Pagina 9 van 20 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 864

Discussie: Fortuna Sittard nieuws

  1. #361
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Welke complottheoriën spot jij Sherlock qsh0x?
    Dat de KNVB alles op alles zet om een club uit het betaald voetbal te trappen...

  2. #362
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    En dat maak je op uit mijn woorden? :o

  3. #363
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.322
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Dat de KNVB alles op alles zet om een club uit het betaald voetbal te trappen...
    Nou een beetje begrip mag ook wel, een club die door een bestuur dat vol op een fusie gokte richting afgrond is geduwd, heeft natuurlijk problemen als de fusie niet doorgaat. Nu met een nieuw bestuur vol clubmensen is er schoon schip gemaakt. Kessler had het ze wel kunnen helpen ipv tegenwerken.

    Gefeliciteerd Fortuna Sittard !!! :good1:

  4. #364
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Fortuna Sittard wint kort geding van KNVB

    Fortuna Sittard heeft het kort geding tegen de KNVB gewonnen. De Limburgers waren naar de burgerrechter gestapt, omdat de voetbalbond de licentie van Fortuna had ingetrokken. Het besluit om de licentie in te trekken is nu opgeschort.

    De beslissing van de rechter houdt in dat de licentieprocedure opnieuw moet worden doorlopen. Het is daardoor vrijwel zeker dat Fortuna in augustus mag deelnemen aan de Jupiler League. De KNVB zal nu een nieuw competitieschema moeten maken, daar men in de huidige opzet geen rekening had gehouden met de Limburgers.

    In het kort geding had Fortuna kritiek op een aantal door de voetbalbond gemaakte procedurefouten. De rechter richtte met name de aandacht op het feit dat de KNVB het plan van aanpak van de club uit Sittard nooit formeel had afgekeurd. De bond accepteerde het plan van aanpak niet, waardoor de reguliere licentieprocedure niet werd toegepast.

    De rechtbank zal het besluit volgende week motiveren.
    Mooi nieuws dit. Met de invoering van de promotie/degredatie regeling naar de topklasse zullen de zwakkere broeders op een natuurlijke manier verdwijnen en niet met deze kunstmatige ingrepen.

  5. #365
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    En dat maak je op uit mijn woorden? :o
    Nee, maar jouw woorden 'bye kesler' deden mij weer denken aan de discussie van weleer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Nou een beetje begrip mag ook wel, een club die door een bestuur dat vol op een fusie gokte richting afgrond is geduwd, heeft natuurlijk problemen als de fusie niet doorgaat. Nu met een nieuw bestuur vol clubmensen is er schoon schip gemaakt. Kessler had het ze wel kunnen helpen ipv tegenwerken.

    Gefeliciteerd Fortuna Sittard !!! :good1:
    Natuurlijk is het prachtig voor Fortuna als ze de zaakjes - en licentie terug kunnen krijgen. Dat was mijn punt helemaal niet. Maar men doet hier al maanden alsof Kessler op een donkere zolder kamer, onder het genot van zijn nachtlampje, blauwdrukken zit te schrijven onder de titel. 'Hoe kom ik van Fortuna en Eindhoven af.' En dat gaat natuurlijk wel erg ver .

  6. #366
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Natuurlijk is het prachtig voor Fortuna als ze de zaakjes - en licentie terug kunnen krijgen. Dat was mijn punt helemaal niet. Maar men doet hier al maanden alsof Kessler op een donkere zolder kamer, onder het genot van zijn nachtlampje, blauwdrukken zit te schrijven onder de titel. 'Hoe kom ik van Fortuna en Eindhoven af.' En dat gaat natuurlijk wel erg ver .
    Zowel de licentiecommissie als de beroepscommissie hebben zich niet aan de regels gehouden bij de zaak Fortuna. De regels die notabene door de KNVB zelf zijn opgesteld.

    Idem met FCE. Twee Accountantskantoren keuren de cijfers van Eindhoven aan de hand van de regels van de KNVB goed. Ik neem aan dat FCE zich nu nog sterker gaat voelen als dat ze al waren.

    Of de KNVB (Kesler) bewust met de cijfers is gaan schuiven, weet ik niet, net zo min als jij er heilig van overtuigd kan zijn dat dat niet zo is, maar dat de KNVB wel dondersgraag schuift met de cijfers, hoor ik nu wel iets te veel. Al geeft de rechter nu ook nog eens aan, mischien moet je eens gaan werken met juristen in die commissies.

    Gefeliciteerd supporters van Fortuna.

  7. #367
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Zowel de licentiecommissie als de beroepscommissie hebben zich niet aan de regels gehouden bij de zaak Fortuna. De regels die notabene door de KNVB zelf zijn opgesteld.

    Idem met FCE. Twee Accountantskantoren keuren de cijfers van Eindhoven aan de hand van de regels van de KNVB goed. Ik neem aan dat FCE zich nu nog sterker gaat voelen als dat ze al waren.

    Of de KNVB (Kesler) bewust met de cijfers is gaan schuiven, weet ik niet, net zo min als jij er heilig van overtuigd kan zijn dat dat niet zo is, maar dat de KNVB wel dondersgraag schuift met de cijfers, hoor ik nu wel iets te veel.
    Tel daarbij op dat Kessler meerdere malen in de media heeft gemeld dat hij de eerste divisie wilt laten inkrimpen en zie de oorzaak van de scepsis ten opzichte van Kessler en de KNVB.

  8. #368
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fortuna is niet kapot te krijgen. Eerst probeerde de provincie en ons bestuur het om Fortuna kapot te krijgen door te fuseren met Roda, en nu hebben we ook de oorlog tegen de KNVB gewonnen.

    Dit 'clubke oet Zitterd' kan mooie jaren tegemoet zien met een capabel bestuur en een volledig schuldenvrije organisatie.

  9. #369
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Tel daarbij op dat Kessler meerdere malen in de media heeft gemeld dat hij de eerste divisie wilt laten inkrimpen en zie de oorzaak van de scepsis ten opzichte van Kessler en de KNVB.
    Om zijn eigen fout te herstellen door eerder 2 clubs toe te voegen omdat het in Almere en Apeldoorn wel eens kon geen spoken.

    En bij zijn bezoek aan de Aalsterweg doodleuk beweren dat het stadion betaaldvoetbal onwaardig is. Dan kun je nog minsten 10 clubs opdoeken. Bovendien zeg je zoiets natuurlijk niet.

  10. #370
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    KNVB mogelijk in beroep na uitspraak rechter

    De KNVB onderzoekt de mogelijkheden om in beroep te gaan tegen de uitspraak van de rechter om Fortuna Sittard zijn licentie voor het komende voetbalseizoen terug te geven.

    De KNVB zou volgens de rechter enkele procedurefouten hebben gemaakt. Dit betekent dat de KNVB Fortuna Sittard alsnog zal moeten toelaten tot de competitie, die in augustus begint, zo bericht de voetbalbond op de officiële website.

    Dinsdag werd de nieuwe voetbalkalender voor het seizoen 2009/2010 gepresenteerd. In het speelschema van de Jupiler League werd Fortuna Sittard niet opgenomen.

    De KNVB onderzoekt de komende week of het mogelijk is in beroep te gaan tegen de uitspraak van de voorzieningenrechter. Tot die tijd wenst de KNVB niet te reageren op 'de zaak Fortuna Sittard.'

  11. #371
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GAE-Deventer Bekijk bericht
    KNVB mogelijk in beroep na uitspraak rechter

    De KNVB onderzoekt de mogelijkheden om in beroep te gaan tegen de uitspraak van de rechter om Fortuna Sittard zijn licentie voor het komende voetbalseizoen terug te geven.

    De KNVB zou volgens de rechter enkele procedurefouten hebben gemaakt. Dit betekent dat de KNVB Fortuna Sittard alsnog zal moeten toelaten tot de competitie, die in augustus begint, zo bericht de voetbalbond op de officiële website.

    Dinsdag werd de nieuwe voetbalkalender voor het seizoen 2009/2010 gepresenteerd. In het speelschema van de Jupiler League werd Fortuna Sittard niet opgenomen.

    De KNVB onderzoekt de komende week of het mogelijk is in beroep te gaan tegen de uitspraak van de voorzieningenrechter. Tot die tijd wenst de KNVB niet te reageren op 'de zaak Fortuna Sittard.'
    Tja, gezichtsverlies natuurlijk..

  12. #372
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    ik ben zo blij dat Fortuna deze zaak heeft gewonnen.
    eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in. ik dacht dat het niet meer goed kwam.
    ben net in de stad Sittard geweest en daar waren veel Fortuna Fans net zoals ik Opgelucht.
    Maar ik las dus net dat de KNVB mischien in Hoger Beroep wil gaan tegen de uitspraak ik vind de Nederlandse Voetbalbond zo corrupt!!!!!!!:angry2:

  13. #373
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik zou ook blij zijn als het mijn clubbie is.

  14. #374
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Ik zou ook blij zijn als het mijn clubbie is.
    dankje voor je Medeleven!!!
    laten we inderdaad hopen dat de KNVB zich hierbij neerlegd en dat we gewoon kunnen voetballen in de Competitie.

    ik verheug me weer op de nieuwe competitie en natuurlijk de Derbys tegen MVVpecool:

  15. #375
    geniet van het leven!! Opa Ron's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    ZOETERMEER...
    Leeftijd
    58
    Berichten
    226
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    snap de blijdschap van iedereen die fortuna een warm hart toedraagt, en het is natuurlijk ook heerlijk om de knvb op zn bek te zien gaan.

    wat mij betreft word deze tekst levensgroot op een banner gezet door de fortunafans:

    Fortuna Sittard moet zijn proflicentie terugkrijgen en mag komend seizoen deelnemen aan de Jupiler League. Dat heeft de rechter in Utrecht woensdag besloten na een kort geding van de Limburgse club tegen de KNVB. De rechter noemde het besluit van de KNVB om de licentie van Fortuna in te trekken 'onzorgvuldig'.

  16. #376
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Zowel de licentiecommissie als de beroepscommissie hebben zich niet aan de regels gehouden bij de zaak Fortuna. De regels die notabene door de KNVB zelf zijn opgesteld.

    Idem met FCE. Twee Accountantskantoren keuren de cijfers van Eindhoven aan de hand van de regels van de KNVB goed. Ik neem aan dat FCE zich nu nog sterker gaat voelen als dat ze al waren.

    Of de KNVB (Kesler) bewust met de cijfers is gaan schuiven, weet ik niet, net zo min als jij er heilig van overtuigd kan zijn dat dat niet zo is, maar dat de KNVB wel dondersgraag schuift met de cijfers, hoor ik nu wel iets te veel. Al geeft de rechter nu ook nog eens aan, mischien moet je eens gaan werken met juristen in die commissies.

    Gefeliciteerd supporters van Fortuna.
    Als de KNVB idd bewust heeft lopen schuiven met cijfers bij de zaak-FC Eindhoven, dan verliest de bond op zeker een rechtszaak, aangezien ze in dat geval de wet hebben overtreden, wegens fraude.

  17. #377
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Een welgemeend proficiat riching Fortuna en een net zo gemeend Fuck You richting de KNVB!

  18. #378
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Ik zou ook blij zijn als het mijn clubbie is.

    Ik ook, maar gelukkig is het mijn clubje niet.

  19. #379
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Ik ook, maar gelukkig is het mijn clubje niet.
    Dat is insgelijks, blijf maar lekker bij Feyenoord zitten.

    Vandaag bekend geworden dat de directeur van Jongen Bouw, mede-verantwoordelijk voor afbouw van het stadion, zitting heeft genomen in het bestuur van Fortuna. Tevens komt er een oefenwedstrijd tegen Racing Genk en AZ aan en zal maandag de eerste afgesloten contracten via de media gecommuniceerd worden.

    Op dit moment zijn er meerdere kandidaten voor het hoofdsponsorschap, binnen twee weken wordt duidelijk wie dit gaat worden.

  20. #380

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Dat is insgelijks, blijf maar lekker bij Feyenoord zitten.

    Vandaag bekend geworden dat de directeur van Jongen Bouw, mede-verantwoordelijk voor afbouw van het stadion, zitting heeft genomen in het bestuur van Fortuna. Tevens komt er een oefenwedstrijd tegen Racing Genk en AZ aan en zal maandag de eerste afgesloten contracten via de media gecommuniceerd worden.

    Op dit moment zijn er meerdere kandidaten voor het hoofdsponsorschap, binnen twee weken wordt duidelijk wie dit gaat worden.
    Mooie berichten vanuit het zuiden! Hoop dat jullie Meul behouden, zit niet echt op hem te wachten bij Cambuur! Geef ik bij ons liever een jonger talent de kans!

  21. #381
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Al iets concreets inzake mogelijke transfers, aangezien Fortuna een beetje krap zit qua spelers ?

  22. #382
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Dat is insgelijks, blijf maar lekker bij Feyenoord zitten.
    Doe ik ook.

    Tevens komt er een oefenwedstrijd tegen Racing Genk en AZ aan en zal maandag de eerste afgesloten contracten via de media gecommuniceerd worden.
    Pas maar op met rellen. Straks word iedere uit en thuiswedstrijd een risico wedstrijd.

    Op dit moment zijn er meerdere kandidaten voor het hoofdsponsorschap, binnen twee weken wordt duidelijk wie dit gaat worden.
    Eerst het hoger beroep maar eens afwachtten.

  23. #383
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Mooie berichten vanuit het zuiden! Hoop dat jullie Meul behouden, zit niet echt op hem te wachten bij Cambuur! Geef ik bij ons liever een jonger talent de kans!
    Meul is wel een gooie Keeper hoor is echt een keeper die punten voor je pakt, maar ik hoop inderdaad zo als ij zegt dat hij bij ons blijft:grin:

  24. #384
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Pas maar op met rellen. Straks word iedere uit en thuiswedstrijd een risico wedstrijd.
    En jij verwacht rellen bij Fortuna - AZ omdat?

  25. #385
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Hiddink Bekijk bericht
    dankje voor je Medeleven!!!
    laten we inderdaad hopen dat de KNVB zich hierbij neerlegd en dat we gewoon kunnen voetballen in de Competitie.

    ik verheug me weer op de nieuwe competitie en natuurlijk de Derbys tegen MVVpecool:
    Ik verheug me er nu ook erop!!
    Het is maar saai in de competitie zonder Fortuna geen wedstrijd om naartoe te leven.
    En als er een hoger beroep komt dan denk ik ook al bijna zeker dat jullie gaan winnen dus.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht



    Eerst het hoger beroep maar eens afwachtten.
    Waarom zouden ze??
    Verwacht ook gewoon dat ze de hoger beroep dan gaan winnen.

  26. #386
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Fortuna Sittard hoopt begin volgend week duidelijkheid te hebben of doelman David Meul zal blijven. Cambuur deed Meul afgelopen week een aanbieding. De Friezen zijn op zoek naar een nieuwe keeper, omdat eerste doelman Peter van der Vlag vertrekt.

    Keeper Meul heeft meerdere malen aangeboden het goed naar zijn zin te hebben in Sittard en heeft vanuit zijn vakantieadres dan ook aangegeven ook met Fortuna Sittard te willen praten.

    Fortuna Sittard is ook in gesprek met reservekeeper Tom Grootaers. Deze laatste maakte eind vorig seizoen indruk door een paar succesvolle wedstrijden te keepen. Naar vernomen heeft ook Tom het goed naar zijn zin bij Fortuna Sittard, maar ook hij schermt met een (buitenlandse) aanbieding.

    Begin volgende week weten we waarschijnlijk dus wel wie onze eerste elftal keeper zal gaan worden.

    Bron: Fortunahome

    Hoppelijk blijft Meul als eerste Keeper bij ons en achter Meul hebben we nog een Prima Tweede keeper Tom Grootaers.
    Tom Grootaers liet vooral zien tegen RKC Thuis en MVV thuis dat hij aardig kan Keepen.
    :grin:

  27. #387

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Nou maar hopen dat het verlossende woord over Meul snel uit Sittard komt.

  28. #388
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Al iets concreets inzake mogelijke transfers, aangezien Fortuna een beetje krap zit qua spelers ?
    Mwa krap. Op dit moment heeft Fortuna 1 miljoen euro vrij op de salarissen. We hebben slechts één speler en geen belofte-elftal meer omdat daar te laat voor gezocht kon worden. Er is dus wel een dusdanige financiële ruimte om een goed elftal neer te zetten.

    Op dit moment zijn de geluiden dat Fortuna bij VVV en Genk heeft gevraagd om spelers te huren. Daarnaast is René van Dieren gespot in Sittard en is het zaak om de sterkhouders van afgelopen seizoen te behouden, zoals een Meul, Charlie van den Ouweland en Grabovac.

    Morgen zullen de eerste ondertekende contracten in de media worden gebracht. Ik gok erop dat Meul zal bijtekenen, hij voelt zich goed bij ons.

    @net.feyenoord, even een serieuze vraag: hoe oud ben jij?

  29. #389

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Morgen maakt Meul inderdaad bekent of het Cambuur of Fortuna word. Verwacht eigenlijk ook wel dat hij bij jullie blijft, waar ik geen probleem mee heb.

    René van Dieren, zou een topper voor jullie zijn zeg. Is een speler die mee kan in de top van de JL.

  30. #390
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik hoop voor Fortuna dat ze Meul behouden en hem een 2 jarig of zelfs 3 jarig contract geven.

  31. #391
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    'Sparta klopt PSV in jacht op talent Fortuna'

    22/06/2009 08:41
    Sparta Rotterdam heeft de strijd om Jesse Mayele gewonnen. Het talent van Fortuna Sittard tekende een contract voor drie seizoenen bij de Eredivisionist.

    Mayele maakte afgelopen seizoen zijn debuut bij Fortuna. De achttienjarige aanvaller kwam zeven competitieduels in actie, zonder te scoren. Toch wist hij de aandacht op zich te vestigen, want naast Sparta was ook PSV zeer geïnteresseerd.

    Mayele is geboren in DR Congo, maar groeide op in Maastricht. Hij doorliep de jeugdopleiding van Fortuna Sittard. Sparta betaalt volgens het Algemeen Dagblad een opleidingsvergoeding van 62 duizend euro aan de Limburgse club.

    Krijgen julllie toch weer wat geld binnen. :good1:

  32. #392
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    hij heeft bij ons zeven wedstrijden gespeeld geloof ik en dat waren maar invalbeurten van een paar minuten.
    ik kan dus niet oordelen of het nou een groot Talent is, wel jammer natuurlijk dat hij niet bij ons blijft maarja als je hogerop kunt dan moet je dat zeker doen als voetballer.

  33. #393
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Meul kiest voor SC Cambuur

    Fortuna-doelman David Meul speelt de komende twee seizoen voor SC Cambuur. De 27-jarige Belgische doelman kon zijn contract bij Fortuna Sittard verlengen, maar koos toch voor een transfer. "Ik kon deze aanbieding niet laten liggen. Ik ga er sportief maar ook financieel op vooruit", zegt de doelman.

    Meul kreeg zijn opleiding bij SK Beveren en speelde één seizoen voor Fortuna, dat hem afgelopen zomer overnam van het Griekse Xanthi. In Sittard groeide Meul uit tot een vaste waarde en stond het afgelopen seizoen 34 competitiewedstrijden onder de lat. Meul volgt in Leeuwarden Peter van der Vlag op. Van der Vlag vertrekt na vijf jaar bij Cambuur. Meul wordt woensdag medisch getest bij Cambuur.

    Jammer maar was wel te verwachten dat hij voor Cambuur zou kiezen.

    KNVB geeft Fortuna woensdag duidelijkheid

    De voetbalbond KNVB maakt woensdag bekend of het in beroep gaat in de zaak rond Fortuna Sittard. De voorzieningenrechter oordeelde vorig week dat Fortuna de licentie voor komend seizoen terug moest krijgen.

    Directeur Henk Kesler van de KNVB zal woensdag de vervolgstappen van de KNVB en de gevolgen voor het competitieprogramma uiteenzetten. Ook wordt het nieuwe conceptprogramma van de Jupiler League gepresenteerd.

    In het schema dat vorige week dinsdag werd gepresenteerd, was Fortuna Sittard niet opgenomen. De competitie begint in augustus. De voorzieningenrechter oordeelde vorig week dat Fortuna de licentie voor komend seizoen terug moest krijgen.

    hoppelijk laat de KNVB ons met Rust:angry2:

  34. #394
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Kesler: KNVB zat fout in zaak-Fortuna

    KNVB-directeur Henk Kesler geeft toe dat er fouten zijn gemaakt bij de procedure voor het intrekken van de proflicentie van Fortuna Sittard. Volgens Kesler hebben er 'mensen zitten slapen.'

    De voetbalbond eist wel dat op 30 juni volgend jaar Fortuna weer in categorie 2 moet zitten. Nu zit de club in categorie 1, waar clubs in zitten met grote financiële problemen.

    Als de club volgend jaar de zaken niet op orde heeft, begint de KNVB opnieuw een procedure om de licentie in te trekken.

    we moeten dus Volgend jaar in categorie 2 zitten anders is het echt over met betaald voetbal in Sittard


    KNVB niet in beroep; Fortuna begint tegen Helmond Sport

    De KNVB schikt zich in het vonnis van de rechter. Die oordeelde vorige week dat Fortuna Sittard volgend jaar gewoon moet meespelen in de Jupiler League.

    De bond had volgens de rechter de procedure waarbij de licentie van de Sittardse club werd ingetrokken, onzorgvuldig gevoerd.

    Nu de KNVB afziet van een hoger beroep, neemt Fortuna definitief deel aan het nieuwe seizoen. De club begint het nieuwe voetbalseizoen in de Jupiler League op 7 augustus thuis tegen Helmond Sport. De derby Fortuna-MVV staat gepland voor 30 november. Dat staat in het nieuwe concept-speelschema van de KNVB.

    Heerlijk we beginnen met een Thuiswedstrijd tegen Helmond Sport het is altijd fijn om de eerste wedstrijd thuis te beginnen.:good1:

  35. #395
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Dat jullie maar eens voor spelers gaan zorgen. Want anders zou het wel erg zuur als jullie het bestuurlijk en financieel weer op orde hebben dat jullie dan degraderen. Tenminste dat kon toch vanaf komend seizoen he?

  36. #396
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Dat jullie maar eens voor spelers gaan zorgen. Want anders zou het wel erg zuur als jullie het bestuurlijk en financieel weer op orde hebben dat jullie dan degraderen. Tenminste dat kon toch vanaf komend seizoen he?
    Een degredatie op sportieve gronden is echter wel beter te verteren. Niet leuk maar zoiets is nooit onterecht. Ben benieuwd naar het komende seizoen Jupiler League.

  37. #397
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Een degredatie op sportieve gronden is echter wel beter te verteren. Niet leuk maar zoiets is nooit onterecht. Ben benieuwd naar het komende seizoen Jupiler League.
    Ik ben dan benieuwd waar het geld nou vandaan gaat komen.

  38. #398
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Uit een Chinese wasserette ofzo. Ze hebben voor dit jaar de financiering rond dus daar hebben ze nog een paar maanden de tijd voor.

  39. #399
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Uit een Chinese wasserette ofzo. Ze hebben voor dit jaar de financiering rond dus daar hebben ze nog een paar maanden de tijd voor.
    Lange termijn natuurlijk slimmerd...

  40. #400
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jullie zijn nu al veel spelers kwijt, erg jammer maar eigenlijk is de KNVB de grote schuldige. Oke, Fortuna moet de zaken op orde hebben maar de KNVB was smerig bezig. Heb niks met Fortuna maar hopelijk halen jullie een paar goede spelers, degraderen gun ik jullie niet.

  41. #401
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kramer20 Bekijk bericht
    Jullie zijn nu al veel spelers kwijt, erg jammer maar eigenlijk is de KNVB de grote schuldige. Oke, Fortuna moet de zaken op orde hebben maar de KNVB was smerig bezig. Heb niks met Fortuna maar hopelijk halen jullie een paar goede spelers, degraderen gun ik jullie niet.
    Bedankt voor je steun als FC Zwolle Supporter dat waardeer ik zeer.

    PS. veel Plezier trouwens met Danny Schreurs bij FC Zwolle
    Danny Schreurs is een speler die uit het niets een doelpunt kan maken hij heeft vaak niet veel kanssen nodig om te scoren.

  42. #402
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Lange termijn natuurlijk slimmerd...
    Hehe snap ik ook wel. De lange termijn zal zeker een probleem worden voor Fortuna. Het nieuw gevonden geld en animo van de laatste maanden is grotendeels gebasseerd op emotie. Of deze geldbronnen ook substantieel Fortuna blijven sponsoren valt te bezien. Aan de andere kant heeft het wel aangetoond dat Fortuna toch wel enig bestaansrecht heeft.

    Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik van mening ben dat de Topklasse en de degredatie vanuit de Jupiler League er voor gaat zorgen dat de zwakke broeders via de natuurlijke weg zullen afvloeien naar de Topklasse.

  43. #403
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Hehe snap ik ook wel. De lange termijn zal zeker een probleem worden voor Fortuna. Het nieuw gevonden geld en animo van de laatste maanden is grotendeels gebasseerd op emotie. Of deze geldbronnen ook substantieel Fortuna blijven sponsoren valt te bezien. Aan de andere kant heeft het wel aangetoond dat Fortuna toch wel enig bestaansrecht heeft.

    Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik van mening ben dat de Topklasse en de degredatie vanuit de Jupiler League er voor gaat zorgen dat de zwakke broeders via de natuurlijke weg zullen afvloeien naar de Topklasse.
    Dat bestaansrecht waar het constant overgaat heeft iedereen lijkt me. Maar je bent er zelf bij of je het ook verdient of niet. Daarin schoot Fortuna gewoon jaren te kort, het is dan ook te hopen dat het beter gaat op dit gebied. Anders krijgen we volgend seizoen weer precies hetzelfde.

  44. #404
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Dat bestaansrecht waar het constant overgaat heeft iedereen lijkt me. Maar je bent er zelf bij of je het ook verdient of niet. Daarin schoot Fortuna gewoon jaren te kort, het is dan ook te hopen dat het beter gaat op dit gebied. Anders krijgen we volgend seizoen weer precies hetzelfde.
    Precies, maar dan zal dat door middel van de sportieve consequenties uiteindelijk wel gevolgen hebben.

  45. #405
    I’ll be back Guus Hiddink's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2009
    Locatie
    Sittard
    Leeftijd
    36
    Berichten
    66
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Zarko Grabovac, Simone, Tom Grootaers en Gino Facenna spelen ook komend seizoen bij Fortuna Sittard.

    we hebben dus nu 4 spelers onder contract

Pagina 9 van 20 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •