Pagina 72 van 74 EersteEerste ... 22627071727374 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.196 t/m 3.240 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #3196
    Volkszanger Joey's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Leuk om als Utrechtste club in het Noorden/Oosten ingedeeld worden..

    Hoofdklasse C seizoen 2013 - 2014

    1. Alcides - Meppel
    2. Alverna - Wijchen
    3. Bataven - Gendt
    4. FVC - Leeuwarden
    5. Hercules - Utrecht
    6. Hoogeveen - Hoogeveen
    7. sc Joure - Joure
    8. Longa 30 - Lichtenvoorde
    9. MSC - Meppel
    10. NEC - Nijmegen
    11. Quick 20 - Oldenzaal
    12. RKHVV - Huissen
    13. Rohda Raalte - Raalte
    14. SWZ/BOSO Sneek - Sneek

    De trainer van Longa, onze oude trainer, voorspelt nu al dat wij de verrassing gaan worden.
    Heb echt zin in het nieuwe seizoen!

  2. #3197
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Mijn laatste voetbalwedstrijd kennelijk alweer gespeeld. Ooit. Zojuist officieel afgemeld bij de lokale VV door aanhoudende blessures. Wat is het toch ook oneerlijk, de enige die sport in de familie is van glas.

  3. #3198
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ga een trainerscursusje doen.. haal je bijna net zoveel voldoening uit

  4. #3199
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Ga een trainerscursusje doen.. haal je bijna net zoveel voldoening uit
    Was ik ook over aan het denken. Hoe lang duurt dat etc?

  5. #3200
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Was ik ook over aan het denken. Hoe lang duurt dat etc?
    ik heb een simpele cursus van 10 avonden gedaan, juniorentrainer. Maar misschien kan je ook TC3 jeugdtrainer gaan doen, dat is wat officieler, kan je een vergoedinkje vragen maar dan ben je bijna een heel seizoen een avondje weg in de week geloof ik.

  6. #3201
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    ik heb een simpele cursus van 10 avonden gedaan, juniorentrainer. Maar misschien kan je ook TC3 jeugdtrainer gaan doen, dat is wat officieler, kan je een vergoedinkje vragen maar dan ben je bijna een heel seizoen een avondje weg in de week geloof ik.
    Zoiets lijkt me wel erg leuk, ben benieuwd of ik dat kan combineren met school. Vergoeding zou van de club moeten komen gok ik? Dat lijkt me lastig, één van de armste clubs van de regio geloof ik. Trainen lijkt me wel erg leuk, blijf ik betrokken bij de club/sport.

  7. #3202
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ja bij mij is het vergoed door de club. Ook geen rijke club, maar het is een kleine investering als ze het belangrijk vinden gediplomeerde trainers te hebben.

  8. #3203
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    3e klasse 06
    Achilles 1894 1 (Assen)
    ACV 4 (Assen)
    LTC 3 (Assen)
    LTC 5
    Pesse 1
    REUZ 6 (Vries)
    Roden 2
    Ruinen 1
    Schattenberg 3 (Assen)
    ZVVH 6 (Hoogeveen)

    Mooi in de buurt allemaal. Door kampioenschap vorig jaar dus gepromoveerd en daarbij het 5e team geworden. LTC 3 kunnen we hebben, de rest is onbekend.

  9. #3204
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Zoiets lijkt me wel erg leuk, ben benieuwd of ik dat kan combineren met school. Vergoeding zou van de club moeten komen gok ik? Dat lijkt me lastig, één van de armste clubs van de regio geloof ik. Trainen lijkt me wel erg leuk, blijf ik betrokken bij de club/sport.
    Dat is wel leuk, TC3. Wil ik ook gaan doen, beetje op niveau een groep C-junioren trainen lijkt me wel leuk.

    Voor een club is dat ook een kleine moeite, wat Benni zegt. Clubs willen gediplomeerde trainers, spelers willen naar een club met aanzien: het versterkt elkaar. Ik zou d'r voor gaan.

  10. #3205
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De indeling voor onze A1, waar ik in de selectie zit is ook bekend;

    1e klasse
    Besiktas A1
    Binnenmaas A1
    Brielle A1
    De Jonge Spartaan A1
    Nieuwenhoorn A1
    NSVV A1
    Oude Maas A1
    OVV A1
    Poortugaal A1
    RVVH A1
    Zestienhoven A1
    IJVV de Zwervers A1

    Dat zal behoorlijk zwaar gaan worden af en toe. Qua clubs wel een iets betere indeling dan vorig seizoen toen 80% in Rotterdam was.

  11. #3206
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    @Kerrie Dat is zaterdagvoetbal toch?

    Wij zitten komend seizoen in een gemengd Drents/Gronings/Fryske competitie met o.a. Roden, Velocitas, ONB, Surhuisterveen, Hunsingo en Zuidlaren. Beker bij Actief, Roden en Peize. Ook 3e klasse.

  12. #3207
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    @Kerrie Dat is zaterdagvoetbal toch?

    Wij zitten komend seizoen in een gemengd Drents/Gronings/Fryske competitie met o.a. Roden, Velocitas, ONB, Surhuisterveen, Hunsingo en Zuidlaren. Beker bij Actief, Roden en Peize. Ook 3e klasse.
    Zaalvoetbal

  13. #3208
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Zaterdag het seizoen begonnen met een 5-0 nederlaag voor de beker tegen OVV A1. Het was onze eerste wedstrijd en sommige, waaronder ik zelf, hadden nog helemaal niet getraind. Het was dus te verwachten al was het nog vrij geflatteerd. Vanavond kregen we hoofdklasser Barendrecht A2 op bezoek (wij spelen 1e klasse) dus het zou een lastige avond worden. Makkelijk werd het zeker niet, maar met goed spel en veel druk waren we de bovenliggende partij. Uiteindelijk wisten we 2x te scoren en konden we zo dus 3 knappe punten bijschrijven. Door een gunstig resultaat in de andere wedstrijd staat iedereen nu op 3 punten. Bij winst tegen Smitshoek A1 een zaterdag kunnen we dus nog gewoon door.

    Tegen OVV speelde ik een half uurtje als rechtsback. Als verdediging hadden we toen nog wat problemen met buitenspel en de momenten van druk zetten, maar vanavond was dat weg. Ik begon in de basis en speelde uiteindelijk ruim een uur. Rechtsback lijkt wel weer de positie waar ik me op moet gaan focussen. De concurrentie is echter niet mild, voor de 2 backposities hebben we 4 man.

  14. #3209
    MagicFeet_7's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2012
    Locatie
    Wezep
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.975
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Pff, heb me net toch een wedstrijd gehad. 2-0 verloren, maar wat een scheidsrechter. Deze man stond natrappen toe. Letterlijk. Die jongens mochten doen wat ze wilden. Achteraf bleek het ook de vader van de aanvoerder te zijn die toevallig ook nog zei, en ik quote: "Na de wedstrijd sla ik je kankerkop eraf, aap" tegen een teamgenoot. De scheids stond er doodleuk naast en zag ook dat hij hem duwde terwijl we op een een vrije trap wachtten (voor hen natuurlijk). Zij speelden twee klassen hoger, maar we deden niet voor ze onder. Zonder die scheids hadden we best een 0-1 eruit kunnen slepen als hij 1 van de penalty`s had gegeven die wij verdienden.

    Ook gaf die scheids nog een penalty voor hen omdat er gescholden werd met Jezus tijdens een corner. Ja, dat was de enige reden. Maar iemand van achter neerhalen en totaal geen intentie hebben om de bal te spelen mag. Heerlijke scheidsrechters heb je ook soms.

    Maar goed, dan stapt een jongen verkeerd en moet van het veld. Achteraf blijkt dat hij een knieband en zijn meniscus heeft gescheurd. Kan waarschijnlijk een jaar niet voetballen en kan binnenkort ook niet lopen.

  15. #3210
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Zo'n scheids heb je ieder jaar één keer en het beste wat je doet is heel veel medelijden met zo'n man hebben. Ben je dan zielig, als je zo fluiten wil..

  16. #3211
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Onze eerste twee wedstrijden in de (reserve) derde klasse 0-2 verloren en 1-1 gelijkgespeeld (tegen Surhústerfean 2 en Zuidlaren 2, voor de kenners). Uitslagen liggen de eerste twee speelrondes sowieso erg dichtbij elkaar, grootste uitslag is 1-3 volgens mij. Dat is mijns inziens een stuk leuker dan dat je ploegen hebt die echt overduidelijk de beste cq. de slechtste zijn. Moest gisteren toen ik inviel (had maar één keer getraind van de week, dus was een plaatsje op de bank de 'beloning') overigens voor het eerst in mijn carrière mijn spelerspas mee het veld op nemen omdat de scheidsrechter dat zo graag wilde. Wellicht is deze noviteit te wijten aan het bescheiden niveau waarop ik tot nu toe altijd geacteerd heb.

    Ik was er de eerste wedstrijd overigens niet bij, maar ook toen hadden we, naar horen zeggen, net als gisteren legio kansen om de wedstrijd te beslissen. We missen echter een afmaker: onze aanvallers zijn de oud-doelman van het eerste elftal die niet meer op doel wilde en een lichtelijk verstandig gehandicapte, in de plantsoenendienst werkende jongen die nooit ergens over nadenkt en de bal vaak maar blind voorgeeft of op doel ramt. Hij is overigens wel pijlsnel.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 16 september 2013 om 18:52

  17. #3212
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bah, ik word gek van onze club. Ik speel in een vriendenteam, 5e elftal in de 6e klasse. Vorige week zaterdag belt de tegenstander van die zondag op dat ze maar vijf man beschikbaar hebben niet kunnen spelen. In plaats van te zeggen, Ah jammer dan hebben wij de 3 punten, hebben we het afgelopen vrijdag kunnen inhalen. En natuurlijk, wij spelen daar tegen een vierde elftal met 5 spelers van het 2e elftal mee. Natuurlijk krijg je ze dan flink geschuurd. De vereniging wil dit soort nette oplossingen altijd doen omdat ze dan de vrede met de clubs bewaren en mocht het eens andersom zijn dan heb je enige krediet. Snap ik wel, maar daardoor staan wij met ons team voor schut omdat we vol van een "vierde" elftal verliezen. Je hoorde meerdere spelers in het veld zelfs zeggen: Hee wie is dat? Ken jij zijn naam?

    Heel jammer dit.

  18. #3213
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.154
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Meerssen speelt nu voor het tweede jaar in 1D na de degradatie uit de Hoofdklasse, en ze doen het net als vorig jaar in het begin vh seizoen prima.

    Samen met Limburgia ( Brunssum, laatste club van Kevin Hofland) en TOP uit Oss staan ze op 7 uit 3, met volgende zondag de topper in Oss

  19. #3214
    Volkszanger Joey's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Als enige zonder puntverlies in de ZO Hoofdklasse C.

  20. #3215
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    3e klasse 06
    Achilles 1894 1 (Assen)
    ACV 4 (Assen)
    LTC 3 (Assen)
    LTC 5
    Pesse 1
    REUZ 6 (Vries)
    Roden 2
    Ruinen 1
    Schattenberg 3 (Assen)
    ZVVH 6 (Hoogeveen)

    Mooi in de buurt allemaal. Door kampioenschap vorig jaar dus gepromoveerd en daarbij het 5e team geworden. LTC 3 kunnen we hebben, de rest is onbekend.
    Die andere LTC, is dat Tolbert? daar zitten wij ook bij in, was vorig jaar Leek Rodenburg toch?

  21. #3216
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Die andere LTC, is dat Tolbert? daar zitten wij ook bij in, was vorig jaar Leek Rodenburg toch?
    Wij zijn LTC, Langedijk - Talmastraat Combinatie
    Jij hebt het waarschijnlijk over TLC, Tobert - Leek Combinatie. Leek Rodenburg en Tolbert zijn inderdaad gefuseerd. Spelen op sportpark Rodenburg. Is eigenlijk niets meer van over sinds VEV'67 verhuisd is naar Oost-Indië.

    Overigens heeft de KNVB alles weer door de war gesmeten, wij zijn nu alsnog weer het 6e, ons 5e is ook gepromoveerd (waarom weet niemand). Compleet andere competitie met twee teams van Drs. Vijfje (studenten uit Groningen) en twee teams van TLC. Eerste wedstrijd gewonnen met 4-3 van REUZ (Vries) en tweede wedstrijd verloren van het 21e team van Drs. Vijfje. Wel apart, die jongens hadde 3 soorten shirts en ze kenden elkaars naam niet. Het is bij die studenten ook elke week afwachten wie je tegenover je krijgt. Beetje zo'n Jong Ajax idee.

  22. #3217
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Wij zijn LTC, Langedijk - Talmastraat Combinatie
    Jij hebt het waarschijnlijk over TLC, Tobert - Leek Combinatie. Leek Rodenburg en Tolbert zijn inderdaad gefuseerd. Spelen op sportpark Rodenburg. Is eigenlijk niets meer van over sinds VEV'67 verhuisd is naar Oost-Indië.

    Overigens heeft de KNVB alles weer door de war gesmeten, wij zijn nu alsnog weer het 6e, ons 5e is ook gepromoveerd (waarom weet niemand). Compleet andere competitie met twee teams van Drs. Vijfje (studenten uit Groningen) en twee teams van TLC. Eerste wedstrijd gewonnen met 4-3 van REUZ (Vries) en tweede wedstrijd verloren van het 21e team van Drs. Vijfje. Wel apart, die jongens hadde 3 soorten shirts en ze kenden elkaars naam niet. Het is bij die studenten ook elke week afwachten wie je tegenover je krijgt. Beetje zo'n Jong Ajax idee.
    Daar Leek en Tolbert beide gedegradeerd zijn spelen ze nu 5e klasse, eerste wedstrijd wel 9-1 gewonnen las ik laatst.

  23. #3218
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Had vorige week een primeurtje. Onbedoeld overigens hoor. Wedstrijd gestaakt, omdat ik een nogal stevige sliding maakte op......de grensrechter. Nogmaals, onbedoeld hè. Veld lag er lekker bij, beetje vochtig, wedstrijd zat er bijna op en ik dacht nog even lekker fanatiek achter een bal te gaan waarvan ik ook wel wist dat ik hem niet binnen kon houden. Maar desalniettemin gooide ik er toch even een sliding uit. Ik had echter niet verwacht dat hun grensrechter die bal wilde aannemen en dus in de weg ging staan. Tja, toen was ik al aan het inglijden. Afijn, boel gezeik, man met de vlag over de zeik en een scheidsrechter die wijselijk maar affloot. Wedstrijd overigens wel gewonnen 4-1.

  24. #3219
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Daar Leek en Tolbert beide gedegradeerd zijn spelen ze nu 5e klasse, eerste wedstrijd wel 9-1 gewonnen las ik laatst.
    Eerste competitiewedstrijd met 7-1 verloren van niemand minder dan VV Boerakker .

  25. #3220
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Eerste competitiewedstrijd met 7-1 verloren van niemand minder dan VV Boerakker .
    Dat zal dan TLC zaterdag zijn. Dat moet volgens mij wel, gezien Boerakker naar ik meen niet op zondag balt.

  26. #3221

    Aangemeld
    23 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ik speel nu bij een internationaal team in Wageningen en we hebben de eerste wedstrijd (waarin ik meedeed) gewonnen met 5-2! Totaal niet officieel. Ik heb mezelf laten wisselen en ben er tien minuten later bijvoorbeeld weer ingekomen, maar gewoon tussen verschillende 'verenigingen' voor de lol.

    Over mijn spel zal ik maar niet te veel zeggen. Wat een drama. Drie keer bijna alleen voor de keeper maar dat ik de (goede) bal niet gecontroleerd kreeg. :')

  27. #3222
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Wat een gasten joh, dat TLC. Echt die ouderwetse Leek-Rodenburg figuren. Gisteren als team na 5 minuten in de tweede helft van het veld gestapt, zou geheid fout zijn gegaan. Zelden zo'n opgefokt zooitje gezien. Ik voetbal voor m'n lol...
    Ook gewoon binnen twee minuten ons, scheids en elkaar helemaal verrot schelden en agressief te doen, manman daar kunnen wij als gezinsmannetjes niet zo goed tegen hoor...

    Nadat wij het veld verlaten hadden heeft de scheids gelukkig de wedstrijd beëindigd en niet gestaakt. Drie punten verloren, maar ik neem aan dat deze ploeg het einde van de competitie niet haalt. Vorige week schijnt ook mis gegaan te zijn met drie rode kaarten. Het was nu zo ver dat een ander team van TLC, het vijfde, een klacht gaan indienen bij de KNVB wegens het in diskrediet brengen van de vereniging.
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 5 oktober 2013 om 12:41

  28. The Following User Says Thank You to KingKerrie For This Useful Post:

    Bob Sacamano ( 6 oktober 2013)

  29. #3223
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Bij Tolbert is het nooit veel beter geweest (eerder erger), ben daar in 2009 dan ook niet voor niets vertrokken. Moet morgen zelf tegen het altijd lastige GVB (Grootegaster Voetbal Boys).

  30. #3224
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ook zoiets woedendmakends: een club die voor de training met pijn en moeite één bal voor twee spelers kan regelen, maar er is kennelijk wel geld om een volledig trainingspak en coachjas voor alle trainers/leiders uit te delen. Dit ondanks het feit dat we allemaal twee of zelfs één jaar geleden al zo'n pak hebben gehad.. Zijn we nou een modeshow of een voetbalclub aan 't doen?

    Zo'n complete set kost rustig 150 euro, koop daar in godsnaam een paar ballen voor..

  31. #3225
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    goede trainers hebben aan 4 ballen genoeg.

  32. #3226
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard




  33. The Following 3 Users Say Thank You to Lamer For This Useful Post:

    Bob Sacamano (20 november 2013),Cudi ( 6 mei 2014),Gladde Chevin (18 november 2013)

  34. #3227
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard



    Haha, dit is toch heerlijk.

    "Als het op Google staat, moet het wel heel erg ver gaan als het niet wil kloppen".
    Laatst gewijzigd door Squadron; 22 november 2013 om 15:17

  35. #3228
    Volkszanger Joey's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Zo doen we dat op de terugweg in de spelersbus!


  36. The Following User Says Thank You to Joey For This Useful Post:

    Bernardo ( 3 december 2013)

  37. #3229
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Na een 2-2 gelijkspel?

  38. #3230
    Volkszanger Joey's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Na een 2-2 gelijkspel?
    Weet je ook de manier waarop?

  39. #3231
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Bekijk bericht
    Weet je ook de manier waarop?
    Ja, beetje gedragen voortaan hè!

  40. #3232
    Volkszanger Joey's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ja, beetje gedragen voortaan hè!
    Haha, fan van SWZ die één van onze spelers slaat. Erg benieuwd wat voor staartje dat krijgt.
    En wij die in de allerlaatste seconde de 2-2 binnen schieten.

    http://vimeo.com/80780954#at=0
    Laatst gewijzigd door Joey; 3 december 2013 om 20:37

  41. #3233
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Erachter gekomen dat ik het spelletje te veel mis en dus mogelijke pijntjes maar voor lief neem; heb mezelf weer ingeschreven. Ga dit keer ook niet meer voor de selectie (1 of 2) maar lekker ballen in het derde elftal. Daar zit mijn beste maat en de trainer waaronder ik kampioen geworden ben in de jeugd. ZIN AN!!

  42. The Following User Says Thank You to edodevries For This Useful Post:

    Bob Sacamano ( 6 december 2013)

  43. #3234
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Vandaag was het zo ver. Mijn hernieuwde ontmaagding in de voetbalwereld. Na een helftje vernikkelen op de bank uiteindelijk verdienstelijk gespeeld op het middenveld. 2-0 verloren van een team dat bekend stond om zijn agressieve spel en daarmee de tweede plek inneemt in onze competitie, waarin wij op 1 na laatste staan. Toen ik op het middenveld erbij kwam stond de eindstand overigens al op het bord; vanuit een stabiele opbouw van achteruit domineerde we het middenveld en kregen we nog genoeg kansen om een gelijk spel eruit te slepen. Het mocht niet zo wezen helaas.

  44. #3235
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Gisteren een prachtwedstrijd gespeeld. Tegen de verhouding in snel 1-0 achter, waarna we direct 1-1 maken. We konden niet lang genieten van de gelijke stand, want even later kon hun linksbuiten vrij op mijn doel uithalen. Ik ging niet helemaal vrijuit bij die bal en het werd 2-1. Vervolgens viel snel de 3-1. Daarna komen we op miraculeuze wijze terug tot 3-3 (met één onterecht gegeven penalty omdat de aanvoerder erg veel theater maakt), maar voor rust viel vanuit de kluts op een knullige manier de 4-3 nog binnen. In de tweede helft komen we na lang gedomineerd te hebben op 4-4, waarna we weer wat inzakken. Daar resulteerden flink wat kansen uit, en dus had ik de kans om mijn zeer zwakke optreden in de eerste helft wat te compenseren. Tot mijn grote blijdschap deed ik dat ook, waarna we zelfs nog op enigszins fortuinlijke wijze de 5-4 binnenwerkten.

    Door deze overwinning doen we echt mee bovenin en ik denk dat we met z'n allen voor de titel moeten gaan. Dat moet er in kunnen zitten.

  45. #3236
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Gisteren een zwaarbevochten 0-1 zege op Brielle A1. Na 4 wedstrijden nu twee punten los aan kop in de periode (3 winst, 1 gelijk) en gedeeld tweede een punt achter de koploper. Wel een hele leuke competitie, zeker voor een eerste klasse, aangezien het verschil tussen de nummer 1 en 8 maar 5 punten is.

  46. #3237
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Wedstrijd helaas afgelast vandaag dus maar naar de derby gaan kijken tussen Limbricht 1 en buurdorp Einighausen. Door de 1-3 overwinning houden ze de druk op het team van Bonevacia!

  47. #3238
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Vandaag met 9-5 (!) verloren van Geleen Zuid, was een erg goed voetballend team. Desalniettemin hebben we het zonder wisselspelers goed gedaan. Yakolev ook nog zijn debuut gemaakt, mooie tijden dus. Zelf 2 kools gemaakt, een vrijetrap in de bovenhoek en een hotseknotsebal uit de corner. We hebben nu zelfs een jongen uit de C erbij die erg leuk meedoet ook al is hij pas 15. Wist ook 2X te scoren.

  48. #3239
    Volkszanger Joey's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.964
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Herbstmeister! JAWOHL!


  49. #3240
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    *NERAZZURI* gebruikt vaak de term 'mentale retardatie' voor mensen die in hun bovenkamer niet heel goed bedeeld zijn. Kwam d'r vanmorgen één tegen waarvoor die term nog teveel eer zou zijn geweest.

Pagina 72 van 74 EersteEerste ... 22627071727374 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •