Pagina 218 van 257 EersteEerste ... 118168208216217218219220228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.766 t/m 9.810 van 11561

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #9766
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Lekker thuis blijven dus.. Mafkezen bij de KNVB..

  2. #9767
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd...

  3. #9768
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Misschien een jeugd elftal heen sturen. -17 ofzo. leuk voor die gasten.

  4. #9769
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Tim Matavz gespot bij in de Rijnstate met de Vitesse-arts, spann0nd!

  5. #9770
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Weet niet of ik daar nou zo blij van wordt, als deze wel klopt. Vond 't altijd maar een beperkte spits. Zelfs bij PSV schoot ie er maar 11 max. in. Vorig jaar 5 goaltjes op het tweede niveau in Duitsland in 20 duels.

  6. #9771
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Weet niet of ik daar nou zo blij van wordt, als deze wel klopt. Vond 't altijd maar een beperkte spits. Zelfs bij PSV schoot ie er maar 11 max. in. Vorig jaar 5 goaltjes op het tweede niveau in Duitsland in 20 duels.




    Dit is vandaag de wereld in gegooid, in de Rijnstate gemaakt.

  7. #9772
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wat vind je zelf van Matavz als (wellicht) nieuwe spits dan?

  8. #9773
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Weet niet of ik daar nou zo blij van wordt, als deze wel klopt. Vond 't altijd maar een beperkte spits. Zelfs bij PSV schoot ie er maar 11 max. in. Vorig jaar 5 goaltjes op het tweede niveau in Duitsland in 20 duels.
    Met het RvW-scenario in ons achterhoofd wordt je al snel enthousiast, maar het is afwachten of hij dat ook gaat kunnen. Ik ben wel fan van het type spits als hij, kan uit het niets scoren en heeft net als RvW maar 'n half kansje nodig om te scoren. Ik denk dat hij financieel gezien ook interessant is voor Vitesse, het lijkt me dat hij veel minder kost dan iemand als Armenteros/Castaignos en in mindere mate Kramer. Het is ook een beetje afwachten wat de tweede spits wordt natuurlijk..

  9. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    marcel013 (29 juni 2017)

  10. #9774
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Met het RvW-scenario in ons achterhoofd wordt je al snel enthousiast, maar het is afwachten of hij dat ook gaat kunnen. Ik ben wel fan van het type spits als hij, kan uit het niets scoren en heeft net als RvW maar 'n half kansje nodig om te scoren. Ik denk dat hij financieel gezien ook interessant is voor Vitesse, het lijkt me dat hij veel minder kost dan iemand als Armenteros/Castaignos en in mindere mate Kramer. Het is ook een beetje afwachten wat de tweede spits wordt natuurlijk..
    Een half kansje nodig om te scoren? Tim Matavz? En waarom zou hij veel minder kosten dan de spits van Heracles?

  11. #9775
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Met het RvW-scenario in ons achterhoofd wordt je al snel enthousiast, maar het is afwachten of hij dat ook gaat kunnen. Ik ben wel fan van het type spits als hij, kan uit het niets scoren en heeft net als RvW maar 'n half kansje nodig om te scoren. Ik denk dat hij financieel gezien ook interessant is voor Vitesse, het lijkt me dat hij veel minder kost dan iemand als Armenteros/Castaignos en in mindere mate Kramer. Het is ook een beetje afwachten wat de tweede spits wordt natuurlijk..
    Ricky is alleen wel een echte aanjager. Die Matavz was maar een dooie. Zowel binnen als buiten het veld. Maar goed, het is de Eredivisie. Daar kon zelfs Björn Vleminckx er 20+ maken...

  12. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (29 juni 2017)

  13. #9776
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ricky is alleen wel een echte aanjager. Die Matavz was maar een dooie. Zowel binnen als buiten het veld. Maar goed, het is de Eredivisie. Daar kon zelfs Björn Vleminckx er 20+ maken...
    maar Matavz niet

  14. #9777
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    maar Matavz niet
    Voorlopig niet nee. Maar niveau is er sindsdien niet beter op geworden. Ricky maakte er ook geen 20 bij Utrecht of in z'n eerste periode Vitesse.

  15. #9778
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Een half kansje nodig om te scoren? Tim Matavz? En waarom zou hij veel minder kosten dan de spits van Heracles?
    De onderhandelingen met Heracles verliepen/verlopen(?) stroef omdat het gat veel te groot was met het bedrag dat Vitesse bood en wat Heracles wilt/wilde. Aangezien Armenteros prioriteit nummer 1 is/was ga ik hiervan uit.

  16. #9779
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Matavz officieel. Nog steeds geen idee waarom ze niet voor Necid gegaan zijn, maar op zich is dit ook een behoorlijke aankoop.

  17. #9780
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wel echt een dooie gast. Maar ook een heel behoorlijke afmaker met veel snelheid in zijn spel.

    Vitesse creëert best een aardig ploegje met nieuwe transfers.

  18. #9781
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wederom vlot gehandeld, daar ben ik wel blij mee. De vervangers van RvW en Nakamba hebben nu genoeg tijd om aan te haken. Bij Serero lijkt dat niet zo'n probleem, lijkt al topfit afgaand op alle positieve reacties van de trainingen tot nu toe.

    Qua aankopen moet er alsnog wel genoeg gebeuren, is natuurlijk ook afhankelijk van de plannen met bepaalde spelers. Büttner heeft vorig jaar vaak linksbuiten gespeeld in z'n invalbeurten, Foor heeft wisselend gespeeld op linksbuiten/middenveld en Bruns is ook iemand die op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan.

    Wat mij betreft komt er nog een aanvallende middenvelder bij, de naam Mount is al meerdere keren gevallen maar die zou pas na het EK U19 aansluiten. De naam Nathan wordt ook vaak genoemd, schijnt het naar z'n zin te hebben hier in Nederland en komt ook in aanmerking voor twee posities (linksvoor/aanvallende middenvelder) die versterkt moeten worden.

    Verder heb je natuurlijk nog 'n spits nodig, ik verwacht dat Veldwijk dat wordt.

    Dan heb je nog de rechtsback positie die in principe al dubbel bezet is, maar vraag ik me af of ze Lelieveld goed genoeg vinden als back-up. De vraag is ook of Dabo goed genoeg is natuurlijk. Het verlengen van Leerdam is ook nog steeds een optie zolang hij nergens anders heeft getekend, revalideert momenteel bij Vitesse en Fraser heeft hem er graag bij. De vraag is echter of hij akkoord wilt gaan met het vernieuwde salarisstrookje waarmee hij er flink op achteruit gaat (zal sowieso wel gebeuren neem ik aan, waar hij ook tekent), mocht hij dat willen is hij zeker geen verkeerde speler voor erbij. Is toch een polyvalente speler en bruikbaar met de huidige selectie wanneer we te maken krijgen met blessures/schorsingen.

    Mukthar Ali zal ook terugkeren vroeg of laat, die is vorig seizoen niet gekomen om een half jaartje mee te trainen.

    Ik ben benieuwd wat we hebben na de transferperiode, ik weet dat het nog heel vroeg is maar ik verwacht iets als dit:

    Basiself:


    Back-up elftal


    Ik verwacht nog wel 1/2 (verrassende) aankopen, maar voor nu is dit wel realistisch. Ik ben benieuwd hoe ik hier tegenaan kijk over een dikke twee maanden. Ik hoop stiekem nog op Kadioglu en een échte linksbuiten.
    Laatst gewijzigd door Sam_Vitesse; 29 juni 2017 om 21:34

  19. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    Cudi (29 juni 2017)

  20. #9782
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Zonde dat Fischer niet naar Arnhem is gegaan. Die laat bepaalde potjes niet lopen..

  21. #9783
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Matavz officieel. Nog steeds geen idee waarom ze niet voor Necid gegaan zijn, maar op zich is dit ook een behoorlijke aankoop.
    Jij ook met je Necid, alsof je 'm wekelijks ziet spelen.

    Sit down pls.

  22. #9784
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Die Ali mogen ze wat mij betreft in Londen houden. In die paar invalbeurtjes afgelopen seizoen en samenvattingen Jong Vitesse liet ie echt helemaal niets zien. En liever Foor in de basis dan Nathan.

  23. #9785
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Bekijk bericht
    Jij ook met je Necid, alsof je 'm wekelijks ziet spelen.

    Sit down pls.
    Nee, maar bij Zwolle was ie meer dan prima.

  24. #9786
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Matavz was bij Groningen fenomenaal, maar had ook echte aangevers (Tadic, Enevoldsen) om zich heen. Dan wist hij vaak vanuit een half kansje te scoren. Bij PSV werd dit minder omdat daar de buitenspelers naar binnen klapten. Benieuwd hoe dit bij Vitesse gaat. Gun het hem wel, was bij Groningen een koelbloedige en sierlijke spits

  25. The Following User Says Thank You to KingKerrie For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (30 juni 2017)

  26. #9787
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Matavz was bij Groningen fenomenaal, maar had ook echte aangevers (Tadic, Enevoldsen) om zich heen. Dan wist hij vaak vanuit een half kansje te scoren. Bij PSV werd dit minder omdat daar de buitenspelers naar binnen klapten. Benieuwd hoe dit bij Vitesse gaat. Gun het hem wel, was bij Groningen een koelbloedige en sierlijke spits
    Hopen dus op een echte linksbuiten ipv die slappe Nathan.

  27. #9788
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.826
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Gewoon Buttner LB. Goed zat en wel iemand met een voorzet.

  28. #9789
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Gewoon Buttner LB. Goed zat en wel iemand met een voorzet.
    Zie ik best gebeuren, als hij weer op het niveau komt net voor z'n vertrek naar Man Utd is hij zeker bruikbaar op de linkerflank. De vraag is dan of Kruiswijk weer boven z'n kunnen gaat presteren.

  29. #9790
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.826
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Met LB bedoel ik links buiten. Kruiswijk uiteraard gewoon back.

  30. #9791
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Met LB bedoel ik links buiten. Kruiswijk uiteraard gewoon back.
    Ja, dacht ik al. Maar met Kruiswijk is het ook afwachten, hij is ook best blessuregevoelig.

  31. #9792
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Zie ik best gebeuren, als hij weer op het niveau komt net voor z'n vertrek naar Man Utd is hij zeker bruikbaar op de linkerflank. De vraag is dan of Kruiswijk weer boven z'n kunnen gaat presteren.
    Verwacht wel een goede Alex komend seizoen. Kwam duidelijk niet fit binnen en heeft die achterstand niet meer kunnen wegwerken. Nu vanaf het begin erbij in de voorbereiding moet het vast goed komen. En dan kan ie gewoon weer een van de betere backs in de Eredivisie zijn. Linksbuiten zou inderdaad ook een goede optie kunnen zijn. Kruiswijk was wel erg solide afgelopen seizoen. Had in de bekerfinale zo'n Jahanbaksch ook in z'n broekzak.

  32. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (30 juni 2017)

  33. #9793
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Verwacht wel een goede Alex komend seizoen. Kwam duidelijk niet fit binnen en heeft die achterstand niet meer kunnen wegwerken. Nu vanaf het begin erbij in de voorbereiding moet het vast goed komen. En dan kan ie gewoon weer een van de betere backs in de Eredivisie zijn. Linksbuiten zou inderdaad ook een goede optie kunnen zijn. Kruiswijk was wel erg solide afgelopen seizoen. Had in de bekerfinale zo'n Jahanbaksch ook in z'n broekzak.
    Zouden wij niet zo'n Musonda kunnen huren? Dat lijkt me wel iemand die op linksbuiten wat toevoegt.

  34. #9794
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Zouden wij niet zo'n Musonda kunnen huren? Dat lijkt me wel iemand die op linksbuiten wat toevoegt.
    Die heeft wel al twee seizoenen in LaLiga gespeeld, afwachten of zo'n iemand zin heeft in Vitesse. Al heb je nu wel Europees voetbal erbij.

  35. #9795

    Aangemeld
    20 juni 2015
    Berichten
    1.550
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Wederom vlot gehandeld, daar ben ik wel blij mee. De vervangers van RvW en Nakamba hebben nu genoeg tijd om aan te haken. Bij Serero lijkt dat niet zo'n probleem, lijkt al topfit afgaand op alle positieve reacties van de trainingen tot nu toe.

    Qua aankopen moet er alsnog wel genoeg gebeuren, is natuurlijk ook afhankelijk van de plannen met bepaalde spelers. Büttner heeft vorig jaar vaak linksbuiten gespeeld in z'n invalbeurten, Foor heeft wisselend gespeeld op linksbuiten/middenveld en Bruns is ook iemand die op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan.

    Wat mij betreft komt er nog een aanvallende middenvelder bij, de naam Mount is al meerdere keren gevallen maar die zou pas na het EK U19 aansluiten. De naam Nathan wordt ook vaak genoemd, schijnt het naar z'n zin te hebben hier in Nederland en komt ook in aanmerking voor twee posities (linksvoor/aanvallende middenvelder) die versterkt moeten worden.

    Verder heb je natuurlijk nog 'n spits nodig, ik verwacht dat Veldwijk dat wordt.

    Dan heb je nog de rechtsback positie die in principe al dubbel bezet is, maar vraag ik me af of ze Lelieveld goed genoeg vinden als back-up. De vraag is ook of Dabo goed genoeg is natuurlijk. Het verlengen van Leerdam is ook nog steeds een optie zolang hij nergens anders heeft getekend, revalideert momenteel bij Vitesse en Fraser heeft hem er graag bij. De vraag is echter of hij akkoord wilt gaan met het vernieuwde salarisstrookje waarmee hij er flink op achteruit gaat (zal sowieso wel gebeuren neem ik aan, waar hij ook tekent), mocht hij dat willen is hij zeker geen verkeerde speler voor erbij. Is toch een polyvalente speler en bruikbaar met de huidige selectie wanneer we te maken krijgen met blessures/schorsingen.

    Mukthar Ali zal ook terugkeren vroeg of laat, die is vorig seizoen niet gekomen om een half jaartje mee te trainen.

    Ik ben benieuwd wat we hebben na de transferperiode, ik weet dat het nog heel vroeg is maar ik verwacht iets als dit:

    Basiself:


    Back-up elftal


    Ik verwacht nog wel 1/2 (verrassende) aankopen, maar voor nu is dit wel realistisch. Ik ben benieuwd hoe ik hier tegenaan kijk over een dikke twee maanden. Ik hoop stiekem nog op Kadioglu en een échte linksbuiten.
    Bruns basis? Ik verwacht toch wel dat jullie een betere speler hebben. Was echt heel matig vorig seizoen.

  36. #9796
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bianconeri Bekijk bericht
    Bruns basis? Ik verwacht toch wel dat jullie een betere speler hebben. Was echt heel matig vorig seizoen.
    Op dit moment niet.

    Bryan Linssen wordt de nieuwe linksbuiten volgens diverse media.

  37. #9797
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hey weer een (ex-)Eredivisiespeler, je verwacht het niet! In elk geval iemand die flink wat goals vanaf de flank kan maken. Dus wat dat betreft wel positief. Gewoon lekker no-nonsens ook geloof ik, vooruitgang tov een Adje of Nathan.

  38. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 1 juli 2017)

  39. #9798
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hey weer een (ex-)Eredivisiespeler, je verwacht het niet! In elk geval iemand die flink wat goals vanaf de flank kan maken. Dus wat dat betreft wel positief. Gewoon lekker no-nonsens ook geloof ik, vooruitgang tov een Adje of Nathan.
    Ik verwacht dat de transfersom niet schrikbarend hoog is, hij wilde namelijk niet verlengen. Ik vind het wel een goede zaak, het is iemand die wel de kwaliteiten heeft voor een club als Vitesse.

  40. #9799
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Leerdam naar Amerika.

  41. #9800
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Opgeruimd staat netjes.

  42. #9801
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Ik zie Bruns heel belangrijk worden. Al jaren een beetje m'n cultheld in de eredivisie.

  43. #9802
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Leerdam naar Amerika.
    Was geen verkeerde bankzitter geweest, maar op zich niks mis mee dat hij vertrekt.

  44. #9803
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Volgens regiokrant de Gelderlander komt Chelsea-speler Nathan niet meer voor in de plannen van Vitesse voor het nieuwe seizoen

    Gelukkig, was al bang dat Vitesse hem wel erbij wilde.

  45. #9804
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Ik zie Bruns heel belangrijk worden. Al jaren een beetje m'n cultheld in de eredivisie.
    Sam wenst een verklaring:

    Al jaren loopt Bruns in Almelo een beetje op halve kracht te schoppen, te passen en te scoren. Beseft zelf nog niet helemaal hoe goed hij is (of kan zijn). Het hoeft allemaal niet zo heel nodig van hem. Begint het met deze volgende stap dan misschien eindelijk een beetje te kriebelen? Als hij een beetje meer gif in zijn spel steekt, kan hij Oranje halen. Beetje het Toornstra verhaal.
    Maar dit is een ander boek. Ik ben benieuwd.

  46. The Following User Says Thank You to voskat For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 1 juli 2017)

  47. #9805
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hey weer een (ex-)Eredivisiespeler, je verwacht het niet! In elk geval iemand die flink wat goals vanaf de flank kan maken. Dus wat dat betreft wel positief. Gewoon lekker no-nonsens ook geloof ik, vooruitgang tov een Adje of Nathan.
    Maakte vrijwel al z'n goals toen hij CA speelde..

  48. #9806

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Bij Heracles niet

  49. #9807
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Bij Heracles niet
    Hij kan in principe ook prima op de plek van Foor spelen en Foor linksbuiten.

  50. #9808
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Toch wel tekenend voor het verval als spelers de overgang naar Vitesse als stap gaan zien. Jammer, Linssen begon na twee jaar eindelijk een beetje te ballen en weg is meneer.

  51. #9809
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Hey weer een (ex-)Eredivisiespeler, je verwacht het niet! In elk geval iemand die flink wat goals vanaf de flank kan maken. Dus wat dat betreft wel positief. Gewoon lekker no-nonsens ook geloof ik, vooruitgang tov een Adje of Nathan.
    Vanaf de zijkant raakte hij geen pepernoot. Begon pas te ballen bij 442. Als je 433 wilt spelen is het een belabberde aankoop. Bij Heracles één goed seizoen, jaar erop ook daar op de bank.
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 2 juli 2017 om 15:07

  52. The Following User Says Thank You to KingKerrie For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 2 juli 2017)

  53. #9810
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Vanaf de zijkant raakte hij geen pepernoot. Begon pas te ballen bij 442. Als je 433 wilt spelen is het een belabberde aankoop. Bij Heracles één goed seizoen, jaar erop ook daar op de bank.
    Bij Heracles heeft ie twee jaar op rij 31 wedstrijden basis gespeeld. Met Weghorst en Uth als centrale mannen. Neem aan dat Groningen ook geen 7 ton(?) had betaald voor een bankzitter bij Heracles toch?

  54. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    Bernardo ( 3 juli 2017)

Pagina 218 van 257 EersteEerste ... 118168208216217218219220228 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 12 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 12 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •