Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henry Bekijk bericht
Ik geef je net aan wat hij raar doet...Hij moet zijn bakkes houden, zijn taak is niet om dit soort dingen te doen, zijn taak is de belangen van de clubs verdedigen. DAT is zijn taak en niet met het beleid en dat soort zaken te bemoeien. Verdiep je eerst eens in de materie, dat communiceert makkelijker.
Door nog harder te roepen dat hij zijn mond moet houden denk ik niet dat mijn antwoord verandert rond dit onderwerp. Ik vind namelijk dat zijn uitspraken allemaal een duidelijke weergave zijn van de plannen van de KNVB. Plannen die vooral op de lange termijn onze competitie sterker en gezonder moeten maken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
De club zat, toen het gevraagd werd om een PvA te maken, midden in de fusie perikellen... Nee, dan heb je nog wel tijd over een een PvA te maken:angel_not:
Dit is natuurlijk een excuus die totaal onaanvaardbaar is. Het maken van zo'n plan hebben ze al het hele jaar de tijd voor gehad. Ook is het als organisatie je verantwoordelijkheid dat je tijdens eventuele plannen iets achter de hand hebt.