Pagina 228 van 257 EersteEerste ... 128178218226227228229230238 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.216 t/m 10.260 van 11552

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #10216
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    PSV niet, maar als Gio het leuk zou vinden om Wenger op te volgen, mag hij dat van mij best uitspreken hoor.
    Zo'n mooie stap als Wijnaldum maakte, daar hoopt toch iedere Feyenoorder op

  2. #10217
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Niet te vergelijken.
    Omdat ze niet in dezelfde competitie spelen? Tja, het gaat toch vooral om positieverbetering? Na Feyenoord is er in Nederland niet heel veel mogelijk wat dat betreft zonder dat het tikkeltje gevoelig wordt. Maar Vitesse en Feyenoord is toch geen issue? Dat Fraser het wellicht meer voor zich had moeten houden, kun je stellen. Maar goed, dat komt ook zo krampachtig over.

  3. #10218
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Zo'n mooie stap als Wijnaldum maakte, daar hoopt toch iedere Feyenoorder op
    Toen, in die situatie, was dat sportief gezien idd geen rare stap. Wel eentje die haarfijn het karakter van Wijnaldum schetste, maar puur sportief geen gekke keuze.
    Maar das alweer ff geleden. Feyenoord is nu weer redelijk boven Jan en dan is het imo in Nederland een eindstation. In Nederland ja. Een vervolgstap vooruit lijkt mij dan naar het buitenland.

  4. #10219
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.820
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Wellicht was de praktijk minder dan hij voorgespiegeld kreeg. Het is nou niet dat Vitesse zo'n lekker doorzichtig clubje is.
    Klopt maar stap dan zelf op i.p.v. alleen maar klagen in de media. Hij zat gewoon op ontslag te hopen denk ik.

  5. #10220
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Schandalig dat Fraser eerlijk is ja. Liever lekker een huichelaar die iedereen naar de mond praat. Slutsky zal vast een verademing zijn.
    Ik heb geen probleem met een trainer die een stapje hogerop wilt. Wel met een trainer die voor geen meter presteert en gaatclopen janken in de media en blijft roepen graag om een bepaalde andere club.. Of dat nou Ajax, Feyenoord of weet ik veel welke club is. Richt je op Vitesse, kom met een fatsoenlijke opstelling en breng logische wissels. Niet alleen de Russen waren hem zat, vrijwel heel Vitesse was hem zat. Zonder die beker had ie de kerst wss niet eens gehaald..

    Overigens richting Gio was het ook alles behalve netjes.. Zeker toen minder ging bij jullie lijkt me niet fijn als een collega in de media op jou baan aast.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 24 april 2018 om 13:17

  6. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (24 april 2018)

  7. #10221
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Omdat ze niet in dezelfde competitie spelen? Tja, het gaat toch vooral om positieverbetering? Na Feyenoord is er in Nederland niet heel veel mogelijk wat dat betreft zonder dat het tikkeltje gevoelig wordt. Maar Vitesse en Feyenoord is toch geen issue? Dat Fraser het wellicht meer voor zich had moeten houden, kun je stellen. Maar goed, dat komt ook zo krampachtig over.
    Het is geen issue als het wordt uitgesproken op een toelaatbaar moment, iedereen heeft ambities. De momenten dat Fraser het uitsprak was soms echt misplaatst voor mijn gevoel, want sinds hij bij ons zit is het nooit consistent geweest. Wisselvallig als de pest, het spel wat niet om aan te zien was, en dan nog wat punten die FCLD ook net postte.

    Hij heeft gewoon enorm veel geluk gehad dat Ron Beton de draaicirkel van een John Deere had in de bekerfinale en dat Krul lucht zat te grabbelen. Iedereen buiten Vitesse om teert maar op die eerste prijs ooit in 125 jaar, maar dat kwam grotendeels door de loting tot de finale en in de finale de gelukkige zijn van de twee. Ik vind persoonlijk dat hij in de kleine twee jaar dat hij bij ons zat geen enkel moment het recht had om te praten over een stap hogerop. Aangezien er zoveel nog te verbeteringen viel en ook meer uit te halen viel.

  8. #10222
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Misschien dat ik het onderschat, maar zulk fabuleus materiaal had Fraser toch ook niet tot zijn beschikking? Geen idee of Fraser verantwoordelijk was voor de aankopen, maar die mix van huurlingen en types als Pasveer en Büttner lijkt me nou niet echt een geoliede machine van te maken. Het is niet zo dat Fraser een Van Ginkel, Bony of Piazon in zijn selectie had.
    En in mijn beleving heeft Fraser ook niet nadrukkelijk gehengeld naar Gio zijn baantje toen het bij Feyenoord kut liep. Hij kreeg de vraag (zoals zo/te vaak) en hij beantwoordde die. Volgens mij zelfs met de toevoeging dat hij hoopte dat Gio het weer op de rit zou krijgen. Maar goed, jullie zijn blij dat hij vertrokken is. Voor mijn gevoel zijn jullie dat de laatste jaren regelmatig geweest bij een vertrekkende trainer. Wellicht ligt het niet alleen aan de trainers?

  9. #10223
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.820
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Je weet toch waar je aan begint als je in Arnhem tekent? Dan moet je achteraf ook niet janken.

  10. #10224
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Misschien dat ik het onderschat, maar zulk fabuleus materiaal had Fraser toch ook niet tot zijn beschikking? Geen idee of Fraser verantwoordelijk was voor de aankopen, maar die mix van huurlingen en types als Pasveer en Büttner lijkt me nou niet echt een geoliede machine van te maken. Het is niet zo dat Fraser een Van Ginkel, Bony of Piazon in zijn selectie had.
    En in mijn beleving heeft Fraser ook niet nadrukkelijk gehengeld naar Gio zijn baantje toen het bij Feyenoord kut liep. Hij kreeg de vraag (zoals zo/te vaak) en hij beantwoordde die. Volgens mij zelfs met de toevoeging dat hij hoopte dat Gio het weer op de rit zou krijgen. Maar goed, jullie zijn blij dat hij vertrokken is. Voor mijn gevoel zijn jullie dat de laatste jaren regelmatig geweest bij een vertrekkende trainer. Wellicht ligt het niet alleen aan de trainers?
    Ik denk dat niemand blij was met het vertrek van Bosz. Dus 't kan wel. Ik vind Mount niet minder dan Piazon trouwens. Al spelen ze op een andere positie, wel vergelijkbare types. In elk geval is Mount mentaal een stuk verder in z'n ontwikkeling dan Piazon destijds was. Met Bony is niemand te vergelijken. Niet in de hele Eredivisie. Rutten had daar destijds gewoon kampioen mee moeten worden. Was echt een goed team dat die tot z'n beschikking had.

  11. #10225
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Misschien dat ik het onderschat, maar zulk fabuleus materiaal had Fraser toch ook niet tot zijn beschikking? Geen idee of Fraser verantwoordelijk was voor de aankopen, maar die mix van huurlingen en types als Pasveer en Büttner lijkt me nou niet echt een geoliede machine van te maken. Het is niet zo dat Fraser een Van Ginkel, Bony of Piazon in zijn selectie had.
    En in mijn beleving heeft Fraser ook niet nadrukkelijk gehengeld naar Gio zijn baantje toen het bij Feyenoord kut liep. Hij kreeg de vraag (zoals zo/te vaak) en hij beantwoordde die. Volgens mij zelfs met de toevoeging dat hij hoopte dat Gio het weer op de rit zou krijgen. Maar goed, jullie zijn blij dat hij vertrokken is. Voor mijn gevoel zijn jullie dat de laatste jaren regelmatig geweest bij een vertrekkende trainer. Wellicht ligt het niet alleen aan de trainers?
    Fraser had genoeg inspraak qua inkomende transfers. Er is ook specifiek ''gescout'' op spelers die passen in het zogenaamde Fraser-systeem.

    Qua trainers sinds de overname; Theo Bos, Hans van Arum, Ferrer, VD Brom, Rutten, Bosz, Maas, Fraser.

    Daarvan stond alleen Bosz een aardig tijdje voor de groep. VD Brom en Rutten hadden wel mogen blijven van mij, maar zorgden er min of meer zelf voor dat ze weg moesten, Jordania hield namelijk niet van tegengas. De rest was gewoon niet goed genoeg, vind ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik denk dat niemand blij was met het vertrek van Bosz. Dus 't kan wel. Ik vind Mount niet minder dan Piazon trouwens. Al spelen ze op een andere positie, wel vergelijkbare types. In elk geval is Mount mentaal een stuk verder in z'n ontwikkeling dan Piazon destijds was. Met Bony is niemand te vergelijken. Niet in de hele Eredivisie. Rutten had daar destijds gewoon kampioen mee moeten worden. Was echt een goed team dat die tot z'n beschikking had.
    Kampioen moeten worden, ja? Lijkt me wel wat optimistisch.

  12. #10226
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Kampioen moeten worden, ja? Lijkt me wel wat optimistisch.
    Vooruit. Moeten is wellicht overdreven. Maar als je net geen winterkampioen wordt doe je wel serieus mee in de titelstrijd. En het team dat Rutten tot zijn beschikking had was echt goed. Hij heeft er uiteindelijk veel te weinig uitgehaald mijns inziens.

  13. #10227
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Vooruit. Moeten is wellicht overdreven. Maar als je net geen winterkampioen wordt doe je wel serieus mee in de titelstrijd. En het team dat Rutten tot zijn beschikking had was echt goed. Hij heeft er uiteindelijk veel te weinig uitgehaald mijns inziens.
    Vind je? Deed tot April volop mee om de titel, drie punten van de koploper af. Vervolgens kwam Roda uit, 0-3 naar 3-3. En Feyenoord uit die cruciaal moest zijn, werd ook verloren. Bony en Van Ginkel ontbraken ook die wedstrijd tegen Feyenoord..

  14. #10228
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Vind je? Deed tot April volop mee om de titel, drie punten van de koploper af. Vervolgens kwam Roda uit, 0-3 naar 3-3. En Feyenoord uit die cruciaal moest zijn, werd ook verloren. Bony en Van Ginkel ontbraken ook die wedstrijd tegen Feyenoord..
    En bij RKC en thuis tegen VVV verliezen... Er zat toen echt veel meer in dan die vierde plaats (wat ook nog maar net gehaald werd). Seizoen ging toen als een nachtkaars uit.

  15. #10229
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Vind je? Deed tot April volop mee om de titel, drie punten van de koploper af. Vervolgens kwam Roda uit, 0-3 naar 3-3. En Feyenoord uit die cruciaal moest zijn, werd ook verloren. Bony en Van Ginkel ontbraken ook die wedstrijd tegen Feyenoord..
    Dat is op zich wel iets structureels bij Rutten geweest, eerste seizoenshelft uitstekend maar zodra het cruciaal wordt gaat het finaal fout.

  16. #10230
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    En bij RKC en thuis tegen VVV verliezen... Er zat toen echt veel meer in dan die vierde plaats (wat ook nog maar net gehaald werd). Seizoen ging toen als een nachtkaars uit.
    Klopt, op de belangrijke momenten ging het dat seizoen fout. Alleerst in Almelo, paar sec. voor tijd.. Tegen Feyenoord het moeten doen zonder je beste 2 spelers en dan ook nog een onterechte pingel tegen krijgen.. Roda idd, van 0-3 naar 3-3... Niet gewend zijn aan meedoen om de titel zal groot en deels geweest zijn..

  17. #10231
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    En bij RKC en thuis tegen VVV verliezen... Er zat toen echt veel meer in dan die vierde plaats (wat ook nog maar net gehaald werd). Seizoen ging toen als een nachtkaars uit.
    RKC thuis was wel echt ongelukkig, een persoonlijke fout van Theo Janssen en een afstandsschot die via iemand van ons erin viel in de laatste minuten. Zo zonde. VVV-uit was ook echt zonde, net voor de winterstop. Dat soort wedstrijden blijven ons altijd achtervolgen. Tegen de topclubs hebben we het dat seizoen namelijk wel goed gedaan.

    Maar aan de ene kant.. We hebben ook geluk gehad, tegen Twente uit, PSV uit, paar keer laatste minuten een overwinning behaald. Dat heb ik nu al een tijdje niet meer meegemaakt voor mijn gevoel.

  18. #10232
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Een jaar geleden alweer, jongens.




  19. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    marcel013 (30 april 2018)

  20. #10233
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Het team draait nu wel lekker, aanvallend gezien. Oké Twente was lamgeslagen na de 2-0, maar ook tegen Sparta en AZ liep de aanval als een machine. Heb nu wel een stuk meer vertrouwen gekregen in de playoffs. Toch apart dat grote verschil met de laatste maanden onder Fraser. De poppetjes op 't veld zijn nagenoeg 't zelfde.

  21. #10234
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.820
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    15 goals in drie potjes is gewoon goed, al waren het tegen zwakke teams. Geen enkel team is favoriet voor de play offs vind ik, Utrecht heeft het ook niet meer de laatste weken.

  22. #10235
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Het team draait nu wel lekker, aanvallend gezien. Oké Twente was lamgeslagen na de 2-0, maar ook tegen Sparta en AZ liep de aanval als een machine. Heb nu wel een stuk meer vertrouwen gekregen in de playoffs. Toch apart dat grote verschil met de laatste maanden onder Fraser. De poppetjes op 't veld zijn nagenoeg 't zelfde.
    Gister was het wel heel karig in de eerste helft, we kwamen er maar niet door. Toen de 2-0 viel besloten ze bij Twente om niet meer mee te lopen met hun man, verbaasde mij echt over de ruimte die onze middenvelders kregen in balbezit. Het was gewoon wachten tot Twente de bal verloor rond onze zestien en dan konden we tot hun 16 doorlopen.

    Nou heeft Sturing ook wel het geluk dat hij twee keer tegen een ploeg moest dat 0,0% vertrouwen en/of kwaliteit had (Sparta & Twente) en AZ dat een bekerfinale moest spelen. Nou vond ik AZ niet spelen alsof er een paar dagen later een bekerfinale plaatsvond. Die wedstrijd waren er weer een aantal persoonlijke blunders die ons de das om deden. Ik ben voor de rest wel content over het spel van de afgelopen weken op aanvallend gebied, er worden weer kansen gecreëerd wat onder Fraser veel minder was. Ik vind Buttner sowieso op die linkerkant een verbetering. Hoewel die op verdedigend vlak nog slecht is, is hij in balbezit wel enorm aanwezig en dreigend. Die Kara vind ik nog niet geweldig, maar hopelijk is het een kwestie van tijd dat hij een stabiele factor wordt. Hij is namelijk wel iemand die 90 minuten kan blijven gaan over de flank net als Buttner op links.

    Ik ben ook benieuwd naar de play-offs.. Is gratis voor SK houders, toch? In dat geval even de laatste wedstrijden op Zuid even ''doorbijten'' en dan volgend jaar (als we nog gaan) even kijken of we op Oost of Noord gaan zitten volgend seizoen.

  23. #10236
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

  24. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    marcel013 ( 1 mei 2018)

  25. #10237
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Zeker, hopelijk houd hij het nog minimaal die 6 weken vol!

  26. #10238
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vitesse in gesprek met Sergio Padt..

    Jullie mening?

    Ik zie liver Unnerstall, maar Padt is niet verkeerd als je ziet wat we nu hebben..

  27. #10239
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    In Groningen zijn ze wel tevreden over hem dacht ik. De lat ligt in elk geval niet hoog om in Arnhem een meerwaarde te zijn op doel na afgelopen seizoen.

  28. #10240
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Prima keeper lijkt me zo.

  29. #10241

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    In Groningen zijn ze wel tevreden over hem dacht ik. De lat ligt in elk geval niet hoog om in Arnhem een meerwaarde te zijn op doel na afgelopen seizoen.
    Zou Groningen een hoop punten schelen als hij weg zou gaan. Denk namelijk niet Groningen een direct een gelijkwaardige opvolger heeft.

  30. #10242
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.820
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Karami van Excelsior naar Vitesse.

  31. #10243
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Karami van Excelsior naar Vitesse.
    Echt geen flauw idee hoe goed hij is, maar als back-up en wetende dat Lelieveld verhuurd wordt is het prima denk ik..

  32. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    marcel013 ( 8 mei 2018)

  33. #10244
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Echt geen flauw idee hoe goed hij is, maar als back-up en wetende dat Lelieveld verhuurd wordt is het prima denk ik..
    Precies mijn gevoel. Laat me graag verrassen. Tegenvallen kan 't bijna niet met zo'n naam.

  34. #10245
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    https://www.vi.nl/nieuws/vitesse-hou...egbeeld-kashia



    Ik weet dat hij niet altijd geweldig is, maar deze man is zo'n ongelofelijke baas. Niet alleen als voetballer, maar ook als persoon. Ik zou het echt kut vinden als we volgend jaar naar een VD Werff moeten kijken i.p.v. Kashia, alleen al voor het gevoel.

  35. #10246
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.934
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Zeker, hopelijk houd hij het nog minimaal die 6 weken vol!
    Is helaas overleden

  36. The Following 3 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Fries (17 mei 2018),Hoogkamp ( 9 mei 2018),Ihlosi (15 mei 2018)

  37. #10247
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

  38. #10248
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Beste aankoop gebleken. Ik dacht in het begin nog dat Serero dat zou worden, maar Linssen is toch wel het meest constant geweest dit seizoen. Al heeft Serero het ook prima gedaan. Net als Matavz. Bruns leuk voor de breedte, Beerens ben ik nog niet gek van omdat het ten koste gaat van de ontwikkeling van Van Bergen. En Karavaev, mwoah. Maar die is er nog maar net en zal ook nog moeten wennen. Eigenlijk was 't op de keeper na wel een prima transferseizoen.

  39. #10249
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hopelijk blijft Linssen, al is dat moeilijk zat met zulke statistieken..

    Volgend seizoen moet er een goede keeper bij, een ''creatieve'' nummer 10 en 2 cv's. Minimaal..

  40. #10250
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Hopelijk blijft Linssen, al is dat moeilijk zat met zulke statistieken..

    Volgend seizoen moet er een goede keeper bij, een ''creatieve'' nummer 10 en 2 cv's. Minimaal..
    Als Miazga nog een seizoen blijft en Kruiswijk weer fit wordt zit je op zich links centraal wel goed.

  41. #10251
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Als Miazga nog een seizoen blijft en Kruiswijk weer fit wordt zit je op zich links centraal wel goed.
    Miazga zal wel niet blijven, was vorig seizoen al een dingetje en Kruiswijk is het hele seizoen geblesseerd geweest daar kan je niet op bouwen. Dan heb je alleen nog Kashia en VD Werff, Kashia wilt dus blijkbaar vertrekken en VD Werff mag niet spelen van de Russen. ( ) En op de bank Oude Kotte nog die niet gaat/wilt verlengen. En dat was het dan, als ik mij niet vergis.

  42. #10252
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Miazga zal wel niet blijven, was vorig seizoen al een dingetje en Kruiswijk is het hele seizoen geblesseerd geweest daar kan je niet op bouwen. Dan heb je alleen nog Kashia en VD Werff, Kashia wilt dus blijkbaar vertrekken en VD Werff mag niet spelen van de Russen. ( ) En op de bank Oude Kotte nog die niet gaat/wilt verlengen. En dat was het dan, als ik mij niet vergis.
    Oude Kotte is ook drie keer niks. Slak. Vitesse was wel met Chelsea bezig over verlengen huurperiode Miazga en Mount dacht ik. En volgens mij hebben ze 't zelf ook wel naar hun zin hier. Zie voor Miazga ook niet snel een stap naar de Premier League komen eerlijk gezegd. Evt. zou ie wellicht verhuurd kunnen worden aan top 3 Nederland of ergens onderin de Bundesliga. Maar of ie daar veel blijer van wordt? Of Vitesse voorronde EL haalt zal wellicht ook nog wel belangrijk worden.

  43. #10253
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Oude Kotte is ook drie keer niks. Slak. Vitesse was wel met Chelsea bezig over verlengen huurperiode Miazga en Mount dacht ik. En volgens mij hebben ze 't zelf ook wel naar hun zin hier. Zie voor Miazga ook niet snel een stap naar de Premier League komen eerlijk gezegd. Evt. zou ie wellicht verhuurd kunnen worden aan top 3 Nederland of ergens onderin de Bundesliga. Maar of ie daar veel blijer van wordt? Of Vitesse voorronde EL haalt zal wellicht ook nog wel belangrijk worden.
    Oude Kotte is inderdaad geen Vitesse 1 materiaal. Wat ik tot nu toe weet wilt Vitesse heel graag door met die twee, alleen ligt het balletje nu bij Chelsea en de spelers. Ik hoop het, maar zie het somber in. Zeker omdat ik steeds vaker lees dat Ajax geïnteresseerd is in beide spelers. Ik denk dat zij ook goed genoeg zijn voor Ajax. Hopelijk heeft Chelsea nog ergens een Kalas 2.0 rondlopen.

  44. #10254
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Oude Kotte is inderdaad geen Vitesse 1 materiaal. Wat ik tot nu toe weet wilt Vitesse heel graag door met die twee, alleen ligt het balletje nu bij Chelsea en de spelers. Ik hoop het, maar zie het somber in. Zeker omdat ik steeds vaker lees dat Ajax geïnteresseerd is in beide spelers. Ik denk dat zij ook goed genoeg zijn voor Ajax. Hopelijk heeft Chelsea nog ergens een Kalas 2.0 rondlopen.
    Kalas zelf mag ook wel terugkomen. Mocht gister weer een paar minuutjes opdraven bij Fulham. Al zal dat wel onbetaalbaar zijn.

  45. #10255
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Linssen moet lekker in Arnhem blijven. Kan hij in Noord-Limburg blijven wonen, dichtbij de kids. Speelt hij een stuk constanter door.

  46. #10256
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Room was gister in het Gelredome, PSV wilt Unnerstall.


  47. #10257
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.820
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Rasmus Thelander blijkbaar nieuwe aanwinst.

  48. #10258
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Rasmus Thelander blijkbaar nieuwe aanwinst.
    Even op het forum geweest?

    Die vleespet was in 2011 op proef bij Roda, ben benieuwd.

  49. #10259
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vleesplet? Ken die gozer niet, kaal schijnbaar.. Maar je kan hem niet gewoon bij zn naam noemen?

  50. #10260
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Panathinaikos en Zürich, toch aardige clubs. Zal dan wel iets kunnen als ie daar basisklant is/was.

Pagina 228 van 257 EersteEerste ... 128178218226227228229230238 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •