Pagina 63 van 74 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.791 t/m 2.835 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #2791
    Dennis the menace Respect2al's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 april 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.841
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik denk dat je dan miljonair zou kunnen worden.

  2. #2792
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Die gok waag ik dan wel. Waar kan ik inzetten?

  3. #2793
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanman Bekijk bericht
    Morgen om Fokkung 9 uur s'ochtends spelen, alleen dan uit tegen DZB. Wie verzint dat, dat is verdomme F-mini tijd.

    Gelukkig komen we daar niet voor niets, aangezien we tegen hun de enige keer hebben gewonnen (5-1).
    Nou ja, er spelen wel 2 bekenden van me mee, en dat is wel geinig.

    Nog erger. Over 2 weken uit tegen Rhoon (Half uur tot 3/4 uur rijden) om half 9, zijn ze bezopen!
    Ik zit in de A's wij hebben het elke thuiswedstrijd, erg klote inderdaad. Bij ons hebben ze dat gedaan om de reden dat wij dan nog met de senioren mee kunnen 's middags.

  4. #2794
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Ik zit in de A's wij hebben het elke thuiswedstrijd, erg klote inderdaad. Bij ons hebben ze dat gedaan om de reden dat wij dan nog met de senioren mee kunnen 's middags.
    In de A nog om 9 uur voetballen?! wij lekker om half3 vroeger.
    Zelf 4-2 gewonnen trouwens, ben best kapotmoe ervan.

  5. #2795
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerlijke pot gespeeld vandaag. De nummer 5 (wij) tegen de nummer 2. Ik begon weer geweldig, als scheidsrechter dit keer. Ik kon dus alleen maar toekijken toen het al snel 0-1 werd. Maar even later gaf ik een vrije trap die feilloos benut werd, 1-1.
    De tweede helft begon desondanks met een degradatie. Ik werd vlagger. Gelukkig mocht ik invallen, helaas, de stand toen was 1-4.
    Ik had het best zwaar en ramde alles wat ik kon weg. Het werd uit een rommeltje 2-4 en met een schitterende volley (niet helemaal Van Basten, maar toch heerlijk) 3-4. Slagroom op de taart was een vrije trap van ons die mooi tussen de keeper en de aanval inviel en zo door stuiterde het net in. Mooie pot, superhoog tempo voor de vierde klasse en een uitslag waarmee te leven valt

  6. #2796
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Thuis tegen OVV de gehele wedstrijd de betere maar uiteindelijk verlies je hem met 0-1. Zelf in de tweede helft gewisseld omdat ik weer eens aan de beurt was. Volgende week moet ik pas om half 3 tegen de koploper waar we uit 11-0 van verloren.

  7. #2797
    Linksback04's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2010
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    25
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Vandaag 1-1 gelijkgespeeld. We stonden na de eerste helft met 1-0 voor, maar er werd ook een goal van ons (onterecht) afgekeurd. In de tweede helft scoorden we al na een minuut, maar wederom werd de goal onterecht afgekeurd. En dan maakt Almere City nog de 1-1 in de slotfase.

  8. #2798

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Zelf in de tweede helft gewisseld omdat ik weer eens aan de beurt was.
    Sorry, maar dit begrijp ik niet zo goed. In welk elftal speel je? Vanaf de C-tjes begint het toch vrij serieus te worden, dus wordt er gewisseld naar het spelbeeld? Of klopt dit niet?

  9. #2799
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Sorry, maar dit begrijp ik niet zo goed. In welk elftal speel je? Vanaf de C-tjes begint het toch vrij serieus te worden, dus wordt er gewisseld naar het spelbeeld? Of klopt dit niet?
    Bij selectie elftallen ja, bij vriendenteams niet.

  10. #2800
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Sorry, maar dit begrijp ik niet zo goed. In welk elftal speel je? Vanaf de C-tjes begint het toch vrij serieus te worden, dus wordt er gewisseld naar het spelbeeld? Of klopt dit niet?
    Heb je redelijk gelijk in. Ik voetbal in de C1 en ben bijna iedere week vaste basisspeler die bijna niet gewisseld wordt. De wissels zijn, als we compleet zijn hebben we 3 wissels, meestal dezelfde. De trainers willen echter wel iedereen laten spelen en wisselen daarom ook de beter spelende spelers. Ik zou zelf ook liever zien dat er naar de trainingsarbeid, kunde en werklust zou worden gekeken maar dat is momenteel niet 100%. Onze vlagger zou dat ook graag zou zien.

    Extra zuur was wel dat mijn vervanger, een van de ''vaste'' wissels, een fout maakte waar het doelpunt uit viel. Wat voor mij wel weer een compliment was, was dat iedereen beweerde dat met mij dat niet was gebeurd.

  11. #2801
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ach ik vind niet dat je het kunt maken jongens van veertien die gewoon meetrainen negentig minuten lang buiten de lijnen te laten, dus in dat opzicht heeft je coach groot gelijk.

  12. #2802

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper90 Bekijk bericht
    Ach ik vind niet dat je het kunt maken jongens van veertien die gewoon meetrainen negentig minuten lang buiten de lijnen te laten, dus in dat opzicht heeft je coach groot gelijk.
    Inderdaad, ben ik het ook wel mee eens. Maar het zou een beetje vreemd zijn, lijkt me, om één van je beste spelers te wisselen bij een gelijke stand of zo, omdat hij nou eenmaal aan de beurt is. Daarom vroeg ik het me af

  13. #2803
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Inderdaad, ben ik het ook wel mee eens. Maar het zou een beetje vreemd zijn, lijkt me, om één van je beste spelers te wisselen bij een gelijke stand of zo, omdat hij nou eenmaal aan de beurt is. Daarom vroeg ik het me af
    Ik ben nou ook weer niet een van de beste, maar wel een waardevolle kracht. Mijn positie is ook niet de allerbelangrijkste van het veld, rechtsback, en daarom is het een extra groot compliment als ik gemist wordt.

  14. #2804
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vandaag twee keer gespeeld, met eigen team 5-0 gewonnen, twee vingers in de neus.. Die lui bakten er niks van.. Later met B3 meegedaan, 4-2 gewonnen. Schoot de 2-2 uit een vrije trap schitterend in de kruising

  15. #2805
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Was weer kat in 't bakkie gisteren. Zinkwegse Boys uit begonnen we volledig in stijl met 10 man. Desondanks komen we 'gewoon' weer op 0-1. Na een half uurtje klapte er 1 van ons door zijn knie, dus 1e helft met 9 man uitgespeeld.
    In de rust versterking gekregen van een extra vent, dus de 2e helft weer met 10 man begonnen en rustig naar 0-3 toe gevoetbald.

    Zelf ook weer 's een prima pot gespeeld op de back. Werd weer 's tijd. Heb zowat iedere counter eigenhandig de nek omgedraaid. Tegenstander is misschien to 2 doelpogingen gekomen, maar we beschikken over een goeie keeper...

  16. #2806
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Sjonge jonge, ik zag van de week al een bericht staan van Einstein waarin hij zei dat zijn team maar tien man had. Maar bij ons was het vandaag nog erger: we hadden er 9. Uiteindelijk hebben we maar besloten om niet naar de tegenstander af te reizen. Helaas staat dit akkefietje niet op zichzelf en dus is er een heuse praatsessie ingelast komende donderdag. Er werd zelfs al gesproken over opheffing van het elftal, lekker dus weer.

  17. #2807
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Blijft vervelend inderdaad. Gelukkig kunnen we de meeste van onze tegenstanders met 10 man ook de baas.

  18. #2808
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper90 Bekijk bericht
    Ach ik vind niet dat je het kunt maken jongens van veertien die gewoon meetrainen negentig minuten lang buiten de lijnen te laten, dus in dat opzicht heeft je coach groot gelijk.
    Jongens van veertien spelen ook geen 90, maar 2 keer 35 min. geloof ik.

  19. #2809
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    7-1 gewonnen van Bernisse. Was al na een kwartier beslist en de 2e helft ging echt nergens meer over. Werd alleen nog maar geouwehoerd en gelachen langs de lijn en op het veld. Ook leuk

  20. #2810
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Wij hebben op een enorm knollenveld 1-0 verloren door een onterechte goal. Spelen we 90 minuten lang erg geconcentreerd en goed tegen de koploper op zo'n veld. Krijgen we in de 60e minuut een enorme zaadgoal tegen, de bal stuitert heel vreemd omhoog over onze keeper, die tikt hem vervolgens tegen de lat voor de lijn. De scheids staat op zo'n 40 meter en telt m, onze grens staat op de lijn en zegt dat hij er niet in zit. Had zelf nog een grote kans op de 1-1, schoot m gewoon prima in maar zat net een been tussen waardoor hij over vloog.

  21. #2811
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zaterdag moeten we op bezoek bij Eijsden C1, we werden daar altijd bezeken, ook vorig jaar. Toen kwam de KNVB scheids niet opdagen en floot een van de club. Hopen dat er zaterdag wel een neutrale scheids is.

  22. #2812
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Vanavond gebeld door de leider van de C3 en ik mag voordat ik zelf moet voetballen (om half 3) nog met hun meedoen. Waarschijnlijk voor een helftje maar toch.

  23. #2813
    AlcantaraRM
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Vandaag twee keer gespeeld, met eigen team 5-0 gewonnen, twee vingers in de neus.. Die lui bakten er niks van.. Later met B3 meegedaan, 4-2 gewonnen. Schoot de 2-2 uit een vrije trap schitterend in de kruising
    Wat kan het leven toch mooi zijn af en toe Geniet maar van je momenten kerel, het komt niet vaak voor dat iemand de 2-2 maakt door een vrije trap

  24. #2814
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Morgen tegen de nummer laatst. Ik lijk op mijn eerste basisplek af te stevenen. En dan een keer niet als scheidsrechter/grensrechter.

  25. #2815
    AlcantaraRM
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    Morgen tegen de nummer laatst. Ik lijk op mijn eerste basisplek af te stevenen. En dan een keer niet als scheidsrechter/grensrechter.

    In welke team en bij welke club speel je dan als ik vragen mag, de A2?

  26. #2816
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mata Bekijk bericht
    In welke team en bij welke club speel je dan als ik vragen mag, de A2?
    Ik speel in het derde van V&V Amsterdam. Ben pas weer sinds een paar weken actief vandaar dat ik praat over mijn eerste basisplek.

  27. #2817
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Morgen ff ballen tegen de ploeg waar we vorige keer 5-2 hebben verloren. Maar toen misten we ook 5 spelers incl mij. Morgen revanche dus en ik zie t wel positief in, denk wel dat we winnen eerlijk gezegt. 's middags nog even met het 1e mee

  28. #2818
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Morgen een uit-wedstrijd tegen Eijsden C1, zal een zeer lastige wedstrijd worden. Gelukkig een KNVB scheids nu, want we werden daar voorheen altijd bezeken.

  29. #2819
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    3-3 gespeeld tegen de KNVB

  30. #2820
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zeer matige pot van onze kant. En veel pech ook in de afwerking. Heb zelf een minuut of 65 gespeeld, best zwaar toch, want stond tegenover de enige snelle en technische speler van hun kant of tegen een blok beton. 2-2 tegen de nummer laatst, mag hoe dan ook niet. Hoeveel pech we ook hadden met dat schot in de laatste minuut tegen de onderkant van de lat.

  31. #2821
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Laat ik beginnen met de wedstrijd van de C3 waarin ik mee mocht spelen. Met nog 3 leenspelers moesten we, als koploper, tegen een van de mindere goden. Uiteindelijk werd het 8-0, heeft onze keeper 3x de bal gehad en scoorde ik nog bijna, maar die werd afgekeurd omdat een teamgenoot hem nog aanraakte waardoor buitenspel werd gegeven.

    Daarna thuis met mijn eigen team, C1, tegen de koploper. Uit was het 11-0 geworden dus slechter kon niet. We begonnen goed maar kwamen wel 0-2 achter. Daarna kwamen we terug tot 1-2 wat ook de ruststand was. Direct na rust werd het 1-3 waarna de score opliep. Uiteindelijk werd het iets van 1-7 en scoorde ik zelf nog een eigen doelpunt. De bal kwam voor, er liep een man in mijn rug en ik wilde hem wegschieten. Helaas raakte ik de bal verkeerd waardoor hij prachtig in de kruising waaide.

    Opvallend detail is dat er maar liefst 3 rode kaarten vielen, en dat in zo'n wedstrijd!!. Twee voor hun, waarvan 1 terecht en 1 niet en 1 voor ons, onterecht. Na de wedstrijd werden er 2 rode kaarten echter geschrapt. Opzich raar, maar wel logisch want de scheidsrechter had de overtredingen zelf niet waargenomen.

  32. #2822
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    4-2 gewonnen! 0-2 achterkomen na twee flaters van onze keeper. Twee identieke goals; vrije trap 3 meter van de middellijn (!). Telkens -met hand van onze keeper- binnengegaan..

    Vervolgens nog een keer goed weggekomen en dan beginnen drukken. Drie dolle minuten leverden ons 3 goals op. Bij elke goal gaf ik de beslissende pass. Juist voor rust de 4-2 cijfers op het bord gezet. Tweede helft gewoon gecontroleerd.

  33. #2823
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Die scheids die wij hadden was wel KNVB maar ook van de club. We stonden met rust 1-3 voor. Opzich prima bij de nummer 3, maar na de rust floot hij alles af bij ons en gaf hij ons geen penaltys. Krijg ik ook nog geel terwijl ik op de bal speel en de speler nooit heb geraakt. Dat hij theater speelt is zijn probleem. Echt belachelijk, maarja. We moeten nog thuis tegen ze, dan pakken we ze. We moeten namelijk nog een wedstrijd inhalen die eigenlijk begin november op 't programma stond, maar omdat zij een meisje hebben die voor NL speelt lassen ze het altijd af.

  34. #2824
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Vanmorgen met 0-3 verloren. We waren veel beter en hadden met rust dan ook met 3-0 voor moeten staan. Na rust kom je snel met 1-0 achter. Vervolgens heb je zelf nog een actie langs 2 man en schiet je prima in de hoek, de keeper pakt m op een ongelovelijke manier uit de hoek met zijn voet. Daarna gingen we risico nemen en counteren hun naar 0-3.

    Zonet met 1e. Was een makkie en ik zat tot de 80e minuut op de bank. Ik kwam er met een 1-5 stand in en stond 1.5 minuut in het veld en ik schoot die bal vanaf de 16 prima in de korte hoek! Leuk debuut!

  35. #2825
    Linksback04's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2010
    Locatie
    Almere
    Leeftijd
    25
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    9-3 gewonnen van de nummer twee
    En na de eerste helft stonden we nog wel met 1-2 achter.

  36. #2826
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mata Bekijk bericht
    wat kan het leven toch mooi zijn af en toe geniet maar van je momenten kerel, het komt niet vaak voor dat iemand de 2-2 maakt door een vrije trap
    hahaha.

  37. #2827
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Dan is 't zo prachtig weer in de middag, en dan moet je nèt niet voetballen. Geen programma.

  38. #2828
    Barry van Galen Giovani's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2010
    Leeftijd
    29
    Berichten
    484
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    We hadden ons geweldig gerevancheerd ten opzichte van vorige week. Vorige week werd namelijk met 7-1 verloren van de nummer laatst. Het was wel ietwat geflatteerd, maar toch een blamage. Deze week werd de tegenstander helemaal zoek gespeelt. Ikzelf stond eindelijk weer op het middenveld, nadat ik een tijdje spits was. De eerste helft lieten we na te scoren, maar speelden we echt goed. De tweede helft komen hun uit een vrije trap op voorsprong. Vlak daarna scoren we uit een corner de gelijkmaker. Ook de voorsprong kwam snel. Daarna ging het hard met de doelpunten en scoorde ik ook nog een intikker. Uiteindelijk werd het nu 7-1 voor ons. Al met al een heerlijke middag gehad met prachtig weer.

  39. #2829
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giovani Bekijk bericht
    We hadden ons geweldig gerevancheerd ten opzichte van vorige week. Vorige week werd namelijk met 7-1 verloren van de nummer laatst. Het was wel ietwat geflatteerd, maar toch een blamage. Deze week werd de tegenstander helemaal zoek gespeelt. Ikzelf stond eindelijk weer op het middenveld, nadat ik een tijdje spits was. De eerste helft lieten we na te scoren, maar speelden we echt goed. De tweede helft komen hun uit een vrije trap op voorsprong. Vlak daarna scoren we uit een corner de gelijkmaker. Ook de voorsprong kwam snel. Daarna ging het hard met de doelpunten en scoorde ik ook nog een intikker. Uiteindelijk werd het nu 7-1 voor ons. Al met al een heerlijke middag gehad met prachtig weer.
    Netjes

    ---------- Post toegevoegd om 09:00 ---------- vorige post was om 08:59 ----------

    Overigens had ik gisteren op 'n rare manier gescoord. Normaal maak ik ze door rond de 16 uit te halen, maar gisteren wilde ik vanaf links een voorzet geven, met links... Hij gaat hoog en valt er gewoon in de lange hoek in haha

  40. #2830
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Harde wind?

  41. #2831
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GarryB Bekijk bericht
    Harde wind?
    Er stond wel een windje haha, maar dat veranderde niets aan het effect van de bal, de bal bleef wel vaart houden daardoor.

  42. #2832
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Nou, we hebben gisteren onze slechtste pot van het seizoen gespeeld. 4-7 verloren van een ploeg die we uit nog met 1-6 versloegen.

    Het feit dat zo ongeveer het hele team tot ver in de nacht op een feestje was zal daar wel aan bij hebben gedragen. Niveau sloeg nergens op.

    En het wordt ook tijd dat we alsnog die 3 punten krijgen van onze wedstrijd tegen Spijkenisse. Die kut-KNVB laat nu haar oren hangen naar een ploeg die in de rust aangeeft niet verder te willen voetballen bij 1-4 achterstand. Belangrijkste punt daarbij lijkt me dat de scheids geen reden zag om rode kaarten uit te delen of de wedstrijd te staken. Oftewel, eigen keus en een reglementaire 0-3 nederlaag.
    Nee, nu zijn wij in staat van beschuldiging gesteld, omdat er 1 met de dood zou zijn bedreigd. Onbegrijpelijk, de KNVB moet van de scheids uit gaan....niet van verhalen van spelers.

  43. #2833
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    A-junior Evert de Jong maakt in 80e minuut zijn debuut in de hoofdmacht. In de 84e minuut luistert de Jong zijn debuut op met een treffer op aangeven van Sipke de Haan. Het was een mooi om te zien hoe deze zesde treffer door de hele ploeg met Evert werd gevierd.

  44. #2834
    Snelheidsduivel Garry's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 juli 2010
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Gefeliciteerd, altijd lekker invallen met een treffer.

  45. #2835
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Nou, we hebben gisteren onze slechtste pot van het seizoen gespeeld. 4-7 verloren van een ploeg die we uit nog met 1-6 versloegen.

    Het feit dat zo ongeveer het hele team tot ver in de nacht op een feestje was zal daar wel aan bij hebben gedragen. Niveau sloeg nergens op.

    En het wordt ook tijd dat we alsnog die 3 punten krijgen van onze wedstrijd tegen Spijkenisse. Die kut-KNVB laat nu haar oren hangen naar een ploeg die in de rust aangeeft niet verder te willen voetballen bij 1-4 achterstand. Belangrijkste punt daarbij lijkt me dat de scheids geen reden zag om rode kaarten uit te delen of de wedstrijd te staken. Oftewel, eigen keus en een reglementaire 0-3 nederlaag.
    Nee, nu zijn wij in staat van beschuldiging gesteld, omdat er 1 met de dood zou zijn bedreigd. Onbegrijpelijk, de KNVB moet van de scheids uit gaan....niet van verhalen van spelers.
    De scheids was een van onze jongens. Zal hem eens vragen wat hij allemaal heeft in lopen vullen...

Pagina 63 van 74 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •