Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 864

Discussie: Fortuna Sittard nieuws

Hybrid View

  1. #1
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Fortuna Sittard - PSV. 1 editie waar ik bij was zal ik nooit vergeten. Waterreus met zn hands die al voor de rode kaart getrokken was t veld afliep en in dezelfde wedstrijd de bizarre penalty tegen Numan voor hands. Hij lag op de grond na een overtreding op hem en vervolgens schotten ze de bal tegen zn arm die naast m lag. Duurde n hele tijd voor de penalty genomen kon worden want Numan legde de bal op de stip, ging er op zitten en weigerde er nog af te komen.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Laird For This Useful Post:

    edodevries (30 april 2018),Peerk ( 3 mei 2018)

  3. #2
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Fortuna Sittard - PSV. 1 editie waar ik bij was zal ik nooit vergeten. Waterreus met zn hands die al voor de rode kaart getrokken was t veld afliep en in dezelfde wedstrijd de bizarre penalty tegen Numan voor hands. Hij lag op de grond na een overtreding op hem en vervolgens schotten ze de bal tegen zn arm die naast m lag. Duurde n hele tijd voor de penalty genomen kon worden want Numan legde de bal op de stip, ging er op zitten en weigerde er nog af te komen.
    Volgens mij stond Waterreus al vaker onder de douche nog voordat de scheidsrechter rood had getrokken.

    Een 6-4 kan ik ook nog herinneren. Een spits van Fortuna waarvan ik de naam ben vergeten die er toen 4 of 5 inschoot. Die zomer maar meteen Hofland en Van Bommel daar opgehaald én Bouma teruggehaald om zoiets in de toekomst te voorkomen. En in eigen huis er uit voor de beker. Notabene de halve finale.

  4. #3
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.519
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Volgens mij stond Waterreus al vaker onder de douche nog voordat de scheidsrechter rood had getrokken.

    Een 6-4 kan ik ook nog herinneren. Een spits van Fortuna waarvan ik de naam ben vergeten die er toen 4 of 5 inschoot. Die zomer maar meteen Hofland en Van Bommel daar opgehaald én Bouma teruggehaald om zoiets in de toekomst te voorkomen. En in eigen huis er uit voor de beker. Notabene de halve finale.
    Zal Hamming geweest zijn

  5. #4
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Zal Hamming geweest zijn
    Dat leek mij wel dezelfde tijd maar het was Regilio Simons zoals Maradona aangaf.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •