Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 360 van 423

Discussie: VVV Venlo Nieuws topic

  1. #316
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Opvallend, maar niet onverstandig denk ik. Wat mij betreft wordt Musa voor 5 miljoen naar Arnhem gehaald

  2. #317
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik Musa geen topspeler vind, ben dat nog steeds van mening. Als je Musa tegenover Tadic (oke, wel iets andere speler) of Bony zet, toch lichtjaren verschil.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dat was natuurlijk ook wel wat te hoog gegrepen door VVV.
    Maaskant doet er verstandig aan te wachten op ontslagen bij andere clubs. Denk niet dat hij naar Nederland terug wil, vind hem eerder wat voor het Duitse voetbal. Maar welke trainer in Nederland zou moeten sneuvelen? Er is geen enkele club wat echt ondermaats presteert, denk dat iedereen wel aardig op zijn plek staat. Alleen bij Utrecht is het niks, maar die trainer is net weg.

    VVV tot het einde van dit seizoen was dus niet eens zo heel ondenkbaar voor Maaskant.

  3. #318
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Musa is ook een heel ander type dan Bony. Meer een speler die van de zijkant kan komen en met het gezicht richting doel gaat. Het is gewoon een hele ruwe diamant, maar talent heeft ie zeker. Tadic is bijvoorbeeld vier jaar ouder.

  4. #319

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Wat een slecht beleid bij VVV niet te filmen, die Berden heeft echt een veel te hoge pet van zijn simpele clubje.

  5. #320
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spraakgebrek Bekijk bericht
    'Nigerianen en Japanners weg bij VVV'



    Hadden ze Musa nou toch maar wel voor die 10 miljoen weg gedaan haha ..
    Wie wou dat betalen dan volgens jou?

  6. #321
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Musa kan toch totaal niet voetballen. Als je keer op keer voor een leeg goal mist is het geen toeval meer, dan weet je gewoon echt niet hoe je een bal moet schoppen. Nogal essentieel in het voetbal.

  7. #322
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Musa kan toch totaal niet voetballen. Als je keer op keer voor een leeg goal mist is het geen toeval meer, dan weet je gewoon echt niet hoe je een bal moet schoppen. Nogal essentieel in het voetbal.
    Jou mening. Gelukkig zien andere wel dat hij kan voetballen.

    Overigens is dat verhaal over dat de Japanners en Nigerianen weg moeten bij VVV al ontkracht.

  8. #323
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lokhoff ziet VVV zitten: "Club met potentie"

    De strijd om de rol van hoofdtrainer bij VVV-Venlo is in volle gang. Na het vertrek van Glen De Boeck moeten de Limburgers op zoek naar een opvolger. Kandidaten in overvloed.
    Ton Lokhoff is de laatste trainer die wel oren heeft naar een rol bij VVV. De 51-jarige Lokhoff is sinds zijn vertrek bij Red Bull Salzburg, zes maanden terug, clubloos. "En dan gaat het wel weer kriebelen", geeft Lokhoff te kennen in gesprek met Voetbal International.

    "Ik houd me wel op de hoogte van het voetbal, onder meer door analyses bij Eredivisie Live. Maar het lijkt me lekker weer met een groep op het veld te staan", aldus Lokhoff. De oefenmeester stond in het verleden voor de groep bij NAC Breda en Excelsior.

    "VVV-Venlo is een mooie club met potentie. Er zit meer in de selectie dan de stand op de ranglijst doet vermoeden. Afgelopen weekend kon je tegen Roda JC Kerkrade zien wat VVV in zich heeft. Het lijkt me mooi om bij de club aan de slag te gaan", besluit Lokhoff.

  9. #324
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'De kans is redelijk aanwezig dat Musa volgende maand verkocht wordt'

    Zondag, 18 december 2011 om 00:40

    VVV-Venlo verloor zaterdagavond in Nijmegen met 2-0 van NEC. Het betekende alweer de zestiende opeenvolgende uitnederlaag op Eredivisieniveau voor de Venlonaren, een nieuw record. Trainer Wil Boessen moest al na een half uur zijn doelman wisselen. Wilko de Vogt raakte bij de 1-0 van John Goossens geblesseerd aan zijn knie en werd enkele minuten later vervangen door Robin Udegbe.


    "Wilko heeft een blessure aan de binnenband van zijn knie", zei de interim-trainer na afloop aan het ANP. "Waarschijnlijk heeft hij een verrekking. Zoals het er nu naar uitziet is er in ieder geval niets gescheurd." Over de wedstrijd kon Boessen kort zijn. "We zijn door twee kanonskogels doodgeschoten", zei Boessen over de twee treffers van John Goossens. "We misten de finesse om onze aanvallen beter uit te spelen en stuitten daarnaast op een geweldige Gábor Babos."

    "Het wordt een zware tweede seizoenshelft", blikte Boessen alvast vooruit. "Het is te hopen dat er wat kwaliteit in de ploeg wordt gepompt. Dat hebben we hard nodig." Ahmed Musa heeft zijn laatste wedstrijd voor VVV waarschijnlijk al gespeeld. Na afloop liet VVV-preses Hai Berden niet alleen weten dat men vóór Kerst een nieuwe trainer wil aanstellen maar ook dat de Nigeriaanse aanvaller bijzonder gewild is.

    "De kans is redelijk aanwezig dat Musa verkocht wordt", erkende Berden in gesprek met Eredivisie Live. "Er is genoeg belangstelling voor hem en hij is wellicht ook wel de enige die verkocht kan worden. We zullen zien hoe het afloopt. Je weet toch niet hoe dat in zo'n winterpauze allemaal gaat lopen."

  10. #325
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lokhoff nieuwe trainer VVV-Venlo


    Ton Lokhoff is de nieuwe trainer van VVV-Venlo. Hij volgt Glen De Boeck op, die eerder deze maand opstapte.
    Lokhoff werkte tot april bij Red Bull Salzburg in Oostenrijk als assistent van Huub Stevens. Toen die de laan werd uitgestuurd, vertrok hij ook. Lokhoff was eerder als trainer in dienst van NAC Breda en Excelsior.

    "Ik ben blij dat ik weer aan de slag kan gaan als hoofdtrainer", aldus Lokhoff. "VVV-Venlo en ik waren er samen snel uit, beide partijen wilden graag. Ik kijk er naar uit om te beginnen aan deze uitdaging, al ga ik eerst even genieten van de feestdagen en mijn verjaardag vieren. Daarna lekker aan de slag."
    Voorzitter Hai Berden is blij dat VVV-Venlo een nieuwe trainer heeft. "We hadden onszelf ten doel gesteld om vóór de kerst een nieuwe hoofdtrainer binnen te halen. Dat is ons gelukt. Het is voor de rust binnen en rondom de club goed dat we nu weer vooruit kunnen kijken."

  11. #326
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

  12. #327
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Een gebrek aan (zelf)vertrouwen heeft hij elk geval niet...

  13. #328
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Update 28 december 12:42 uur - VVV trekt na Lokhoff ook trainer Fortuna Sittard aan
    VVV-Venlo heeft zich versterkt met Wim Dusseldorp. De ex-trainer van VVV zal in De Koel aan het werk gaan als technisch manager; zaken als scouting, opleiding, het vrouwenteam en de medische begeleiding komen voor zijn rekening. Dusseldorp zal volgens Omroep Venlo eerst ingewerkt worden door Mario Captein, die nu de functie van technisch directeur bekleedt. Dusseldorp begint op 1 januari.

  14. #329
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Die Dusseldorp is wel iemand van de goede quotes voor de camera na een wedstrijd. Niet iemand die ik als technisch manager zie. Meer een type dat op het trainingsveld moet staan.

  15. #330
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard


  16. #331
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    We will see.

    Bij de Venlose club, die per 1 januari 2012 een nieuwe structuur invoert, zal de technisch manager samen met algemeen directeur Hans Soentjens verantwoordelijk zijn voor het technisch beleid. Soentjens is blij met de komst van Dusseldorp: "Wim is een bekend persoon voor onze club met een grote staat van dienst. Van 2001-2004 was hij aan de club verbonden als hoofdtrainer. Van 2004 tot 2006 was hij assistent-trainer bij Jong Oranje en van 2005 tot 2008 assistent-trainer/hoofd opleidingen bij SC Heerenveen. De periode daarna was hij nauw betrokken bij de Limburgse Voetbalacademie en veelvuldig op pad met Oranje O19. Vanaf augustus 2010 was hij hoofdtrainer bij Fortuna Sittard. De aandachtsvelden van de technisch manager bij VVV-Venlo zijn scouting, opleiding, het vrouwenteam en de medische begeleiding. Gezien zijn enorme expertise op het gebied van opleiden, zijn scoutingnetwerk en visie op medische begeleiding zien we in hem de juiste persoon om een impuls te geven aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van de club. De komende maanden zal in afstemming met Mario Captein gezorgd worden voor de overdracht en zo starten we tijdig de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen 2012|13. Ik ben heel blij dat VVV-Venlo en Fortuna Sittard in goed overleg overeenstemming hebben bereikt over het beëindigen van het doorlopende contract.

    "
    Ook Wim Dusseldorp kijkt uit naar zijn nieuwe functie: "Na mijn vertrek bij VVV-Venlo in 2004 heb ik een prima contact behouden met veel mensen binnen de club. Dat dit nu resulteert in een terugkomst bij de club in de functie van technisch manager is voor mij een bevestiging van het vertrouwen dat ik altijd gevoeld heb vanuit de leiding van VVV-Venlo. Het was voor mij wel even goed nadenken, want het verlaten van het trainingsveld is geen beslissing die je zo maar even neemt, te meer daar ik ook bij Fortuna Sittard het gevoel had dat we op de goede weg waren. De verleiding om weer op eredivisieniveau te mogen werken bij de club die mij in 2001 de kans gegeven heeft om als hoofdtrainer in het betaalde voetbal te mogen starten was echter zodanig groot, dat ik deze beslissing vol overtuiging heb genomen. Samen verder bouwen aan een stabiele toekomst voor VVV-Venlo in de eredivisie is daarbij mijn doel!"
    Laatst gewijzigd door Galasek; 29 december 2011 om 00:36

  17. #332
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    15 clubs willen Musa
    VVV-Venlo verwacht in de winterstop afscheid te moeten nemen van Ahmed Musa. De Nigeriaanse aanvaller staat volgens voorzitter Hai Berden in de belangstelling van zo'n 15 clubs uit onder meer Engeland, Duitsland en Rusland. 'Concreet is het nog niet, maar de kans dat Musa deze winter vertrekt is zeker aanwezig', aldus Berden. De 19-jarige Nigeriaan is bezig aan zijn tweede seizoen in Venlo. Musa, die een contract tot medio 2013 heeft, is doorgaans de smaakmaker van VVV. De aanvaller staat onder meer op het verlanglijstje van CSKA Moskou, dat 2 jaar geleden een recordbedrag betaalde aan VVV om Keisuke Honda over te nemen.Volgens directeur voetbalzaken Mario Captein heeft de Russische topclub zich enkele weken terug al gemeld in Venlo. 'Maar het is aan Musa of hij wel naar Rusland wil. Bij het begin van de voorbereiding, volgende week, gaan we met elkaar om de tafel zitten.' Voorzitter Berden verwacht dat begin januari beweging komt in de mogelijke transfer van de Nigeriaanse international.

  18. #333

    Aangemeld
    24 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Musa was een paar wedstrijden leuk, maar heeft verder op mij geen gigantische indruk achter gelaten. Zeker die misser van een tijdje terug is eigenlijk schandalig haha.

  19. #334
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Update 30-12-2012: De telegraaf meldt vandaag op hun website dat Musa een transfer naar Rusland niet ziet zitten. Musa zelf geeft aan graag naar een Nederlandse topclub of een club uit de Engelse Premier League te willen.

  20. #335
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Musa mag in zijn handjes knijpen met een club als CSKA Moskou. In Nederland zit geen topclub op hem te wachten en voor de Premier League komt Musa zwaar tekort.

  21. #336
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heeft ie wel voldoende interlands gespeeld om naar Engeland te kunnen? Ik zie hem graag naar Arnhem komen hoor. Ruwe diamant.

  22. #337
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Heeft ie wel voldoende interlands gespeeld om naar Engeland te kunnen? Ik zie hem graag naar Arnhem komen hoor. Ruwe diamant.
    Hoeveel interlands moet je gespeeld hebben? Hij heeft er stuk of 12 gespeeld voor Nigeria.

  23. #338
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Galasek Bekijk bericht
    Hoeveel interlands moet je gespeeld hebben? Hij heeft er stuk of 12 gespeeld voor Nigeria.
    75% in de laatste 12 of 24 maanden.

  24. #339
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    75% in de laatste 12 of 24 maanden.
    Dat zou hij best wel eens gehaald kunnen hebben.


    VVV praat met afdankertje Been
    VVV-Venlo praat deze week met Mohamed Sarr. De verdediger uit Senegal is overbodig bij RC Genk van trainer Mario Been en mag daarom transfervrij vertrekken, meldt De Stadaard. Sarr (28) speelde in het verleden voor AC Milan, Galatasaray en Standard Luik.

  25. #340
    Cornelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2012
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard Musa vertrekt waarschijnlijk naar Moskou

    Volgens algemeen directeur Hans Soentjens zal er komende week niet worden onderhandeld met CSKA Moskou. De competitie in Rusland ligt stil en de feestdagen komen er daar nog aan. CSKA heeft zich in Venlo gemeld voor Musa maar heeft nog geen bod op de Nigeriaan uitgebracht. Volgens Soentjens heeft zich nog geen andere club gemeld, ook niet voor Yoshida. Rick Verbeek, Soufiane Dadda en Quin Kruijsen mogen in de winterstop worden verhuurd. Het drietal komt bij VVV nauwelijks aan spelen toe. Ook over assisent-trainer Willy Boessen is nog geen duidelijkheid. Boessen keert dinsdag terug van vakantie en praat dan met de clubleiding over zijn toekomst. Boessen heeft een aanbod op zak van een Russische voetbalacademie.

  26. #341
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cornelis Bekijk bericht
    Volgens algemeen directeur Hans Soentjens zal er komende week niet worden onderhandeld met CSKA Moskou. De competitie in Rusland ligt stil en de feestdagen komen er daar nog aan. CSKA heeft zich in Venlo gemeld voor Musa maar heeft nog geen bod op de Nigeriaan uitgebracht. Volgens Soentjens heeft zich nog geen andere club gemeld, ook niet voor Yoshida. Rick Verbeek, Soufiane Dadda en Quin Kruijsen mogen in de winterstop worden verhuurd. Het drietal komt bij VVV nauwelijks aan spelen toe. Ook over assisent-trainer Willy Boessen is nog geen duidelijkheid. Boessen keert dinsdag terug van vakantie en praat dan met de clubleiding over zijn toekomst. Boessen heeft een aanbod op zak van een Russische voetbalacademie.
    Hans Soentjens is geen algemeen directeur van VVV-Venlo? Waar komt dit bericht vanaf? Hij is slechts secretaris.

  27. #342

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Leiwakabessy is terug in Nederland. Gaat spelen voor VVV

  28. #343
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Uchebo toch op weg naar Stoke
    VVV-spits Michael Uchebo lijkt alsnog te verhuizen naar Stoke City. Dat meldt het AD. Eerder leek de overgang van de baan, maar 'ik ga deze week naar Engeland om te praten,' bevestigt de Nigeriaanse aanvaller.

  29. #344
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Musa geeft jawoord aan Russen, VVV-Venlo onderhandelt nog'

    Donderdag, 5 januari 2012 om 09:07

    Ahmed Musa lijkt al na anderhalf jaar weg te gaan uit de Eredivisie. NUsport meldt donderdag dat de Nigeriaanse aanvaller tot een persoonlijk akkoord is gekomen met CSKA Moskou, dat zich recent voor hem meldde in Venlo. VVV bevestigde de toenadering van de Russische club al, maar lijkt er nog niet uit qua transfersom.


    Musa gaf eerder al te kenen dat hij zich rijp acht voor de overstap naar een topclub. “Ik wil iets groots bereiken. We moeten afwachten”, sprak Musa toen. Nu lijkt de kans voor de Afrikaanse aanvaller dichterbij dan ooit. CSKA is tevreden over de ontwikkeling die Keisuke Honda doormaakte sinds hij arriveerde en hoopt nu dat het in Musa eenzelfde goudmijn kan aanboren.

    Twee jaar geleden verkocht VVV Honda voor om en nabij de zeven miljoen euro aan CSKA. Voorzitter Hai Berden zei al te denken dat Musa niet eenzelfde megasom oplevert. “Een Honda-achtig bedrag lijkt nu wat te hoog gegrepen. Het is een moeilijke tijd, clubs zijn voorzichtig met het uitgeven van grote bedragen en het nemen van risico’s. Maar ook Musa gaat VVV weer een heel mooi bedrag opleveren”, verzekerde hij.

  30. #345
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Arsenal wil Musa
    Arsenal en Ahmed Musa, waar hebben we dat eerder gehoord? De Engelsen zouden opnieuw vechten om de 19-jarige Nigeriaan, met de concurrentie van liefst veertien clubs. Volgens het Engelse Metro is de aanvaller vastbesloten in januari te vertrekken uit Limburg. De Londense club wil zich deze winter ook versterken met Matías Suárez van Anderlecht, die als back-up van Robin van Persie moet fungeren.

  31. #346
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ismo Vorstermans naar VVV-Venlo

    VVV-Venlo en FC Utrecht hebben overeenstemming bereikt over een overgang van Ismo Vorstermans. De 22-jarige centrale verdediger wordt voor de rest van het seizoen 2011|12 door de Venlonaren gehuurd.Vorstermans speelde de afgelopen tweeëneenhalf seizoen 17 competitiewedstrijden voor de club uit de Domstad en wist daarin driemaal te scoren. Hij zal zich op zaterdagmorgen 7 januari bij de rest van de selectie voegen om mee te gaan op trainingskamp in Turkije.

    Iemand info over deze speler?

  32. #347
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Update 7 januari 9:34 uur - Dolblije Musa tekent voor vierenhalf jaar bij CSKA Moskou
    De transfer van Ahmed Musa naar CSKA Moskou is helemaal afgerond. VVV-Venlo laat via de officiële kanalen weten dat de Nigeriaan voor vierenhalf jaar heeft getekend bij de Russische club, die vorig seizoen als tweede eindigde en eerder Keisuke Honda al overnam van VVV. "Dit is de volgende stap in mijn carrière", zegt Musa dolgelukkig.
    "Toen ik anderhalf jaar geleden in Venlo arriveerde, had ik echt niet durven dromen dat ik zo snel al deze transfer zou verdienen", aldus de negentienjarige Nigeriaan. "Ik ben heel blij dat ik in Venlo de kans heb gekregen om de wereld te laten zien wat ik kan. Nu kan dat op een groter podium. De club, de mensen en de supporters in Venlo zijn altijd goed voor me geweest. Dat zal ik nooit vergeten."

  33. #348
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Toch weer 5 miljoen euro naar Venlo.

  34. #349
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De Limburger meldt op hun website dat bij een vertrek van Michael Uchebo naar het Engelse Stoke City de kans groot is dat VVV Wesley Sonck naar Venlo wil halen. De 33-jarige oud Belgische international kwam eerder al uit voor Germinal Beerschot, KRC Genk, Ajax, Borussia Mönchengladbach, Club Brugge. De spits staat onder contract van het Belgische Lierse SK.

  35. #350
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ahmed Musa verbond zich dit weekend voor vierenhalf jaar aan CSKA Moskou en daar baalde Bayern München behoorlijk van. De Zuid-Duitsers kwamen te laat bij VVV-Venlo om over Musa te praten en hadden niet gedacht, dat hun Russische concurrent al zo ver was in de onderhandelingen. VVV kon niet meer ingaan op een schriftelijk bod vander Rekordmeister en verkocht Musa dus aan CSKA.


    Wil Boessen naar voetbalacademie Toljatti


    De Limburger meldt op hun website dat assistent-trainer Wil Boessen met onmiddelijke ingang vertrekt naar de voetbalacademie in het Russische Toljatti.
    Boessen gaat in Rusland toptalenten opleiden voor het Chelsea van Roman Abramovitsj. Boessen was bijna tien jaar in dienst voor de Venlonaren.
    Wil bedankt voor je jarenlange inzet voor VVV en veel succes bij je nieuwe werkgever.

  36. #351
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Update: Ars staat open voor transfer naar VVV-Venlo

    Dinsdag, 10 januari 2012 om 15:39

    VVV-Venlo versterkte de defensie al met Jeffrey Leiwakabessy en Ismo Vorstermans en is nog niet klaar op de transfermarkt. Michael Uchebo vertrekt naar alle waarschijnlijkheid naar Stoke City en VVV is daarom op zoek naar een opvolger. De Limburgers hebben het vizier gericht op Sjoerd Ars, die te horen heeft gekregen dat hij mag vertrekken bij het Bulgaarse Levski Sofia.


    VVV heeft Cees van Vossen, zaakwaarnemer van Ars, inmiddels de opdracht gegeven om met Levski te praten over de mogelijkheden tot een transfer. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De 27-jarige Ars maakte afgelopen zomer de overstap naar Levski, na een uiterst succesvol seizoen bij FC Zwolle. Voor de eerstedivisionist maakte hij in het seizoen 2010/11 28 doelpunten.In Bulgarije maakte Ars tot dusver zes doelpunten in veertien competitieduels, maar voor zijn vakantie kreeg de aanvaller prompt te horen dat Levski van hem af wil. Ars gaf aan best te willen vertrekken, maar dat hij niet zomaar weg zal gaan. De aanvaller heeft een tot 2014 doorlopend contract bij Levski, met een behoorlijk salaris.

    Update 10 januari 15:39 uur - Ars staat open voor transfer naar VVV-Venlo

    Met een vertraging van zo'n zes maanden lijkt Sjoerd Ars dan toch de overstap te maken naar de Eredivisie. De 27-jarige aanvaller stond na zijn eerste seizoen bij FC Zwolle, waarin hij 28 keer scoorde, al in de belangstelling van clubs op het hoogste niveau. Hij koos echter voor de uitdaging bij Levski Sofia; de Bulgaren hebben hem inmiddels niet meer nodig. Ars zegt in Voetbal International dat hij openstaat voor een transfer naar Nederland. "Tuurlijk. Ook voor VVV. Het is toch een kans om in de Eredivisie te spelen. Meer kan en wil ik er nu ook niet over kwijt, ik zit in de wachtkamer", aldus de ex-aanvaller van De Graafschap, Almere City FC, Go Ahead Eagles en RBC Roosendaal. "Eerst moeten de clubs maar eens overeenstemming bereiken, daarna moet ik er eventueel nog uit zien te komen met VVV."


    'De onvrede moet weg, door irritaties en frustraties was VVV geen team'

    Dinsdag, 10 januari 2012 om 09:30

    Ton Lokhoff kan vol aan de bak. De oefenmeester stapte vorige maand in als nieuwe hoofdtrainer van VVV-Venlo en heeft de taak om degradatie te voorkomen. Dat wordt zwaar, maar Lokhoff blijft er rustig onder: “Ik voel me ook relaxed. Ik weet waar ik mee bezig ben en waar ik naartoe wil. Ik ben niet zo snel nerveus of de weg kwijt”, zegt hij in het Algemeen Dagblad.

    VVV staat momenteel voorlaatste in de Eredivisie en heeft twee punten meer dan hekkensluiter Excelsior. “Ik wist dat ik hier aan de bak moest”, zegt Lokhoff. “Maar ik heb het nu al hartstikke naar mijn zin bij VVV. Als je twee jaar in het buitenland hebt gezeten, is het in het begin nog wel leuk om thuis te zijn. Maar op een gegeven moment wil je gewoon weer aan het werk. Daar ligt mijn passie."

    Het is voor het eerst in zijn loopbaan dat Lokhoff halverwege het seizoen binnenstapt. “Daarom is dit trainingskamp ideaal”, vindt de oefenmeester. “Hier kan ik dagelijks gesprekken voeren. Het begint met communicatie. Spelers willen duidelijkheid en ik probeer ze het plezier terug te geven. De onvrede moet weg. Door irritaties en frustraties was VVV geen team.”

  37. #352
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV heeft in de eerste oefenwedstrijd tijdens het trainingskamp in Belek met 2-2 gelijkgespeeld tegen VfB Stuttgart. Uche Nwofor maakte beide Venlose doelpunten.
    De Nigeriaanse spits scoorde in de 83ste minuut eerst op aangeven van Yanic Wildschut de 1-2 en kopte vlak voor tijd na een voorzet van Ferry de Regt ook de gelijkmaker binnen. Stuttgart was snel na rust op voorsprong gekomen en had de marge even later verdubbeld.
    Vrijdag oefent VVV in Turkije tegen Dynamo Dresden.

  38. #353
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Transfer Uchebo naar Stoke op losse schroeven
    De transfer van VVV-spits Michael Uchebo naar Stoke City staat op losse schroeven. Volgens de Daily Mail krijgt de club uit de Premier League de werkvergunning voor de Nigeriaanse aanvaller niet rond. Uchebo was de voorbije week in Stoke om de deal rond te maken.

  39. #354
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    VVV-Venlo heeft zijn interesse Sjoerd Ars verlegd naar FC Twente-aanvaller Steven Berghuis. Dat meldt De Telegraaf en het AD. De club uit Enschede wil alleen meewerken aan een huurperiode als het voor 1 februari een flankspeler kan aantrekken. Ook NAC Breda volgt Berghuis. Nac ziet in Berghuis de vervanger voor Ömer Bayram die misschien naar Kayserispor vertrekt.
    Eerder melde de telegraaf al dat naast VVV ook het Duitse Eintracht Frankfurt interesse heeft in Ars. Hoewel de Duitse club in de 2e Bundesliga speelt, lijkt die club eerder aan de salariseisen van Ars te kunnen voldoen.



  40. #355
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Uchebo niet naar Stoke City

    Gepubliceerd zondag 15 januari 2012 22:29

    Een overstap van Michael Uchebo naar Stoke City is definitief van de baan. Tony Pulis heeft de Britse pers vertelt geen behoefte te hebben aan de boomlange Nigeriaan. VVV wilde ongeveer één miljoen euro hebben voor de spits. Wat Pulis betreft hoeft de aanvaller niet langs te komen. "Hij ging terug naar Nigeria, omdat er iets was met één van zijn ouders. We contracteren hem in ieder geval niet", aldus de oefenmeester.
    Uchebo was afgelopen week al op stage in Stoke. Eerder verscheen al in de pers dat Uchebo in Engeland geen werkvergunning krijgt.

    Emenike en Dadda weg bij VVV

    Gepubliceerd vrijdag 13 januari 2012 12:54
    De aflopende contracten van de VVV-spelers Alex Emenike en Soufiane Dadda worden niet verlengd. De beiden spelers hebben een contract tot het einde van dit seizoen. Het is ook nog onzeker of Ken Leemans en Rick verbeek volgend jaar nog onder contract staan bij VVV-Venlo. De Limburger meldt dat de kans klein is dat het contract van beiden wordt verlengd.

  41. #356
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Schotten strijden om VVV'er Uchebo
    Ondanks het mislopen van een overgang naar Stoke City krijgt VVV-spits Michael Uchebo mogelijk toch zijn droomtransfer. De Schotse topclubs Celtic en Glasgow Rangers hebben beide hun interesse in de lange Nigeriaan. Waarschijnlijk gaat Uchebo deze week bij één van de ploegen op proef meetrainen, zo meldt AD Sportwereld. Celtic meldde zich afgelopen week als eerste in Venlo. Aangezien die club in eerste instantie op zoek is naar een meer ervaren aanvaller, ligt het meer voor de hand dat Uchebo een paar dagen meetraint bij Rangers.

  42. #357
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Update 17 januari 15:00 uur - VVV versterkt elftal verder met Groningen-middenvelder
    Danny Holla maakt het seizoen op huurbasis af bij VVV-Venlo. De Limburgers bereikten eerder al een akkoord met FC Groningen en werden het dinsdagochtend ook eens met de middenvelder zelf, zo meldt de club op haar website. Holla is dinsdagmiddag aangesloten bij de training en hoopt bij VVV veel speelminuten te kunnen maken. Bij Groningen kwam hij dit seizoen nauwelijks aan spelen toe.
    "Als speler wil je spelen, zo simpel is dat", reageerde Holla op zijn overstap. "Ik ben geen type dat op de bank wil zitten. Ik hoop hier nog meer speelminuten te maken dan in de eerste seizoenshelft bij FC Groningen. Het zal een zware tweede seizoenshelft worden voor VVV-Venlo in de strijd tegen degradatie, maar daar loop ik niet voor weg. Ik zal er staan.”

  43. #358
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Goed aan het 'inkopen' deze winter. Met deze groep moet je toch gewoon kunnen meestrijden voor p15/16 (in elk geval geen zorgen meer over directe degradatie). Zeker als een Berghuis er nog bij komt. Alleen de verdediging had wel een upgrade kunnen gebruiken denk ik.

  44. #359
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Goed aan het 'inkopen' deze winter. Met deze groep moet je toch gewoon kunnen meestrijden voor p15/16 (in elk geval geen zorgen meer over directe degradatie). Zeker als een Berghuis er nog bij komt. Alleen de verdediging had wel een upgrade kunnen gebruiken denk ik.
    Ze hebben volgens mij 2 verdedigers gehaald, eentje van Utrecht en eentje uit cyprus, Vorstermans en Leiwakabessy.

  45. #360
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Oh verdomd, die zijn er even bij ingeschoten, al dacht ik ook aan een doelman. Die Nigeriaanse Duitser is een grabbelaar, De Vogt doet er 10 seconden over om naar de onderhoek te duiken en Gentenaar is vaker geblesseerd dan fit.

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •