik kan me ook best indenken hoe hij zich in deze situatie voelt, maar hij had het slimmer moeten doen”, aldus De Mos, die de zaak verder in handen legt van de clubleiding. „ Het is nu een zaak voor de club.' Technisch manager Jan Streuer verklaarde gisteren dat er dit weekeinde over de affaire Knopper wordt gesproken.
    Laatst gewijzigd door Miss-Vitesse; 20 augustus 2006 om 19:22

  19. #19

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    waarom heletijd die irritante * ertussen?

  20. #20
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna Bekijk bericht
    waarom heletijd die irritante * ertussen?

    weet ik niet, ik heb hem van de site van de sv van vitesse gekopieerd, maar ik haal ze wel ff voor je weg

  21. #21
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vitesse legt Knopper straf op voor weglopen

    21/8/2006 16:02 (bron: www.vi.nl)

    Richard Knopper dient zich tot 1 september voor de trainingen te melden bij Jong Vitesse. De 28-jarige middenvelder kreeg een disciplinaire straf opgelegd door de Arnhemse club.
    Knopper verliet op donderdag de training bij Vitesse nadat hij te horen had gekregen dat hij een dag later niet tot de selectie voor het duel met Sparta Rotterdam zou behoren. Als reden gaf hij op dat hij niet als een kleuter behandeld wenste te worden.

    De nieuwe Vitesse-trainer Aad de Mos ziet geen toekomst meer voor Knopper bij Vitesse. De middenvelder mag transfervrij vertrekken uit het Gelredome, maar tot op heden heeft zich nog geen club voor hem gemeld.

  22. #22
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Vitesse legt Knopper straf op voor weglopen
    Ik vind dat Knopper en Vitesse zich wel erg zielig bezig zijn. Vitesse omdat ze hem opeens uit de basis zetten en dat terwijl hij vorig seizoen nog aanvoerder was. En van Knopper vind ik het zielig dat hij weggelopen is, hij moet dit gewoon met de trainer bespreken en opzoek naar een andere club gaan. Er is vast nog wel een club die Knopper kan gebruiken.

  23. #23
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reckless Bekijk bericht
    Ik vind dat Knopper en Vitesse zich wel erg zielig bezig zijn. Vitesse omdat ze hem opeens uit de basis zetten en dat terwijl hij vorig seizoen nog aanvoerder was. En van Knopper vind ik het zielig dat hij weggelopen is, hij moet dit gewoon met de trainer bespreken en opzoek naar een andere club gaan. Er is vast nog wel een club die Knopper kan gebruiken.
    Iiedereen heeft zich opnieuw moeten bewijzen bij Aad de Mos, ook de aanvoerder en blijkbaar vindt de Mos de spelers die in de basis staan beter dan Knopper. En Knopper wil niet als een kleuter behandeld worden maar hij gedraagd zich wel als een kleuter en er is al gepraat.

  24. #24
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Iiedereen heeft zich opnieuw moeten bewijzen bij Aad de Mos, ook de aanvoerder en blijkbaar vindt de Mos de spelers die in de basis staan beter dan Knopper. En Knopper wil niet als een kleuter behandeld worden maar hij gedraagd zich wel als een kleuter en er is al gepraat.
    Ik vind dat je als nieuwe trainer wel wat meer krediet mag geven aan de aanvoerder van het seizoen daarvoor.

  25. #25
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reckless Bekijk bericht
    Ik vind dat je als nieuwe trainer wel wat meer krediet mag geven aan de aanvoerder van het seizoen daarvoor.
    Blijkbaar heeft ie zich niet voldoende bewezen.

  26. #26
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Blijkbaar heeft ie zich niet voldoende bewezen.
    Schijnbaar niet nee. Ik lees net dat De Mos hem eruit heeft gezet omdat hij een ander systeem speelt.

  27. #27
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    THOMAS MANDL OP PROEF BIJ VITESSE (22-08-2006 Bron: www.vitesse.nl)

    Vitesse heeft deze week veertienvoudig Oostenrijks international Thomas Mandl op proef. De 27-jarige Oostenrijker wordt mogelijk voor 1 september aangetrokken om de selectie te versterken. Hoofdtrainer Aad de Mos acht versterking wenselijk nu tweede keeper Piet Velthuizen herstellende is van een meniscus operatie.

    Mandl kwam in het verleden onder andere uit voor FK Austria Wien, FC Basel en SK Sturm Graz.

  28. #28
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Danko Lazovic in selectie Servië

    Vitesse-spits Danko Lazovic is opgeroepen voor het nationale team van Servië. Het land speelt zaterdag 2 september een EK-kwalificatiewedstrijd tegen Azerbeidzjan. Vier dagen later is Polen de tegenstander. Lazovic maakte vorige week voor Servië een historisch doelpunt tegen Tsjechië. Het was de eerste treffer van het zelfstandige Servië, dat op het WK nog een team vormde met Montenegro. Lazovic maakte de 1-1. Servië won met 3-1. Servië is ingedeeld in een poule waar behalve Azerbeidzjan en Polen ook Armenië, België, Finland, Kazachstan en Portugal in zitten.
    Bron: Omroep Gelderland 24-08-2006

  29. #29
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Beveren aast op Tim De Meersman

    De Belgische hekkensluiter KSK Beveren is geinteresseerd in Vitesse-talent Tim De Meersman. Beveren heeft de eerste drie duels in de competitie verloren en zoekt naar versterking op het middenveld. De Meersman kan aan de linkerkant van die linie uit de voeten, maar heeft zich ook onderscheiden als linker centrumverdediger. De 21-jarige Belg komt in Arnhem weinig aan spelen toe, al is hij onder de nieuwe trainer Aad de Mos een volwaardige selectiespeler. Toch kwam hij in twee seizoenen niet verder dan twee invalbeurten in het eerste.
    Bron: Omroep Gelderland 24-08-2006

  30. #30
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Komt bij Vitesse toch niet aan spelen toe lijkt mijn de beste oplossing om te laten vertrekken.kijk trouwens uit naar vitesse-az kan een moeilijke partij worden voor de ploegen uit de zaanstreek

  31. #31

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    29 mei 2006 Gelredome pakt ook Vitesse supporter!

    De KNVB heeft grote moeilijkheden om het competitieprogramma rond te krijgen door concerten van Marco Borsato in het Gelredome. Vitesse zal met een thuiswedstrijd uit moeten wijken naar een ander stadion. Zoals in het laatste nieuwsitem te lezen is heeft de KNVB al besloten dat Vitesse voor speelronde negen moet uitwijken naar een ander stadion.
    is dit nog steeds zo?

  32. #32
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna Bekijk bericht
    is dit nog steeds zo?
    Volgens mij wel, ik als supporter hoor er helemaal niks meer over van Vitesse dus ben heel erg benieuwd. In Utrecht mag er volgens mij niet gespeeld worden en over andere stadions hoor ik helemaal niks.:thumbdown. Laat die Borsato :ranting: anders de boel maar lekker afbreken en weer opnieuw opbouwen zodat Vitesse tenminste in het eigen stadion kan spelen
    Laatst gewijzigd door Miss-Vitesse; 25 augustus 2006 om 00:21

  33. #33

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    Volgens mij wel, ik als supporter hoor er helemaal niks meer over van Vitesse dus ben heel erg benieuwd. In Utrecht moet volgens mij niet gespeeld worden en over andere stadions hoor ik helemaal niks.:thumbdown. Laat die Borsato :ranting: anders de boel maar lekker afbreken en weer opnieuw opbouwen zodat Vitesse tenminste in het eigen stadion kan spelen
    Erg appart dit:thumbdown, slechte zaak.

  34. #34
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna Bekijk bericht
    Erg appart dit:thumbdown, slechte zaak.
    ja vind ik ook:thumbdown maarja ik wacht wel weer af, het is tog nooit rustig in Arnhem dus er zal wel weer wat komen.

  35. #35

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Vitesse Bekijk bericht
    ja vind ik ook:thumbdown maarja ik wacht wel weer af, het is tog nooit rustig in Arnhem dus er zal wel weer wat komen.
    Vooral raar het is een voetbalstadion dus dat gaat voor lijkt mij. Achjaa zal binnenkort nog wel wat over komen.

  36. #36
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna Bekijk bericht
    Vooral raar het is een voetbalstadion dus dat gaat voor lijkt mij. Achjaa zal binnenkort nog wel wat over komen.
    Tja, Vitesse wordt als hoofdhuurder gewoon ff fijn op straat geflikkerd:ranting: , maarja ik wacht gewoon af.

  37. #37
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    JANSSEN IN ORANJE, BENSON IN JONG ORANJE 25-08-2006

    De selectie van het Nederlands elftal voor de EK-kwalificatieduels met Luxemburg (2 september, Luxemburg) en Belarus (6 september, Eindhoven) bestaat grotendeels uit dezelfde groep spelers die vorige week in en tegen Ierland met 4-0 won. Dat betekent dat ook Theo Janssen weer aanwezig is in de selectie van bondscoach Marco van Basten.


    Jong Oranje

    KNVB-coach Foppe de Haan heeft achttien spelers opgeroepen voor de oefenwedstrijd tegen Bayer 04 Leverkusen, die vrijdag 1 september om 16.00 uur van start gaat in het Ulrich-Haberland Stadion in Leverkusen

    Selectie Jong Oranje:

    Doel
    Bulters Job AZ
    Vermeer Kenneth Ajax

    Achterhoede
    Donk Ryan RKC Waalwijk
    Drost Jeroen sc Heerenveen
    Kruiswijk Arnold FC Groningen
    Tiendalli Dwight Feyenoord
    Vlaar Ron Feyenoord
    Zuiverloon Gianni sc Heerenveen

    Middenveld
    Aissati Ismail PSV
    Brama Wout FC Twente
    Kruys Rick FC Utrecht
    Maduro Hedwiges Ajax
    Schilder Robbert Heracles Almelo

    Aanval
    Bakkal Otman FC Twente
    Benson Fred Vitesse
    Elia Eljero ADO Den Haag
    Jenner Julian AZ
    Vincken Tim Feyenoord

    (bron: www.vitesse.nl)

  38. #38
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    VITESSE MET DEZELFDE ELF TEGEN AZ 25-08-2006

    Vitesse begint zaterdagavond in dezelfde basisopstelling tegen AZ als vorige week tegen Sparta. Dat maakte de hoofdtrainer vrijdagmiddag bekend. Dat betekent dat ook Sebastien Sansoni, die op de afsluitende training ontbrak, gewoon inzetbaar is.

    "Met Sansoni gaat het juist goed, zelfs beter als vorige week toen hij ook gewoon negentig minuten speelde. Ik begin dan ook met dezelfde elf tegen AZ", aldus Aad de Mos. Verder ontbreken de geblesseerde Swerts, Yakubu, Velthuizen en Jansen.

    De trainer verwacht een open wedstrijd met veel spektakel. "Ik hoop dat het de wedstrijd van het weekend wordt. In balbezit zal er weinig veranderen aan onze speelwijze, alleen bij balverlies zullen er wat accenten gelegd worden. We zullen het middenveld goed bezet moeten houden, compact spelen en in positie blijven. AZ probeert de tegenstander uit de tent te lokken en daar moeten we slim mee om moeten gaan."

    "We zijn op 5 juli begonnen met de voorbereiding. Volgende week hebben we door interlands vrijaf en spelen pas weer na 5 september. Dan zijn we dus twee maanden onderweg en ik heb tegen de jongens gezegd dat we de ongeslagen status in deze twee maanden vast willen houden. Het belooft een leuke wedstrijd te worden."

    Opstelling Vitesse
    Wapenaar, Verhaegh, Knol, Sansoni, Blondelle, Hersi, Van der Schaaf, Janssen, Due, Junker en Lazovic.

    (bron:www.vitesse.nl)

  39. #39
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Richard Knopper gaat geen contract tekenen bij Preston North End. De middenvelder was de afgelopen dagen in Engeland voor onderhandelingen. Woensdag werd echter bekend dat de financiële voorwaarden een te groot struikelbkok hebben gevormd.
    Knopper maakte in de korte stage een goede indruk op de clubleiding van Preston. De middenvelder kon echter geen overeenstemming bereiken met de Britten. Daardoor is zijn hoop gevestigd op een club met haast, want morgenavond sluit om twaalf uur de transfermarkt.

    Onder meer Stoke City zou geïnteresseerd zijn in de ex-Ajacied.

  40. #40
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Richard Knopper en Vitesse zijn van elkaar verlost. ADO Den Haag bracht uitkomst en legde de 29-jarige middenvelder voor vier seizoenen vast.
    'ADO Den Haag heeft al lange tijd interesse in mij getoond. Ik hou van uitdagingen en bij Vitesse zat ik op een dood spoor. De ambitieuze doelstellingen van de club spreken mij bijzonder aan', legt Knopper zijn overgang uit op de website van zijn nieuwe club.

    De komst van de nieuwe trainer Aad de Mos betekende het begin van het einde voor Knopper bij Vitesse. De speler die eerder nog aanvoerder was, moest genoegen nemen met een rol op het tweede plan en werd zelfs teruggezet naar het beloftenteam nadat hij boos van een training was weggelopen.

    Knopper ging afgelopen week nog voor een proefperiode naar het Engelse Preston North End, maar kon met die club geen overeenstemming bereiken

  41. #41
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Velthuizen maakt zijn rentree

    Piet Velthuizen, reservedoelman van Vitesse, heeft gisteren zijn rentree gemaakt. Hij speelde met Jong Vitesse de bekerwedstrijd bij Jong FC Den Bosch: 1-3 (0-1). Velthuizen onderging eind juli een knieoperatie. Gisteren speelde hij weer negentig minuten en zag hij Joey Snijders (twee) en Arien Arends scoren namens Jong Vitesse, dat verdiend won.
    (Bron: De Gelderlander 05-09-2006)

  42. #42
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Lazovic scoort opnieuw voor Servie

    Danko Lazovic heeft opnieuw een belangrijk doelpunt gemaakt voor Servie. De spits van Vitesse scoorde de gelijkmaker in de kwalificatiewedstrijd in en tegen Polen. Lazovic kwam na een uur als invaller voor Trizovic in het veld. De spits van Vitesse zorgde in de 71e minuut voor de gelijkmaker tegen het elftal van de Nederlandse bondscoach Leo Beenhakker. Lazovic maakte drie weken geleden ook al het eerste doelpunt in de historie van Servie, dat zich afscheidde van Montenegro. Servie heeft vier punten uit twee wedstrijden in Poule A van de Ek-kwalificatie.
    (Bron: Omroep Gelderland 06-09-2006)

  43. #43
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Janssen blijft nuchter onder trip met Oranje

    Theo Janssen meldt zich vandaag weer bij Vitesse, na twee wedstrijden met het Nederlands elftal. Na de 3-0 overwinning op Wit-Rusland keek de Arnhemmer gisteravond in Eindhoven terug op een weekje Oranje.
    Zaterdag speelde hij de volledige negentig minuten, tijdens de veelbesproken wanvertoning in Luxemburg ( 0- 1). Gisteravond zag Janssen vanaf de reservebank hoe Oranje zich goeddeels revancheerde: 3- 0 tegen Wit- Rusland. Het tweeluik volgde op zijn eerste minuten in Oranje, onlangs in Ierland ( 0- 4). " We hebben twee keer gewonnen en ik heb mijn debuut in de basis gemaakt", zo keek Janssen in Eindhoven terug op zijn achtdaagse trip met het Nederlands elftal. " Dat is voor mij het leuke aan deze acht dagen. Zondag komt weer een leuke wedstrijd, tegen Ajax. Dat is voor mij het belangrijkste." Het zei het droogjes, alsof de trip met Oranje geen speciale exhibitie is geweest. " Ik zeg niet dat het gewoon is geworden, bij het Nederlands elftal te zitten", counterde de 25- jarige linkspoot. " Ik vind het hartstikke leuk dat ik hier mee mag doen. Ik voel me hier ook thuis met de spelers, die ik bijna allemaal goed ken. Maar de club is belangrijker. Daar moet ik het doen. En natuurlijk hoop ik dan vaker bij het Nederlands te zitten." In Luxemburg speelde hij zijn tweede interland, zijn eerste in de basisopstelling. " Zaterdag was niet best", refereerde hij aan de hevig bekritiseerde 1- 0 zege. " Dan is het moeilijk er bovenuit te steken en zelf wel een goede partij af te leveren. Dat is me ook niet gelukt. Het was mooi om voor het eerst in de basis te staan en negentig minuten te spelen. Maar bij mij overheerste het gevoel dat we een rotwedstrijd hadden gespeeld." Janssen droeg zaterdag het shirt met rugnummer tien, voor de echte liefhebbers het nummer der nummers. Het zei de middenvelder echter niet zo veel.

    " Ik heb twee shirtjes gekregen", aldus Janssen. " Eentje heb ik geruild met een speler van Luxemburg en eentje zal straks thuis wel een plekkie krijgen. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo belangrijk. Nummer tien is leuk, maar het maakt mij niet uit waarmee ik speel. Bij Vitesse heb ik met nummer tien gespeeld. Dat was een slecht seizoen, na mijn blessure. Van mij hoeft dat dus niet meer." Door de rentree van Wesley Sneijder verdween Janssen gisteren uit het elftal van bondscoach Marco van Basten voor het duel metWit- Rusland. Dat verraste de nummer veertien van Vitesse geenszins. " Je moet realistisch zijn. Sneijder heeft bij Ajax vier keer gescoord in twee wedstrijden. Ik wist dat ik niet zou spelen", aldus Janssen.

    De spelbepaler zag dat Stijn Schaars na rust in het veld kwam voor Denny Landzaat. " Dat had ik ook kunnen zijn", zei Janssen in het stadion van PSV. " Het was al 2- 0, dan maakt het niet meer zoveel uit wie er speelt. De bondscoach koos voor Stijn. Ook daar kan ik mee leven." Janssen zei het met de nuchterheid, die de Arnhemmer zo typeert. " Ik heb geen zin er heel hectisch over te doen. Natuurlijk is het leuk en bijzonder dat ik hier bij mag zijn, maar voor mij is Vitesse belangrijker. Misschien komt het omdat ik nog te weinig het gevoel heb dat ik vast bij het Nederlands elftal zit. Want dat is nog niet het geval."

    (Bron: De Gelderlander 07-09-2006)

  44. #44
    Vitesse, Vitesse Miss-Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 april 2006
    Locatie
    Zevenaar
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gill Swerts verliest een maand

    ARNHEM - Vitesse-verdediger Gill Swerts moet alsnog aan zijn linkerknie worden geopereerd. De Belg liep een maand geleden een beschadiging van zijn binnenmeniscus op.

    Na een MRI-scan leek een operatie noodzakelijk. Clubarts Frejlach dacht dat intensieve fysiotherapie voldoende zou zijnom te herstellen. Dat leverde echter niet het gewenste resultaat.

    Swerts wordt daarom binnenkort geopereerd door dokter Heijboer in Rotterdam. De rechtsback liep de blessure overigens net op toen hij was geselecteerd voor de Belgische nationale ploeg.
    (Bron: TV Gelderland 8 september 2006)

    :cry1: :cry1:

  45. #45
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vitesse-trainer Aad de Mos kan de komende twee duels geen beroep doen op Ruud Knol. De centrale verdediger accepteerde vandaag het schikkingsvoorstel van twee duels schorsing, dat hij kreeg naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met Ajax. Hierdoor moet Knol het competitieduel tegen NAC Breda en de bekerwedstrijd tegen de amateurs van Argon laten schieten. Knol kreeg in het duel met Ajax direct rood, na een wilde tackle op Klaas Jan Huntelaar.

Pagina 1 van 257 1231151101 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 16 maart 2021, 00:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •