Pagina 13 van 47 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #541
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Sparta hoopt op Ajax-spelers
    --------------------------------------------------------------------------------
    8 mei 2008
    Simon de Jong, lid van de raad van commissarissen van Sparta Rotterdam, ziet ondanks de pijn van het vertrek van Danny Blind naar Ajax ook voordelen. Zo zou de Rotterdamse club in de nabije toekomst op de eerste rij zitten als Ajax spelers ervaring op wil laten doen buiten Amsterdam. "We hebben een zeer hechte band met Heerenveen en nu hoogstwaarschijnlijk ook met Ajax", stelt De Jong enthousiast in AD Sportwereld Pro. "Dat moet de club iets op kunnen leveren."

    Daar is Sparta's algemeen directeur Peter Bonthuis minder van overtuigd. Hij heeft in het verleden al vaker spelers zien afhaken die eigenlijk bij Sparta hadden moeten tekenen. "Ik weet niet of de spelers van Ajax die nog moeten rijpen nu naar Rotterdam komen", zegt hij sceptisch. "Zo werkt het niet altijd in de voetballerij."

    Of Marvin Emnes naast Heerenveen en Feyenoord nu ook naar Ajax kan, is volgens Bonthuis eveneens twijfelachtig. "Ajax heeft nog nooit interesse getoond in Emnes, dus of dat door de komst van Blind plotseling wel het geval is, vraag ik me af. Maar als ze wel komen, weten ze wat ze moeten betalen om hem over te nemen."

    Sparta, Sparta , Sparta Amsterdam !

  2. #542
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Voorlopig zijn wij de club met de meeste ex-Ajacieden, dus ik zou me maar gedeist houden

  3. #543
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Feyenoord ziet af van beroep
    15 mei 2008

    Feyenoord gaat niet in beroep tegen de straf die de tuchtcommissie van de KNVB de A1 oplegde. Sparta A1 is en blijft daardoor kampioen van Nederland.

    Het hoogste juniorenelftal kreeg drie punten in mindering, omdat Leroy Fer in de laatste competitiewedstrijd tegen Willem II (uitslag 1-1) niet-speelgerechtigd was. Feyenoord heeft de reglementen bestudeerd en ziet geen reden om de straf aan te vechten.
    Door de straf kan Feyenoord koploper Sparta niet meer achterhalen en is Sparta kampioen van Nederland. Het duel Willem II-Feyenoord wordt zaterdag in Tilburg overgespeeld.
    sparta a1 kampioen

  4. #544
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Al zouden ze in beroep gaan, dan zouden ze nogsteeds kampioen zijn, maar wel goed van die jongens!

  5. #545
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Westerveld en Polak volgend seizoen niet bij Sparta


    Sander Westerveld en Sjaak Polak zullen volgend seizoen geen deel meer uitmaken van Sparta Rotterdam

    Sander Westerveld en Sjaak Polak zullen volgend jaar geen deel meer uitmaken van de selectie van Sparta Rotterdam. Danny Blind heeft in de laatste dagen van zijn functioneren als technisch directeur van Sparta Rotterdam op zijn verzoek de laatste dagen contact gehad met beide spelers. Sjaak Polak (32) heeft 3 seizoenen voor de Kasteelclub gespeeld en kwam uit in 80 competitiewedstrijden waarin hij 14x scoorde. Daarnaast speelde hij 7 wedstrijden voor de KNVB-beker waarin hij 1x doeltreffend was. Sjaak maakte zijn debuut op 9 augustus 2005 in de bekerwedstrijd tegen Schijndel/SBA Euro.

    Sander Westerveld speelde 1 seizoen voor Sparta Rotterdam en verdedigde het doel in 29 competitiewedstrijden en 2 wedstrijden voor de KNVB-beker. Hij maakte zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen AZ op 16 september 2007. Sander heeft al enkele malen aangegeven zelf niet tevreden te zijn over het afgelopen seizoen. In gezamenlijk overleg is besloten om uit elkaar te gaan. Mogelijk dat hij zijn carriere alsnog in het buitenland zal voortzetten wanneer die mogelijkheid zich voordoet.

    Sparta Rotterdam dankt beide spelers voor hun inzet en bijdrage gedurende de afgelopen periode, waarin de club er steeds in is geslaagd het Eredivisieschap te continueren. Uiteraard wensen wij Sjaak en Sander veel succes toe in de toekomst.

    .

  6. #546
    Chief
    Guest

    Standaard

    Westerveld heeft echt heel slecht gekeept dit jaar, mis je niks aan. De vast goedkopere 2e Wapenaar (hij is toch 2e keep?) lijkt me niks minder dan die overschatte Westerveld.

    Polak vond ik nog wel aardig.

  7. #547
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Westerveld heeft echt heel slecht gekeept dit jaar, mis je niks aan. De vast goedkopere 2e Wapenaar (hij is toch 2e keep?) lijkt me niks minder dan die overschatte Westerveld.

    Polak vond ik nog wel aardig.
    waarschijnlijk gaat wappie ook weg en kerklaan gaat weg blijft alleen ballenvisser nog over dus moet wel wat bij komen . wapenaar is ook over de top heen heeft tesnel pijn aan zijn lichaam die redt het ook niet meer. Veder was sander erg wisselvallig dit seizoen soms uitstekende redingen en soms ook hellemaal niks.

  8. #548
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Westerveld is neit overschat, hij geeft zelf toe dat hij slecht gepresteerd heeft. Hij wilde 3e keeper van Oranje worden, maar hij had gewoon geen goed seizoen, vind het wel jammer dat hij weg gaat.
    Tja, Sjaak blijft toch wel mijn held! Zeer jammer dat hij weggaat, en presteerde ook nog wel redelijk dit seizoen!

  9. #549
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik weet dat sjaak jouw favo speler is . hij doet ze werk nabehoren kan leuk een vrijetrap nemen en een penal. maar je moet ook naar zijn spel kijken en dat is gewoon zwaar klote hij is sloom en makkelijk passeerbaar .ik heb liever onze zwitser jaggy op ze plek dan sjaak hoor.

  10. #550
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja, het was ook meer een speler voor in de breedte, voor als Jaggy niet mocht/kon spelen, en ja hij is sloom, maar als hij speelde dan was dat meestal naar behoren. Toch jammer dat hij weggaat hoor, altijd heerlijk om zijn interviews te bekijken!

  11. #551
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Voor Westerveld zou Sparta Ekramy kunnen huren voor een prikkie. Dan kan hij spelen en laten zien dat het niveau aankan, Het is niet te hopen dat Booy Grandell zou halen.

    Polak was mister sparta, de chemie was uitgewerkt. Wie weet kan Spara via Blind nog wat regelen ?

  12. #552
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ekramy, alleen als hij beter speelt dan tegen willem ii.... Het is idd wel een talent, maar hij liet het toen niet bepaald zien...

  13. #553
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Ekramy, alleen als hij beter speelt dan tegen willem ii.... Het is idd wel een talent, maar hij liet het toen niet bepaald zien...

    Een blunderende zwaluw maakt geen nieuwe blunders.
    Ik neem morgen contat met het Maasgebouw.

    P.s wat ik jullie gun is gewoon een elftal in het linkerrijtje en geen degradatievoetbal meer.

  14. #554
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Een blunderende zwaluw maakt geen nieuwe blunders.
    Ik neem morgen contat met het Maasgebouw.

    P.s wat ik jullie gun is gewoon een elftal in het linkerrijtje en geen degradatievoetbal meer.
    Ik vond het in zijn eerdere wedstrijden ook gewoon wel een talent, alleen liet hij het tijdens zijn momentje van roem niet zien.
    Ik zou ook wel in het aankomende seizoen naar het linker rijtje willen, ik denk alleen wel dat het niet zomaar gedaan is, zal nog wel een jaartje of twee van kwakkelen in gaan zitten. Ik vind het overigens echt te stil op de transfermarkt, als je weet dat er zo'n 6 spelers weggaan en het enige wat je haalt is tot nu toe een amateur voor het beloftenelftal....

  15. #555
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    we hebben geen geld geloof me

  16. #556
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Het is momenteel overal stil. Dat heeft ook te maken met het komende EK. Omdat op het EK ook veel Nederlandse BoBo' s van de clubs aanwezig zijn . Die komen ook om mogelijke transfers met buitenlandse en binnenlandse collegae te bespreken in damenhang met zaakwaarnemers die zowel EK als niet EK spelers
    vertegenwoordigen.

  17. #557
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    het klopt dat het over al stil is. kan zeker met het ek temaken hebben maar sparta zal tog niet veel tezoeken hebben op ek niemand gaat naar sparta hoor als er zoveel clubs zijn geintreseerdt en dat is meestal het geval van een ek.

    ik hoor bij vele clubs geruchten hoor of zie je vaak met iemand in verband worden gebracht bij sparta valt dat heel erg mee en dat komt meede door dat we geen geld beschikbaar hebben,

  18. #558
    voetbaljunk green-white a's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 december 2005
    Locatie
    slochteren
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    het klopt dat het over al stil is. kan zeker met het ek temaken hebben maar sparta zal tog niet veel tezoeken hebben op ek niemand gaat naar sparta hoor als er zoveel clubs zijn geintreseerdt en dat is meestal het geval van een ek.

    ik hoor bij vele clubs geruchten hoor of zie je vaak met iemand in verband worden gebracht bij sparta valt dat heel erg mee en dat komt meede door dat we geen geld beschikbaar hebben,
    Ja zo gaat dat he
    zo was bij grunn ook zo

  19. #559
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Afspraak met Pot heeft niets te maken met vertrek Blind'
    22/05/2008 10:23

    Algemeen directeur Peter Bonthuis van Sparta Rotterdam heeft binnenkort een gesprek met Cor Pot, assistent van Dick Advocaat bij Zenit Sint-Petersburg.

    Na de terugkeer van Danny Blind naar Ajax is de Rotterdamse club druk bezig met de invulling van het technisch kader van de club. Pot liet onlangs doorschemeren in de toekomst open te staan voor een technische functie bij Sparta.

    De Rotterdammer begon ooit in de C-jeugd bij de Kasteelclub, en bekleedde er later ook diverse functies. Volgens Bonthuis moeten aan het geplande onderhoud geen conclusies worden verbonden. 'De afspraak met Cor is volledig informeel en heeft daar in principe niets mee te maken', zegt Bonthuis in het Algemeen Dagblad.

    'Cor heeft het in Sint-Petersburg geweldig gedaan, maar het is zeker niet zo dat we hem meteen een aanbieding gaan doen. Of dat in de toekomst wel kan gebeuren? Je weet nooit hoe het gesprek
    hoop dat bonthuis het kan regenlen dat hij komt. hoop ook gelijk dat die een rus meeneemt die kan voetballen zal mooi zijn.

  20. #560
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hells, mn scc voor de Denis Neville is besteld en betaald!

  21. #561
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    hoop dat bonthuis het kan regenlen dat hij komt. hoop ook gelijk dat die een rus meeneemt die kan voetballen zal mooi zijn.
    Pot wordt als Dick vertrekt technisch directeur bij Zenit .

    Leuk die zelfverzonnen nieuwtjes:
    http://www.sparta.net/Default.aspx?g=posts&m=235711


  22. #562
    ... oomjeroom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    39
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Drukte bij Sparta vandaag:

    Sparta haalt Poepon, verlengt met Rutjes
    Rydell Poepon staat de komende drie seizoenen onder contract bij Sparta, zo meldt de Rotterdamse club op de website. De aanvaller van Ajax, die dit seizoen op huurbasis voor Willem II speelde, moet alleen nog een medische keuring doorstaan.

    Poepon kwam het laatste anderhalf seizoen uit voor Willem II. Tijdens de afgelopen competitie maakte de jonge spits tien doelpunten, waarmee hij topscorer was van de Tilburgse club. De Amsterdamse club liet hem echter weten dat hij mocht uitzien naar een andere club.

    Vandaag werden ook de onderhandelingen over de contractverlenging met Nathan Rutjes afgerond. De verbintenis van de middenvelder was eerder dit kalenderjaar al verlengd tot volgend jaar zomer, maar daar komen nu nog eens met twee seizoenen bij.

    Rutjes heeft zijn derde seizoen op Het Kasteel achter de rug. Na twee magere seizoenen heeft hij in de voorbije voetbaljaargang het vertrouwen van trainer Foeke Booy gewonnen. Met zeventien competitieduels en één treffer groeide hij uit tot een vaste waarde.
    Sparta strikt jeugdinternational Curiel
    Shayron Curiel zal voorlopig in Rotterdam-West te bewonderen zijn. De zeventienjarige aanvaller is vrijdag akkoord gegaan met een driejarig contract bij Sparta. Het jeugdige talent komt over van Spartaan '20.

    Curiel baarde eerder dit seizoen veel opzien door als eerste speler sinds 1989 als amateurspeler uit te komen voor het Nederlands elftal onder de 17 jaar. Na deze selectie kreeg hij veel aanbiedingen van topclubs uit Nederland. Daarnaast werkte hij zelfs een stage af bij Chelsea.

    Op de website van de Kasteelheren staat dat Curiel voor Sparta heeft gekozen 'omdat deze club hem als eerste benaderde en het goede gevoel direct aanwezig was'. Het voor langere tijd vastleggen van jeugdig toptalent past binnen het beleid van de jeugdopleiding van Sparta, zo meldt de club.

  23. #563
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Opvallend dat die jongen bij Sparta tekend. Weet iemand toevallig wat ze bij Chelsea van hem vonden?

    Hopelijk gaat hij het maken bij Sparta. Het blijft een Rotterdamse jongen natuurlijk.

  24. #564
    sven1989's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    in een grote stad
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sparta is goed bezig ook erg knap dat ze die Curiel hebben kunnen laten tekenen bij Sparta.

    En hij zal wel niet genoeg bevonden zijn tijdens ze stage voor Chelsea anders had die daar natuurlijk wel getekend anders ga je geen stage lopen lijkt mij.

  25. #565
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Poepon doorloopt medische keuring goed


    De medische keuring die Rydell Poepon vandaag onderging in het stadion van Sparta Rotterdam verliep prima. De 3-jarige overeenkomst werd na de positieve uitslag van de keuring in het bijzijn van zijn vader en zaakwaarnemers ondertekend.



    Rydell Poepon tijdens zijn medische keuing





    Voor het eerst in het nieuwe Sparta shirt

  26. #566
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Verry nice

  27. #567
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta oefent tegen Middlesbrough


    Sparta Rotterdam zal op vrijdag 8 augustus een oefenwedstrijd spelen tegen Middlesbrough. Deze wedstrijd zal in het Sparta Stadion gespeeld worden. Aanvang 19:00 uur. Seizoenkaarten zijn bij deze wedstrijd niet geldig. De kaartverkoop voor deze wedstrijd start binnenkort via de Online Ticketshop.

    De toegangsprijzen zijn als volgt:

    Denis Neville-tribune 07,50 euro
    Kasteeltribune 10,00 euro
    Hoofdtribune 12,50 euro



    lijkt me een leuke wedstrijd om tebezoeken ondanks een fikse nederlaag die er gaat komen,
    het zelfde als tegen getafe die met 6-0 werd verloren op je opendag vorige jaar.

  28. #568
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    lijkt me een leuke wedstrijd om tebezoeken ondanks een fikse nederlaag die er gaat komen,
    het zelfde als tegen getafe die met 6-0 werd verloren op je opendag vorige jaar.
    Joehoe, dat was n heerlijke open dag afsluiter: NOOOOTTT!
    Nou, gelukkig kan ik dat nog zien dan, voor ik op vakantie ga, dan ga ik met n goed gevoel: NOOOOTTTTT!

    Maar we zullen wel zien, iig leuk affiche hè!

  29. #569
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta gaat stadion niet uitbreiden
    Zondag 22 Juni 2008
    In 2006 liet onze club weten medio juli 2007 aan te willen vangen met uitbreiding en volgens planning zou deze uitbreiding van het stadion rond 31 december 2007 afgerond zou zijn. Maar de financiën kreeg men niet rond, in december 2007 was er nog niets gerealiseerd en toen bleek ook dat de bouwkosten die met de uitbreiding gemoeid waren niet de verwachte 8 à 9 miljoen euro zouden gaan bedragen, maar een slordige 16 miljoen euro. Een investering die voor Sparta niet terug te verdienen is. Sparta wilde uit de uitbreiding structureel 1,5 miljoen per jaar extra inkomsten gaan halen. Het maakte onderdeel uit van het plan om de begroting van nu 9,9 miljoen euro binnen niet al te lange tijd richting de 12 miljoen op te trekken.





    Het ´doortrekken´van het stadion tot en met een klein deel van de korte zijdes, tientallen extra sponsorboxen en loges, een restaurant, een groot fitnesscentrum en verplaatsing van het uitvak richting de Kasteelzijde van de Bok de Korver tribune waren de het meest in het oog springende veranderingen van de eerste ambitieuze plannen.



    Een invloedrijke sponsor liet in april aan ITWM weten dat de nieuwe uitbreidingsplannen minder ambitieus zijn en zich met name richten op het aan de voorkant uitbreiden van diverse ruimtes, waaronder met name ondersteunende en commerciële ruimtes. Op 16 april was daarover op deze site een artikel te lezen. Invulling van korte zijdes en uitbreiding van de loges zou bij deze ontwikkeling niet meer betrokken worden. In april ontving de directie van Sparta de cijfers over deze optie. De directie en de Raad van Commissarissen bespraken de cijfers en al snel werd duidelijk dat ook deze afgeslankte versie van de uitbreiding niet door kon gaan, Peter Bonthuis bevestigt dat in de Spartaan van deze maand. De Algemeen Directeur laat weten dat de investering van 4 miljoen die deze variant zou bedragen, eveneens niet terug te verdienen is. Sparta gaat dus niet uitbreiden en beperkt zich tot het vervangen van een aantal normale tribuneplaatsen door business-seats, iets waar de club twee maanden geleden overigens al mee begonnen is.



    ITWM belde wat rond en Sparta heeft op dit moment geen enkel oog meer gericht op uitbreidingsplannen. Wel wordt achter de schermen nog steeds voorzichtig gekeken naar een nieuwe locatie. Als die locatie al te vinden is en als de benodigde partijen al aan een verhuizing mee willen werken zal verhuizing echter niet snel plaats kunnen vinden. Voorlopig moeten we het dan ook doen met de huidige knusse, sfeervolle –maar commercieel niet echt aantrekkelijke- huisvesting van Het Kasteel.


    Door: de redactie
    waar elke andere club de stap maakt om door tegroeien blijft sparta weer stil staan . gaan ze het nouw nooit begrijpen elke wedstrijd is het uitverkocht dus ja dan moet je uitbreiden maar sparta mag weer niet uitbreiden van de gemeente Rotterdam omdat dan de wijk mensen geen uitzicht meer hebben . dus nu moeten we kijken voor een anderen plaats maar daar lijkt het geld niet voor en de gemeente geeft al veel geld aan feyenoord ze project .dus sparta blijft achter in een teklein stadion en een tekleine begroting.

  30. #570
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    waar elke andere club de stap maakt om door tegroeien blijft sparta weer stil staan . gaan ze het nouw nooit begrijpen elke wedstrijd is het uitverkocht dus ja dan moet je uitbreiden maar sparta mag weer niet uitbreiden van de gemeente Rotterdam omdat dan de wijk mensen geen uitzicht meer hebben . dus nu moeten we kijken voor een anderen plaats maar daar lijkt het geld niet voor en de gemeente geeft al veel geld aan feyenoord ze project .dus sparta blijft achter in een teklein stadion en een tekleine begroting.
    Ik zag op de itwm al reacties als: samen met excelsior een stadion.....
    Hopelijk komt het niet zover. Over een stadion in een wijk zonder uitzicht: WE DON'T FUCKING CARE, wat wil je zien dan in Spangen? De autoweg?
    Gewoon een kutsmoes omdat ze geen geld willen besteden aan Sparta...
    En idd: wij blijven weer eens achter...

  31. #571
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Ik zag op de itwm al reacties als: samen met excelsior een stadion.....
    Hopelijk komt het niet zover. Over een stadion in een wijk zonder uitzicht: WE DON'T FUCKING CARE, wat wil je zien dan in Spangen? De autoweg?
    Gewoon een kutsmoes omdat ze geen geld willen besteden aan Sparta...
    En idd: wij blijven weer eens achter...
    Wtf wil je een stadion met excelsior delen die 3000 man hebben en nu in jpl 1500 man hebben.wij moeten nu een stap maken naar 15 aan 20 duizend dat is genoeg voor ons maar die stap gaat er niet komen door spangen en de gemeente rotterdam. dat ze feyenoord helpen ook maar meet dan met 2 maten en laat sparta uitbreiden of een heel nieuw stadion bouwen ergens waar het kan en dan niet meer in spangen maar ergens anders .maar nee maar veder legt het ook aan het bestuur van sparta hoor die zeggen alles maar en klopt geen snars van qua stadion uitbreiding en nieuwe spelers.



    dit seizoen wordt het weer overleven en geen stap omhoog maken

  32. #572
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Wtf wil je een stadion met excelsior delen die 3000 man hebben en nu in jpl 1500 man hebben.wij moeten nu een stap maken naar 15 aan 20 duizend dat is genoeg voor ons maar die stap gaat er niet komen door spangen en de gemeente rotterdam. dat ze feyenoord helpen ook maar meet dan met 2 maten en laat sparta uitbreiden of een heel nieuw stadion bouwen ergens waar het kan en dan niet meer in spangen maar ergens anders .maar nee maar veder legt het ook aan het bestuur van sparta hoor die zeggen alles maar en klopt geen snars van qua stadion uitbreiding en nieuwe spelers.



    dit seizoen wordt het weer overleven en geen stap omhoog maken
    Ik wil niet met excelsior samen, op watvoor manier dan ook.

    Het slaat echt nergens op, bonthuis zegt: er is geld bla bla bla en er is alleen poepon bijgekomen en voor de rest gaat iedereen weg, het stadion wordt niet vergroot, hoe komt dat extra geld er dan, ik ben het helemaal eens met je laatste zin.
    Gewoon weer stressen en overleven

  33. #573
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    naar ons bestuur moet je maar niet luisteren het is een groote puin hoop bij sparta zonder td toen blind is weg gegaan is alles ingestort en we komen er volopig niet boven op ik kijk mis tever voor uit maar ik zie ons dit jaar grote kans hebben op degradatie ik zeg het liever niet maar er moesten al langs spelers binnen zijn gehaaldt alleen poepon schiet je niet meer op er zijn 10 waardig spelers weg gegaan en er komt geen klote voor trug.

  34. #574
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Ik wil niet met excelsior samen, op watvoor manier dan ook.

    Het slaat echt nergens op, bonthuis zegt: er is geld bla bla bla en er is alleen poepon bijgekomen en voor de rest gaat iedereen weg, het stadion wordt niet vergroot, hoe komt dat extra geld er dan, ik ben het helemaal eens met je laatste zin.
    Gewoon weer stressen en overleven
    Hier is er in elk geval eentje meer die erbij komt:

    Sparta versterkt zich met Hongaarse international

    Geschreven op maandag, 23 juni om 22:10

    Sparta Rotterdam heeft zich verzekerd van de Hongaarse verdediger Krisztián Vermes. De 22-jarige speler wordt door de Eredivisionist op huurbasis overgenomen van Ujpest FC. De Kasteelclub heeft tevens in het huurcontract een optie tot koop laten opnemen.

    Vermes, wiens belangen door zaakwaarnemer Ger Lagendijk worden behartigd, speelde voor Ujpest in totaal 86 competitiewedstrijden en kwam hierin driemaal tot scoren. De tweevoudig international kan als rechtsback, centrale verdediger en verdedigende middenvelder uit de voeten.

    De speler komt op zondag 6 juli naar Nederland om een medische keuring te ondergaan. Vervolgens zal Vermes zich bij de Sparta-selectie voegen.


    Een international dus, zal wel getalenteerd zijn. Bovendien kan hij op verschillende posities uit de voeten, klinkt als een erg bruikbare speler dus .

  35. #575
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanovic Bekijk bericht
    Hier is er in elk geval eentje meer die erbij komt:

    Sparta versterkt zich met Hongaarse international

    Geschreven op maandag, 23 juni om 22:10

    Sparta Rotterdam heeft zich verzekerd van de Hongaarse verdediger Krisztián Vermes. De 22-jarige speler wordt door de Eredivisionist op huurbasis overgenomen van Ujpest FC. De Kasteelclub heeft tevens in het huurcontract een optie tot koop laten opnemen.

    Vermes, wiens belangen door zaakwaarnemer Ger Lagendijk worden behartigd, speelde voor Ujpest in totaal 86 competitiewedstrijden en kwam hierin driemaal tot scoren. De tweevoudig international kan als rechtsback, centrale verdediger en verdedigende middenvelder uit de voeten.

    De speler komt op zondag 6 juli naar Nederland om een medische keuring te ondergaan. Vervolgens zal Vermes zich bij de Sparta-selectie voegen.


    Een international dus, zal wel getalenteerd zijn. Bovendien kan hij op verschillende posities uit de voeten, klinkt als een erg bruikbare speler dus .
    ja dat is de bruikbaare speler voor ons kan op veel posities uit de voeten maar dit zijn er pas 2 en moeten nog een stuk of 4, 5 bij om genoeg fatsoenlijke spelers tehebben.

  36. #576
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sander van Gessel naar Sparta

    Sparta versterkt zich voor komend seizoen met Sander van Gessel.

    De linksbenige middenvelder, die ook in de verdediging kan spelen, zal deze week medisch worden gekeurd.
    Van Gessel mocht bij NAC Breda ondanks een doorlopend contract (juli 2009) vertrekken. De 31-jarige debuteerde in 1996 bij FC Groningen in het betaald voetbal. Hij speelde 186 duels voor de Groningers, alvorens Van Gessel in 2005 naar Breda vertrok.
    Het afgelopen seizoen speelde hij slechts vijftien keer voor NAC.
    jaja dit is weer eem versterking het gaat nu is een beetje goed.

    nog een spits en een middevelder .

    goed werk bonthuis

  37. #577
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Verry nice ja! Een echte versterking, dus nu hebben we 1 middenvelder, 2 verdedigers, 1 talent en een aanvaller
    Wel redelijk, en het is nog vroeg!

  38. #578
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Sparta aast op Prager (Frisian Pride.nl)

    Na jaren bankzitten is Prager het bui. Tegenover het Oostenrijkse LAOLA1 verklaarde Thomas Prager weg te willen uit Heerenveen, het liefst deze zomer nog. Sparta, wat zojuist bijna 4 miljoen euro ontving voor Emnes, zou concrete belangstelling hebben voor Thomas Prager. Of Prager weg mag van Kuiper is nog onduidelijk.

    Daarbij is het maar de vraag of Prager interesse heeft in Sparta. Prager verklaarde tegen LAOLA1 liever naar het grotere club te gaan dan Sparta. In de winterstop was er nog interesse vanuit Santander en Groningen.

  39. #579
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Sparta aast op Prager (Frisian Pride.nl)
    Ik blijf het jammer vinden hij speelde goed totdat Geert Arend kwam, die jongen heeft nooit een eerlijke kans gehad dit zou wel een goeie speler zijn voor Sparta!

  40. #580
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Hij heeft duels mee gepakt maar nooit overtuigd. Blijft wel een groot talent, te goed voor Sparta als je het mij vraagt.

  41. #581
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Na jaren bankzitten is Prager het bui. Tegenover het Oostenrijkse LAOLA1 verklaarde Thomas Prager weg te willen uit Heerenveen, het liefst deze zomer nog. Sparta, wat zojuist bijna 4 miljoen euro ontving voor Emnes, zou concrete belangstelling hebben voor Thomas Prager. Of Prager weg mag van Kuiper is nog onduidelijk.

    Daarbij is het maar de vraag of Prager interesse heeft in Sparta. Prager verklaarde tegen LAOLA1 liever naar het grotere club te gaan dan Sparta. In de winterstop was er nog interesse vanuit Santander en Groningen.
    het is graag of niet hoor met die 4 miljoen kunnen we beteren spelers halen dan dhr prager.

  42. #582
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Met alle respect, maar Prager is ook te goed voor Sparta. Denk niet dat Sparta veel beter zal krijgen, vooral als je kijkt naar salarissen

  43. #583
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    het is graag of niet hoor met die 4 miljoen kunnen we beteren spelers halen dan dhr prager.
    Er staat toch nergens dat Prager zoveel moet kosten? Voor die 4 miljoen kan sparta een stuk of 5 bruikbare spelers halen.

    Maar vind het dom dat ze niet verder zijn gegaan voor Schilder, die voor 3-4 ton haalbaar was.

  44. #584
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seguidor Bekijk bericht
    Er staat toch nergens dat Prager zoveel moet kosten? Voor die 4 miljoen kan sparta een stuk of 5 bruikbare spelers halen.

    Maar vind het dom dat ze niet verder zijn gegaan voor Schilder, die voor 3-4 ton haalbaar was.
    ik heb toch ook nergens over kosten gesproken . ik bedoel er mee tezeggen dat sparta nu 4 miljoen heb en niet persee voor prager hoeft tegaan als die goed koop weg mag .schilder wou niet naar sparta hij wou hoger op ja dan gaat het niet door . ik hoop op anita van jullie tehuren .

  45. #585
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    http://www.mfc.premiumtv.co.uk/page/...338578,00.html

    Marvin Emnes vertrekt officieeel naar Middlesbrough FC, dat 4 miljoen euro voor hem betaald (een recordtransfer voor Sparta!).

Pagina 13 van 47 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •