Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 864

Discussie: Fortuna Sittard nieuws

  1. #46
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickbrands Bekijk bericht
    Denk ook niet dat ze nog uit die put komen.
    Sins ze uit de Eredivisie zijn is het alleen nog maar bergafwaards gegaan.
    Wel jammer maar ik zie ook geen oplossing
    de gemeente had eerder de grond om het stadion moeten verkopen en winkels vergunningen moeten geven, nog voordat het stadion al stond had het op papier rond moeten zijn.

  2. #47
    Mike's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2006
    Berichten
    232
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fortuna Sittard

    Ik heb er een stukje over geschreven, voor de geinteresseerde.

  3. #48
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoniëtta Bekijk bericht
    ben het wel met je eens, maar we hebben opnieuw grote schulden die fortuna niet kan betalen, er is maar een oplossing, een fc limburg.
    anders wordt dit het laatste jaar van fortuna, het is toch te gek dat de gemeente die garant staat, moet gaan betalen omdat fortuna zijn schuld niet kan aflossen.

    ik val net niet onder de gemeente sittard/geleen, anders zouden de belastingcenten van mij ook aan fortuna opgaan, het moet niet gekker worden, alle clubjes als het handbal van sittardia krijgt niets meer, v&l handbal krijgt niets meer en fortuna kost de gemeente en haar inwoners kapitalen.

    sorry, met alle respect, maar dit is telang al een bodemloze put .
    Sinds het vertrek uit de baandert is fortuna afgeschreven.
    Daar doen wij niet aan mee!!:worthy:

  4. #49

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoniëtta Bekijk bericht
    ben het wel met je eens, maar we hebben opnieuw grote schulden die fortuna niet kan betalen, er is maar een oplossing, een fc limburg.
    anders wordt dit het laatste jaar van fortuna, het is toch te gek dat de gemeente die garant staat, moet gaan betalen omdat fortuna zijn schuld niet kan aflossen.

    ik val net niet onder de gemeente sittard/geleen, anders zouden de belastingcenten van mij ook aan fortuna opgaan, het moet niet gekker worden, alle clubjes als het handbal van sittardia krijgt niets meer, v&l handbal krijgt niets meer en fortuna kost de gemeente en haar inwoners kapitalen.

    sorry, met alle respect, maar dit is telang al een bodemloze put .
    Sinds het vertrek uit de baandert is fortuna afgeschreven.

    NOOIT FUSEREN!!!!!
    Dan maar faillit en bij de amateurs spelen!
    Maar NOOIT FUSEREN!!

  5. #50
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liwwadder Bekijk bericht
    NOOIT FUSEREN!!!!!
    Dan maar faillit en bij de amateurs spelen!
    Maar NOOIT FUSEREN!!
    begrijp je reactie wel, maar wat moeten we in limburg, drie clubs ,waarvan mvv en fortuna net overleven en vvv ook niets kan maken, als ze ooit zouden promoveren.

    roda dat probelemen kent ,ook financiele sinds onkel nol de beurs dicht houdt.

    we moeten we dan, waarom niet fuseren (zou ik als milanista nooit met inter kunnen), en een groot sterk elftal maken, waar we weer trots op kunnen zijn als limburgers.
    er is niet zoveel keuze ,we moeten wel, nu blijven we de lachertjes van nederland.dit is verknoeid geld, verknoeide energie en we komen er nooit meer bovenop.!

    dus,,, een fc limburg.

  6. #51
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoniëtta Bekijk bericht
    begrijp je reactie wel, maar wat moeten we in limburg, drie clubs ,waarvan mvv en fortuna net overleven en vvv ook niets kan maken, als ze ooit zouden promoveren.

    roda dat probelemen kent ,ook financiele sinds onkel nol de beurs dicht houdt.

    we moeten we dan, waarom niet fuseren (zou ik als milanista nooit met inter kunnen), en een groot sterk elftal maken, waar we weer trots op kunnen zijn als limburgers.
    er is niet zoveel keuze ,we moeten wel, nu blijven we de lachertjes van nederland.dit is verknoeid geld, verknoeide energie en we komen er nooit meer bovenop.!

    dus,,, een fc limburg.
    Helpt niet er komen ook problemen in welk stadion de wedstrijden worden gespeeld enzo.

    En ik denk dat Fc Limburg ook niet lang bestaat ook...

  7. #52
    Pieke Potloed's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nooit FC Limburg. Er zijn onoverbrugbare problemen tussen de clubs en hun supporters. Alleen de mentaliteitsverschillen zijn al zo groot dat ik over de rest al helemaal niet begin.

  8. #53
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    typisch dat jullie met mvv, nog liever failliet gaan ,dan een fc limburg zouden willen, want juist mvv is de grootte dwarsligger.

    we maken toch met drie kleine clubjes en een redelijke club (roda) toch geen enkele kans op succes, in nederland.

  9. #54
    Pieke Potloed's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zal ik het je nog sterker vertellen, in zuid Limburg is MVV de enige club die financieel gezond is op dit moment. Bij de andere twee hangt de last van het nieuwe stadion als een molensteen om hun nek, waarbij in Aken noord west ook nog eens hun suikeroom opstapt. In heel Limburg wordt Roda gezien als een duitse club, dus waar hebben we het over?

  10. #55
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
    Zal ik het je nog sterker vertellen, in zuid Limburg is MVV de enige club die financieel gezond is op dit moment. Bij de andere twee hangt de last van het nieuwe stadion als een molensteen om hun nek, waarbij in Aken noord west ook nog eens hun suikeroom opstapt. In heel Limburg wordt Roda gezien als een duitse club, dus waar hebben we het over?
    met heel limburg bedoel je toch alleen maastricht mee.?

    Woon echt niet vlakbij kerkrade, maar roda is een mooie club, die echt niet duits is, dan ga ik wel naar Aachen kijken, als ik een duitse club wil, met alle respect voor je, maar dit is weer typische mestreechse arrogantie.

  11. #56
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Makkelijk hier reageren, zonder een Fortuna-supporter die kan reageren op enkele belachelijke reacties in dit topic.

    FC Limburg is er nooit gekomen, en zal er ook nooit komen. RJC is in verval, Fortuna wordt intern steeds sterker. Volgend seizoen zou dat ook op de ranglijst duidelijk moeten worden, al betwijfel ik datgene met onze huidige manager Erkens mogelijk wordt. Hij begint een karikatuur van zichzelf te worden.

    Over FC Limburg is overigens een ruim rapport geschreven. Conclusie was dat er financieel en sportief geen enkele vooruitgang is t.o.v RJC op dit moment. Totaal nutteloos dus.

  12. #57
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoniëtta Bekijk bericht
    met heel limburg bedoel je toch alleen maastricht mee.?

    Woon echt niet vlakbij kerkrade, maar roda is een mooie club, die echt niet duits is, dan ga ik wel naar Aachen kijken, als ik een duitse club wil, met alle respect voor je, maar dit is weer typische mestreechse arrogantie.
    Wij Maastrichtenaren zijn gemakkelijk en denken ook door en jij zo te zien niet??
    Wat denk je als Fc Limburg komt dat het dan super gaat ??
    Ik denk juist een achteruit gang??!
    Waarom omdat de clubs willen dat de wedstrijden in hun stadion worden gespeeld en de fans in Sittard en Maastricht denk je dat die bij elkaar kunnen gaan zitten??
    Ook al is er een geheel club 'Fc Limburg' dat gaat nooit!!!
    En als er wedstrijden komen in Maastricht dan worden wij Maastrichtenaren denk ik ook voorgetrokken om eerder binnen te komen en andersom ook in het stadion in Sittard.
    En je kunt alles maar noemen.

  13. #58
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Klopt mvv-ke.

    De prestaties van FC Limburg? Identiek aan die van Roda nu.
    Supporters van FC Limburg? Zie Heerenveen, dagjes mensen..totaal sfeerloos.
    De supporters van RJC/MVV/FSC? Die blijven thuis, gevoelloos met FCL.

    Situatie over aantal jaren FCL? Eerste divisie met financiële problemen. Veel plezier ermee.

  14. #59
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Klopt mvv-ke.

    De prestaties van FC Limburg? Identiek aan die van Roda nu.
    Supporters van FC Limburg? Zie Heerenveen, dagjes mensen..totaal sfeerloos.
    De supporters van RJC/MVV/FSC? Die blijven thuis, gevoelloos met FCL.

    Situatie over aantal jaren FCL? Eerste divisie met financiële problemen. Veel plezier ermee.
    Dan laat de clubs zichzelf nu maar uit de problemen halen.
    Dan dat er een 'Fc Limburg' komt en dan maar proberen uit de problemen gaan want dat is dan weer moeilijker. En dan ben ik ook bang dat dat niet zal lukken en dat betekend een ondergang voor het limburgs voetbal.

  15. #60
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Liever op eigen houtje uit de problemen komen, dan fuseren met Maastricht en Kerkrade.

    De eerste twee versterkingen voor de tweede seizoenshelft liggen bijna vast, dus wellicht dat er nog 1 of 2 plaatjes gestegen kunnen worden dit seizoen.

  16. #61
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Wij hebben nog geen versterkingen :S

  17. #62
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    zolang als de gemeente bij blijft springen,omdat het contractueel vast staat, kan fortuna nog iets, maar op moment dat fortuna het zelf financieel moet , redden we het nooit.

    begrijp jullie niet, met een fc limburg, bundel je krachten, bundel je financieen, en je houdt je betere spelers, eerder bij elkaar.
    Prima jullie mening, ik was er zeker wel voor.

    uiteindelijk gaat het om hetzelfde doel, dat limburg weer op de kaart komt in het ned.voetbal.En dat zal op deze manier niet van alleen gaan.
    jasper geloof je echt in een wederopstanding van Fortuna, Körver die volgend jaar opstapt, de engelsman die dan terug zou komen, ik hoop het voor jou en alle trouwe fortunezen, maar ben er erg bang voor.

    Ik zie het nooit meer zo verkomen, als toen we allemaal richting baandert gingen en daar ajax overwinnen,mdat waren pas tijden voor fortuna en haar tifosi.

    Maar nogmaals ik gun het Fortuna van harte.
    Het nieuwe stadion, mag eens voller komen ,dan enkel met de opening.

    en roda, ook al houdt nonkel Hendriks de beurs dicht, ze komen er wel, ze zijn ook de enige in limburg die het niveau van de eredivisie aankan.

  18. #63
    Pieke Potloed's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het geld van de gemeente houdt ook een keer op voor Fortuna en ik geloof dat dit al vrij snel gaat gebeuren omdat de gemeente zelf onder curatele staat.
    Roda verdient niet meer genoeg aan de transfers en dat geld hebben ze net nodig om de vaste lasten te betalen, spelers van niveau kunnen ze niet meer betalen daardoor en zo komt ook hun einde in zicht.

  19. #64
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hendriks laat roda nooit kapot gaan, dat geloof ik niet.
    Fortuna heeft een te duur stadion, ze wilde meer dan we aankonden, maar dat de gemeente er maar voor opdraait, ze hebben de plannen voor de grond om het stadion veel telang tegen gehouden.
    Het stadion had allang een bestemmingsplan moeten hebben.

  20. #65
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    En wat denk je nog wij MVV fans willen Bryssinck, Brincic , Miceli en nog een aantal spelers zeker in het team blijven zien en Fortuna Sittard wilt er ook zoveel enzo dan heb je ook weer 40 spelers ofzo dat heeft ook geen nut he.

  21. #66

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Liever op eigen houtje uit de problemen komen, dan fuseren met Maastricht en Kerkrade.

    De eerste twee versterkingen voor de tweede seizoenshelft liggen bijna vast, dus wellicht dat er nog 1 of 2 plaatjes gestegen kunnen worden dit seizoen.
    Welkom, jij ook hier! Eindelijk weer iemand erbij die de eerste divisie volgt.

    Ben het helemaal met je eens hoor, een fusie lost helemaal niks op! Geeft alleen maar meer problemen. Hopelijk kan Fortuna na de winterstop nog wat laten zien en worden de problemen minder! Succes.

  22. #67
    Pieke Potloed's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Antoniëtta, lieve schat, MVV is financiel gezond, heeft een sluitende begroting en heeft afgelopen jaar zelfs winst gemaakt, in zuid Limburg is er geen andere club die dat kan zeggen. Ome nol van die club uit Aken noord west is niet voor niets bijna elke thuiswedstrijd van MVV in de Geusselt aanwezig, hij is op zoek naar een nieuwe uitdaging, omdat hem het werken bij zijn club bijna onmogelijk gemaakt werd, hij heeft niet voor niets zijn investering in die club teruggevraagd en gekregen, sindsdien gaat het niet meer goed daar.

  23. #68
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liwwadder Bekijk bericht
    Welkom, jij ook hier! Eindelijk weer iemand erbij die de eerste divisie volgt.

    Ben het helemaal met je eens hoor, een fusie lost helemaal niks op! Geeft alleen maar meer problemen. Hopelijk kan Fortuna na de winterstop nog wat laten zien en worden de problemen minder! Succes.
    Hey Liwadder kerel, heb je de VBK ingeruild voor dit forum?

    Wij hebben nog geen versterkingen
    MVV heeft naar mijn idee geen versterkingen nodig. Het team is sterk, heeft paar goede talenten en zou gewoon meer moeten presteren met het huidige materiaal. Fortuna daarintegen heeft wel een matige selectie, dus moeten er versterkingen bij om niet 20e te eindigen.

    ------------------------------
    Nu een deel reactie op antoniëtta.

    Ten eerste; je geeft jezelf uit als een Fortunafan van de oude tijden, als ik het goed begrijp? Jammer dat je Fortuna-gevoel je heeft verlaten.

    Hendriks is sterk aan het afbouwen bij Roda en op kort termijn is hij daar helemaal vertrokken. Hij is zich nu aan het richten op een andere club in Limburg, waar hij op de achtergrond blijft.

    Dan het deel van de gemeente en het stadion: beide factors staan volledig met elkaar in verbinding. Of denk je dat het puur de schuld van Fortuna was dat een wijziging van het bestemmingsplan 5(!) jaar heeft geduurd? De politiek in Sittard-Geleen is van dramatisch niveau. 'Het komt wel goed, dat bestemmingsplan', dachten ze die jaren terug. Omdat ze zo laks zijn geweest, is de grond nooit ontwikkeld en het stadion een blok beton gebleven. Gevolg: de gemeente moet nu op de blaren zitten via de financiële garantie. Logisch en volledig verklaarbaar, jammer voor de inwoners die hierdoor het idee krijgen dat Fortuna alles schuld is, terwijl hun eigen gemeente financieel volledig onverantwoord te werk gaat. Sponsoring van de Limburgse Handbal Dagen (sportief hoogtepunt jaarlijks) €17.000? Het verhogen en daarna weer verlagen van een drempel, €200,000? Een ophef wordt er gemaakt over Fortuna, maar kijk eens goed hoeveel geld de gemeente verkwanseld aan belachelijke veranderingen zoals een drempel hoger en dan weer lager maken. De gemeente is echt niet alleen onder curatele staat gebracht door Fortuna..

    In een vorige post heb ik al het FC Limburg idee benaderd: het financiële plaatje is haast niets beter dan een NAC of Vitesse. Denk eraan, er liggen drie stadion die afbetaald dienen te worden, er is maar één hoofdsponsor ipv drie, en er wordt maar voor één club televisiegelden betaald ipv 3. Het is allemaal uitgerekend: het levert geen enkele drol voordeel op. Alleen het idee 'samen maakt sterk', maar in de praktijk is het waardeloos.

  24. #69

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Hey Liwadder kerel, heb je de VBK ingeruild voor dit forum?
    VBK forum?
    Ik zit op dit forum alweer meer als een jaar, dus zou niet zo weten, welk forum je bedoeld? Ik heb eigenlijk dit forum meer ingeruild voor SQ.

  25. #70
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Klopt, mijn fout. Kwam er later ook achter dat ik jou kende van het SQ forum.

  26. #71
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Cornelia naar Fortuna Sittard

    Geplaatst door Bert Kemner op 09-01-2007 00:15

    Florencio Cornelia is met onmiddellijke ingang vertrokken naar BVO Fortuna Sittard. Hij heeft daar een contract voor 18 maanden getekend.

    Bron: Ter Leede

  27. #72
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fortuna verwacht dat Cornelia en Heinrichs vanavond of morgen hun contract ondertekenen. Met beide is een mondeling akkoord bereikt. Overigens blonken beide spelers vanavond uit bij de oefenwedstrijd. Cornelia scoorde twee vd drie doelpunten, Heinrichs had goed overzicht, passes en kopkracht.

    De andere testspeler Panos wilt Korver er graag bijhebben, maar de voorkeur gaat uit om sowieso Cornelia en Heinrichs vast te leggen.

  28. #73
    zitterdfan zitterdfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2007
    Locatie
    Echt
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    @FSCJasper,
    Ik hoop dat men vandaag rond zal komen om deze spelers vast te leggen.
    Anders zijn ze niet speelgerechtigt voor morgen.

    greetz from zitterdfan

  29. #74
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zitterdfan Bekijk bericht
    @FSCJasper,
    Ik hoop dat men vandaag rond zal komen om deze spelers vast te leggen.
    Anders zijn ze niet speelgerechtigt voor morgen.

    greetz from zitterdfan
    Zijn ze dan nog niet vastgelegd want @FSCJasper zei dat 2 dagen geleden en of die dag zouden ze hun contracteren of de dag erna??

  30. #75
    zitterdfan zitterdfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2007
    Locatie
    Echt
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    @MVV-ke
    Zover ik weet niet maar het moet echt vandaag gebeuren anders zijn ze niet speelgerechtigd

    zitterdfan

  31. #76
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zitterdfan Bekijk bericht
    @MVV-ke
    Zover ik weet niet maar het moet echt vandaag gebeuren anders zijn ze niet speelgerechtigd

    zitterdfan
    Jah zeker dat het vandaag nog moet gebeuren.
    Ik hoop het wel voor jullie.

  32. #77
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Van Dijk in beeld bij Fortuna
    Jan van Dijk is één van de belangrijkste kandidaten om Frans Korver op te volgen bij Fortuna Sittard. Dat melden bronnen binnen de club. Van Dijk zelf zegt nog van niets te weten.

    In 2001 trainde hij enkele maanden Roda JC, waar hij snel werd ontslagen. Sinds vorig seizoen zit hij bij FC Emmen, waar hij goede resultaten behaalde. Hij heeft nog anderhalf jaar contract. Frans Korver zou de Groninger bij de clubleiding hebben geadviseerd. Die wil de interesse in van Dijk niet bevestigen, maar zegt wel dat er nog maar drie kandidaten over zijn, waar de komende week mee wordt gesproken.

    Bron:L1.nl

  33. #78
    zitterdfan zitterdfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2007
    Locatie
    Echt
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    @MVV-ke

    We zullen zien wie het gaat worden

    zitterdfan

  34. #79
    zitterdfan zitterdfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2007
    Locatie
    Echt
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    In iedergeval heeft Fortuna Sittard twee verstrekkingen aangetrokken voor dit seizoen nl. Jürgen Heinrichs en Florecia Cornelia.

    zitterdfan

  35. #80
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zitterdfan Bekijk bericht
    In iedergeval heeft Fortuna Sittard twee verstrekkingen aangetrokken voor dit seizoen nl. Jürgen Heinrichs en Florecia Cornelia.

    zitterdfan
    Waar staat dat???

  36. #81
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Drie versterkingen zelfs:

    - Cornelia (Ter Leede)
    - Panos (duitsland..)
    - Heinrichs (Fc Kleve)

    Alle drie staan vrijdag tegen Haarlem waarschijnlijk in de basis.

    En Jan van Dijk? De beste optie die Fortuna kan krijgen, een hele goede JL trainer die de club echt omhoog kan helpen.

  37. #82
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Fortuna bereikt overeenstemming met trio
    Fortuna Sittard heeft overeenstemming bereikt met een drietal spelers. Het gaat om Florencio Cornelia, Panos Vious en Jürgen Heinrichs. Allen tekenden een contract voor anderhalf seizoen, met een optie voor nog één seizoen. Het drietal zit bij de selectie voor het duel met Haarlem.


    Centrumspits Florencio Cornelia (25) is afkomstig van zaterdag hoofdklasser Ter Leede, waar hij in de eerste seizoenshelft tien keer scoorde. Hiermee is Cornelia topscorer van de hoofdklasse A. In het verleden kwam Cornelia onder andere uit voor Go Ahead Eagles en Stormvogels/Telstar.

    Jürgen Heinrichs (29) is een fysiek sterke aanvallende middenvelder en afkomstig uit de Oberliga. Tijdens de eerste helft van dit seizoen was hij meerdere malen trefzeker namens 1.FC Kleve. Voor zijn periode in Kleef stond hij twee jaar onder contract bij 1.FC Köln.

    Panos Vious (21) is afkomstig van het Duitse FC Amberg, dat uitkomt in de Landesliga (vergelijkbaar met de Nederlandse hoofdklasse). Vious is inzetbaar op het middenveld.

    De spelers zijn direct inzetbaar. Indien Frans Körver dit wenst, maken zijn alle drie tegen Haarlem al hun debuut.

    bron:fortunasittard.nl
    Dan doe ik de bron toch aan geven....

    Lijken me wel goede versterkingen voor Fortuna!!

  38. #83
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    ha , ze hebben in sittard geen versterking meer nodig, sinds frenske gezegd heeft optestappen aan het eind van het seizoen winnen ze alweer.

    staan zelfs op een zevende plek ,in de lijst van periodekampioen!!!

    forza fortuna.

  39. #84
    zitterdfan zitterdfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2007
    Locatie
    Echt
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    @MVV-ke

    Het zijn ze alle drie geworden zelfs Jürgen Heinrichs,Florecia Cornelia en Panos Vious

    Dat staat op fortunasittard.nl en fortunaonline.nl

    zitterdfan

  40. #85
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    [QUOTE=zitterdfan;340542]@MVV-ke

    Het zijn ze alle drie geworden zelfs Jürgen Heinrichs,Florecia Cornelia en Panos Vious

    Dat staat op fortunasittard.nl en fortunaonline.nl

    klopt het ook dat ze betaald worden door de sponsor?
    Moet wel ,fortuna kan het niet betalen, met al die schuld.

    en de geruchten gaan, maar dat zal onzin zijn, dat nol hendriks mede betaald zou hebben.

  41. #86
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Externe financiers, maar Nol heeft bij deze drie weinig te maken gehad. Zijn aandeel komt nog wel, verwacht ik.

  42. #87
    strega di sarda. antoniëtta's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 mei 2006
    Locatie
    op de berg in limburg.
    Berichten
    595
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Externe financiers, maar Nol heeft bij deze drie weinig te maken gehad. Zijn aandeel komt nog wel, verwacht ik.
    ik heb idd die geruchten gehoord, maar waarom zou hij de beurs in kerkrade dicht houden en fortuna gaan sponsoren?

  43. #88
    zitterdfan zitterdfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2007
    Locatie
    Echt
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Er schijnt bij Fortuna Sittard weer een "nieuwe" speler op proef te zijn.
    Het zou handelen om de Duitser Stefan Schulze-Winge. Een verdediger afkomstig van FC Kleve.


    zitterdfan

  44. #89
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vloet kandidaat bij Fortuna

    Wiljan Vloet is een belangrijke kandidaat om trainer te worden bij Fortuna Sittard. De oud-trainer van Roda JC heeft dinsdag een gesprek gehad met directeur Erkens, zo bevestigt Vloet zelf.

    Fortuna spreekt deze week met de drie overgebleven kandidaten. Komend weekeinde wil Fortuna de knoop doorhakken, om de nieuwe trainer begin volgende week bekend te maken. Wiljan Vloet werkte drie jaar bij Roda JC, en vertrok in 2004 naar Sparta. Daar vertrekt hij aan het einde van dit seizoen. In Sittard is de trainersstoel vrij omdat Frans Körver vertrekt.

    Bron: L1

  45. #90
    zitterdfan zitterdfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2007
    Locatie
    Echt
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    @FSCJasper,

    Voor mij eg niet

Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 18:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •