Pagina 18 van 74 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 766 t/m 810 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #766
    Shawaballa Khoa's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2006
    Locatie
    België
    Leeftijd
    31
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    2-6 gewonnen!!! =D

  2. #767
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Onze wedstrijd met de A1 werd afgelast omdat zowel wij als de tegenstander te weinig mensen hebben. Wedstrijd verplaatst naar dinsdagavond.

    Ik heb vandaag met het 2e meegedaan. Samen met nog een paar andere jongens van de A1 en ook van de A2. Aardige wedstrijd van onze kant, toch kwamen we danzkij een k*tgoal achter. Tweede helft speelden we constant op hun helft en kregen kansen, maar de scherpte ontbrak. De 1-0 nederlaag werd een feit. Ik begon rechtshalf en na een half uurtje kwam ik linksback te staan. Toch twee postities die mij wel liggen. Ondanks de nederlaag speelde ik wel een lekkere wedstrijd, en dat vind ik het belangrijkst aangezien dit niet mijn team is.

  3. #768
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    verloren de uitwedstrijd met 4-1 bah bah wat ee n wedstrijd wij warren de betere uit counters scoren ze...
    Maarja aan deze wedstrijd zie je wel dat we die spelers missen die zijn weggegaan en nog zo speler gaat ook weer weg zo'n goede.
    We hebben met een vriend gekeken hoeveel spelers er weg zijn gegaan.
    8/9 mensen zijn weggegaan en er is de aanvoerder 1 maand eruit onze rechtsback komt nooit opdagen en dan gaat nog een goede speler voro 5 weken naar Engeland dus hij kan de laatste wedstrijd alleen nog meedoen..
    Ik kan maar 1 helft spelen ik slik tussendoor nog pillen!!Ik kan wel 2 helften spelen maar ik mag maar zoveel pillen slikken.
    Achja boeiend we staan nu niet meer 1`ste denk ik maar 2de of 3de.
    + ze speelden met A spelers erin.

  4. #769
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    zaterdag moesten we tegen Peize, wij staan 10e, zij 6e. zij kwamen het veld behoorlijk arrogsant oplopen zo van dit winnen we wel, dat zeiden ze trouwens ook. maar wij kwamen binnen 5 minuten op 1-0. vlakj na rust werd het ook 2-0, toen viel de 2-1 en zag ik de bui alweer hangen. maar wat gebeurde er bij de 2-1? onze keeper krijgt een schop tegen zijn hoofd als hij de bal niet wil geven aan de tegenstander. keeper ligt zon beetje knock-out in het doel...dus daar kwam een dikke ruzie van. van ons moest er 1 speler 5 minuten uit, die jongen die geschopt had kreeg terecht rood. ondanks de man minder werd peize beter. maar door een snelle counter maakten we 3-1 en uiteindelijk ook de 4-1!!! nu staan we 5 punten los van degradatieen die jongen die rood had heeft een code 99 aan zijn broek gekregen: een ernstig geweldsdelict. waarschijnlijk 10 tot 12 wedstrijden schorsing, als de KNVB het tenminste overneemt.

  5. #770
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    31-Mar-2007 14:00 Scharn B3 - Jekerdal Spcl. B3

    Zaterdag tegen Jekerdal voetballen als we nog kans willen maken op de 1ste plek moeten we verplicht winnen.

  6. #771
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Eindelijk we spelen nu niet eens pas om 2 uur maar we spelen hem om 12 uur gelukkig.
    Normaal moeten we altijd pas om 2 uur of half 3 of 3 uur voetballen nu eindelijk us vroeg.

  7. #772
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Gisteravond 5-1 gewonnen. 1x gescoord

  8. #773
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    morgen Nijnsel B2 uit,

    dan maandag thuis tegen Blauw-Geel/Otter-Westelaken '37 B7{zij hebben 25 F-teams }

    Dan donderdag Irene B1 thuis en zaterdags weer Boskant B2 uit! Lijkt wel Premier League onderhand!

  9. #774
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Nou verloren met 4-1...
    Echt waar we begonnen met opstelling 4-4-2 en 2 goals gingen in de goal van de corners niemand raakte ze aan.
    in de eerste helft de keeper heeft gekneusde arm maar in de eerste helft stond ik in de spits en zat zo joch me uit te dagen want ik had van kant gewisseld met zo'n jongen...
    En toen wisselde we weer om stamde ik die andere om...
    Werd meteen gewisseld het werd 3-0 in de eerste helft...
    2de helft scoorden we meteen 3-1 zette ze meteen zo'n speler er weer erin die zeker in de B1 speelde en meteen werd het ook 4-1...
    Ik kwam er nog erin maar als rechtsback ik heb nog nooit achterin gespeeld maar daar zie je aan dat onze trainer er ook niet tevreden is over de verdediging dat ze harder moeten spelen achter ik hield iedereen tegen ik duwde ze allemaal om...
    En kreeg ik nog ruzie met die gast van tegenpartij maar ik deed maar niks want anders werd het weer een vechtpartij...En ik hoorde dat er WEER een speler weg is uit het team dat is nr 11...

    @@jammer dat die gast eruit was toen ik er weer erin kwam ik had wel tegen hem willen staan!!

  10. #775
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vandaag moest ik spelen tegen V.V. Hoogland C1.
    Een zéér belangrijk duel, aangezien de laatste 3 uit de competitie degraderen. Hoogland stond 3e van onderen, wat betekend dat een klasse zouden zakken. Wij stonden net boven die plek, 4e van onderen.
    Wie er vandaag won, had héél veel kans om in de 2e Divisie te blijven..

    De wedstrijd begon erg rommelig van beide kanten. Het spel zag er niet echt verzorgd uit en we konden maar moeilijk kansen creëren.
    Gelukkig waren wij het die na zo'n 20 minuten op voorsprong kwamen, na een rebound van een van onze aanvallers.

    We gingen ook met 1-0 de kleedkamers in en werden we opgepept door de trainer om door te gaan. We moesten minimaal de 2e maken om wat vrijer te kunnen voetballen. Hoogland begon de 2e helft best aardig, ze waren fel en zochten de aanval. Toch hielden we goed stand en kwamen we er een paar keer gevaarlijk uit.
    We gingen een beetje gokken en hadden er een extra aanvaller ingezet en hij scoorde ook nog! 2-0, en het verzet van Hoogland was eigenlijk gebroken. Ze probeerden het nog wel, maar het lukte niet.. Daarna maakten wij ook nog de 3-0 en was het een leuk feestje!

  11. #776
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Wij wonnen vandaag met 0-6, uit bij KSV. Zij staan in de grauwe middenmoot, en wij staan bovenaan.
    Als we over twee weken thuis winnen van AFC '34, dan zijn wij kampioen.

    Ik maakt overigens de 0-2 tegen KSV, en daarmee ook ons 100e doelpunt van deze competitie. Mijn eigen teller staat op 8 goals, ik ben een verdedigende middenvelder.

  12. #777
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Leuk dagje dit.

    Ik werd donderdagavond opgebeld of ik met het 2e mee wilde doen, omdat ik met de A1 niet veel aan spelen toe zou komen omdat ik met een blessure kampte. Horseshit, er waren genoeg spelers die donderdag niet hebben getraind.

    Om een lang verhaal kort te maken.. Ik kopte het 2e naar een mooie 1-2 overwinning en de A1 verloor. En mijn trainer kan wat mij part in de stront zakken

  13. #778
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ik deed vandaag mee met a1, b1 was vrij. 2x gescoord, 4-2 gewonnen voelt lekker helaas heeft onze voornaamste concurrent voor degradatie bij de b1 vanmiddag vreemd genoeg gewonnen...het is weer spannendzo is onze voorsprong nog maar 2 punten...

  14. #779
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zaterdag ben ik vrij.
    Ik heb te horen gekregen dat we in Mei ergens een toernooi hebben in Heerlen.
    En dat in Juni ook nog ergens waar weet ik nog niet.

  15. #780
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zaterdag en Zondag een toernooi in Den Haag.
    Moet onder anderen tegen HFC Haarlem en Sparta.

  16. #781
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waar zit je in? B's of C's? Onze C1 moet er namelijk ook heen.

    Wij moeten morgen tegen een redelijk makkelijke en hebben afgelopen week het kampioensschap behaald. Stonden 3 punten voor maar zij geloofden er totaal niet in, ze dachten echt dat wij onwijs goed waren, kwamen wel 1-0 achter maar ik maakte 1-1 en minuut later lag de 1-2 er al in. Nu nog 4 keer winnen en dan is het defenitief feest

  17. #782
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVVOC3 Bekijk bericht
    Waar zit je in? B's of C's? Onze C1 moet er namelijk ook heen.

    Wij moeten morgen tegen een redelijk makkelijke en hebben afgelopen week het kampioensschap behaald. Stonden 3 punten voor maar zij geloofden er totaal niet in, ze dachten echt dat wij onwijs goed waren, kwamen wel 1-0 achter maar ik maakte 1-1 en minuut later lag de 1-2 er al in. Nu nog 4 keer winnen en dan is het defenitief feest
    Ik zit in de C

  18. #783
    Smittah's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    428
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hé Sven, waar voetbal je dan momenteel?

    Voor AFC geen toernooi dit paasweekend, wij moeten midden mei naar NEC voor een toernooitje

  19. #784
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Wij zijn morgen vrij.

    Volgende week de laatste wedstrijd van onze competitie.
    Wij spelen dan thuis tegen AFC '34, kijken of we ons kampioenschap kunnen opleuken met een mooi slotstuk.

  20. #785

    Aangemeld
    7 februari 2007
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Morgen ook geen wedstrijd Aleen Woensdag hebben we nog een inhaal wedstrijd tegen VOAB. Ik weet niet hoe ze spelen maar ik denk wel dat we winnen. Want we zijn goed in vorm, in de laatste 3 wedstrijden 21 doelpunten mee en 4 tegen.

  21. #786
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zaterdag een mooie overwinning gehaald, met 7-0 gewonnen.

    1-0 bij rust, 2de helft speelden we ze weg, alleen een paar gieren in ons team die dan alleen maar voor zichzelf gaan spelen. Wel aardig resultaat, want we hadden nog 3 spelers van c4 moeten lenen.

    Zaterdag daarvoor ook al goed resultaat, met 9-1 gewonnen. Zo tikt doelsaldo aardig aan. Ik had toen voor 2de wedstrijd op rij gescoord, rustige intikker naar een-tweetje met onze buitenspeler.

  22. #787

    Aangemeld
    7 februari 2007
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Morgen moeten wij tegen VOAB!!!!! Eindelijk weer voetballen!

  23. #788
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gisteravond weer wedstrijd gespeeld

    Moesten tegen Unitas'59

    Mooie wedstrijd, mochten op het hoofdveld.

    We begonnen goed, kwamen snel op voorsprong en daarna werd die score snel uitgeebouwd. Het stond al 2-0 naar een kwartier voetballen.
    Kwartier later, 1 speler van hun (een Chinees) scoorde 2x en gaf ook nog 1 assist, kwamen binnen 5 minuten met 3-2 achter. Daarna rust.

    We begonnen anders, eerst 4-3-3, maar nu 4-4-2, en ik moest die Chinees uitschakelen, hoewel het goed verliep. Hun hadden geen een kans meer gehad, wij scoorden na 60 minuten de 3-3, en toen liepen we nog uit, met counters, naar 5-3. Een mooie wedstrijd, die wij verdiend hebben gewonnen.

  24. #789
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    1-1 tegen RKVVM:ranting:
    Srry wat een wedstrijd was het en veld echt te modderig was meer modder dan gras.

    En die boeren trokken aan onze truitjes lapten ons echt op ons dan!!
    Ik was 1 keer door niemand was achter me en voor me alleen de keeper pakt de keeper de bal buiten het strafschop gebied!!Duidelijk onze trainer zei het ook en de scheids die floot niet. Had onze keeper de bal in zijn handen schopt zo'n gast de bal; uit zijn handen en scoort.
    Er was ook een vechtpartijtje (ik zat er niet bij ).
    Iedereen was kwaad bij ons op hun en op laatste begon iedereen bij ons een beetje wilder te worden!!!En daar floot de scheids wel meteen voor!!
    En 1 keer had ik de bal wou ik net uithalen lapt zo'n gast me onderuit!!
    Ik haal dit stukje maar weer naar voren want we moeten weer tegen hun voetballen zaterdag!!

    Maarja er is WEER een jongen uit onze team dus dat worden al weer 3 spelers lenen van andere team anders 4 met 1 wissel.

    Ik verheug me op deze wedstrijd en als ze weer zoals toen gaan spelen dan wil ik in de verdediging staan kan ik ze ondereuit halen!!

    Gister op de training zeiden ze al je moet wel je krachten sparen he voor zaterdag. (Bedoelen ze mee dat ik niet op training moet onderuit schoppen wat normaal wel doe)

  25. #790

    Aangemeld
    7 februari 2007
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gister met 5-0 gewonnen van VOAB. Nu staan we 3 punten achter op de koploper JPS waar we ook Zaterdag ook tegen moeten, dus kunnen we gedeeltelijk 1e worden.

  26. #791
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Morgen tegen Acht.

    Belangrijke wedstrijd, want als we winnen komen we dichterbij top drie (hun staan derdes), zo niet, dan zakken we weer ver af.

  27. #792
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Dinsdag een belachelijk 2-1 verlies geleden tegen De Blesse. Voor de goede orde: De Blesse staat een-na-laatste, wij staan 3e, en hebben gewonnen van de nr. 2 en gelijkgespeeld tegen de nr. 1.

    Direct na de aftrap zochten we de aanval. De tegenstander had de bal nog niet aangeraakt, of onze linksvoor schoot de bal lekker binnen.

    En, zoals bijna altijd (ik snap nog steeds niet waarom) vond het middenveld en de aanval het wel best. Die 2 linie's speelden zonder enige bezieling, geen inzet, zowel aanvallend als verdedigend. Dus alle druk kwam weer eens op de verdediging te staan. Gelukkig hebben we zo ongeveer de beste verdediging van de competitie, dus dat ging nog wel redelijk. De rust werdt dan ook met een 0-1 voorsprong gehaald te worden.

    Tweede helft... Onze keeper plukte een voorzet goed uit de lucht, wou een counter inleiden met een snelle trap naar de linksvoor, maar hij raakte de Bart-Smit-bal (echt waar!) niet goed, waardoor de bal voor een middenvelder van De Blesse kwam. Van 40 meter punterde hij de bal in het lege doel.

    Tot overmaat van ramp hadden 2 van onze spelers niet gemeld dat ze licht-geblesseerd waren. Waarom niet? Geen idee. Ze moesten wel op het veld blijven (we hadden geen wissels), maar in principe speelden we met 9 1/2 man.

    Uiteindelijk verloren we met 2-1. Frappant: vlak voor de goal van De Blesse zei ik nog: "als deze erin gaat, word ik gek." Bij deze. Nog iets opvallends: 1e helft blessuretijd: 5 minuten. 2e helft blessuretijd: -5 minuten. Inderdaad.

  28. #793
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Dinsdag een belachelijk 2-1 verlies geleden tegen De Blesse. Voor de goede orde: De Blesse staat een-na-laatste, wij staan 3e, en hebben gewonnen van de nr. 2 en gelijkgespeeld tegen de nr. 1.

    Direct na de aftrap zochten we de aanval. De tegenstander had de bal nog niet aangeraakt, of onze linksvoor schoot de bal lekker binnen.

    En, zoals bijna altijd (ik snap nog steeds niet waarom) vond het middenveld en de aanval het wel best. Die 2 linie's speelden zonder enige bezieling, geen inzet, zowel aanvallend als verdedigend. Dus alle druk kwam weer eens op de verdediging te staan. Gelukkig hebben we zo ongeveer de beste verdediging van de competitie, dus dat ging nog wel redelijk. De rust werdt dan ook met een 0-1 voorsprong gehaald te worden.

    Tweede helft... Onze keeper plukte een voorzet goed uit de lucht, wou een counter inleiden met een snelle trap naar de linksvoor, maar hij raakte de Bart-Smit-bal (echt waar!) niet goed, waardoor de bal voor een middenvelder van De Blesse kwam. Van 40 meter punterde hij de bal in het lege doel.

    Tot overmaat van ramp hadden 2 van onze spelers niet gemeld dat ze licht-geblesseerd waren. Waarom niet? Geen idee. Ze moesten wel op het veld blijven (we hadden geen wissels), maar in principe speelden we met 9 1/2 man.

    Uiteindelijk verloren we met 2-1. Frappant: vlak voor de goal van De Blesse zei ik nog: "als deze erin gaat, word ik gek." Bij deze. Nog iets opvallends: 1e helft blessuretijd: 5 minuten. 2e helft blessuretijd: -5 minuten. Inderdaad.

    Ah ok het gebeurt dus overal. ik dacht even dat ik en mijn team de enige waren die altijd weer genaaid worden door een partijdige scheids.

  29. #794
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squadron Bekijk bericht
    Ah ok het gebeurt dus overal. ik dacht even dat ik en mijn team de enige waren die altijd weer genaaid worden door een partijdige scheids.
    Het gebeurt werkelijk overal. Ik wil de scheids van Veno eens aankaarten. Ultieme clubscheids.

    Twee doorgebroken spelers van ons neergehaald. Niets. Geen eens een vrije trap.

    Ik kreeg een rasechte doodsschop, nog net op mijn scheenbeschermer...voor hetzelfde geldt, was het iets hoger, en was mijn knie verbrijzeld. Scheids ziet het, roept de speler naar zich toe en zegt tegen hem: "voortaan wat rustiger aan, oke?"

    Scheids van Steenwijk. Speler van steenwijk komt in een-tegen-een situatie met onze keeper maar speelt de bal te ver voor zich uit. Keeper naar de grond, en heeft de bal klemvast. Aanvaller van steenwijk komt vervolgens met een vliegende tackel en gestrekt been in op de keeper. Gevolg: keeper heeft helse pijnen en is voor een tijdje uitgeschakeld, en de aanvaller krijgt slechts geel.

    Etc.etc.etc. (ik wil het nog niet eens over grensrechters hebben)
    Het is echt ongelofelijk om te zien dat scheidsrechters gewoon gratis punten geven aan teams...en dat is al jaren zo. Sommige KNVB scheidsen zijn niks beter.

    Gelukkig zijn er nog een paar goede scheidrechters.

  30. #795
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ja dat soort situaties maak ik ook geregeld mee. Op zich kan ik daar nog wel mee leven maar het ergste is nog altijd dat je een scheids hebt die het gevoel heeft dat hij vrouwenvoetbal aan het fluiten is. En dus voor elk klein duwtje en tikje fluit. Om gek van te worden vind ik dat. En vervolgens vinden ze het gek dat iedereen loopt te zeiken in het veld.

    Kijk ik voetbal in een A elftal en dan neem ik aan dat iedereen een beetje fatsoenlijk is en zich niet als een mietje gedraagt en daar hoort wat mij betreft de scheidsrechter ook bij. daaruit voort komt ook dat ik vind dat je mensen die schwalbes maken en enorm theater maken gewoon compleet moet negeren. (of net als MERk waarschuwen voor de wedstrijd, zie Robben voor Nederland-Roemenie) En dan vervorlgens ook waar maken wat je zegt

    Maar goed de scheidsrechters in de eredivisie laten wekelijks al een slechte indruk achter dan kan iedereen wel nagaan hoe het gesteld is op amateurniveau

  31. #796
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Zeker met die laatste regel eens. Al zie ik soms scheidsrechters die volgens mij beter zijn dan die in de eredivisie.

    Bij mij is het juist omgekeerd: er wordt gewoon te weinig gefloten. Dat er veel doorgevoetbald word is natuurlijk prima (in de geest van de wedstrijd fluiten), maar een overtreding is gewoon een overtreding. Dan moet daar gewoon voor gefloten worden. Ook mag er van mij wel eens wat sneller gewaarschuwd worden, of zelfs een kaart trekken. Maar ach...er mag wel zo veel.

  32. #797
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Ik wil de scheids van Veno eens aankaarten.

    Scheids van Steenwijk.
    Toevallig zitten beide bij ons in de competitie, evenals Flevo Boys trouwens maar die van Veno was tegen ons totaal niet partijdig, aan beide kanten maakte hij wat fouten maar dat zal dus wel aan deze scheids liggen, deze had echt een hart en eindelijk iemand die optrad tegen het kk woord hoewel dat aan onze kant was maar daar was ik blij mee.

    Steenwijk is inderdaad een schande, tijdje terug moesten we daar, wij zijn zoveel klasses beter dat we wel wonnen maar echt, een drama, onze C1 moest na ons en die kregen een vrije trap tegen omdat ze zelf om een vroegen...

    Flevo Boys is trouwens ook niet van je dat, de grensrechter van Flevo Boys vlagde niet, riep nog, het is geen buitenspel! Maar toch keurde de scheids ons doelpunt af maargoed, alle 3 wonnen we met ruime cijfers dus dan hoor je mij niet. Urk is trouwens ook erg, wat kunnen die partijdig zijn zeg!

    Morgen trouwens tegen Flevo Boys, uit werd 2 weken terug (doordeweeks) 2-10. Maar toen hadden we beide een uitwedstrijd tegen Urk in de benen, wij tegen de nummer 2 en zij tegen nummer 3, zij verloren daar met 4-3 en wij wonnen met 1-2! Was geweldig maar als we morgen weer winnen hebben we nog 4 punten nodig in 3 wedstrijden, over 3 duels dus waarschijnlijk kampioen want we hebben maar 1 keer gelijk gespeelt.

  33. #798
    UltrACimbom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 oktober 2006
    Locatie
    sdfdf
    Berichten
    76
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zondag moet ik tegen FC Omniworld C 7

  34. #799

    Aangemeld
    13 april 2007
    Locatie
    evergem
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik moet morgen tegen Deinze voor competitie

    Datum Uitslag
    14/04/2007 13:00 DEINZE EVERGEM . - .


    Algemene rangschikking


    1 SOTTEGEM 24 24 0 0 132 142 10 72 --->> al kampioen...
    2 LEBEKE-AALST 24 19 3 2 80 104 24 59
    3 VB.MELDERT 24 18 4 2 38 61 23 56
    4 EVERGEM 24 17 5 2 56 95 39 53 -->> mijn ploeg
    5 KFCE.ZELE 25 16 5 4 38 75 37 52
    6 KSC.LOKEREN-O.VL. 25 12 10 3 5 55 50 39
    7 KRC.GENT-ZEEH. 24 10 12 2 16 72 56 32
    8 TEMSE 24 9 10 5 2 52 50 32
    9 OPSTAL 24 8 12 4 -9 46 55 28
    9 DEINZE 25 8 13 4 -31 44 75 28 -----> tegenstander
    11 VCE.AALST 2002 25 5 14 6 -62 38 100 21
    12 SK.MALDEGEM 24 5 15 4 -34 28 62 19
    13 OUDENAARDE 24 5 17 2 -80 24 104 17
    14 ST.GILLIS-W. 24 2 19 3 -93 25 118 9
    15 WAASLAND 24 2 21 1 -58 14 72 7

  35. #800
    Sporter's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 januari 2007
    Locatie
    Bergambacht
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik moet zaterdag tegen Schoonhoven.
    Wij staan 2de en hun 3de dus het is noodzakelijk om te winnen!

  36. #801
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Gisteren was de wedstrijd gestaakt wegens vechten

  37. #802
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Wij zijn vorige week kampioen geworden, dankzij een 0-6 overwinnig op KSV, en moeten morgen thuis tegen AFC '34 de laatste wedstrijd van het seizoen spelen. De uitslag is dus niet meer van belang.

  38. #803
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Een saaie 0-0 uitslag vandaag de scheids was wel veel beter dan de vorige keer 1 speler van RKVVM is uit de selectie gestuurd omdat die een speler in mijn team wou in elkaar slaan...
    Ik stond in de 1ste helft links voor dat ging wel ze schoten alleen van afstand verder kwamen ze niet..
    Ik had aantal goede kop kansen.
    2de helft werd het harder die gast wat mij moest tegen houden stamde me keihard van achter heb der nu nog last van . Nu stond ik links voor kreeg ook nog aantal goede kansen de tegenpartij had veel minder schoten van afstand...

  39. #804

    Aangemeld
    7 februari 2007
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    2-1 tegen verloren tegen JPS. We hadden gewoon moeten winnen onze rechtbuiten kreeg wel 15 van onse 20 kansen en dat waren kansen die hij er meestal wel in schiet maar nu dus nietNu kunnen we het kampioneschap wel uit ons hoofd zetten en gaan strijden voor de 2e plaats. Dat word dus maar 1 keer kampioen dit jaar

  40. #805
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Pfoe, net mijn debuut gemaakt in het eerste. Ik mocht de gehele 90 minuten volmaken op mijn favoriete rechtsbuiten.
    Ik had al 2 weken niet meer gevoetbald door een enkelblessure, dus ik was in het begin huiverig of ik he wel zou halen. Gelukkig bleek in de warminig up dat mijn enkel het redelijk hield, alleen met de bal aan de voet soms wat problemen.. Maar ik heb gelijk een doelpunt gemaakt bij mijn debuut, een balletje diep een daar weet ik altijd wel raad mee (geen verdediger die me dan bij houdt) ik wou de bal mooi over de keeper heen stiften, maar dat ging niet met mijn enkel, gelukkig rolde de bal langs de keeper het doel in. Het was de 2-0, helaas verloren we de wedstrijd wel met 2-4 tegen Oudewater, een plaatsje wat een paar van ons welbekend is!

  41. #806
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Heuj 6-0 gewonnen, leuke pot.

  42. #807
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Pfoe, net mijn debuut gemaakt in het eerste. Ik mocht de gehele 90 minuten volmaken op mijn favoriete rechtsbuiten.
    Ik had al 2 weken niet meer gevoetbald door een enkelblessure, dus ik was in het begin huiverig of ik he wel zou halen. Gelukkig bleek in de warminig up dat mijn enkel het redelijk hield, alleen met de bal aan de voet soms wat problemen.. Maar ik heb gelijk een doelpunt gemaakt bij mijn debuut, een balletje diep een daar weet ik altijd wel raad mee (geen verdediger die me dan bij houdt) ik wou de bal mooi over de keeper heen stiften, maar dat ging niet met mijn enkel, gelukkig rolde de bal langs de keeper het doel in. Het was de 2-0, helaas verloren we de wedstrijd wel met 2-4 tegen Oudewater, een plaatsje wat een paar van ons welbekend is!
    Inderdaad. Schande . Na afloop nog op jacht gegaan naar serveersters?

  43. #808
    JMT SuperSvennie's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    534
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Deze week moest ik 2 x voor de competitie spelen. In het lopende seizoen zijn er bij ons in de poule erg veel wedstrijden afgekeurd door het slechte weer enzo, daarom moeten wij nu woensdag én zaterdag spelen.

    Woensdagavond moesten wij eerst tegen SC Houten spelen. Houten staat bovenin de subtop en is dus een goede ploeg. Het duel was best aantrekkelijk om te zien en beide ploegen creëerden aardig wat kansen. Toch bleef het op 0-0 steken en dat was verwonderlijk.
    De 2e helft begon aardig, maar de afronding bij beiden was matig. De tegenstander kreeg nog een rode kaart..
    De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 0-0..

    Vandaag moest ik tegen Hollandia, een club die 3e staat in deze 2e Divisie. Fysiek sterke ploeg en maakten veel gebruik van hun aanvoerder die veel crosspasses gaf naar de buitenspelers. We begonnen niet zo sterk en Hollandia kreeg zelfs een paar kansen, maar die gingen er niet in.
    Het was Hollandia die op een 1-0 kwam, maar dat had niet mogen gebeuren. Het doelpunt was namelijk buitenspel, maar de scheidsrechter keurde het doelpunt goed. We lieten het koppie niet hangen en probeerden de gelijkmaker te forceren.
    We voetbalden aardig mee met Hollandia en kregen zelfs een paar kansjes. We gingen met een 1-0 achterstand de kleedkamers in en werden opgepept door de trainer.
    De 2e helft begon dramatisch voor ons. Binnen 2 minuten lag de 2-0, en eigenlijk genadeklap in het doel. We kwamen het niet meer teboven en het eindigde zelfs in een vertekende 4-0 nederlaag. Erg jammer, maar hier leren we alleen maar van.
    Volgende week woensdag treffen we ze weer, hopelijk kunnen we dan wel puntjes pakken !

  44. #809
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Inderdaad. Schande . Na afloop nog op jacht gegaan naar serveersters?
    hehehe het was thuis, en ze hadden niks meegenomen helaas.

  45. #810

    Aangemeld
    15 april 2007
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VLD Bekijk bericht
    Ik speel in C3 ( vriendenteam + dispesatie ) dus ik hoor eigenlijk in de B.
    Vorig seizoen speelden wij 6e klasse, en nu dus gepromoveerd ( joepie:tease: ) tot de 5e klasse. Morgen is dus de test voor ons om ons te kunnen meten aan een 4e klasser, kijken of we dat niveau aankunnen.

    Ik schaam me niet voor mijn niveau, wat anderen blijkbaar of misschien wel doen aangezien het hoge aantal 1 spelers, want iedereen heeft gewoon zijn eigen niveau. Diegene is beter in voetbal en zit in C1, maar ook op MAVO, en ik zit in C3 maar wel op VWO. Ik heb het naar mijn zin in dit team en ben aanvoerder ( recht van de oudste ) en daar gaat het bij mij om.
    ik zit ook in een C3 en schaam me ook niet dat ik in de c3 voetbal het enigste is wij voetballen 2de klasse en kunnen ons goed handhaven

Pagina 18 van 74 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •