Pagina 3 van 47 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #91
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Obodai vlucht naar RKC Waalwijk
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 30 januari om 10:16

    Anthony Obodai verruilt zijn huidige club Sparta Rotterdam per direct voor RKC Waalwijk. De 24-jarige middenvelder bereikte maandagavond een akkoord over een uitbetaling van tekengeld nadat beide clubs al een akkoord hadden bereikt over een afkoopsom van 750.000 euro.

    In Waalwijk zal de Ghanees tot medio 2009 onder contract staan en zal hij herenigd worden met oud-Spartaan Ricky van den Bergh. Voordat de Haagse aanvaller verkaste naar RKC waren de twee dikke maatjes. Obodai wilde bij de Kasteelheren vertrekken omdat hij niet goed door één deur kan met Sparta-trainer Wiljan Vloet en de Afrikaan ook botste met een gedeelte van de spelersgroep.

    De tweevoudig international kwam op jonge leeftijd naar Ajax. De Amsterdammers verhuurden hem in het seizoen 2002/2003 aan de toenmalige Belgische satellietclub GBA. In de zomer van 2005 keerde hij Ajax definitief de rug toe en vertrok naar Sparta.

    Bron VZ Frontpage

    Nouw, nu issie dan echt weg!
    Naja, hebben we iig weer wat geld voor een spits ofzo, of een vervanger van Olfers.....

  2. #92
    Libero Pro_Hoofd's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Leeftijd
    33
    Berichten
    11
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Spits Cecilio Lopes van FC Dorddrecht, dit seizoen al goed voor 20 treffers, heeft voor 3,5 seizoen getekend bij SC Heerenveen. De Friezen verhuren Lopes de rest van het seizoen aan Sparta

    Bron: NOS teletekst pagina 809
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)

  3. #93
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vaaaag, maarja, iig tot het einde van t seizoen een goede spits!
    Hopen dattie wil blijven!!!

  4. #94
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    het is teminsten wat in de spits hij kan het niet slechter doen dan haris ,die dan weer lekker op 10 kan spelen waar hij beter tot ze recht komt. ik hoop ook nog voor vanavond een nieuwe middevelder tehebben na het weggaan van obodia. maar zou niet weten wie het noet worden.

  5. #95
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Michael Krohn-Dehli bijna Spartaan

    Sparta staat op het punt Michael-Krohn Dehli te huren van Ajax.

    De rechtermiddenvelder moet de vervanger worden van Anthony Obodai, die naar RKC vertrok. De 23-jarige Deen kwam dit seizoen slechts drie keer voor Ajax in actie. De Amsterdammers haalden Krohn-Dehli deze zomer terug van RKC, waar hij twee seizoenen in de basis speelde. De overgang is op een haar na rond.

    weet niet veel van hem lijkt het jullie een versterking voor sparta op het middelveld. veder hadden we zkr iemand nodig dus ja.

  6. #96
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Definief:

    Ajax verhuurt Michael Krohn-Dehli de rest van het seizoen aan Sparta. De Amsterdammers hadden de Deen van 2000 tot 2004 onder contract, maar verkochten hem toen aan RKC Waalwijk. Sinds juli 2006 mocht hij zich echter weer Ajacied noemen, nadat de Amsterdammers spijt kregen van hun eerdere beslissing. De middenvelder sloeg er eenmaal in de hoofdstad alleen weer niet in om indruk te maken. Dit seizoen kwam hij nog maar in drie duels binnen de lijnen.

  7. #97
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Obodai: "Ik ben weggepest"
    31 januari 2007, 14:34
    Anthony Obodai is naar eigen zeggen weggepest door een deel van de spelersgroep van Sparta. De Ghanees voelde zich de laatste tijd niet meer thuis op het Kasteel en verkaste naar RKC Waalwijk.
    "Ik kon niet meer bij Sparta blijven. Ze willen me nu in een kwaad daglicht zetten bij de supporters, verzinnen dingen over me," aldus de Ghanees tegenover het AD. "Ik zou schulden hebben bij mijn medespelers, grote privé-problemen. Het is allemaal niet waar. Ik hield van Sparta en de supporters, maar een deel van de spelersgroep heeft me weggepest."

    Bij RKC komt Obodai oud-ploeggenoot Ricky van der Bergh tegen, die afgelopen zomer naar Waalwijk vertrok. Sinds zijn vertrek zou Obodai gepest zijn door zijn ploeggenoten. "Ricky van den Bergh nam het altijd voor mij op, maar die steun had ik niet meer. De kust was vrij om mij aan te pakken." Zijn 'maatje' gaat de Ghanees begeleiden bij RKC. "Hij zal me snel wegwijzen in Waalwijk, zodat deze club in de eredivisie zal blijven."

  8. #98
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Danny Blind wordt de nieuwe hoofdtrainer van Sparta'


    Het voetbalblad ELF weet te melden dat Danny Blind vanaf volgend seizoen aan de slag gaat als hoofdtrainer van Sparta. Binnenkort zal Blind een vierjarig contract ondertekenen bij de Rotterdammers. Hij zal hierbij worden geassisteerd door Gert Aandewiel, nu nog trainer van Haarlem.

    Het nieuws dat Blind als hoofdtrainer aan de slag zal gaan is opmerkelijk. Aanvankelijk leek het erop dat de Zeeuw de nieuwe technisch directeur van Sparta zou worden. Aandewiel leek in de race voor het hoofdtrainerschap.

    Voor de 45-jarige Blind zou zijn aantreden in dienst van Sparta een terugkeer betekenen. Als speler speelde de toenmalige verdediger tussen 1979 en 1986 ook al voor de Rotterdammers. Blind vertrok daarna naar Ajax, waar hij als aanvoerder de Champions League en de Wereldbeker veroverde.

    De trainer Blind heeft nog niet zo'n succesvolle carrière achter de rug. Lange tijd leek Blind de ideale hoofdtrainer te zullen worden voor Ajax. Hij deed ervaring op als jeugdtrainer en hoofdopleidingen. Vervolgens nam hij in februari 2005 het stokje over van Ronald Koeman en werd zelf hoofdtrainer. In anderhalf jaar tijd kreeg Blind Ajax niet aan het voetballen, waarna hij in de zomer van 2006 werd ontslagen.

  9. #99
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    sparta nog op splers jacht

    Sparta heeft interesse in de 26-jarige Joel Bailey. Bailey is afkomstig uit Trinidad en Tobago en is international voor dat land. Momenteel speelt Bailey bij Montreal Impact, een club uit een van de lagere divisies in Amerika.

    Bron: Radio Rijnmond

    ken heel deze speler niet . wie wel .









    Sparta blijft op spelersjacht

    Sparta heeft interesse in de 26-jarige Joel Bailey. Bailey is afkomstig uit Trinidad en Tobago en is international voor dat land. Momenteel speelt Bailey bij Montreal Impact, een club uit een van de lagere divisies in Amerika. Klik op de pijltjes voor meer info (in het Engels) over deze speler.

    Bron: Radio Rijnmond

  10. #100
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    dat is de eerste nieuwe speler uit trinidad en er zouden er zo nog meer komen.

    Aanvaller voor Sparta

    Sparta heeft zich zich versterkt met Darryl Roberts uit Trinidad en Tobago.

    De 23-jarige aanvaller komt over van Toronto FC uit Canada. Die club speelt in de Amerikaanse Major League. Roberts is direct speelgerechtigd voor de ploeg van Wiljan Vloet maar zijn eerste half jaar zal vooral in het teken staan van aanpassing aan de Nederlandse speelwijze. Het is nog onbekend voor hoe lang de Zuid-Amerikaan getekend heeft.

  11. #101
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    sparta heeft Danny Blind binnengehaald als technisch directeur. vanaf volgend seizoen zal hij daar actief zijn.
    toch een mooie naam voor sparta dacht ik zo

  12. #102
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    met Gert Aandewiel hoor ik net erbij, weet niet precies in welke functie, maar die gaat dus ook naar Sparta

  13. #103
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Van Dijk levert contract bij Sparta in'
    08 februari 2007

    Dominique van Dijk is met onmiddelijke ingang vertrokken bij Sparta, zo meldt RTV Rijnmond. Volgens de lokale omroep heeft de aanvaller na een gesprek met trainer Wiljan Vloet besloten dat hij geen toekomst meer heeft op het Rotterdamse Kasteel.
    Ad powered by www.webads.nl

    Van Dijk is nog altijd eigendom van RKC Waalwijk, maar de Brabantse ploeg had hem dit seizoen verhuurd aan Sparta. In Rotterdam presteert hij echter teleurstellend: in vijftien duels scoorde hij pas één keer. De laatste weken moest hij, tot zijn grote teleurstelling, genoegen nemen met een plaats op de bank.

    De 27-jarige Van Dijk heeft vandaag, in een gesprek met trainer Wiljan Vloet, te horen gekregen dat de kans klein is dat deze situatie op korte termijn veranderd. Daarop heeft Van Dijk zijn spullen ingeleverd bij algemeen directeur Peter Bonthuis. Naar verluidt gaat hij nu met RKC bekijken hoe zijn contract afgekocht kan worden.

  14. #104
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leon verwer Bekijk bericht
    met Gert Aandewiel hoor ik net erbij, weet niet precies in welke functie, maar die gaat dus ook naar Sparta
    Aandewiel als hoofdtrainer!

  15. #105
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    blind td
    aandewiel trainer

    lijkt me geen slechte optie ,ze moeten het wel eerst waar maken., maar ik heb er geen slecht gevoel bij.

  16. #106
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    SPARTA ROTTERDAM 1-1 PSV

    Nouw dit spant de kroon gewoon! Sparta stijgt wederom boven zichzelf uit!
    Of het nu verdient was of niet, SPARTA FLIKT HET M WEER!
    Heerlijk sfeertje in het stadion ook nog! ECHT EEN TOPWEEKEND!
    :cheers: SPARTA IS DE CLUB VAN ROTTERDAM!!!:cheers:
    :cheers: MEDUNJANIN:cheers:

  17. #107
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    SPARTA STUURT BRIEF AAN KNVB OVER ADO - SPARTA

    Rotterdam, 23 februari 2007

    Geachte dames en heren,

    Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende. Vanuit de media hebben wij vernomen dat de wedstrijd ADO Den Haag - Sparta Rotterdam op zaterdag 17 maart a.s. zonder publiek zal worden gespeeld. E.e.a. als gevolg van problemen die zijn ontstaan tijdens de wedstrijd ADO Den Haag -Vitesse eerder dit seizoen. In eerste instantie hebben wij begrepen dat een andere thuiswedstrijd van ADO Den Haag hiervoor in aanmerking kwam maar dat een beroep tegen de straf werd ingesteld. Nu de beroepsprocedure door ADO Den Haag verloren zou zijn wordt de straf verplaatst naar de wedstrijd ADO Den Haag - Sparta Rotterdam.

    U zult begrijpen dat wij er geen enkel begrip voor hebben dat de supporters van Sparta Rotterdam nu mede gestraft worden voor de incidenten die in het verleden in Den Haag hebben plaatsgevonden en waar wij geen enkele betrokkenheid bij hebben. Wij achten dat onacceptabel voor onze supporters die ons altijd in grote getale bij de uitwedstrijden ondersteunen.

    Wanneer u ADO Den Haag wilt straffen op grond van incidenten tijdens een thuiswedstrijd eerder dit seizoen is dit natuurlijk een zaak tussen de KNVB en ADO Den Haag. Het lijkt ons juist wanneer u de uitsupporters (lees Sparta Rotterdam-supporters) geen straf oplegt en hen wilt toestaan de wedstrijd te bezoeken. Hoewel wij natuurlijk niet kunnen beslissen over de recette die dit met zich meebrengt, kan ik mij voorstellen dat deze recette ten goede zal komen van een goed doel, althans wanneer u van mening bent dat ADO Den Haag daar geen rechten op zou kunnen doen gelden.

    Ook verzoek ik u ons aan te willen geven welke beroepsmogelijkheden wij hebben om tegen deze beslissing in beroep te gaan. Wij zullen indien deze mogelijkheden aanwezig zijn hier zeker gebruik van willen maken.

    Ik verzoek u met klem om de Sparta Rotterdam-supporters toegang te verlenen tot de wedstrijd ADO Den Haag - Sparta Rotterdam op zaterdag 17 maart a.s. Uw positieve reactie op dit verzoek zie ik graag tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,



    Peter Bonthuis
    Algemeen Directeur Sparta Rotterdam

    Goed van onze ad om inberoep tegen tegen deze straf .Wij kunnen hier niks aan doen en worden zomaar gestraft .Hoop als het lukt om mensen mee tenemen naar het zuiderpark .

  18. #108
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ben het hier helemaal mee eens!
    SCHANDALIG, en dat is verdorie de enige uit wedstrijd, zowat, van Sparta waar ik naartoe ga!:ranting: :ranting: :furious: :furious:

  19. #109
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Een impressie van het nieuwe uit-shirt van Sparta

    Tja, wat vinden jullie ervan. Ik vind het even wennen iig, helemaal niet zoals de uit-shirts van afgelopen jaren!

  20. #110
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'De KNVB heeft gereageerd op de brief van Sparta Rotterdam naar aanleiding van het door de Commissie van Beroep van de KNVB genomen besluit om geen bezoekers toe te staan tijdens de wedstrijd ADO Den Haag-Sparta Rotterdam op zaterdag 17 maart a.s.

    In bedoelde brief deelt de KNVB onder meer het volgende mede:

    “Daar de reglementen van de KNVB hier niet in voorzien is er geen verweer of beroep tegen de beslissing van de commissie van beroep mogelijk. Dit heeft tot gevolg dat er op grond van artikel 22, lid 1 sub e Reglement Tuchtrechtspraak Betaald Voetbal geen andere personen als toeschouwer toegang mogen hebben tot de wedstrijd ADO Den Haag-Sparta op 17 maart 2007 dan bij de uitspraak van de commissie van beroep is bepaald. Het is derhalve niet mogelijk om toegang tot de wedstrijd aan de Sparta-supporters te verlenen”.

    De directie van Sparta Rotterdam heeft de brief ter beoordeling aan haar advocaat Boudewijn van Eijck gezonden en hem om nader advies gevraagd ten aanzien van eventueel door Sparta Rotterdam en/of haar supporters nader te ondernemen acties.'
    Bron: www.sparta-rotterdam.nl


    Dit alles was dus n.a.v. de brief van het Sparta bestuur aan de KNVB.
    Ik vind het echt schandalig dat de supporters van Sparta nu worden gestraft voor iets wat zij niet gedaan hebben!:ranting:

  21. #111
    Yannickr's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Meppel, Drenthe
    Leeftijd
    30
    Berichten
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Sparta nieuws

    Ik zag in de Sparta sectie, dat er nog geen topic was voor Sparta Rotterdam. Als Algemeen topic. Dus hier ben ik, om het te openen Praat hier over alles, wat met Sparta te maken heeft

    Mijn analyse:
    sparta heeft een goed team. Met ook snelheid, en dat is goed voor een counterende ploeg. Met bijvoorbeeld: Bouaouzan, Medunjanin, Vlug en De Roover.

    Bouaouzan is een goede speler, met mooie actie's. Maar daar gaat het niet om. Hij moet scoren, en dat kan hij ook wel. Ik geloof wel dat hij naar de top kan gaan. Hij heeft zelfs overwogen om te stoppen, door zijn werkstraf en boete. Door de tackel op Niels Kokmeijer. Het was wel een vuile overtreding. Als je dat doet op de straat, wordt je opgepakt voor geweld.

    Medujanin is helaas een huurling. Ik zou hem nog wel een paar jaar zien bij Sparta. Maar bij AZ is ook wel leuk. Madujanin kan eigenlijk wel te goed voetballen voor Sparta. Maar hij moet niet gaan zweven, maar op de grond blijven, als hij weer een vormstorm heeft. Toch zie ik hem best wel graag zweven, want dan speelt hij wel beter.

    Vlug is een goede speler, een Sparta speler, met Copyright. Het is echt een speler met veel bijzondere kwaliteiten. Die men niet ziet. Ik zie hem graag spelen, vooral omdat hij toch een wel een eigen productie is. Dus Jeffrey Vlug in de basis.

    Dan De Roover. Ik geloofde het niet dat hij van PSV kwam. Ik hoorde het laatst in het commentaar van Michel Schildkamp, en ik stond paf. Ik dacht dat het wel weer zo'n talentje was van Anderlecht, die denk dat het beter is in Nederland. Maar nee hoor. Hij komt van PSV. Hij is daar wel goed opgeleid, want hij doet het in Rotterdam heel goed. En ik zie hem ook graag spelen.

  22. #112
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    had nog hoop als het zo zou lukken maarja dat trieste knvb vindt dat het niet mag. Wel jmr ado uit heb toch wel wat door de suporters onderling altijd gezellig.

  23. #113
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De officiële website van FC Volendam meldt dat Danny Blind afgelopen vrijdag bij de wedstrijd Volendam – Emmen aanwezig was. “Volgens ingewijden kwam hij Charles Dissels en keeper Jeroen Verhoeven bekijken”, aldus de website.

    Aan de ene kant leuk om te weten. Aan de andere kant is het logisch dat Blind (en Aandewiel) zich de komende maanden uitgebreid gaan oriënteren aan de kant van Neerlands diverse profvoetbalvelden. Het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat we binnenkort meer van dit soort geruchten kunnen verwachten.

    Dissels is overigens een 22-jarige middenvelder, die aan het einde van dit seizoen transfervrij mag vertrekken bij Volendam. Verhoeven is een inmiddels bijna 27-jarige keeper die nog tot en met 30 juni 2008 een contract heeft. Voor hem zou in theorie dus nog wel een transfersom betaald moeten worden.

    dissels is een leuke speler maar verder ook niet .n veder over ver hoeven hoef ik niks overtezeggen gewoon teslecht voor de eredivisie vindt ik . hoop als blind met beteren spelers komt plaats dan deze twee.

  24. #114
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Roberts arriveert woensdag bij Sparta

    Darryl Roberts voegt zich woensdag bij de selectie van Sparta. De aanvaller uit Trinidad & Tobago komt 's ochtends vroeg aan in Nederland. Zijn komst was eerder verwacht, maar er waren wat problemen met reisdocumenten. Inmiddels zijn alle papieren in orde.
    Roberts heeft bij Sparta een contract getekend tot 30 juni 2008 met een optie voor nog twee jaar. Hij heeft ook onder bondscoach Wim Rijsbergen zijn debuut gemaakt voor het nationale team van Trinidad &Tobago.

    Bron: RTV Rijnmond

    komt die dan eindelijk. mag van mij ook wel speeltijd krijgen om alvast ervaring optedoen . de spitsen die nu voor staan laten ook niet alles zien dus kan hij het laten zien wat die kan.

  25. #115
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik ben echt heeeel benieuwd, ik ken m gewoon niet, en weet niet wat ik van m moet verwachten, maarja we zien wel, hopelijk een aanwinst!

  26. #116
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jeffrey Vlug kan voor vier jaar bij tekenen op Het Kasteel en lijkt dit nu ook te willen. Vlug en Gert Aandewiel hebben een gesprek gehad. Hieraan heeft Vlug een goed gevoel over gehouden en de verwachting is dat hij nu op korte termijn het contract zal tekenen, dat Sparta hem heeft voorgelegd, dit aldus Sportweek.



    Vlug kreeg eerder al een verbeterde aanbieding van onze club, maar toen bleek dat Gert Aandewiel vanaf komend seizoen de scepter gaat zwaaien, begon de aanvaller te twijfelen. In het verleden stelde Aandewiel de blonde aanvaller teleur, door hem als trainer van Haarlem niet te willen huren van Sparta. Een gesprek heeft dit oud zeer echter uit de wereld geholpen, waardoor niets een langer verblijf bij onze club nog in de weg lijkt te staan. Aandewiel had eerder al aangegeven Vlug graag langer bij Sparta te willen houden.

    mooi nieuws dat die bij gaat tekenen .toch leuk voor deze jongen die uit de jeudopleiding ineens mog starten in de basis en nu het gewoon goed doet.

    www.itwm.nl

  27. #117
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat is zeker goed nieuws, en ik hoop zeker dat hij blijft. Goeie speler, veel talent, echt een speler die bij Sparta past!

  28. #118
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Sparta zou wederom interesse hebben in de Belgische doelman Mark Volders. Volgens het dagblad 'Het Laatste Nieuws' bekeken de Rotterdammers de huidig keeper van Excelsior Moeskroen tijdens het competitieduel tegen Bergen (Mons).

    De 29-jarige Volders speelde eerder al in Nederland voor RBC Roosendaal. Afgelopen zomer stond hij ook al in de belangstelling van Sparta, maar de Kasteelclub kon de sluitpost toen niet binnenhalen vanwege budgettaire beperkingen.

  29. #119
    Yannickr's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Meppel, Drenthe
    Leeftijd
    30
    Berichten
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sparta wil verder met Wapenaar.
    Sparta Rotterdam hoopt ook volgend seizoen gebruik te kunnen maken van Harald Wapenaar. De 36-jarige huurling van Vitesse bevalt goed en daarom gaat het bestuur deze week met hem om tafel om over een langer verblijf op Het Kasteel te praten, zo meldt het Algemeen Dagblad.

    Wapenaar begon het seizoen onder de lat bij Vitesse, waar hij twintig competitiewedstrijden speelde. Toch was Aad de Mos niet tevreden over hem. De coach van Vitesse merkte na het vertrek van Wapenaar op dat Vitesse in Piet Velthuizen nu wél een keeper had die de nul kon houden.

  30. #120
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    wapenaar zal ik ook graag nog een jaar willen hebben als keeper maakt op mij een goede indruk. veder over rachid ben ik het eens maar hij speelt na de blesuren slechter en scoren blijft een probleem voor hem. en over haris een geweldige speler maar als je met hem speelt moet je zekker 2 verdedigende middevelders hebben want verdedigen doet hij niet veel of juist niet goed.

  31. #121
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Sparta is in de komende jaren van plan zijn eigen stadion uit te breiden. De Rotterdammers die al jaren in "Het Kasteel" spelen zijn druk bezig om dit plan te realiseren, om met name meer reclameborden en loges voor sponsoren te verkrijgen.

    Ruim acht miljoen euro zal er worden gestoken in de investering. Met name uit het bedrijfsleven is de vraag naar de uitbreiding van het stadion groot. Sparta verwacht rond het seizoen 2008/2009 te beginnen met de verbouwing. Algemeen Directeur Peter Bonthuis verwacht dat er per jaar 1,5 miljoen euro extra te verdienen valt, waardoor de begroting naar elf miljoen euro kan worden verhoogd.

  32. #122
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam en Fred Grim (41) hebben overeenstemming bereikt over een contract waarbij Fred Grim zich als assistent- en keeperstrainer aan Sparta Rotterdam zal verbinden voor de duur van drie jaar. Fred Grim heeft in de afgelopen jaren onder meer met Danny Blind bij Ajax samengewerkt.

    Als speler kwam Fred Grim uit voor JOS (amateurs), Ajax, SC Cambuur en opnieuw Ajax. In totaal speelde hij 373 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal. Met Cambuur werd hij kampioen van de eerste divisie in 1992 en maakte hij in eerste instantie als tweede keeper deel uit van de selectie van Ajax die kampioen van Nederland werd in 1995, 1996, 1998 en 2002 en won hij de KNVB-beker in 1998 en 2002.

    Fred Grim behoorde tevens tot de selectie van Ajax die in 1995 de Champions League won (1-0 winst tegen AC Milan) en de wereldbeker won in Tokyo tegen het Braziliaanse Gremio toen Danny Blind na de verlenging de beslissende strafschop benutte. De laatste drie seizoenen 1999/2002 was Fred Grim de eerste doelman van de Amsterdammers. Daarna trad hij in dienst als keeperstrainer bij Ajax.

    www.sparta-rotterdam.nl

  33. #123
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bij Sparta Rotterdam zit men flink in de rats over de "Zaak-Kokmeijer". De club verwacht dat het een fikse boete moet betalen, wegens de tackle van Rachid Bouaouzan tegen Niels Kokmeijer drie jaar geleden.
    Kokmeijer moest na de tackle van de Sparta-aanvaller zijn carrière noodgedwongen beëindigen. De toenmalig voetballer van Go Ahead Eagles spande een rechtzaak aan tegen Bouaouzan en Sparta, die hij naar verwachting zal winnen.

    De recher oordeelde vorige week dat Sparta en Bouaouzan een voorschot van honderdduizend euro moeten betalen. De Rotterdamse club heeft dit bedrag voor zijn rekening genomen.

    Het bestuur van de Spangense club is echter bang dat het bij dit voorschot niet blijft. Een nieuwe boete van acht ton hangt namelijk al boven het hoofd van de Rotterdammers.

    Hierom hield het bestuur van Sparta maandagavond een ingelaste vergadering. De club kan Bouaouzan namelijk verantwoordelijk houden voor de zaak, maar de dribbelaar kan de boete niet betalen.

    Wegens het rumoer omtrent de rechtzaak heeft Bouaouzan besloten de rest van dit seizoen niet meer te voetballen.

  34. #124
    Yannickr's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Meppel, Drenthe
    Leeftijd
    30
    Berichten
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fred Grim nieuwe assistent
    Sparta Rotterdam en Fred Grim (41) hebben overeenstemming bereikt over een contract waarbij Fred Grim zich als assistent- en keeperstrainer aan Sparta Rotterdam zal verbinden voor de duur van drie jaar. Fred Grim heeft in de afgelopen jaren onder meer met Danny Blind bij Ajax samengewerkt.

    Als speler kwam Fred Grim uit voor JOS (amateurs), Ajax, SC Cambuur en opnieuw Ajax. In totaal speelde hij 373 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal. Met Cambuur werd hij kampioen van de eerste divisie in 1992 en maakte hij in eerste instantie als tweede keeper deel uit van de selectie van Ajax die kampioen van Nederland werd in 1995, 1996, 1998 en 2002 en won hij de KNVB-beker in 1998 en 2002.

    Fred Grim behoorde tevens tot de selectie van Ajax die in 1995 de Champions League won (1-0 winst tegen AC Milan) en de wereldbeker won in Tokyo tegen het Braziliaanse Gremio toen Danny Blind na de verlenging de beslissende strafschop benutte. De laatste drie seizoenen 1999/2002 was Fred Grim de eerste doelman van de Amsterdammers. Daarna trad hij in dienst als keeperstrainer bij Ajax.
    Bron: Sparta website

  35. #125
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta wil verdediger Sepp de Roover langer aan de club binden.
    De Belgische rechtsback, die een contract heeft tot medio 2009, kan voor drie jaar bijtekenen.
    De 22-jarige de Roover is bezig aan zijn eerste seizoen bij Sparta. De ex-PSV'er is een vaste waarde in de ploeg van coach Wiljan Vloet. Hij miste pas een kwartier in 29 competitieduels .

    Sepp is een van de beste spelers van de verdediging. Hoop als die bijtekend kunnen we ook nog een leuke som geld aan hem verdienen.

  36. #126
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Doelman René Ponk mag op zoek naar een andere werkgever. Sparta Rotterdam, de huidige club van Ponk, zal het aflopende contract van de 35-jarige doelman niet verlengen, dit meldt RTV Rijnmond. Naast Ponk kunnen ook Marciano Bruma en Marco de Borst uitkijken naar een andere vereniging.

    Ponk kwam bij Sparta dit seizoen, mede door een zware achillespeesblessure en de komst van Harald Wapenaar (gehuurd van Vitesse), amper aan spelen toe. Vorig seizoen was Ponk nog de onbetwiste nummer één in het doel van de Kasteelclub, maar het vertrouwen in diens functioneren ebde dit seizoen langzaam weg bij trainer Wiljan Vloet.

    Jason Oost, Steve Olfers en Iderlindo Moreno Freire kunnen wel een contractverlenging tegemoet zien. Gert Aandewiel en Danny Blind (volgend seizoen de nieuwe technische mensen bij Sparta) hebben bij de club aangegeven verder te willen met deze spelers.

  37. #127
    Mrcl.Sparta.!
    Guest

    Standaard

    Terecht dat Ponk weg mag. We hebben Wapenaar al en ik zou eerder Terol gebruiken dan Poink.

  38. #128
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Bij deze wil ik Sparta proficiat wensen met het 119 jarig bestaan.

  39. #129
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    40
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrcl.Sparta.! Bekijk bericht
    Terecht dat Ponk weg mag. We hebben Wapenaar al en ik zou eerder Terol gebruiken dan Poink.
    Ponk is niet zo goed bij afstandschoten, en Wapenaar is inderdaad ook beter.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Bij deze wil ik Sparta proficiat wensen met het 119 jarig bestaan.
    Zijn ze vandaag jarig? Gefeliciteerd Sparta!

  40. #130
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ze waren op 1 april jarig ja! (en dat is geen grap nee:roflmao: )

  41. #131
    5Måggìø2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Måggìø2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Sparta Rotterdam en Harald Wapenaar zijn gelukkig met elkaar. De 36-jarige doelman kan zijn verblijf op Het Kasteel dan ook verlengen.

    'Ik heb het uitstekend naar mijn zin bij Sparta', zegt Wapenaar tegen Omroep Gelderland. 'Het is een mooie club met veel historie en traditie. De mensen zijn blij met me, ik kan hier voor twee jaar bijtekenen.'

    Wapenaar keert vrijdag met Sparta terug bij Vitesse, de club waar hij in de winterstop via een zijdeur moest vertrekken. 'Ik ben niet op een leuke manier weggegaan, maar ik ben daar verder goed mee omgegaan. Ik heb daarom zin in deze wedstrijd, het is wel speciaal.'

  42. #132
    Hidz's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.763
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta heeft interesse in Dennis Hollart, de linksback van FC Omniworld. Blind was gister aanwezig om hem te bekijken.

    Bron: Rijnmond.

  43. #133
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    IVTM weet te melden dat Sparta Rotterdam geïnteresseerd is in twee talenten van Ajax. Toekomstig technisch directeur van Sparta en ex-coach van Ajax, Danny Blind , zou al gesprekken hebben gevoerd met de zaakwaarnemers van Michael Timisela (20) en Javier Martina (20).

    Timisela maakte vorig seizoen zijn debuut bij Ajax. De verdediger speelde toen vier wedstrijden, waarin hij éénmaal wist te scoren. Dit seizoen kon hij echter nog niet op speeltijd rekenen. Doordat hij in het bezit is van een aflopend contract, zou Sparta hem transfervrij kunnen overnemen van de Amsterdammers.

    Martina maakte zijn debuut nog niet voor het eerste van Ajax. De aanvaller heeft een doorlopend contract, waardoor Sparta hem alleen eventueel zou kunnen huren.

  44. #134
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    die timisela die ken ik wel en beetje dat lijkt me geen verkeerde, het is nog beter dat die gratis is voor sparta . maar zou iemand mij meer kunnen vertellen van die martina . wat het voor speler is ,wat hij het beste beheerst. en zulke anderen dingen . we gaan als sparta wel over op een hoog ajax gehalte.

  45. #135
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta zoekt versterking in noord holland



    ROTTERDAM - De nieuwe technische staf van Sparta stroopt momenteel de velden af op zoek naar betaalbare versterkingen voor komend seizoen. De eerste pogingen om Sparta volgend seizoen te versterken onderneemt het nieuwe technische trio Danny Blind, Gert Aandewiel en Fred Grim voornamelijk in Amsterdam. Voormalig Ajacied Blind informeerde afgelopen week naar de mogelijkheden om Michael Timisela en Derk Boerrigter volgend seizoen naar het Kasteel te halen.

    De 20-jarige verdediger Timisela debuteerde onder Blind in de hoofdmacht van de Amsterdammers en scoorde zelfs in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo een belangrijke treffer voor Ajax. Technisch directeur Martin van Geel heeft laten weten dat het aflopende contract van de multifunctionele speler niet zal worden verlengd. Timisela kwam dit seizoen niet voor in de plannen van oefenmeester Henk ten Cate en speelde zijn wedstrijden op maandagavond met Jong Ajax.

    Naast Timisela staat ook de klassieke linkerspits Derk Boerrigter serieus in de belangstelling van Sparta. De 20-jarige aanvaller met een goede passeerbeweging, mag net als Timisela transfervrij vertrekken uit de Amsterdam Arena. Boerrigter speelde bij Jong Ajax een wisselvallige eerste helft van het seizoen, maar is na zijn verhuur aan Haarlem weer opgebloeid. De 1.85 meter lange, in Oldenzaal geboren aanvaller begon zijn loopbaan bij de amateurs van ADO ’20, maar werd al snel ingelijfd door FC Twente. Boerrigter viel vervolgens in de smaak bij de scouts van Ajax, die de jeugdinternational wegkaapten uit Enschede. Na twee seizoenen in Amsterdam is het doek echter al gevallen voor de technisch zeer vaardige aanvaller.

    Het feit dat Sparta op zoek is naar een klassieke buitenspeler, heeft alles te maken met de wens van Danny Blind en Gert Aandewiel om volgend seizoen met drie aanvallers te opereren. Met de huidige buitenspelers Jason Oost en Jeffrey Vlug is de Rotterdamse club nog altijd geen contractverlenging overeengekomen, terwijl basiskracht Rachid Bouaouzan nog maar één extra seizoen onder contract staat.

    Ook in defensief opzicht zoeken Blind en Aandewiel dus naar versterkingen. Zo volgt de club naast eerste keus Michael Timisela de verrichtingen van Jerold Promes, die momenteel onder contract staat bij AZ. Promes is terug na veel blessureleed en wekt belangstelling van veel clubs. De ijzersterke centrale verdediger, die een verleden heeft bij Ajax en RKC Waalwijk, zou in beeld kunnen komen als Timisela afhaakt. Voor de laatste speler zijn meer clubs dan alleen Sparta in de markt.

    Sparta heeft bij de Amsterdamse club ook geïnformeerd naar de mogelijkheden om de Deen Michael Krohn-Dehli over te nemen. De eenmalig international maakt op het Kasteel een goede indruk, maar heeft nog een doorlopend contract in Amsterdam.

    Ook de namen van de Jong Ajax-spelers Javier Martina, de rechterspits mag van Martin van Geel alleen worden verhuurd, en middenvelder Cees Keizer worden voorzichtig in verband gebracht met Sparta. De laatste speler, een 20-jarige middenvelder uit Volendam, is echter geen prioriteit nummer één omdat de middenlinie van de Kasteelclub redelijk bezet is.

    Bron: www.rd.nl

Pagina 3 van 47 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 11:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •