Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 423

Discussie: VVV Venlo Nieuws topic

  1. #91
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Blondelle ben ik niet echt van gecharmeerd. Heb em 2x zien spelen, 2x werd ie van het veld afgestuurd dacht ik.

    Leemans heb ik nog nooit zien voetballen, maar ik hoor wel goede dingen over hem dus.

  2. #92
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gisteren is het conceptprogramma van de Eredivisie 2007/2008 bij de Betaald Voetbal Organisaties op de mat gevallen. Opvallend: in het eerste speelweekend staat er met het duel FC Utrecht - Feyenoord direct al een risicoduel op het programma.

    Op 17 augustus zal in Heerenveen de aftrap plaats vinden van het nieuwe seizoen. De Friezen zullen in het Abe Lenstra Stadion op vrijdagavond aantreden tegen Willem II. De Graafschap en VVV Venlo, beide gepromoveerd naar de Eredivisie, zullen starten tegen respectievelijk Ajax en AZ.

    Programma van de eerste speelronde
    Vrijdag 17 augustus
    Heerenveen - Willem II

    Zaterdag 18 augustus
    Sparta - Vitesse
    NEC - Roda JC
    NAC - FC Groningen
    AZ - VVV

    Zondag 19 augustus
    FC Utrecht - Feyenoord
    Heracles - PSV
    De Graafschap - Ajax
    Excelsior - FC Twente
    jammer dat we uit starten

  3. #93
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zaterdag 18-08 AZ-VVV
    Zaterdag 25-08 VVV-Excelsior
    Zondag 02-09 VVV-Roda
    Zaterdag 15-09 Graafschap-VVV
    Vrijdag 21-09 VVV-NAC
    Zondag 30-09 Ajax-VVV
    Vrijdag 05-10 VVV-Utrecht
    Zaterdag 20-10 PSV-VVV
    Zaterdag 27-10 VVV-Heerenveen
    Vrijdag 02-11 Willem II- VVV
    Zaterdag 10-11 VVV-Sparta
    Zaterdag 24-11 Heracles-VVV
    Zaterdag 01-12 Groningen-VVV
    Zondag 09-12 VVV-Feyenoord
    Zaterdag 15-12 Twente-VVV
    Zondag 23-12 VVV-Vitesse
    Woensdag 26-12 NEC-VVV
    Zondag 30-12 VVV-Ajax
    Zaterdag 12-01 NAC-VVV
    Zondag 20-01 VVV-PSV
    Woensdag 23-01 Heerenveen-VVV
    Zaterdag 26-01 VVV-Heracles
    Zondag 03-02 Sparta-VVV
    Zondag 10-02 VVV-Willem II
    Zondag 17-02 Utrecht-VVV
    Zondag 24-02 VVV-Groningen
    Vrijdag 29-02 Vitesse-VVV
    Zaterdag 09-03 VVV-Twente
    Zaterdag 15-03 Feyenoord-VVV
    Zaterdag 23-03 VVV-NEC
    Zaterdag 29-03 Excelsior-VVV
    Zondag 06-04 VVV-AZ
    Zondag 13-04 Roda-VVV
    Zondag 20-04 VVV-Graafschap

  4. #94
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV krijgt hoogste score jeugdopleiding

    De KNVB heeft de jeugdopleiding van de VVV-Venlo gewaardeerd met vier sterren. Dit is uniek voor een ploeg die in de eerste divisie heeft vertoefd.

    De Venlose club kreeg de waardering op basis van het afgelopen seizoen. Daarom is de maximale waardering van de KNVB uitzonderlijk. Normaliter krijgen enkel Eredivisionisten een dergelijke beoordeling.

    De kwaliteit van de jeugdopleiding wordt op 83 punten gemeten. Belangrijke onderdelen zijn visie en resultaat. Tevens wordt gekeken naar scouting en opleiding, weet het Limburgs Dagblad.
    Terecht, vvv heeft een sterke jeugdopleiding

  5. #95
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VOS - VVV 0-10

    VVV is vanavond de oefencampagne begonnen tegen vierdeklasser VOS uit Venlo. De eerste wedstrijd eindigde in 10-0 voor de eredivisionist. In de eerste helft bleef de teller op vier steken doordat vooral Paul Jans en Sandro Calabro dotten van kansen misten. In het tweede part, toen trainer André Wetzel een compleet nieuw team het veld instuurde, werd de voorsprong gestaag uitgebouwd tot dubbele cijfers. Samir El Gaaouiri was topscorer met drie treffers, Mike Mampuya was de opvallendste speler aan VVV-zijde.

    De foto´s volgens in de loop van de donderdagavond.

    De statistieken:
    VOS - VVV 0 - 10 (0-4)
    13.Kantelberg 0-1, 23.Jans 0-2, 33.Jans 0-3, 39.Calabro 0-4, 53.Gerritsen 0-5, 71.El Gaaouiri 0-6, 76.Mampuya 0-7, 78.El Gaaouiri (pen.) 0-8, 84.El Gaaouiri 0-9, 86.Verbeek 0-10
    Scheidsrechter: Cox
    Opstellling VVV 1e helft: Begois; De Regt, Verdellen, Kahya, Fleuren; Ofrany, Linssen, Kantelberg, Soltani; Calabro, Jans.
    Opstelling VVV 2e helft: Wintjens; Timisela, Reekers, Blondelle, Broers; Mampuya, Leemans, Gerritsen, Verbeek; El Gaaouiri, Willemse.

    Voor VVV kwamen 22 spelers in actie.
    De drie selectiespelers die tegen VOS niet meespeelden waren Raymond van Driel, Robin Janssen en Nordin Amrabat.

  6. #96
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Redan niet welkom op eerste training Willem II

    Iwan Redan en Willem II nemen waarschijnlijk zeer spoedig afscheid van elkaar. De 26-jarige aanvaller komt niet in de plannen van trainer Dennis van Wijk voor en hoeft zich maandag niet te melden op de eerste training van de Tilburgers.
    Volgens een verklaring van de Brabantse Eredivisionist is een overgang van de Surinaamse spits naar een nieuwe werkgever 'op handen'. Om Redan alle vrijheid te geven deze af te ronden, krijgt hij vrijaf.

    Redan begon het afgelopen seizoen als aanvoerder van de Tricolores, maar na een aanvaring met mede-speler Kristof Imschoot kon hij zijn biezen pakken. Hij werd sinds de winterstop voor een half jaar verhuurd aan het Engelse Cardiff City, maar daar wachtte hem geen verlengd verblijf.
    nou vvv, grijp je kans

  7. #97
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    VVV krijgt volledig overdekt stadion

    10 juli 2007

    Promovendus VVV Venlo voetbalt vanaf 2010 in een nieuw stadion, dat volledig overdekt moet zijn. Dat meldt het AD dinsdag. Volgens de krant zal de club in oktober de plannen voor het nieuwe bouwwerk officieel bekend maken.

    Als het stadion inderdaad volledig ovedekt wordt, is het pas het derde overdekte stadion van Nederland. Alleen het Gelredome en de ArenA hebben ook een dak.

    bron: fcupdate

  8. #98
    Ferdy's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 juli 2007
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Toch wel raar dat er maar zo weinig overdekte stadions hier zijn, leuk idee van de club!

  9. #99
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV hoopt op PSV'ers Marcellis en Zeefuik

    VVV-Venlo heeft zijn vizier gericht op twee jonge PSV-spelers. Het gaat om Dirk Marcellis (19) en Género Zeefuik (17), zo meldt het Limburgs Dagblad. Voorzitter Hai Berden bevestigde de interesse om het duo te huren.
    Zaterdag werd het tweetal door een delegatie van de Limburgse promovendus bekeken. Onder meer technisch directeur Mohammed Allach en algemeen directeur Marco Bogers waren aanwezig bij het oefenduel tussen Wilhelmina '08 en PSV (0-10).

    Aanvaller Zeefuik (foto) debuteerde het afgelopen seizoen op zestienjarige leeftijd in de hoofdmacht van de Eindhovenaren. De spits kwam inmiddels tot vijf Eredivisie-optredens.

    Verdediger Marcellis maakte zijn eerste A-optreden in Liverpool, in het Champions League-treffen met de plaatselijke FC. Hij werd na een dik uur spelen met rood van het veld gestuurd. Tot een competitie-debuut kwam de jonge mandekker nog niet.
    weet niet of psv dit wil

  10. #100
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    weet niet of psv dit wil

    Zeefuik denk ik niet, die willen ze denk ik een kans geven dit jaar, vooral aangezien PSV qua spitsen niet meer heeft dan vorig jaar, wel qua kwaliteit maar niet qua kwantiteit. Maar met de komst van Rajkovic die ze ook speelminuten zullen willen geven heeft Marcellis denk ik komende jaargang niet veel te zoeken in het phillips Stadion, en VVV speelt nu Eredivisie dus zou een goede optie zijn.

  11. #101
    FP Moderators
    Aangemeld
    18 juli 2007
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Denk dat deze spelers zeker een versterking voor de club zullen zijn, zin jeugdige spelers, die toch al wat ervaring hebben ( al is niet te veel ). Deze spelers zouden zeker bij VVV goed kunnen doorgroeien, en daar hopelijk voor PSV het nodige ervaring opdoen.

  12. #102
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Marcellis zal wel een versterking zijn maar bij zeefuik heb ik me twijfels, ken hem niet zo goed

  13. #103
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik was helemaal vergeten julie nog te feliciteren gefeliciteerd met de Eredivisie jongens (Y)

  14. #104
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Open Dag VVV-Venlo voor stadhuis
    6-7-2007



    Aansluitend oefenwedstrijd tegen Spaanse bekerfinalist

    Na het grote promotiefeest op het stadhuisplein wordt ook het nieuwe seizoen ingeluid op de Markt in Venlo. Op zaterdag 11 augustus, vanaf 13.00 uur, wordt er een aantrekkelijk programma georganiseerd voor alle supporters. Waaronder een spelerspresentatie op het bordes van het stadhuis en een handtekeningensessie.

    vvv-getafe.jpgAansluitend speelt VVV-Venlo in eigen stadion een oefenwedstrijd tegen het Spaanse Getafe CF. De club uit de Primera Division speelde het afgelopen seizoen de finale van de Spaanse beker, na een overwinning op FC Barcelona in de halve finale. De wedstrijd wordt om 18.30 uur gespeeld in Seacon Stadion - De Koel -. Om 17.00 uur vindt er een voorwedstrijd plaats tussen Oud VVV en een Limburgs artiestenelftal.

    De kaartverkoop start op woensdag 11 juli bij de administratie van VVV-Venlo en via ticketbox. De kaarten kosten 10 euro voor volwassenen en 6,50 euro voor kinderen t/m 14 jaar.

    Op woensdag 25 juli speelt VVV-Venlo in het kader van de Herman Teeuwen Memorial een wedstrijd tegen landskampioen PSV Eindhoven. De wedstrijd wordt gespeeld om 20.00 uur in Seacon Stadion - De Koel -. Er zijn op dit moment nog voldoende tickets beschikbaar.



    Het is de eerste wedstrijd in de aanloop naar het nieuwe seizoen in de Eredivisie die de Koelclub speelt in eigen stadion. “Deze wedstrijd is een mooie krachtmeting voor het aankomende seizoen. Ik ben ervan overtuigd dat we, met de steun van het publiek in een uitverkocht stadion, het de topploegen uit de Eredivisie moeilijk kunnen maken,” aldus Marco Bogers, directeur Algemene Zaken.

    In 2003 is oud-VVV speler Herman Teeuwen overleden. Herman had niet alleen als speler veel verdiensten voor de club, ook was hij jarenlang actief als scout. VVV-Venlo wil de gedachte aan Herman Teeuwen levend houden door elk jaar in aanloop naar het nieuwe seizoen in Seacon Stadion - De Koel - een wedstrijd te spelen tegen een gerenommeerde tegenstander, in het kader van de ´Herman Teeuwen Memorial´.
    Ik ga der heen

  15. #105
    OSW Venlo Forza VVV's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 december 2005
    Locatie
    Roermond
    Leeftijd
    39
    Berichten
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jammer dat ik niet kan ivm werk en vakantie

  16. #106
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Commercieel succes voor promovendus VVV

    VVV-Venlo heeft door te promoveren niet alleen een sportieve stap vooruit gemaakt, ook financieel lijken de Venlonaren garen te spinnen bij hun overstap naar de Eredisie.

    Een nog onbekend bedrijf heeft toegezegd één miljoen per wedstrijd te betalen als er zich geen andere sponsor meldt. Zo is VVV altijd verzekerd van een shirtsponsor en van inkomsten door shirtreclame, schrijft het Limburgs Dagblad.

    Daarnaast heeft de club die via de play-offs promoveerde zijn businessclub uitgebreid. Vele bedrijven uit de regio hebben zich als sponsor verbonden aan VVV en/of zijn toegetreden tot het netwerkplatform van de geel-zwarten. Bovendien heeft een aantal bedrijven die al sponsor waren hun sponsorpakket uitgebreid. Daarmee steunen zij VVV meer dan zij al deden.

    Het aantal beschikbare plekken op de businesstribune is daardoor sterk gedaald. Momenteel zijn er nog slechts enkele stoeltjes beschikbaar. De club verwacht dat ook deze voor het begin van het seizoen verkocht zullen worden.
    Als ik het goed begrijp, kan dit bedrag alleen nog maar stijgen. Want als andere bedrijven op het shirt willen, kost het geld. Dus kan die 1 miljoen sponsor inkomsten nog oplopen.

  17. #107
    aahnhvhahlhehnhdheh bhohy pett0r's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 maart 2007
    Locatie
    Ik bewoon op dit moment een klein appartementje in het centrum van Enschedé
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    mooie opsteker voor ze. ik denk dat ze wel boven de degradatiestreep kunnen blijven gezien hun financiele status+aangekochte spelers :clap::clap:

  18. #108

    Aangemeld
    27 juli 2007
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    leuk dat VVV Venlo in de eredivisie zit.. Ik speel mee met het spel: Coach van het jaar.. dan moet ik een speler van VVV Venlo opstellen.. ik heb wel gehoord dat Paul Jans een goeie is.. maar dat weet ik niet zeker.. willen jullie me helpen om een goede speler te kiezen!

    bedankt..

  19. #109
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juliandereus Bekijk bericht
    leuk dat VVV Venlo in de eredivisie zit.. Ik speel mee met het spel: Coach van het jaar.. dan moet ik een speler van VVV Venlo opstellen.. ik heb wel gehoord dat Paul Jans een goeie is.. maar dat weet ik niet zeker.. willen jullie me helpen om een goede speler te kiezen!

    bedankt..
    sjors verdellen!

  20. #110

    Aangemeld
    27 juli 2007
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    maakt hij veel doelpunten? want je krijgt punten als die speler veel scoort

  21. #111
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juliandereus Bekijk bericht
    maakt hij veel doelpunten? want je krijgt punten als die speler veel scoort
    Zou wel sterk zijn aangezien Verdellen een verdediger is...

  22. #112
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juliandereus Bekijk bericht
    maakt hij veel doelpunten? want je krijgt punten als die speler veel scoort
    denk het niet, aangezien hij vorig seizoen niet heeft gescoord.

  23. #113
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Warming-up: Sjors Verdellen (VVV)

    Op 18 augustus trappen sc Heerenveen en Willem II af voor een nieuw voetbalseizoen. VoetbalPrimeur blikt dagelijks vooruit op de komende voetbaljaargang met een speler van één van de achttien Eredivise-clubs. Aan het woord: Sjors Verdellen (VVV).
    Door: Maarten Veldhuijzen van Zanten

    "Acht jaar geleden speelde VVV nog in de kelder van de Eerste divisie. Nadat het stadion gerenoveerd is, zijn de prestaties langzaam omhoog gegaan. Nu is de droom van promoveren waarheid geworden. Het zal een moeilijk jaar worden, want onze groep is kwalitatief minder dan die van vele andere Eredivisieclubs, daar moet je eerlijk in zijn."

    "De selectie bestaat uit veel jonge spelers, met weinig of geen Eredivisie-ervaring. Oudere, meer ervaren spelers halen is voor VVV gewoon onmogelijk. Maar ik sta achter de keuze van de club om jonge, gretige spelers voor een langere periode vast te leggen. Ik hoop dat we er door een sterk collectief in kunnen blijven."

    "We zullen hard moeten werken en anders moeten gaan voetballen. Onze doelstelling is om erin te blijven, eventueel via de play-offs. Daarna kunnen we pas verder kijken of we een stabiele Eredivisie-club kunnen worden. Het leeft in elk geval wel heel erg in de regio. Als je dat vergelijkt met acht jaar geleden.... De steun van het publiek zullen we nodig hebben. We moeten er samen voor zorgen dat elke ploeg het hier lastig zal hebben."

  24. #114
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jason Oost nieuwe aanwinst VVV-Venlo

    VVV-Venlo heeft overeenstemming bereikt met Jason Oost.

    Jason Oost zal morgen na een positief afloop van de medische keuring een twee jarig contract ondertekenen bij VVV-Venlo.

    De 25 jarige aanvaller speelde de afgelopen 5 jaar in de ere divisie bij respectievelijk RKC Waalwijk en SPARTA Rotterdam en zal bij VVV-Venlo de aanvalslinie gaan versterken.

  25. #115
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Open Dag VVV-Venlo geslaagd
    11-8-2007

    Vele fans waren opgekomen voor de Open Dag van VVV-Venlo die vandaag plaats vond bij het Venlose stadhuis. De spelers verzamelden zich ‘s morgens op het terras van Hotel restaurant Valuas, waar zij een broodje en een drankje nuttigden alvorens zij de joeksmobiel bestegen. De spelers en staf arriveerden bij het stadhuis op de joeksmobiel van joekskapel D’n Heiten Haspel, die ook de muziek verzorgden.

    Op het bordes van het stadhuis werden spelers en staf gepresenteerd, waarna zij enkele duizenden handtekeningen moesten zetten. Bijgaand een aantal sfeerbeelden die de komende dagen nog worden uitgebreid. Er zijn tv-opnames gemaakt die waarschijnlijk zondagavond om 19.00 uur worden uitgezonden op RTL4.

  26. #116
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    VVV wil topploegen ontvangen in Duitsland

    VVV-Venlo gaat een verzoek indienen bij de KNVB om thuiswedstrijden tegen Nederlandse topclubs in Mönchengladbach te spelen. Dat onthulde voorzitter Hai Berden in een interview.

    In de Duitse krant Rheinische Post ontvouwde Berden zijn beweegredenen voor het initiatief. Hij verklaarde dat het stadion van Borussia Mönchengladbach een grotere capaciteit heeft dan De Koel en meer beveiligingsmogelijkheden biedt. Bovendien ligt Mönchengladbach slechts een kwartier rijden af van Venlo.

    De voorzitter opperde dit voorstel al na de promotie van VVV. Hij wilde toen echter afwachten of de thuiswedstrijden van zijn club goed zouden worden bezocht.

  27. #117
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    VVV wil topploegen ontvangen in Duitsland

    VVV-Venlo gaat een verzoek indienen bij de KNVB om thuiswedstrijden tegen Nederlandse topclubs in Mönchengladbach te spelen. Dat onthulde voorzitter Hai Berden in een interview.

    In de Duitse krant Rheinische Post ontvouwde Berden zijn beweegredenen voor het initiatief. Hij verklaarde dat het stadion van Borussia Mönchengladbach een grotere capaciteit heeft dan De Koel en meer beveiligingsmogelijkheden biedt. Bovendien ligt Mönchengladbach slechts een kwartier rijden af van Venlo.

    De voorzitter opperde dit voorstel al na de promotie van VVV. Hij wilde toen echter afwachten of de thuiswedstrijden van zijn club goed zouden worden bezocht.
    dat was in de zomer al bekend en zo, beetje overbodig

  28. #118
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    ‘VVV-speler Amrabat bedreigt Lurling’
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 25 september om 07:17

    Anthony Lurling is vrijdagavond, kort na afloop van het duel tussen VVV en NAC Breda, fysiek bedreigd door Nordin Amrabat. Dit meldt het Limburgs Dagblad in haar editie van dinsdag.

    De aanvaller van NAC zou fysiek bedreigd zijn door de VVV’er en diens kennissen. Lurling, die moest worden ontzet door stewards, liep geen verwondingen op, maar was wél behoorlijk van slag.

    Na afloop van het duel in De Koel hadden beide spelers al een woordenwisseling gehad. André Wetzel zegt zich diep te schamen voor het voorval. De coach van de Venlose club had hem ondanks de ramadan weer bij de selectie gehaald.
    Lekker bezig die jongen. Laat zijn kennissen ook nog eens meedoen in die ongein. Het is toch verdomme een gezonde gozer? Kan je dan je eigen akkefietjes niet oplossen?
    Ik ben opgegroeid met een hoop Turken om me heen en trots is belangrijk in hun cultuur, maar ik zou pas trots zijn als ik zelfstandig mijn ruzies/problemen op los. Zwak...

    Gelijk uit de selectie gooien lijkt me....

  29. #119
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    VVV wil topploegen ontvangen in Duitsland

    VVV-Venlo gaat een verzoek indienen bij de KNVB om thuiswedstrijden tegen Nederlandse topclubs in Mönchengladbach te spelen. Dat onthulde voorzitter Hai Berden in een interview.

    In de Duitse krant Rheinische Post ontvouwde Berden zijn beweegredenen voor het initiatief. Hij verklaarde dat het stadion van Borussia Mönchengladbach een grotere capaciteit heeft dan De Koel en meer beveiligingsmogelijkheden biedt. Bovendien ligt Mönchengladbach slechts een kwartier rijden af van Venlo.

    De voorzitter opperde dit voorstel al na de promotie van VVV. Hij wilde toen echter afwachten of de thuiswedstrijden van zijn club goed zouden worden bezocht.
    Zullen de harde kernen leuk vinden, voetballen in Duitseland...
    8 of 9 dec word ook leuk, dan komt Feyenoord op bezoek, en wat ik gehoord heb ik dat t heeeel druk zal worden...

  30. #120
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    dat was in de zomer al bekend en zo, beetje overbodig
    Nooit aan toe geven KNVB !! Dan schrijven die Venlose idioten zich maar in in de Duitse competitie !

  31. #121
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Nooit aan toe geven KNVB !! Dan schrijven die Venlose idioten zich maar in in de Duitse competitie !
    Ach niet zo streng Justin, ik ben voor. Laat de oorlog maar beginnen.

  32. #122
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Lekker bezig die jongen. Laat zijn kennissen ook nog eens meedoen in die ongein. Het is toch verdomme een gezonde gozer? Kan je dan je eigen akkefietjes niet oplossen?
    Ik ben opgegroeid met een hoop Turken om me heen en trots is belangrijk in hun cultuur, maar ik zou pas trots zijn als ik zelfstandig mijn ruzies/problemen op los. Zwak...

    Gelijk uit de selectie gooien lijkt me....
    Nordin Amrabat (Naarden, 31 maart 1987) is een Nederlands/Marokaanse voetballer van VVV-Venlo. Nordin begon zijn carriére al op 19-jarige leeftijd bij FC .

    Hoe durf jij Turken met Moccro 's te vergelijken. :letop
    De Turken zijn allang en breed goed geintergreerd in onze samenleving en zorgen nauwelijks voor problemen in tegen stelling tot grote groepen Moccro 's die zo'n beetje iedere dag wel negatief in de media komen.


    Ontslaan doen ze hem vast niet, want de Directeur Technische Zaken / Hoofd Opleidingen
    van VVV is een Moccro ! Mohammed Allach

  33. #123
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Nordin Amrabat (Naarden, 31 maart 1987) is een Nederlands/Marokaanse voetballer van VVV-Venlo. Nordin begon zijn carriére al op 19-jarige leeftijd bij FC .

    Hoe durf jij Turken met Moccro 's te vergelijken. :letop
    De Turken zijn allang en breed goed geintergreerd in onze samenleving en zorgen nauwelijks voor problemen in tegen stelling tot grote groepen Moccro 's die zo'n beetje iedere dag wel negatief in de media komen.


    Ontslaan doen ze hem vast niet, want de Directeur Technische Zaken / Hoofd Opleidingen
    van VVV is een Moccro ! Mohammed Allach
    Excuus. Ik had al mijn twijfels of deze jongen wel Turks was. Zoals ik al meldde: Turken zijn trots, Marokkanen hebben dat minder, want die schromen niet om direct 20 man mee te nemen voordat er uberhaupt 1 klap is gevallen.

  34. #124
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Excuus. Ik had al mijn twijfels of deze jongen wel Turks was. Zoals ik al meldde: Turken zijn trots, Marokkanen hebben dat minder, want die schromen niet om direct 20 man mee te nemen voordat er uberhaupt 1 klap is gevallen.
    Excuzes aanvaard. Grote Klasse.

    Het is te hopen dat dit soort incidenten vlug verleden tijd is ! We kopen er niets voor !

  35. #125
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Excuus. Ik had al mijn twijfels of deze jongen wel Turks was. Zoals ik al meldde: Turken zijn trots, Marokkanen hebben dat minder, want die schromen niet om direct 20 man mee te nemen voordat er uberhaupt 1 klap is gevallen.
    Vooroordeel?

  36. #126
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    M`n broer werkt bij Omniworld sinds een jaar, Zoals iedereen weet heeft Amrabat daar gevoetbald, M`n broer heeft m ff opgebeld hij zij datie niks gedaan had alleen een vriend van m had Lurling een knietje gegefen en die mag nu t stadion van VVV niet meer in.

  37. #127
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.124
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Excuus. Ik had al mijn twijfels of deze jongen wel Turks was. Zoals ik al meldde: Turken zijn trots, Marokkanen hebben dat minder, want die schromen niet om direct 20 man mee te nemen voordat er uberhaupt 1 klap is gevallen
    :dry: juist ja.. en dat zullen " wij Nederlanders " nooit doen wou je zeggen??? think again Mr..

  38. #128
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Amrabat kan voor schijntje vertrekken

    Nordin Amrabat dreigt VVV-Venlo al na één seizoen te verlaten. De Telegraaf meldt namelijk dat de aanvaller voor 'slechts' 175.000 euro kan vertrekken wanneer zijn club dit seizoen uit de Eredivisie zal degraderen.

    Inmiddels hebben enkele Nederlandse topclubs de jonge Amrabat al op hun lijstje staan. De kans bestaat dan ook dat de jeugdinternational al in de winterstop vertrekt uit Venlo, zodat VVV nog een aardige transfersom kan ontvangen.

    Zaterdagavond was Amrabat nog uitblinker tijdens het duel tussen PSV en VVV.

  39. #129
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    VVV pakte vanmiddag toch weer een punjte mee uit Nijmegen. De laatste tijd pakken ze hier en daar de punten, het lijkt er op dat Venlo volgend jaar weer mag presteren op het hoogste niveau. Alleen moet VVV nog wel een lange weg...

  40. #130
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    'VVV-Venlo is uitgekeken op aanvaller Jans'
    27/12/2007 09:09

    Paul Jans heeft van zijn werkgever VVV-Venlo te horen gekregen dat hij de club tijdens de winterstop mag verlaten.

    Volgens het Algemeen Dagblad komt de spits niet meer voor in de plannen van trainer André Wetzel van de Venlose club. De 26-jarige aanvaller werd vorig seizoen al verhuurd aan NEC. Een aantal clubs uit de Jupiler League zou inmiddels belangstelling hebben getoond voor Jans.

  41. #131
    jvb1990's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 juni 2007
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    goed van vvv 2-0 achter en toch nog gelijk maken.

  42. #132
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ‘VVV weer gecharmeerd van Gommans’
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 27 december om 18:29

    Harrie Gommans staat in de belangstelling van VVV-Venlo, meldt De Limburger. De Venlose promovendus was vorig seizoen al gecharmeerd van de voormalig aanvaller van MVV, die echter koos voor een dienstverband bij Vitesse.

    De 24-jarige Roermondse spits, dit seizoen goed voor drie treffers, komt in het Gelredome echter niet verder dan een rol als invaller. Trainer Aad de Mos stuurde hem vijf duels als basiskracht het veld in en maar liefst tien duels als invaller, een totaal van 610 speelminuten.

    “Mij is niets bekend”, reageerde Gommans verbaasd tegenover het Limburgse dagblad. “Ik speel pas een half jaar bij Vitesse en heb het goed naar mijn zin. Ik heb dan wel geen vaste basisplaats, maar ik pak wel elke wedstrijd mijn minuten. Het is aan mij om te laten zien dat ik het niveau aankan.”

    VVV-coach André Wetzel wilde geen commentaar geven op de vermeende belangstelling voor Gommans. De coach gaf wel aan dat hij er bij het bestuur op heeft aangedrongen de selectie in de winterstop te versterken met een spits en verdedigende middenvelder.

  43. #133
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Verrassend VVV wil selectie versterken


    Tijdens de eerste weken van dit seizoen werden de overlevingskansen van het gepromoveerde VVV-Venlo door velen weggehoond. Maar dankzij veertien punten uit de laatste negen duels staan de Limburgers, die zondag met een 2-2 gelijkspel tegen Ajax nog te weinig kregen, op een keurige dertiende plaats.

    ‘Ook toen het minder ging, zijn we niet in paniek geraakt’, verklaart trainer André Wetzel de goede resultaten. ‘We zijn blijven vasthouden aan onze principes en daardoor is het vertrouwen gegroeid.'

    'Sinds we zijn gaan spelen met Danny Wintjens in de goal en Peter Reekers en Sjors Verdellen als defensief centrum, is het steeds beter gegaan. En het aantrekken van Adil Auassar is heel belangrijk gebleken voor de balans op het middenveld.’

    Wetzel waakt voor overenthousiasme, maar heeft de doelstelling wel voorzichtig opgekrikt. Was eerst ‘niet laatste worden’ het credo, nu mikt de oefenmeester op handhaving zonder nacompetitie. 'De spelers moeten nu niet gaan zweven, mijn taak als trainer is om ze met beide beentjes op de grond te houden.’

    Dat doel wil VVV bereiken met een versterkte selectie. De club wil de spelersgroep zo snel mogelijk aanvullen met een fysiek sterke spits en een controlerende middenvelder.

    Voor die laatste positie is Peter Jungschläger (23) van RBC Roosendaal de voornaamste kandidaat. De middenvelder heeft al aangegeven open te staan voor een transfer naar Venlo. Zijn huidige contract loopt nog anderhalf jaar door.

    Als nieuwe targetman wil VVV dolgraag Harrie Gommans strikken. De 24-jarige spits uit Roermond was een half jaar geleden ook al in beeld bij de Venlose club, maar gaf toen nog de voorkeur aan een driejarig contract bij Vitesse.

    Verder blijft de Venlose club volhouden aan de weigering om Nordin Amrabat nog tijdens de winterstop te verkopen. De revelatie van de eerste competitiehelft wordt gevolgd door een almaar groeiend leger clubs uit binnen- en buitenland.

    SC Heerenveen bracht zelfs al een bod uit op de aanvaller, maar dat heeft VVV naast zich neergelegd. De club wil Amrabat op zijn vroegst tijdens de zomer verkopen en wacht de aanbiedingen voorlopig rustig af.

  44. #134
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    VVV-Venlo krijgt drie weken Honda op proef


    Keisuke Honda krijgt de komende drie weken de kans aan te tonen of hij een versterking kan zijn voor VVV-Venlo. De 21-jarige Japanse jeugdinternational werkt een oefenstage af bij de Limburgse club.

    Honda was de afgelopen twee jaar een vaste kracht in het elftal van trainer Sef Vergoossen bij Nagoya Grampus Eight. De middenvelder speelde in totaal drie seizoenen in het eerste elftal van de club en kwam tot negentig competitieoptredens en elf doelpunten.

  45. #135
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Grote clubs melden zich voor Amrabat

    Het kon niet uitblijven. Nordin Amrabat is gewild en niet alleen in Nederland. Volgens VVV-voorzitter Hai Berden hebben talloze grote clubs zich gemeldt, ook uit het buitenland.

    "Het is onze stellige intentie om hem dit seizoen te behouden. Hij heeft een vierjarig contract, het liefst gaan we met hem door," aldus Berden tegen Sportweek.

    "Hij ontwikkelt zich goed en heeft het naar zijn zin bij ons. We zijn van plan om het hem heel aantrekkelijk te maken om te blijven."

    Maar Berden realiseert zich ook dat de kans bestaat dat de aanvaller nog deze winterstop vertrekt. "De knieën worden natuurlijk zwakker als er iemand tien of vijftien miljoen gaat bieden. Er is ontzettend veel vraag naar hem. Niet alleen van subtoppers, er hebben zich ook grote clubs gemeld uit binnen- en buitenland. Duitsland? Tja, daar kun je bijna niet omheen, hè. Dat ligt om de hoek."

    Amrabat scoorde dit seizoen al zes treffers en is de grote smaakmaker van promovendus VVV-Venlo.

    ================================================== ==================================

    Er is dus ook interesse uit het buitenland, ik hoop dat hij slim doet en dus nog even in Nederland blijft, anders wordt hij alleen maar slachtoffer van het grote geld. Net zoals Royston Drenthe.

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •