Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 423

Discussie: VVV Venlo Nieuws topic

  1. #46
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV presenteert woensdag Kevin Begois als nieuwe doelman. De 24-jarige Belg, die eerder al drie seizoenen in Venlo speelde, komt nu uit voor Helmond Sport, waar hij na dit seizoen transfervrij mag vertrekken. VVV aasde al langere tijd op Begois, die ook bij Roda JC onder contract stond.

    Roda haalde Kevin afgelopen jaar in de winterstop terug naar Kerkrade. Op dat moment stond VVV nog fier bovenaan het klassement van de Jupiler League. Begois keept pas een half jaar voor de Helmonders.

    bron: venlonaren.nl
    --------------------------------------------------------------------------

    Cor Varkevisser mag op zoek naar een nieuwe club. VVV-Venlo vindt de doelman te blessuregevoelig.

    De eerste helft van het seizoen had Varkevisser al te kampen met verschillende kwetsuren en momenteel is hij herstellende van een liesbreuk, die hem drie maanden aan de kant houdt. De 24-jarige Leidenaar keepte dit jaar slechts vijf competitieduels. Varkevisser kwam naar Venlo om eerste doelman te worden. Hij kreeg echter al snel last van blessures.
    VVV wil het aflopende contract van Rein Baart verlengen en bovendien Kevin Begois aan de selectie toevoegen. Varkevisser wordt hierdoor overbodig.

    bron: venlonaren.nl

  2. #47
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Haha Varkevisser blessuregevoelig? Begois is continuu geblesseerd, wel goed maar continuu geblesseerd. Dan zie ik Varkevisser Begois hier binnenkort wel vervangen!

  3. #48
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder Bekijk bericht
    Haha Varkevisser blessuregevoelig? Begois is continuu geblesseerd, wel goed maar continuu geblesseerd. Dan zie ik Varkevisser Begois hier binnenkort wel vervangen!
    zonder begois wareh jullie helemaal niets?

    goeie aankoop, zijn vorige periode bij vvv was hij ook goed

  4. #49
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder Bekijk bericht
    Haha Varkevisser blessuregevoelig? Begois is continuu geblesseerd, wel goed maar continuu geblesseerd. Dan zie ik Varkevisser Begois hier binnenkort wel vervangen!

    Bij jullie is hij blessuregevoelig maar bij ons in Venlo niet.

    Welcome Back Kevin

  5. #50
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Peter Reekers moet drie duels schorsing uitzitten als gevolg van zijn rode kaart in het duel met De Graafschap vrijdag. De verdediger van VVV-Venlo kwam met een gestrekt been in op Reinier Robbemond. Scheidsrechter Ruud Bossen toonde geen medeleven en hield hem de rode kaart voor

  6. #51
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jammer voor VVV maar terecht voor Reekers, kan hij eens nadenken over zijn start in Venlo, en hij kan uitzien naar de derby tegen MVV op 13 april

  7. #52
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    VVV niet verder met Luizinho en Watson



    VVV-Venlo heeft de aflopende contracten met Luizinho, Cameron Watson, Tom Muyters en Bas Jacobs dinsdag niet verlengd. Met de van een blessure herstelde Jacobs praat VVV mogelijk later verder over een nieuwe verbintenis. VVV lichtte wel de optie om het contract van Karim Soltani te verlengen en Paul Jans keert terug van een huuravontuur bij NEC.

    De Braziliaanse middenvelder Luizinho (24) kwam in 2005 over van FC Groningen. Hij maakte in dertig competitieduels vijf goals. De Canadese middenvelder Cameron Watson (19) sleepte in november 2006 tijdens een stage een contract binnen, maar kon niet overtuigen. Hij speelde totnogtoe geen competitieduel.

    Tom Muyters kwam in januari over van PSV. De 22-jarige Belg was tijdelijk vervanger van reservekeeper Cor Varkevisser, die toen met een liesblessure kampte.

  8. #53
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Verrassend dat het ciontract met luiinho niet wpordt verlend.Deed het toch zeker redelijk goed en er komen vele spelers vrij die toch voor menig Jupiler league club een versterking kunnen betekenen.

    Hierbij denk ik aan Luizinho bij Vvv,Van Barneverld van Fortuna Sittard,Sjaak Lettinga bij Volendam,Niki Leferink, Mourad Mghizrat,Mark Veldmate, Paul Weerman bij Emmen.

  9. #54
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Verrassend dat het ciontract met luiinho niet wpordt verlend.Deed het toch zeker redelijk goed en er komen vele spelers vrij die toch voor menig Jupiler league club een versterking kunnen betekenen.

    Hierbij denk ik aan Luizinho bij Vvv,Van Barneverld van Fortuna Sittard,Sjaak Lettinga bij Volendam,Niki Leferink, Mourad Mghizrat,Mark Veldmate, Paul Weerman bij Emmen.
    Als andere clubs nou slim zijn gaan ze die spelers eens contracteren ik zou hier in de geuselt Mourad Mghizrat wel willen zien is best wel een goede speler pikt zijn goaltjes ook wel goed mee.

  10. #55
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Karim Soltani speelt ook komend seizoen voor VVV-Venlo. De Venlose club lichtte de optie in het contract van de Franse aanvaller.
    De 22-jarige Soltani kwam in 2005 over van de Franse club Le Havre. VVV-Venlo licht niet de opties in de verbintenissen van Luizinho en Cameron Watson. Het contract van aanvaller Bas Jacobs wordt vooralsnog niet verlengd. Met Jacobs is afgesproken dat VVV-Venlo zijn verrichtingen de komende periode volgt. Jacobs was lange tijd geblesseerd.

    Doelman Tom Muyters, die in de winterstop vanwege de blessure van Cor Varkevisser van PSV werd overgenomen, keert na dit seizoen niet terug in Venlo. De nu aan NEC verhuurde aanvaller Paul Jans speelt volgend seizoen weer in Venlo. Zijn contract loopt nog door 1 juli 2008.

  11. #56

    Aangemeld
    26 maart 2007
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV gaat er @ 2e ronde nacompetitie uit.. Ik gok tegen Go Ahead Eagles..

  12. #57
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    VVV-Venlo heeft Sjors Verdellen langer aan zich weten te binden.

    De verdediger tekende een verbintenis die hem nog drie jaar in Noord-Limburg houdt. Daarnaast is een optie voor nog een seizoen in het contract opgenomen.

    Verdellen groeide onder trainer André Wetzel uit tot een vaste waarde. ,,VVV-Venlo is een mooie club, ik heb het er prima naar mijn zin. De technische staf en de clubleiding hebben vertrouwen in mij, dat bleek ook uit het contractvoorstel. Lang nadenken was niet nodig'', aldus Verdellen op de officiële wesbite van VVV.

  13. #58
    Hunk
    Aangemeld
    5 april 2007
    Leeftijd
    37
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik wilde dat bericht net posten, maar ik zag dat ik dan al te laat zou zijn
    Maar goed, erg goed nieuws!
    VVV heeft natuurlijk wat op te vangen met een vertrek van Van Kouwen.
    Nu hebben ze met Verdellen en Reekers een leuk centraal duo, voor de komende jaren.
    Verdellen is verder een jongen met een topkarakter/mentaliteit, echt een aanvoerderstype en een jongen van de streek!
    Zulke types horen bij zulke clubs, ik kan dit alleen maar toejuichen.

  14. #59
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    VVV niet verder met Luizinho en Watson



    VVV-Venlo heeft de aflopende contracten met Luizinho, Cameron Watson, Tom Muyters en Bas Jacobs dinsdag niet verlengd. Met de van een blessure herstelde Jacobs praat VVV mogelijk later verder over een nieuwe verbintenis. VVV lichtte wel de optie om het contract van Karim Soltani te verlengen en Paul Jans keert terug van een huuravontuur bij NEC.

    De Braziliaanse middenvelder Luizinho (24) kwam in 2005 over van FC Groningen. Hij maakte in dertig competitieduels vijf goals. De Canadese middenvelder Cameron Watson (19) sleepte in november 2006 tijdens een stage een contract binnen, maar kon niet overtuigen. Hij speelde totnogtoe geen competitieduel.

    Tom Muyters kwam in januari over van PSV. De 22-jarige Belg was tijdelijk vervanger van reservekeeper Cor Varkevisser, die toen met een liesblessure kampte.
    Vind het jammer dat het contract van luizinho niet is verlengt, het is een goeie speler, en speeld toch behoorlijk goed als die speelt. snap niet waarom ze hem laten gaan.

  15. #60
    Hunk
    Aangemeld
    5 april 2007
    Leeftijd
    37
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mwah, Luizinho heeft mij iig nooit kunnen overtuigen.. tijdens de zomerstop dat hij gehaald werd werd hij nogal gehyped, maar in competitieverband heeft hij gewoon nooit iets gebracht.

  16. #61
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Harrie Gommans heeft de clubs voor het uitzoeken. Naast Vitesse en Willem II heeft ook VVV-Venlo interesse in de aanvaller van MVV, zo meldt eerstedivisie.info.

    Gommans scoorde vrijdag zijn twintigste seizoensgoal voor de Maastrichtse formatie. De kans dat hij bij de ploeg van trainer Robert Maaskant blijft, is dan ook klein

  17. #62
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    VVV-Venlo is geïnteresseerd in aanvaller Bart Fiegel van zondaghoofdklasser Haaglandia. De Schiedammer loopt binnenkort stage bij de Venlose club, en dan zal trainer André Wetzel beslissen of de spits een contract krijgt aangeboden.

    Momenteel is Fiegel op zoek naar een nieuwe club. Hij mag gewoon spelen bij Haaglandia, maar de hoofdklasser heeft besloten om geen gebruik meer te maken van de spits.

  18. #63
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Kruizen geplaatst op veld VVV

    Op het veld van VVV-stadion De Koel in Venlo zijn 11 houten kruizen geplaatst. Op de kruisjes van een halve meter hoog stonden waxinelichtjes. De club heeft de kruizen na de ontdekking verwijderd. Het veld is niet beschadigd.

    Het is nog niet duidelijk wie de 11 kruizen in Venlo heeft geplaatst. Op enkele Maastrichtse supportersites wordt melding gemaakt van het feit dat MVV-fans in de nacht van donderdag op vrijdag in het stadion in Venlo waren. VVV-Venlo speelt vrijdagavond thuis tegen MVV.
    Hahaha!!
    Maarja wie zegt dat het MVV supporters zijn geweest al denk ik ook dat er paar grapjassen zijn geweest van MVV...Ik vind het wel grappig deze actie.

  19. #64
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV Venlo-trainer André Wetzel hoopt via de play-offs alsnog promotie naar de Eredivisie af te dwingen. Dit stelde de oefenmeester gisteravond na afloop van het gewonnen competitieduel tegen TOP Oss (2-1).

    "Er werd me afgelopen week gevraagd naar onze kansen. Ik heb gezegd dat deze tien procent zijn, want er zijn straks tien deelnemers," aldus Wetzel tegenover ELF. "Maar uiteraard schat ik onze kansen hoger in." "Onze doelstelling, bij de eerste vijf eindigen, hebben we vandaag definitief al gehaald en nu gaan we kijken naar onze ambitie. Ik ben blij dat we nu ook de eerste ronde vrij zijn en we niet direct een ploeg uit de Eredivisie treffen."

    Wetzel zal volgende week in het laatste competitieduel tegen FC Volendam dan ook enkele spelers sparen. "Ik wil ons gaan voorbereiden op de play-offs en daardoor zal onze opstelling volgende week enkele wijzigingen ondergaan.’’

  20. #65

    Aangemeld
    28 december 2006
    Locatie
    Sleen
    Berichten
    35
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    VVV Venlo-trainer André Wetzel hoopt via de play-offs alsnog promotie naar de Eredivisie af te dwingen. Dit stelde de oefenmeester gisteravond na afloop van het gewonnen competitieduel tegen TOP Oss (2-1).

    "Er werd me afgelopen week gevraagd naar onze kansen. Ik heb gezegd dat deze tien procent zijn, want er zijn straks tien deelnemers," aldus Wetzel tegenover ELF. "Maar uiteraard schat ik onze kansen hoger in." "Onze doelstelling, bij de eerste vijf eindigen, hebben we vandaag definitief al gehaald en nu gaan we kijken naar onze ambitie. Ik ben blij dat we nu ook de eerste ronde vrij zijn en we niet direct een ploeg uit de Eredivisie treffen."

    Wetzel zal volgende week in het laatste competitieduel tegen FC Volendam dan ook enkele spelers sparen. "Ik wil ons gaan voorbereiden op de play-offs en daardoor zal onze opstelling volgende week enkele wijzigingen ondergaan.’’
    Volendam zal wel Emmen zijn denk ik? Maar mooi dat hij spelers tegen ons rust geeft!

  21. #66
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    VVV-Venlo kan dit seizoen geen beroep meer doen op Robin Janssen. De 20-jarige verdedigende middenvelder blijkt een scheurtje in de kruisband van zijn linkerknie te hebben opgelopen. De blessure kwam afgelopen vrijdag aan het licht tijdens een kijkoperatie in het ziekenhuis van Venray.

    ,,Aanvankelijk werd gedacht aan een scheurtje in de meniscus. Die zou gedicht worden met de ingreep, maar toen zagen ze dat de blessure toch ernstiger was.'' Janssen mag de komende twee weken niets doen en daarna zijn spieren rond de knie gaan trainen, zodat die de functie van de kruisband grotendeels gaan overnemen. ,,Hopelijk slaat die methode aan, anders zou er misschien een nieuwe kruisband in moeten.''

    Hoe hij de blessure op heeft gelopen, weet hij niet. ,,Half februari kreeg ik last van mijn knie en dat werd langzaam steeds erger.'' De blessure kon niet op een vervelender moment komen. ,,Dit seizoen liep al niet geweldig en dan komt dit erover heen.'' Bovendien loopt zijn contract aan het einde van het seizoen af. ,,We gaan zo snel mogelijk om de tafel zitten, hopelijk loopt alles goed af.''

  22. #67
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Sandro Calabro in geel-zwart?

    De kans is groot dat Sandro Calabro komende zomer Helmond Sport verruilt voor VVV. De technische leiding van de Noord-Limburgers is zeer gecharmeerd van de 24-jarige aanvaller, wiens contract na dit seizoen afloopt. Calabro debuteerde zes jaar geleden in het betaalde voetbal voor ADO Den Haag, de club uit zijn geboorteplaats.
    Later speelde hij ook nog voor FC Utrecht en FC Volendam. In 110 competitieduels kwam hij veertig keer tot scoren. Ook aanvaller Harrie Gommans (24) van MVV staat nog altijd in de belangstelling van VVV, dat druk doende is de selectie voor komend seizoen op orde te krijgen. De belangrijkste krachten Rein Baart (NEC), Ahmed Ammi (NAC), Frank van Kouwen en Willem Janssen (beiden Roda JC) zullen De Koel komende zomer verlaten.

    ´We zoeken onder meer nog naar een rechtsback en een aanvallende midenvelder´, zegt technisch directeur Mohammed Allach. ´Op dit moment zijn we in gesprek met verschillende kandidaten, maar onze eisen zijn hoog. De jongens die we halen moeten directe versterkingen zijn voor de top van de Jupiler League´. Vermeende interesse in spits Bart Fiegel van zondaghoofdklasser Haaglandia doet Allach af als onzin.

    VVV heeft nog geen besluiten genomen over de toekomst van de aanvallers Dirk Jan Derksen, Rik Platvoet en Bas Jacobs. Het drietal is in bezit van een aflopend contract. Overigens is Jacobs, die afgelopen seizoenen door herhaaldelijk blessureleed weinig aan spelen toekwam, in gesprek met Fortuna Sittard over een mogelijke overgang.

    bron: www.vi.nl/ed.nl

  23. #68
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    VVV heeft nieuwe rechtsback

    Mike Mampuya speelt vanaf volgend seizoen voor VVV Venlo. De verdediger heeft een contract voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen ondertekend. De speler komt transfervrij over van Lierse SK.

    Mampuya, 24 jaar, werd na de winterstop uitgeleend aan Helmond Sport. Hier heeft hij, in de zestien gespeelde wedstrijden, een goede indruk achter gelaten. Evenals VVV hadden De Graafschap, RKC Waalwijk en Helmond sport vergaande interesse in de Belg.

  24. #69
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ahmed Ammi de 2de, komt namelijk ook graag langs de rechterkant op.

    Wat mij betreft een goede aankoop van Allach en co

  25. #70
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza VVV Bekijk bericht
    Ahmed Ammi de 2de, komt namelijk ook graag langs de rechterkant op.

    Wat mij betreft een goede aankoop van Allach en co
    Idd lijkt het me een goede versterking in die wedstrijden dat ik hem zag spelen speelde die echt niet slecht!!!
    En dat zie je ook als nog andere ploegen interesse in hem hebben.
    En dat die voor VVV kiest is volgens mij omdat het ook wel een goede ploeg is en verzekerd is van een basisplek(volgens mij dan).

  26. #71
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Idd lijkt het me een goede versterking in die wedstrijden dat ik hem zag spelen speelde die echt niet slecht!!!
    En dat zie je ook als nog andere ploegen interesse in hem hebben.
    En dat die voor VVV kiest is volgens mij omdat het ook wel een goede ploeg is en verzekerd is van een basisplek(volgens mij dan).
    Omdat Ammi vetrekt naar NAC, wordt Mampuya zo goed als zekr onze nieuwe rechtsback

  27. #72
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Mampuya, gvd, echt een superspeler, snelheid, hij is fel, goede pass en strak schot. Calabro en Begois ook al naar VVV, gaat VVV ons nu flikken wat AZ Willem II flikte?

  28. #73
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder Bekijk bericht
    Mampuya, gvd, echt een superspeler, snelheid, hij is fel, goede pass en strak schot. Calabro en Begois ook al naar VVV, gaat VVV ons nu flikken wat AZ Willem II flikte?
    Hahaha alle goede spelers weg halen!!
    Dat is idd niet leuk maar dat weet je met goede spelers 1 jaar uitblinken zijn ze weg!!

  29. #74
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ach volgend jaar hebben wij lkkr Heijblok!

  30. #75
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hoe kom jij erbij dat wij Calabro hebben aangetrokken, die man komt niet naar Venlo en blijft volgens mij bij helmond

  31. #76
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza VVV Bekijk bericht
    Hoe kom jij erbij dat wij Calabro hebben aangetrokken, die man komt niet naar Venlo en blijft volgens mij bij helmond
    haha volg je je eigen ploeg niet eens?

    Ook Sandro Calabro vertrekt naar Venlo

    Ook Sandro Calabro vertrekt naar VenloHet hing al enige tijd in de lucht, nu is het dan toch officieel bevestigd. Helmond Sport verliest opnieuw een speler aan VVV Venlo, ditmaal maakt clubtopscoorder Sandro Calabro de overstap naar de Limburgers. Eerder kreeg hij al te horen dat zijn contract in Helmond niet werd verlengd.

    Calabro was in de twee seizoenen voor Helmond Sport clubtopscoorder. In 61 officiele wedstrijden voor Helmond Sport kwam Calabro tot 24 doelpunten. Calabro tekent voor 2 jaar bij de geel-zwarten.

  32. #77
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    VVV mag na zege hopen op promotie


    De kans blijft bestaan dat VVV Venlo volgend seizoen actief is in de Eredivisie. De mannen uit Limburg wonnen vanmiddag met 1-0 van FC Den Bosch, waardoor de zege in de tweede ronde van de play-offs een feit is.

    Nadat VVV de eerste wedstrijd nog met 0-1 verloor, werd er in Den Bosch met 1-2 gewonnen. Een beslissende wedstrijd werd daardoor een feit en de Venloërs waren allerminst van plan om het resultaat van de eerste wedstrijd te herhalen.

    In eigen huis moest men echter toch toezien hoe Den Bosch de beste kansen kreeg. Arturo ten Heuvel, Paul Beekmans en Robbie Haemhouts kwamen allen echter niet tot scoren, iets dat Karim Soltani (80') met ietwat geluk wel deed.

    Door dit resultaat mag VVV het in de laatste ronde van de play-offs opnemen tegen RKC Waalwijk voor een ticket voor de Eredivisie. De strijd om de andere Eredivisieplaats gaat tussen Excelsior en RBC Roosendaal.

  33. #78
    Legende
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    VVV mag na zege hopen op promotie
    Knip, plak, knip, plak, zo krik je je posts inderdaad mooi op! De nieuwe Kitno is geboren!

  34. #79
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    is promoveren naar de eredivisie wel zo goed voor VVV?

    ze zullen het daar gigantisch moeilijk krijgen, kun je dan niet beter in de top meedraaien in de eerste divisie dan onderaan in de ere divisie, ook financieel.

    Als ze het halen.....

  35. #80
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV mag na zege hopen op promotie


    Citaat:
    De kans blijft bestaan dat VVV Venlo volgend seizoen actief is in de Eredivisie. De mannen uit Limburg wonnen vanmiddag met 1-0 van FC Den Bosch, waardoor de zege in de tweede ronde van de play-offs een feit is.

    Nadat VVV de eerste wedstrijd nog met 0-1 verloor, werd er in Den Bosch met 1-2 gewonnen. Een beslissende wedstrijd werd daardoor een feit en de Venloërs waren allerminst van plan om het resultaat van de eerste wedstrijd te herhalen.

    In eigen huis moest men echter toch toezien hoe Den Bosch de beste kansen kreeg. Arturo ten Heuvel, Paul Beekmans en Robbie Haemhouts kwamen allen echter niet tot scoren, iets dat Karim Soltani (80') met ietwat geluk wel deed.

    Door dit resultaat mag VVV het in de laatste ronde van de play-offs opnemen tegen RKC Waalwijk voor een ticket voor de Eredivisie. De strijd om de andere Eredivisieplaats gaat tussen Excelsior en RBC Roosendaal.
    het leuke is dat die tekst niet eens klopt

  36. #81
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder Bekijk bericht
    haha volg je je eigen ploeg niet eens?
    Hoe dat ik mijn vorige bericht hier in dit topic postte was het helemaal nog niet zeker dat Sandro naar Venlo kwam. Dus wat lach je nu

  37. #82
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twee overgebleven locaties nieuwe stadion VVV
    Geplaatst op 21-05-07
    Er zijn nog twee locaties overgebleven waar het nieuwe stadion van VVV-Venlo komt te staan. De club heeft zelf een voorkeur voor de oude kazerne in Blerick. Die locatie is per spoor goed bereikbaar en ligt in de buurt van het stadscentrum.Het nieuwe Floriadeterrein is een andere mogelijkheid. De oude veiling is afgevallen als locatie. De gemeente beslist uiteindelijk waar het stadion komt. De club hoopt binnen 3 tot 4 jaar het nieuwe stadion te betrekken.

  38. #83
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik zie het nieuwe stadion het liefst in Blerick komen is lekker dichtbij het centrum kan je zo vanuit de kroeg de maas over en het stadion binnen wandelen.

  39. #84
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza VVV Bekijk bericht
    Ik zie het nieuwe stadion het liefst in Blerick komen is lekker dichtbij het centrum kan je zo vanuit de kroeg de maas over en het stadion binnen wandelen.
    en het licht dicht bij het station, dus het is ook nog is makkelijk te bereiken

  40. #85
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Sonck bij promotie naar VVV?
    www.eerstedivisie.info Zaterdag 26 Mei 2007 14:17 uur

    Volgens ingewijde bronnen bij VVV speelt de Belg Wesley Sonck volgend seizoen misschien wel in de Koel. De spits schijnt hoog op het verlanglijstje te staan van het bestuur van de voetbalclub, mits de club zondag weet te promoveren naar de eredivisie.

    Sonck speelde drie jaar voor RC Genk, dat mede door de vele doelpunten van de spits kampioen werd. In 2003 werd de Belg aangetrokken door Ajax. Daar wist hij echter niet te overtuigen, waarop hij vertrok naar Borussia Mönchengladbach. In de Duitse competitie speelde Sonck dit seizoen slechts 7 keer.

    Mocht VVV promoveren, dan liggen er ook plannen om de eretribune en de Maastribune door te trekken naar beneden, om meer plaatsen te creëren.

    Bron: www.kloeken.nl

  41. #86
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Analyse: André Wetzel is rijzende ster
    www.eerstedivisie.info Zondag 27 Mei 2007 20:38 uur

    Op 55-jarige leeftijd debuteert André Wetzel als hoofdtrainer in de eredivisie. Hij was al een blauwe maandag ad-interim hoofdtrainer bij Willem II, maar komend seizoen mag Wetzel vanaf het begin bewijzen dat VVV eredivisiewaardig is.
    Verrassing

    Dat wordt nog een hele klus voor Wetzel. De steunpilaren Frank van Kouwen en Willem Janssen verkassen naar Roda JC, rechtsback Ammi vertrekt naar NAC Breda en het zal insiders niet verbazen als er ook belangstelling komt voor de buitenspelers Ofrany en Soltani. Wetzel smeedde van deze talenten een eenheid. En dat terwijl hij pas in juli werd aangesteld en de beste spelers Luwamo Garcia (RKC) en Marcel Meeuwis (Roda JC) al waren vertrokken. Eigenlijk kwam de ex-prof van FC Amsterdam een beetje als een verrassing.

    Doorbraak

    Hij werd gebeld op zijn vakantie-adres en sprak in de haven van Barcelona op een zonnig terras nabij restaurant Barnabier met technisch directeur Mo Allach van VVV. Wetzel ging overstag en kreeg met een ploeg te maken die al was samengesteld. Hij schuwde niet routinier Leon Kantelberg regelmatig te passeren en zorgde ervoor dat de talenten Ofrany en Soltani definitief doorbraken.

    Kwaliteit

    Enkele criticasters in de behoudende voetballerij noemen Wetzel een vreemde eend in de bijt. Waarschijnlijk zegt dit meer over deze personen. Het is waar dat Wetzel niet de geëigende weg bewandelde. Hij werd eerst docent en zette pas later de stap naar het betaalde voetbal. Insiders in het amateurwereldje wisten al dat Wetzel kwaliteiten had, gezien de resultaten die hij boekte met zaterdaghoofdklasser ASWH.

    Kruiwagen

    Om als trainer in het betaalde voetbal binnen te komen, heb je een kruiwagen nodig. Dat geldt zelfs voor Marco van Basten en Frank Rijkaard. Voor Wotte was dat zijn vriend Mark Wotte. Wetzel begon als diens assistent bij ADO Den Haag en verhuisde later mee naar FC Den Bosch. Bij de KNVB kreeg hij Onder 19 onder zijn hoede en functioneerde hij als assistent bij Jong Oranje. Met Mark Wotte verkaste Wetzel vervolgens naar Willem II. Ook was Wetzel trainer bij KV Mechelen en verrichtte hij scoutingswerkzaamheden voor Feyenoord, waar zijn vriend Mark Wotte ook werkte.

    Rijzende ster

    Zondag kegelde Wetzel zijn vriend uit de eredivisie. VVV won met 3-0 van RKC. De promotie is een feit. De ster van Wetzel lijkt rijzende, alhoewel hij zijn ploeg wel danig moet versterken om lijfsbehoud veilig te stellen. Mark Wotte lijkt als oefenmeester op de weg terug. Hij beschikte vanaf de winterstop over een kwalitatief uitstekende ploeg (Erwin Lemmens, De Ceulaer, Obodai, Sektioui en Vertonghen werden aangetrokken).

    Collectief

    Het VVV-bestuur bracht vrijdag een bezoek aan het kapelletje van Genooi om kaarsjes op te steken, zodat God VVV gunstig gezind zou zijn. André Wetzel heeft zo'n bezoek niet nodig. Hij heeft tien maanden gewerkt aan een hecht collectief. Het jonge VVV bewees tegen RKC dat het geheel meer is dan de som der delen.

  42. #87
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Aan alle VVV supporters. Gefeliciteerd met jullie promotie en welkom in de eredivisie! :thumb:

    FC Twente supporter.

  43. #88
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Binnen twee uur duizend seizoenskaarten weg

    VVV heeft vanochtend in twee uur tijd duizend seizoenskaarten verkocht. Bij stadion De Koel in Venlo staan nog altijd honderden mensen in de rij. Wie nu nog aansluit, wordt op een wachtlijst geplaatst. De Venlose club is naar de eredivisie gepromoveerd, waardoor de belangstelling voor seizoenkaarten sterk is toegenomen.
    haha grappig

    De verkoop van de eerste seizoenkaarten bij VVV is een groot succes geworden. Vandaag werden ruim 2000 kaarten voor het nieuwe seizoen verkocht. De verkoop leidde tot grote drukte bij het stadion, waardoor ook opstoppingen ontstonden op de Kaldenkerkerweg. De mensen die geen kaart konden bemachtigen zijn op een wachtlijst gezet.

    Woensdag is de verkoop voor de huidige seizoenkaarthouders. Dat zijn er zo'n 2500. De prijs van de kaarten is gemiddeld met 35% gestegen.


    Oefenprogramma (onder voor behoud)
    De selectie van VVV-Venlo, met uiteraard vele nieuwe gezichten, start met de voorbereiding voor het nieuwe seizoen op maandag 2 juli. In verband met de promotie naar de Eredivisie is het oefenprogramma enigszins aangepast. Het nieuwe oefenprogramma treft u hierbij aan. Uiteraard kan dit nog hier of daar aangepast worden.


    2-jul
    Start training

    4-jul
    VOS – VVV-Venlo 19.00 uur

    7-jul
    Spcl. Irene – VVV-Venlo 19.00 uur

    10 t/m 14 juli
    Trainingskamp te Garderen (Gld.)

    11-jul
    VVV-Venlo – NEC 19.00 uur te Garderen

    14-jul
    VVV-Venlo – VVCS-team 19.00 uur te Sevenum

    18-jul
    VVV-Venlo – FC Volendam 19.00 uur te Reuver

    25-jul
    VVV-Venlo – PSV 20.00 uur
    Herman Teeuwen Memorial
    Seacon Stadion - De Koel -

    28-jul
    Mini-toernooi Helmond Sport
    met Helmond Sport – VVV-Venlo 18.00 uur
    met VVV-Venlo – FC Eindhoven 19.00 uur

    10-aug
    EVV – VVV-Venlo 19.00 uur te Echt

    11-aug
    Open Dag Seacon Stadion - De Koel -

    18-aug
    Start Eredivisie
    VVV-Venlo – FC Twente (onder voorbehoud)

  44. #89
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twee Belgische verdedigers naar VVV

    VVV Venlo heeft de selectie versterkt met twee Belgische verdedigers. De Limburgse promovendus beschikt komend seizoen over Ken Leemans.
    Verder komt Siebe Blondelle op huurbasis over.

    Leemans tekent bij VVV een contract voor drie seizoenen met een optie voor nog een jaar. De 24-jarige verdediger lag nog tot medio 2008 vast bij Roda JC. Hij kwam in het verleden al eens drie seizoenen op huurbasis uit voor VVV.

    Blondelle maakt voor één seizoen de op huurbasis de overstap van Vitesse. De Arnhemmers willen de 21-jarige verdediger ervaring laten opdoen in de Eredivisie. Hij maakte in het seizoen 2005/2006 zijn debuut in de hoofdmacht van Vitesse.

  45. #90
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luuk Bekijk bericht
    Twee Belgische verdedigers naar VVV

    VVV Venlo heeft de selectie versterkt met twee Belgische verdedigers. De Limburgse promovendus beschikt komend seizoen over Ken Leemans.
    Verder komt Siebe Blondelle op huurbasis over.

    Leemans tekent bij VVV een contract voor drie seizoenen met een optie voor nog een jaar. De 24-jarige verdediger lag nog tot medio 2008 vast bij Roda JC. Hij kwam in het verleden al eens drie seizoenen op huurbasis uit voor VVV.

    Blondelle maakt voor één seizoen de op huurbasis de overstap van Vitesse. De Arnhemmers willen de 21-jarige verdediger ervaring laten opdoen in de Eredivisie. Hij maakte in het seizoen 2005/2006 zijn debuut in de hoofdmacht van Vitesse.
    Ken Leemans is niet echt een verdediger, meer een verdedigende middenvelder, maar zou ook uit de voeten kunnen centraal in der verdediging

Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •