Pagina 2 van 47 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #46
    Moeke's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 juli 2006
    Locatie
    Haarlem
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Nouw, ik zou hem graag zien blijven eigenlijk, want nu zitten wij volgend jaar met de trainer van Haarlem (geloof ik) en of dat nouw zo'n goed idee is...
    Aandewiel is vorig jaar wel periodekampioen geworden met Haarlem, en heeft samen met Haarlem een record reeks van 16 wedstrijden ongeslagen. Ik denk dat als hij gaat, het best een aanwinst is voor Sparta.

  2. #47
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Sparta gaat Kasteel uitbreiden

    Door MIKOS GOUKA

    ROTTERDAM - Sparta gaat zijn stadion uitbreiden. Dat heeft directeur Peter Bonthuis vanmiddag gezegd in zijn nieuwjaarsspeech.

    De Rotterdamse club trekt in de eredivisie zoveel toeschouwers, gemiddeld zelfs 9500 per thuiswedstrijd, dat zij wel móet uitbreiden, aldus Bonthuis.
    ,,Het is sinds 1973 niet meer voor gekomen dat we zo veel toeschouwers trekken,’’ zei de directeur. Er liggen nog plannen voor een extra ring op het Kasteel, zoals sponsor Hans van Heelsbergen zich twee weken geleden al liet ontvallen. Maar de Rotterdamse club wil eerst een inhaalslag maken op commercieel gebied.
    De voorzijde van het stadion ondergaat de komende maanden een metamorfose. Het voorste gedeelte, dat nu nog op palen staat, wordt fors uitgebreid. Bonthuis: ,,We willen twaalf tot achttien extra businessloges bouwen, er moeten 300 business-seats extra komen, op de derde verdieping van het hoofdgebouw komt een nieuw groot restaurant met uitzicht op het hoofdveld en de vloeroppervlakte van de huidige sponsorlounge wordt fors uitgebreid.’’
    ,,Binnen ons huidige stadion kunnen we bijna niet meer groeien. We mogen stellen dat we ons commercieel plafond hebben bereikt,’’ aldus Bonthuis. ,,De 34 businessloges zijn uitverkocht, de 640 businessseats in het hoofdgebouw zijn voor negentig procent uitverkocht, de 166 plaatsen bij de Kasteelloge zijn uitverkocht en de 175 beschikbare plekken voor de businessfriends zijn voor negentig procent verkocht.’’
    Daarnaast verkocht de club in 2006 alle beschikbare reclameborden en werden er 25.000 clubartikelen via merchandising aan de man gebracht. ,,Sparta zal dus op commercieel gebied moeten uitbreiden,’’ zei Bonthuis. ,,En dan is er maar één oplossing. Uitbreiding van het stadion.’’
    Over een opvolger voor de vertrekkende hoofdtrainer Wiljan Vloet en een nieuwe keeper werd in de speech niet gesproken. ,,Met het laatste ben ik druk bezig, met de trainer maken we minder haast,’’ vertelde Bonthuis.



    Las vanmiddag iets , dat Rob van Dijk wel interesse heeft om te keepen !

  3. #48
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Adeleye speelgerechtigd voor Sparta

    Ayodele Adeleye heeft koers gemaakt naar Rotterdam, waar hij zich zal melden bij zijn nieuwe werkgever Sparta. De Nigeriaan, die een half jaar geleden werd vastgelegd door de ploeg van coach Wiljan Vloet, is achttien jaar geworden en kan daarom nu een werkvisum krijgen.

    Adeleye werkte eerder deze zomer een stage af bij Feyenoord, nadat hij was opgevallen op het WK voor spelers onder de 20 jaar in Nederland. In de Kuip werd de Nigeriaanse jeugdinternational echter te licht bevonden om van waarde te zijn. Sparta zag het echter wel zitten in de verdediger, waardoor zij hem een contract tot medio 2011 aanboden.

    Enig struikelblok was de leeftijd van Adeleye. De jeugdinternational kreeg pas een visum aangeboden als hij zijn achttiende levensjaar had bereikt. Nu dit is gebeurd staat de verdediger, die overkwam van het Nigeriaanse Shooting Stars, niets in de weg om in Het Kasteel zijn kunsten te vertonen.

    www.voetbalzone en officele site

  4. #49
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vitesse-doelman Harald Wapenaar komt de rest van het seizoen uit voor Sparta Rotterdam. De 36-jarige keeper uit Vlaardingen wordt gehuurd van Vitesse. Morgen zal hij voor het eerst meetrainen met de selectie van de Kasteelclub. De overgang is nog wel onder voorbehoud van een medische keuring.

    Harald Wapenaar speelde eerder al voor Feyenoord, RBC Roosendaal, Helmond Sport, FC Utrecht, Udinese (Ita), Portsmouth (Eng) en Vitesse. In totaal keepte hij 313 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal.

    dit lijkt mij een goede versterking voor de keeper probleem van sparta.
    ik vindt hem niet slechter keepen dan terol en daarom snap ik ook niks van vitesse als ze hem gratis weg doen .maar goed voor sparta dit is wel een keeper die punten pakt voor je in plaats dan terol die ze verspeelt.

  5. #50
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Absoluut een goede investering, als je ervan uitgaat dat Ponk niet meer kan keepen dit seizoen, en Terol niet altijd doelvast is, en altijd OVER wil presteren, is dit een prima aankoop. Zeker een stuk beter dan Terol en ik denk ook wel een zekere keeper, en dat kan je als Sparta wel gebruiken!
    Toch verlang ik weer naar de dagen dat Frank Kooiman weer de sterren van de hemel keepte bij Sparta! (alleen dan niet eerste divisie xD)

  6. #51
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    dit heb sparta toch egt goed gedaan wapenaar halen . als je harald vandaag zag keepen ben je egt blij dat hij in het doel staat en geen joost. hij keepte vandaag egt goed kwam goed uit wat terol niet altijd goed doet. Veder heeft harald ook nog een goede trap dat heeft terol ook niet dus sparta is hier egt op vooruit gegaan hoop als hij zo door kan gaan .

  7. #52
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Daar sluit ik me volledig bij aan, alleen jammer van dat ene doelpunt tegen...
    Maar ach, voor de rest was hij echt super goed, net als de rest van Sparta overigens, alleen wel ZONDE gewoon dat ze die kansen niet afmaken! Daar word ik soms echt GESTOORD van!
    SPARTA NAAR VOREEEEH

  8. #53

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    sjakie polak is een held ole ole:cheers:

  9. #54
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Whaa, bij Sparta - Twente, werd Sjakie bestempeld als: SJAKIE OVERLOPER, door de Twente supporters. Toen dacht ik, en nog een aantal andere mensen, dat het tijd was om Sjaak een eerbetoon te geven, dus wij begonnen zo: SJAKIE SJAKIE SJAKIE SJAKIE SJAKIE, en na 10 seconde het hele stadion: SJAKIE SJAKIE SJAKIE SJAKIE, echt MOOI was dat:love:
    Sjaak kwam na afloop ons nog speciaal bedanken op de West tribune:bier:
    SJAAK IS IDD EEN HELD:worthy:

  10. #55
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Sparta wil Blind als technisch directeur'
    Maandag 22 januari, door SV, Amsterdam, 09.32u GMT+01.00, Novum

    Sparta wil Danny Blind aanstellen als technisch directeur. De Rotterdamse club heeft de voormalig trainer van Ajax inmiddels gepolst en de komende weken vinden vervolggesprekken plaats.

    Dat meldt De Telegraaf maandag. Blind was als speler jarenlang actief voor de Kasteelclub. Volgens de krant hebben vooral de sponsors van Sparta aangedrongen op de komst van Blind. De oud-international zou bij de eredivisionist het gebrek aan ervaring moeten compenseren van Gert Aandewiel.

    De huidige trainer van Haarlem is de beoogde opvolger van Wiljan Vloet, die al te kennen heeft gegeven na dit seizoen Sparta de rug toe te keren.

    ajaxshowtime.nl

  11. #56
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Obodai wil vertrekken bij Sparta


    Anthony Obodai ziet geen toekomst meer voor zichzelf bij Sparta Rotterdam. De middenvelder heeft zijn basisplaats verloren en vertelt aan het AD dat hij het liefst nog in januari wil vertrekken.
    "Ik houd van de club, ik geniet van onze supporters die mij altijd en overal steunen, maar deze situatie is niet goed voor mij en niet goed voor Sparta. Als er een club komt om te huren of kopen, dan moeten Sparta en ik daar goed over nadenken", aldus een duidelijk teleurgestelde Obodai.

    Peter Bonthuis, directeur van de Rotterdammers, sluit een vertrek van de Ghanees niet bij voorbaat af. "Wij zeggen op voorhand geen nee. Er heeft zich nog geen club gemeld om hem te huren of te kopen, maar we willen best onderhandelen."

    Volgens Wiljan Vloet is Obodai zijn basisplaats helemaal niet kwijtgeraakt, maar speelde hij alleen niet omdat Haris Medunjanin in de basis startte. "En Obodai en Medunjanin op één middenveld laten voetballen, kan volgens mij niet. Tegen Feyenoord speelde hij fantastisch, maar vervolgens werd hij ziek en wonnen we twee keer. Obodai in vorm speelt altijd, maar ik kijk naar de vorm van de dag. En naar de formatie van de tegenstander."

    Het is een goede speler voor sparta maar de laatste tijd is hij uitvorm en freire speelt ook helemaal niet slecht zelfs beter dan obadai dus daarom moet die op de bank zitten , maar om ook gelijk te gaan janken als die weg wil dat hij nu op de bank zit vindt ik niet egt goed van zo jongen .Als hij weg gaat komt er wel weer veel geld binnen dus kunnen we ons toch weer versterken.

  12. #57
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik denk dat in de beker wedstrijd Obo zijn kans krijgt om zich te bewijzen, en waarsch (hopelijk) dwingt hij een basisplaats af! Zonde om iemand als Obo te verliezen hoor, zeker voor een club als Sparta, hij is, als hij speelt, altijd een vaste waarde!

  13. #58
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat kun je doen om zulke snelle spitsen de baas te blijve?
    Sjaak: een helm opzetten en je motor starten.

    :roflmao:

    Sjaak Polak held :worthy: nog eens gezien en aangesproken hier in de stad. In het echt net zo

  14. #59
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Ik denk dat in de beker wedstrijd Obo zijn kans krijgt om zich te bewijzen, en waarsch (hopelijk) dwingt hij een basisplaats af! Zonde om iemand als Obo te verliezen hoor, zeker voor een club als Sparta, hij is, als hij speelt, altijd een vaste waarde!
    Als ik Sparta was zou ik een speler als Obodai zeker proberen te behouden. Obodai is een hele controlerende middenvelder, die voor de balans op het veld zorgt. Als spelers als Medunjanin soms hun defensieve taken weleens willen vergeten, zijn types als Obodai juist ontzettend nuttig om het 'vuile werk' op te knappen. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat hij geen deel uit maakt van de basisopstelling van Sparta.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amin Bekijk bericht
    Wat kun je doen om zulke snelle spitsen de baas te blijve?
    Sjaak: een helm opzetten en je motor starten.

    :roflmao:

    Sjaak Polak held :worthy: nog eens gezien en aangesproken hier in de stad. In het echt net zo
    Was inderdaad weer een prachtig interview met Polak gisteren! Geweldig man is dat toch. Altijd wel een scherpe, humoristische opmerking. Schitterend!:#

  15. #60
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Een vertrek bij Sparta word door Anthony Obodai niet uitgesloten. De oud-Ajacied komt op het kasteel steeds minder aan spelen toe en zou zelfs deze transferperiode nog willen vertrekken.l

    "Ik hou van de club, ik geniet van onze supporters die mij altijd en overal steunen, maar deze situatie is niet goed voor mij en niet goed voor Sparta. Als er een club komt om te huren of kopen, dan moeten Sparta en ik daar goed over nadenken", aldus de middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad.

    Sparta is bereid te onderhandelen over een transfer van de middenvelder. "Er heeft zich nog geen club gemeld om hem te huren of te kopen, maar we willen best onderhandelen", laat Sparta-directeur Peter Bonthuis weten.

  16. #61
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ivan Cvetkov verruilt Sparta Rotterdam met onmiddellijke ingang voor het Turkse Sivasspor. De van Helmond Sport overgekomen aanvaller speelde bij Sparta Rotterdam twee seizoenen. In het seizoen 2005-2006 speelde hij 27 wedstrijden waarin hij 5 maal scoorde, in dit seizoen kwam hij uit in 14 wedstrijden waarin hij 3 doelpunten voor zijn rekening nam. Voor de KNVB-beker kwam hij voor de Kasteelclub 3x in actie, 2x in 2005-2006 (geen doelpunten) en 1x in dit seizoen waarbij hij ook eenmaal scoorde.

  17. #62
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Net vers van de pers, staat op sparta-rotterdam.nl

  18. #63
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    dit is egt jammer zeg .nu moet we snel een nieuwe spits halen .aan die ouwe griek hebben we ook geen moer dus er moet wel wat bij komen. ivan bedankt voor de enorme misser tegen ons in de nacompetie en je krijgt nog een goed afscheid.

    shit shit

  19. #64
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ja joh, die griek kan alleen dansen, kunne ze geen spits huren van Heerenveen??

  20. #65
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pro_Hoofd Bekijk bericht
    ja joh, die griek kan alleen dansen, kunne ze geen spits huren van Heerenveen??
    nu je het zegt ik zat tedenken aan niklas tarvajarvi speelt daar ook bijna nooit dus zo goed kunne met dat samenwerkingsverband. is opzicht ook geen slechte speler, veder vindt ik lopes ook geen slechte voor sparta.

  21. #66
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ja die tarvarjarvi is goed, en die lopes, ach wat heeft hij gepresteerd, 6 jaar Dordt ofzo, je kan beter iemand huren en op je gemak iemand zoeken voor het nieuwe seizoen

  22. #67
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tuurlijk die Lopes schiet er nu al 16 in, maar ja voor het zelfde geld is dat 1malig en schiet ie er volgend seizoen 3 in.

    Heeft ook geen goede jaren gehad

  23. #68
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ja oke maar je moet wat voor dit seizoen aftemaken. we staan er nu goed voor zelf een kleine kans of playoffs dus er moet wel iemand staan die ballen er in trapt, emnes is nog telicht om gelijk er al intestaan en yannis laten we daar maar overop houden de miskoop van het jaar.

  24. #69
    Rasechte Maassluizer Baraja's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 oktober 2006
    Locatie
    Maassluis
    Leeftijd
    32
    Berichten
    82
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    ja oke maar je moet wat voor dit seizoen aftemaken. we staan er nu goed voor zelf een kleine kans of playoffs dus er moet wel iemand staan die ballen er in trapt, emnes is nog telicht om gelijk er al intestaan en yannis laten we daar maar overop houden de miskoop van het jaar.
    Hij verdient 750.000 euro, maar hij presteert niks. Ik zou wel presteren met zo'n salaris:#

  25. #70
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baraja1991 Bekijk bericht
    Hij verdient 750.000 euro, maar hij presteert niks. Ik zou wel presteren met zo'n salaris:#
    juist daarom van zijn salaris kan je al 2 spelers kopen die beter zijn dan die luie griek. en die dan ook nog wat presteren want hij laat egt geen moer zien de makkelijkste ballen laat die van ze voet springen en koppen allen voor de keeper en nog huize hoog over.

  26. #71
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sjit, waarom laten ze Cvetkov gaan, zowat onze enige scorende spits!!!:ill_h4h:
    Dus SPARTA: VERKOPEN DIE GRIEK, KOPEN 1 GOEIE AANVALLER!!!
    Ik bedoel: Rachid, ja leuke acties maar scoren... Griekje: die doet gewoon niks... Emnes: nog niks gepresteerd dit seizoen...
    IK VOORSPEL EEN GROTE CRISIS!

  27. #72
    Lalamia's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2006
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik las op Rijnmond text dat Medunjanin morgen in de spits in de beker tegen RKC. Oost gaat dna naar het middenveld.

  28. #73
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    OKE, raar, welke teletekstpagina? Want dat moet ik echt ff met eigen ogen zien hoor!:hmm:
    alvast tnx!

  29. #74
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Laat maar, gevonden:
    --------------------------------------------------------------------------
    Haris Medunjanin is woensdag in het beker-duel tegen RKC Waalwijk zo goed als zeker de spits van Sparta.

    uitgegeven: 18:12 26-12-2006 gewijzigd: 16:01 23-01-2007

    De huurling van AZ schuift door vanaf het middenveld en vervangt Ivan Cvetkov, die per direct naar het Turkse Sivasspor is vertrokken. De plek van Medunjanin op het middenveld zal
    worden overgenomen door Yuri Rose. Anthony Obodai begint tegen RKC wederom op de bank.

    Danny Schenkel lijkt hersteldvan de enkelblessure die hij zondag tegen Exceslior opliep. Toch heeft Wiljan Vloet verdediger Cees Toet aan de selectie toegevoegd, omdat nieuweling Ayodele Adelaye nog niet speelgerechtigd is. Verder zijn Rachid Bouaouzan en René Ponk nog altijd geblesseerd. Dominique van Dijk is ziek.
    --------------------------------------------------------------------------
    bron: www.rijmond.nl

    Hm, had verwacht dat Obo wel zijn rentree zou maken, maar Rose op het middenveld? Vind ik niet echt een goede keuze, ik zie liever gewoon Obo spelen centraal, ben in ieder geval, zeker voor mij een reden om nog snel een kaartje te scoren, wil die nieuwe tactiek wel eens zien!

  30. #75
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik had deze wersdtrijd zo gespeeldt als schenkel niet fit is gudde erin. obo gewoon bank het zelfde als yannis.

    wapenaar
    roover olfers schenkel 'gudde' polak

    freire beuren

    rose

    vlug emnes oost

  31. #76
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik zou rose eruit halen en obo erin!

  32. #77
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta wil Cecilio Lopes halen

    Sparta ziet in Cecilio Lopes de opvolger van Ivan Cvetkov.

    De Kasteelclub heeft zich bij de zaakwaarnemer van de topscorer van FC Dordrecht gemeld. Lopes staat ook in de belangstelling van RKC Waalwijk en enkele clubs uit het Engelse Championship. De Rotterdammer heeft een gelimiteerde transfersom van 75.000 euro in zijn contract staan waarvoor hij mag vertrekken. Spits Cvetkov vertrok dinsdag transfervrij bij Sparta en speelt per direct voor het Turkse Sivasspor.

    dit moet onze nieuwe spits worden .opzicht geen slechte speler lang en best wel snel en ook best wel handig en vrij goedkoop dus laat hem maar komen .

  33. #78
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waar heb je dat gelezen ??

  34. #79
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    www. rijnmond.nl

  35. #80
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lijkt mij een goede opvolger, doet het bij Dord altijd goed!
    C'MON SPARTA 1-1 WAT EEN SCHANDE, STOMME OLFERS!:furious:

  36. #81
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    DELE" ADELEYE SPEELGERECHTIGD

    Gisterenavond laat heeft de Nigeriaanse voetbalbond het Internationale Transfer Certificaat van Ayodele Adeleye vrijgegeven aan een in Abuja aanwezige vertegenwoordiger van de Kasteelclub. Ook de KNVB is door de Nigeriaanse bond geinformeerd. Hiermee is de Nigeriaanse aanwinst van Sparta Rotterdam speelgerechtigd.

    www.sparta-rotterdam.nl

    dat is mooi nieuws want de verdedeging ziet er de aglopen week niet egt zo goed uit. dus hij kan zo voor olfers er in komen vindt ik.

  37. #82
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Precies, Olfers eruit, hij erin!
    Goed voor Sparta! Nu nog een goede spits zien te scoren!:roflmao:

  38. #83
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Obodai niet in selectie van Sparta

    Anthony Obodai ontbreekt bij de selectie van Sparta voor het duel van zaterdagavond met AZ. De Ghanees is mentaal niet in staat om te spelen.

    De middenvelder sprak vrijdag met trainer Wiljan Vloet, waarna hij niet op de training verscheen. Obodai kampt al einge tijd met privé-problemen. Vloet weet hiervan, maar hij wil niet over de situatie uitwijden om zijn speler te beschermen.

    RKC sprak woensdag na het bekerduel met Sparta om Obodai over te nemen, maar hun bod week teveel af van de 750.000 euro die Sparta vraagt. Ook AZ had interesse, maar na het aantrekken van Nourdin Boukhari is de komst van Obodai overbodig. Vrijdagmiddag vindt er een gesprek plaats tussen Sparta en de zaakwaarnemers van Obodai. De Ghanees zal hier zelf niet bij aanwezig zijn.

    het lijkt er toch dat onze obo weg wil effe 3 wedstrijden gepasseerd door freire en gelijk al lopen zijken dat die weg wil .we kunnen er een goede transfersom voor krijgen daar kunnen ze beter spelers voor halen. een spits is het hoogzakelijke voor sparta .

  39. #84
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    RKC verlost Obodai van Sparta

    Anthony Obodai tekent maandag voor drie jaar bij RKC. De Ghanees wil niet langer voor Sparta uitkomen na botsingen met trainer Wiljan Vloet en een gedeelte van de spelersgroep.
    De Rotterdammers werken mee aan een transfer en inmiddels zijn Sparta en RKC tot een akkoord gekomen over de (gelimiteerde) transfersom van 700.000euro.

    Ook Obodai zelf bereikte overeenstemming met RKC. Bij de Waalwijkse club wordt de ex-Ajacied herenigd met zijn maatje Ricky van den Bergh.


    bron: www.knvb.nl

  40. #85
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    :baaasmile :# unk: :worthy:

  41. #86
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Oke, wat moest dat toevoegen?:roflmao:
    Ik vind het btw een slechte zaak hoor, Obodai verkopen, ik denk dat je als Sparta zijnde, zo'n goeie speler maar beter kan proberen te houden bij je club!

  42. #87
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Oke, wat moest dat toevoegen?:roflmao:
    Ik vind het btw een slechte zaak hoor, Obodai verkopen, ik denk dat je als Sparta zijnde, zo'n goeie speler maar beter kan proberen te houden bij je club!
    ik ben het vaak met je eens maar nu niet. obodia vorige seizoen houden obodia dit seizoen mag hij weg hij speelt slecht loopt nu tejanken dat hij geen vrienden heb binnen sparta .laat hem dan maar weg gaan voor die 700.000 kan je denk ik wel versterkken in de spits en middeveld en hij wil weg als groote vriend ricky daar ook zit die heb hem overgehaalt om daar tegaan spelen . ze staan er nog slechter voor dan ons en zitten in de hoek waar klappen vallen. dan doe je het naar mij mening alleen om met je grote vriend tezitten in waalwijk.

  43. #88
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind, als obo speelt, dat hij goed speelt eigenlijk. Maar misschien heb je wel gelijk, obo eruit, weer wat meer geld, goede spits erin!

  44. #89
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het is een goede speler, maar blijkbaar ook niet want een speler moet ook mentaal sterk zijn en als meneer obodai gaat janke, jaa de groeten, dan mag ie weg ook, als freire elke week zo'n goal maakt vind ik het niet erg

  45. #90
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Oke, wat moest dat toevoegen?:roflmao:
    Ik vind het btw een slechte zaak hoor, Obodai verkopen, ik denk dat je als Sparta zijnde, zo'n goeie speler maar beter kan proberen te houden bij je club!

    Ja was een foutje, maarja beter te laat dan nooit:roflmao: :roflmao:

Pagina 2 van 47 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 11:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •