Pagina 36 van 47 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.576 t/m 1.620 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #1576
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hij had gewoon gelijk.

  2. #1577

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Dan nog, zoiets doe je niet.

  3. #1578
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zo erg is t ook weer niet. Heeft nooit een haan naar gekraaid verder.

  4. #1579
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hehe, Ruud Brood wordt nadrukkelijk genoemd om de nieuwe coach van Sparta te worden. Zit net een interviewtje op RTV Rijnmond met hem te kijken, waarin ie niet heel hard zn best doet om t te ontkennen. Zou zomaar kunnen kloppen.

    Gevalletje Cvetkov...

  5. #1580

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Haha, dan weet ik wel wat ik zou doen als ik hem was. Malki op de bank zetten zondag.

  6. #1581
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Adrie fokking Bogers.

    Dit meen je niet, Wiljan. Pleurt dan zelf ook maar op. Ik neem GEEN seizoenskaart meer.

    Hoe kan je nou op dit moment zo'n hopeloze trainer aanstellen. Op het spartaforum is werkelijk iedereen tegen die man. Dus bij voorbaat wordt het een kansloos geval. Eerste de beste puntverlies zal het gemor beginnen en de kerst halen gaat nooit van zn levensdagen gebeuren. Kutvloet!


    Verder niks tegen Adrie Bogers natuurlijk. Ik hoop dat ie het goed doet en eenieders ongelijk bewijst, maar Vloet heeft voor mij compleet afgedaan nu.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 29 mei 2013 om 10:44

  7. #1582

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    65
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Adrie Bogers is zeker niet mijn eerste keus. Maar we moeten wel bedenken dat een ervaren trainer waarschijnlijk nee gaat zeggen tegen Sparta. Iedereen weet dat trainers bij Sparta zodra het even tegen zit de straat op gaan. Er is geen enkele trainer die dit op zijn cv wil hebben staan. DE supporters hebben duidelijk laten weten dat men het niet ziet zitten in Henk Fraser terwijl hij wel de juiste mentaliteit bezit om Sparta op een hoger niveau te krijgen. Kortom voor nu is het belangrijk om de selectie zoveel als mogelijk bij elkaar te houden en eventueel hier en daar een versterking liefst uit de eigen jeugd en dan geven we Adrie Bogers maar het voordeel van de twijfel.

  8. #1583
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het gaat om uitstraling. Het enige wat een trainer moet doen is positiviteit uitstralen en spelers zo ver krijgen dat ze er vol voor gaan en het naar hun zin hebben. Uiteindelijk hebben ze verder allemaal dezelfde eenheidsworstencursus gehad. Ervaring is daarom een pré, maar wat mij betreft geen must.

    Bogers komt op mij over als de zoveelste grijze muis, die zo aan kan sluiten in het rijtje Vonk en Aandewiel. Die hadden ook verstand van het spelletje, ze konden het alleen totaal niet overbrengen.

  9. #1584

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    65
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Het gaat om uitstraling. Het enige wat een trainer moet doen is positiviteit uitstralen en spelers zo ver krijgen dat ze er vol voor gaan en het naar hun zin hebben. Uiteindelijk hebben ze verder allemaal dezelfde eenheidsworstencursus gehad. Ervaring is daarom een pré, maar wat mij betreft geen must.

    Bogers komt op mij over als de zoveelste grijze muis, die zo aan kan sluiten in het rijtje Vonk en Aandewiel. Die hadden ook verstand van het spelletje, ze konden het alleen totaal niet overbrengen.
    Fred Rutten heeft ook totaal geen uitstraling maar maakt er wel een team van, dus uitstraling is niet altijd noodzakelijk.

  10. #1585
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dat is dan ook een toptrainer...

  11. #1586

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    65
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Dat is dan ook een toptrainer...
    Zonder uitstraling

  12. #1587
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tegenover zijn spelersgroep wel heeft ie dat wel, net als n Wauters.

  13. #1588
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erop moet zeggen, behalve dat ik woest ben dat we weer opgezadeld worden met een anonieme trainer zonder ervaring op het hoogste niveau, want laten we eerlijk zijn: dat werkte de vorige keer ook ge-wel-dig... Waar kent Vloet die Bogers van? Weer een vriendendienstje net als bij zijn oude assistent Vonk?

    Waarom is er ooit eigenlijk een profielschets gemaakt voor een trainer, als Vloetler zich er tóch niet aan houdt? Of is de schets gemaakt door Dali, want de keuze is simpelweg absurd te noemen...!

    Overigens, niks ten nadele van Bogers, maar Vloet lijkt het écht helemaal kwijt te zijn...

  14. #1589
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Wat zou die Bel Hasani moeten kosten nu jullie niet zijn gepromoveerd?

  15. #1590
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    wat de gek er voor geeft. viel tegen roda gigantisch door de mand...

  16. #1591
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    welk trainer zouden jullie wel graag willen zien dan?

  17. #1592
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    welk trainer zouden jullie wel graag willen zien dan?
    Geen idee. Iemand met overwicht op spelers en supporters, iemand met een positieve uitstraling en iemand die niet op zn mond gevallen is. Anders red je het niet bij Sparta.

    Misschien dat Bogers dat allemaal heeft hoor, ik heb bij voorbaat niks tegen die man, maar het had na al die ellende wel fijn geweest om met iets meer vertrouwen naar een nieuw seizoen toe te werken dan met alweer een onervaren coach die alles nog moet leren en waarschijnlijk met de winterstop een straatlengte achter staat.

    Die Vloet is gewoon niet goed bij zn snikkel. Eerst Fraser niet nemen omdat ie geen ervaring heeft en dan hiermee aan komen kakken. Die wandelende praatmachine lult het allemaal weer aan elkaar, maar het slaat natuurlijk nergens op.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 29 mei 2013 om 14:31

  18. #1593
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik geef de moed op met onze club , Dat je zo trainer aanstelt geeft al aan dat je niet wil promoveren , Je gaat nu de 4de jaar in en je zou zeggen je moet er snel uit maar neehoor. Nu je promotie mis loop moet je zorgen om nog sneller terug tewillen gaan anders word je echt Haarlem 2 . Supporters en Sponsers geven al aan op weg teblijven . Zonder sponsers nog minder inkomsten he en dan gaat het hard hoor jongens.

    Als je ziet hoeveel ertegen zijn en dan toch die man aanstellen dan heb je wel lef Vloet maar dan ken het ook snel met jou over zijn.

    Man moest ervaring hebben , liefst een Sparta achtergrond en met jeugd kunnen werken . Nou deze dingen komen echt niet voor bij Adri Bogers.

    Mijn Scc is afgelopen en ga me echt is goed nadenken wat ik nou wil. Miss pak ik af en toe is een pot mee , Maar veel minder dan de afgelopen jaren .

  19. #1594
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RTV Rijnmond
    Sparta in gesprek met Voskamp

    Sparta is in onderhandeling met aanvaller Johan Voskamp om terug te keren op Het Kasteel. De spits uit De Lier is momenteel bezig om zijn contract met het Poolse Slask Wroclaw te laten ontbinden.


    Voskamp zou veel salaris moeten inleveren als hij terugkeert bij Sparta, waar hij één seizoen speelde en topscorer werd met 29 doelpunten. Daarna vertrok hij voor veel geld naar Polen, waar hij de laatste tijd niet meer aan spelen toe kwam. Er zijn meerdere clubs in de race om Johan Voskamp voor komend seizoen vast te leggen.

    Wiljan Vloet wil niet bevestigen of de club in gesprek is met Voskamp. Zoals bekend praat de Sparta-directeur nooit over onderhandelingen met spelers.

    In het verleden speelde Johan Voskamp ook vier seizoenen voor Excelsior en droeg hij het shirt van RKC Waalwijk en Helmond Sport. Met de nieuwe trainer van Sparta, Adrie Bogers, werkte hij in zijn tijd bij RKC nog samen
    Hup Voskamp. Na anderhalf jaar columns in het clubblad wil deze Spartaan je weer live op Het Kasteel aanschouwen.

  20. #1595
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als een Speler als Voskamp terug komt bij Sparta ben ik weer iets meer positief. Maar dan moet die nog wel komen, Geen wereld spits maar voor de Jpl een goede spits .Vind hem ook net iets meer hebben dan Calabro eigenlijk.

  21. #1596
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Eerst lees je dat je club in gesprek is met Voskamp, vervolgens lees je dat je volgend jaar het 2e elftal van Twente, PSV en Ajax mag gaan bekijken.
    En dat alleen maar omdat Fox anders de geldkraan dichtdraait... Maar waar is de KNVB? Zijn zij niet de voetbal bond, zouden zij niet op moeten komen voor de belangen van de teams? Voor de belangen van de supporters?
    Nah: ze hebben daar liever óók geld, om over het CED maar te zwijgen, benieuwd wat die voorzitter op z'n bankrekening gestort krijgt nu de Eerste Divisie onder dwang akkoord zijn gegaan...!

  22. The Following User Says Thank You to vuxajoro For This Useful Post:

    tie-wrap ( 5 juni 2013)

  23. #1597
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Als een Speler als Voskamp terug komt bij Sparta ben ik weer iets meer positief. Maar dan moet die nog wel komen, Geen wereld spits maar voor de Jpl een goede spits .Vind hem ook net iets meer hebben dan Calabro eigenlijk.
    Net iets meer? Calabro was motorisch incapabel. Voslamp kan tenminste normaal lopen.

  24. #1598
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We moete ook niet ineens doen dat Calabro echt zo slecht was. Dat hij vrij beperkt was met snelheid wisten we al. Vossie zal daar wat beter inzijn maar ook niet meer dan dat hoor. Veder zullen er geen grote verschillen zijn tussen beide spelers.

    Veder schijnt dat Roderick Gielisse naar Sparta gaat komen , zijn al in gesprek . Komt van Ado en is 2 jaar verhuurt aan Fc dordrecht moet Henk Dijkhuizen opvolgen.

  25. #1599
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tussen een Calabro in goede doen en Voskamp zit weinig verschil inderdaad. Maar bij Sparta is Calabro nooit in goede doen geweest. Die man is fysiek op, terwijl een Voskamp denk ik nog in zijn goede jaren zit. Voskamp is natuurlijk ook niet heel snel of technisch, maar als pure afmaker vond ik hem een stuk beter dan wat ik afgelopen seizoen van Calabro heb gezien.

  26. #1600
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    SPARTA ROTTERDAM CONTRACTEERT VOSKAMP EN GIELISSE
    Terugkeer Johan Voskamp op Het Kasteel na Pools avontuur

    Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met Johan Voskamp over een terugkeer op Het Kasteel. De 28-jarige aanvaller speelde de afgelopen twee seizoenen voor Slask Wroclaw in Polen.

    Voskamp is blij met de terugkeer in Rotterdam-West: “Mijn periode bij Slask Wroclaw had ik achteraf nooit willen missen. Het is mooi om een buitenlands avontuur aan te gaan en te ervaren hoe het is om in een buitenlandse competitie te spelen. In de laatste periode kwam ik helaas niet meer aan spelen toe. Op mijn leeftijd moet je wedstrijden spelen en een terugkeer naar Sparta is voor mij een logische stap. Als kleine jongen stond ik hier al op de tribunes en het gevoel bij Sparta is er altijd geweest.” Voskamp is ambitieus en kijkt vol vertrouwen uit naar zijn tweede periode bij de Kasteelclub. “Het feit dat ik voor drie seizoenen heb getekend zegt genoeg. We willen met Sparta stappen gaan maken in de komende jaren en daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.”

    Naast Voskamp heeft Sparta ook Roderick Gielisse gecontracteerd. De 23-jarige rechter vleugelverdediger tekende voor twee seizoenen op Het Kasteel en is afkomstig van FC Dordrecht. “De afgelopen twee seizoenen ben ik door ADO Den Haag verhuurd aan FC Dordrecht. In die periode heb ik mezelf goed ontwikkeld en ik ben blij dat Sparta mij de kans geeft om de stap te maken naar een hoger niveau,” aldus Gielisse.

    Algemeen/Technisch Directeur Wiljan Vloet presenteerde de eerste twee nieuwe aanwinsten vanmiddag op Het Kasteel: “Met Johan Voskamp zetten we een belangrijke stap in ons team. Sparta heeft doelpunten nodig en Johan heeft bewezen een doelpuntenmaker te zijn.” Over Roderick Gielisse is de directeur ook helder. “Na het vertrek van Henk Dijkhuizen hebben we snel geschakeld en met Roderick een vervanger in huis gehaald voor de rechtsbackpositie,” aldus Vloet.
    Ze zijn allebei binnen.

    Hup Johan! Hup Roderick!

  27. #1601
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Prima aankopen, nog een centrale verdediger erbij, een creatieve middenvelder en we zijn klaar lijkt me

  28. #1602

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    65
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Prima aankopen, nog een centrale verdediger erbij, een creatieve middenvelder en we zijn klaar lijkt me
    Aan welke spelers denk je dan en voor wie?

  29. #1603
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.591
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Blijft Calabro ook?

  30. #1604
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nee is weg , Wou alleen blijven als Sparta eredivisie speelde . Dus is nu transfervrij en wilt niet meer in de Jpl spelen.

  31. #1605
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucajoy Bekijk bericht
    Aan welke spelers denk je dan en voor wie?
    Vloet gaf bij het interview op Rijnmond ook aan dat Sparta een een linker centrale verdediger zocht en een Linksback. Linksback snap ik wel eigenlijk maar wat mij betrefd had je ook gewoon Cruz Vincete kunnen behouden voor een seizoen deed het echt naarbehoren. een extra centrale verdediger snap ik iets minder . een echte goede middevelder zoals Boukhari zal welkom zijn.

  32. #1606
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Gaan we Van berkel verkopen dan? Wat een onzin weer van Vloet. Je hebt Luirink en Van Boxel rechts centraal en van berkel links centraal. Eventuele backups kunnen we uit de jeugd halen lijkt me> Cruz als linksback erbij houden is ook mijn idee. Heeft het echt uitstekend gedaan, verdedigend zelfs beter dan Slijngard.

    Creatieve middenvelder halen zou veel slimmer zijn. Dan anticipeer je ook op een eventueel vertrek van Bel Hassani. Boukhari kan, maar ik weet niet of hij de rol van spelverdeler op het middenveld wel aankan. Boukhari is nooit een dragende speler geweest. Altijd iemand die mee voetbalt en qua talent wel boven de rest uitstak en excelleerde met mooie passeeracties. Al is dat laatste wel verleden tijd.

  33. #1607
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als je Boukhari ken halen moet je het doen , Die jongen brengt gewoon iets teweeg ook binnen Sparta zelf , supporters en misschien ook sponsers.
    Veder ken je ook een lijntje uitgooien naar Mendes da Silva ook transfervrij en een echte Spartaan . Varela en Buijs zijn weg dus ken je hem erwel bij hebben . Ik weet dat we in de jpl spelen maar Vloet zou toch zulke spelers moeten benaderen en wie weet waar het tot lijd.

    In de jeugd zal je vast nog wel een redelijke Centrale verdediger hebben rond lopen , Helaas volg ik jong Sparta minder nu ze op tebregge spelen . Maar een verdediger met beetje kwaliteit zal ervast rondlopen.

  34. #1608
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mendes da Silva is volstrekt onhaalbaar voor Sparta. Die zou bij negen van de tien eredivisieclubs nog een versterking zijn. Hij mag dan een echte Spartaan zijn, maar waarom zou je voor een mager salaris op Spangen gaan voetballen in een competitie die volgend jaar nog belachelijker is terwijl je voor veel meer euri eredivisie kunt voetballen.

    Mocht Vloet erin slagen hem vast te leggen dan neem ik al mijn kritiek over zijn transferbeleid direct terug. Maar dat zal gewoon niet gebeuren. Dan hadden we maar moeten promoveren. De plannen lagen al klaar...

  35. #1609
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.591
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Gaan we Van berkel verkopen dan? Wat een onzin weer van Vloet. Je hebt Luirink en Van Boxel rechts centraal en van berkel links centraal. Eventuele backups kunnen we uit de jeugd halen lijkt me> Cruz als linksback erbij houden is ook mijn idee. Heeft het echt uitstekend gedaan, verdedigend zelfs beter dan Slijngard.

    Creatieve middenvelder halen zou veel slimmer zijn. Dan anticipeer je ook op een eventueel vertrek van Bel Hassani. Boukhari kan, maar ik weet niet of hij de rol van spelverdeler op het middenveld wel aankan. Boukhari is nooit een dragende speler geweest. Altijd iemand die mee voetbalt en qua talent wel boven de rest uitstak en excelleerde met mooie passeeracties. Al is dat laatste wel verleden tijd.
    Van Boxel is tweebenig dus die kan perfect links centraal spelen.

  36. #1610
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Nee is weg , Wou alleen blijven als Sparta eredivisie speelde . Dus is nu transfervrij en wilt niet meer in de Jpl spelen.
    Alsof ie iets in de Eredivisie te zoeken heeft...

  37. #1611
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Van Boxel is tweebenig dus die kan perfect links centraal spelen.

    Maar niet NAAST Luirink. Veel te traag. Van Luirink en Van Boxel is meer of-of. Tegen Roda pakte het goed uit omdat hun aanvallers zowaar nog trager zijn, maar elk snel eerstedivisiespitsje loopt daar zo doorheen.

  38. #1612
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Alsof ie iets in de Eredivisie te zoeken heeft...
    Die eindigt gewoon bij de amateurs hoor. Of een club als Willem II of VVV moet er nog intrappen.

  39. #1613
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Mendes da Silva is volstrekt onhaalbaar voor Sparta. Die zou bij negen van de tien eredivisieclubs nog een versterking zijn. Hij mag dan een echte Spartaan zijn, maar waarom zou je voor een mager salaris op Spangen gaan voetballen in een competitie die volgend jaar nog belachelijker is terwijl je voor veel meer euri eredivisie kunt voetballen.

    Mocht Vloet erin slagen hem vast te leggen dan neem ik al mijn kritiek over zijn transferbeleid direct terug. Maar dat zal gewoon niet gebeuren. Dan hadden we maar moeten promoveren. De plannen lagen al klaar...
    Zit een eredivisie club tewachten op een speler die al meer dan een jaar geen wedstrijd heeft gespeeld . Die clubs zijn ook niet gek natuurlijk he . Je moet beetje hopen op een Babel scenario dat Mendes een jaar een stap terug doet om erna misschien wel 2vooruit temaken , Misschien wel met Sparta mochten we promoveren . Mendes heeft kwaliteit en dat weet iedereen maar toch zie ik niet zo snel een eredivisie club hem aantrekken. Eigenlijk alleen Nac zal misschien een poging wagen.

  40. #1614
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Maar voor wie kan Mendes zich dan in de kijker spelen? Wie gaat er naar eerstedivisie voetbal kijken? Babel speelde tenminste CL en daar kijkt de hele wereld naar.

  41. #1615
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Maar voor wie kan Mendes zich dan in de kijker spelen? Wie gaat er naar eerstedivisie voetbal kijken? Babel speelde tenminste CL en daar kijkt de hele wereld naar.
    De eredivisie clubs clubs die komen kijken , En volgens de KNVB en Ced word de eerste divisie nu een stuk intressanter voor de voetbalfans met jong Ajax , Twente En Psv erbij de Fox moet ook helpen zeggen ze , Dus mocht die sterk optreden dan ken die zich in de kijker spelen. Misschien was Babel een verkeerd voorbeeld maar wou meer aangeven dat het wel een her inverstering ken zijn voor je eigentoekomst om een jaar tespelen.

  42. #1616
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.591
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Maar voor wie kan Mendes zich dan in de kijker spelen? Wie gaat er naar eerstedivisie voetbal kijken? Babel speelde tenminste CL en daar kijkt de hele wereld naar.
    Gast.....

  43. #1617
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Voorbereiding Sparta Rotterdam op seizoen 2013-2014 compleet

    Het voorbereidingsprogramma van Sparta Rotterdam is compleet. Met het toevoegen van de wedstrijd die Sparta Rotterdam op zaterdag 13 juli speelt tegen sc Cambuur zijn alle wedstrijden definitief. De wedstrijd tegen sc Cambuur zal gespeeld worden ter afsluiting van het trainingskamp in Leende.

    Programma voorbereiding:

    Zaterdag 22 juni 1e training 12:00 uur Nieuw Terbregge
    Zaterdag 29 juni VDL - Sparta Rotterdam 16:00 uur Maassluis
    Dinsdag 2 juli Bruse Boys - Sparta Rotterdam 19:00 uur Bruinisse
    Zaterdag 6 juli SHO - Sparta Rotterdam 16:00 uur Oud-Beijerland
    Dinsdag 9 juli Regioteam M-Limburg - Sparta Rotterdam 19:30 uur Montfort
    Zaterdag 13 juli Sparta Rotterdam - sc Cambuur 14:30 uur Leende
    Woensdag 17 juli Sporting Lokeren - Sparta Rotterdam 19:00 uur Sint-Maartensdijk
    Zaterdag 20 juli Familie Dag 12:00 uur Sparta Stadion
    Zaterdag 20 juli Sparta Rotterdam - KVC Westerlo 13:00 uur Sparta Stadion
    Zaterdag 27 juli Burnley F.C. - Sparta Rotterdam 15:30 uur Turf Moor
    Aardig programma met op t eind 4 goede testcases tegen Cambuur, Lokeren, Westerlo en Burnley. Wel jammer dat de meeste wedstrijden niet in de buurt van Rotterdam worden gespeeld. Ook Maassluis en Oud Beijerland zijn al vrij kut bereikbaar met t OV of de fiets natuurlijk.

  44. #1618
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Twee mannen erbij voor Jong.

    Vanaf het volgend seizoen zullen 2 nieuwe spelers worden toegevoegd aan de selectie van Jong Sparta Rotterdam. Robbert Olijfveld komt over van Feyenoord A1 en is een spits.

    Daarnaast zal Emilio Samsey de overstap maken van FC Oss, waar hij al een aantal malen voor het eerste elftal uitkwam, naar Sparta Rotterdam. De komende weken zullen de nieuwe selecties bekend worden gemaakt via de site.

    Wij wensen Robbert en Emilio veel succes toe bij Sparta Rotterdam!

  45. #1619
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Eerste wedstrijd thuis tegen Jong PSV (nouja jong, het is natuurlijk het halve eerste elftal wat mee mag doen). Dat zal me een belangstelling opleveren. Speel anders gewoon op Nieuw-Terbregge ofzo.

    Code:
    Zondag 4 augustus	Sparta Rotterdam	-	Jong PSV	 
    Zondag 11 augustus	FC Volendam	-	Sparta Rotterdam	 
    Zaterdag 17 augustus 	Sparta Rotterdam	-	VVV-Venlo	 
    Vrijdag 23 augustus 	Willem II	-	Sparta Rotterdam	 
    Vrijdag 30 augustus	Sparta Rotterdam	-	FC Oss	20:00 uur
    Maandag 2 september	Excelsior	-	Sparta Rotterdam	20:00 uur
    Zaterdag 7 september 	Almere City FC	-	Sparta Rotterdam	 
    Vrijdag 13 september 	Sparta Rotterdam	-	FC Eindhoven	 
    Vrijdag 20 september	Fortuna Sittard	-	Sparta Rotterdam	20:00 uur
    Vrijdag 27 september 	Telstar	-	Sparta Rotterdam	 
    Zaterdag 5 oktober 	Sparta Rotterdam	-	De Graafschap	 
    Zondag 13 oktober 	Sparta Rotterdam	-	Achilles ‘29	 
    Vrijdag 18 oktober 	MVV	-	Sparta Rotterdam	 
    Zondag 27 oktober 	Sparta Rotterdam	-	FC Den Bosch	 
    Zaterdag 2 november 	FC Emmen	-	Sparta Rotterdam	 
    Zondag 10 november 	Sparta Rotterdam	-	FC Dordrecht	 
    Zondag 17 november 	Jong Ajax	-	Sparta Rotterdam	 
    Vrijdag 22 november	Sparta Rotterdam	-	Helmond Sport	20:00 uur
    Zaterdag 30 november 	Jong FC Twente	-	Sparta Rotterdam	 
    Zaterdag 7 december 	Sparta Rotterdam	-	Excelsior	 
    Vrijdag 13 december 	FC Oss	-	Sparta Rotterdam	 
    Vrijdag 20 december 	VVV-Venlo	-	Sparta Rotterdam	 
    Zondag 19 januari 	Sparta Rotterdam	-	Willem II	 
    Zondag 26 januari 	Sparta Rotterdam	-	FC Volendam	 
    Maandag 3 februari 	Jong PSV	-	Sparta Rotterdam	 
    Vrijdag 7 februari	Sparta Rotterdam	-	MVV	 
    Vrijdag 14 februari	FC Den Bosch	-	Sparta Rotterdam	20:00 uur
    Zondag 23 februari 	Sparta Rotterdam	-	Jong Ajax	 
    Vrijdag 28 februari 	Helmond Sport	-	Sparta Rotterdam	 
    Zondag 9 maart 	        Sparta Rotterdam	-	Jong FC Twente	 
    Zaterdag 15 maart 	Sparta Rotterdam	-	Almere City FC	 
    Vrijdag 21 maart	Achilles ‘29	-	Sparta Rotterdam	20:00 uur
    Vrijdag 28 maart 	FC Eindhoven	-	Sparta Rotterdam	 
    Zondag 6 april 	        Sparta Rotterdam	-	Fortuna Sittard	 
    Vrijdag 11 april 	Sparta Rotterdam	-	Telstar	 
    Vrijdag 18 april	De Graafschap	-	Sparta Rotterdam	20:00 uur
    Maandag 21 april	Sparta Rotterdam	-	FC Emmen	14:30 uur
    Vrijdag 25 april 	FC Dordrecht	-	Sparta Rotterdam
    Zwaar begin dus met direct PSV B, Volendam, Willem II en VVV. Je kan ze maar gehad hebben...
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 13 juni 2013 om 10:58

  46. #1620
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heel blij met Volendam-uit zo vroeg in het jaar, mooi weer aan de Dijk hopelijk!
    En die openingswedstrijd, zal idd niet zo druk worden...

Pagina 36 van 47 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •