Pagina 37 van 47 EersteEerste ... 273536373839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.621 t/m 1.665 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #1621
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zaterdag 15 maart Sparta Rotterdam - Almere City FC 16:30 uur
    Een zaterdagmiddagthuiswedstrijd. Wat is deze!!!

    Ook al drie keer uit op zaterdagmiddag. Wie bedenkt die onzin.

  2. #1622
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk . Ben blij dat er best aardig wat wedstrijden op zaterdag en zondag zijn . Scheelt voorde werkende Spartanen best wat stress en vrijdagen of uren . Vrijdagavond uitwedstrijd was voormij vaak kut met werk , Nu in het weekend is het voor vele denk ik makkelijker om misschien is een uitwedstrijd meetegaan. Over de aanvangstijden zet ik op zaterdag 16.30 wel een groot vraagteken . In duitsland en Engeland is het een succes maar of dat bij ons ook is is de vraag. Na de eerste 6 wedstrijden zie je wel waar je staat Sparta kennende zullen ze wel goed starten tegen de grote ploegen aaha.

  3. #1623
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Verdediger Cendrino Misidjan is met Sparta Rotterdam aan het onderhandelen over een contract. De 24-jarige linksbenige speler is transfervrij nadat Go Ahead Eagles zijn aflopende contract niet heeft verlengd.

    Sparta is op zoek naar een nieuwe linksback, nadat de club eerder Alair Cruz Vicente had laten vertrekken. Donovan Slijngard is de enige selectiespeler voor komend seizoen voor die positie.

    Misidjan speelde eerder ook bij Telstar, Almere City en FC Oss. Hij is de neef van aanvaller Virgil Misidjan, die afgelopen seizoen uitkwam voor Willem II.
    Wiljan Vloet, waar ben je in godsnaam mee bezig. Mafkees!

    Een afvallertje van de nummer 6 van de pilsdivisie is geen versterking voor Sparta. Nooit.

  4. #1624

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Die nummer 6 is toevallig wel gepromoveerd

  5. #1625
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Die nummer 6 is toevallig wel gepromoveerd
    Niet dankzij deze speler...

    En sowieso, hou dan Cruz Vicente er gewoon bij. Die is bekend bij de club en heeft het verdienstelijk gedaan afgelopen jaar. Viel in alle opzichten mee en qua type is hij een prima concurrent voor Slijngard. Iets mindere voetballer, maar verdedigend ontzettend fel op de bal en juist daar wil Slijngard nog wel eens steken laten vallen.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 14 juni 2013 om 17:19

  6. #1626
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    er schijnt prive omstandigheden tezijn geweest waarom Cruz niet wil of kon bijtekenen . Hij gaat waarschijnlijk in ze vaderland aande slag.

    Veder ken ik heel die Misidjan niet , maarja Slijngard zal gelukkig de eerste linksback blijven en dan hij als goedkoop alternatief erachter geen probleem mee .

  7. The Following User Says Thank You to spartapiet For This Useful Post:

    tie-wrap (14 juni 2013)

  8. #1627
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Die eindigt gewoon bij de amateurs hoor. Of een club als Willem II of VVV moet er nog intrappen.
    Nou, ik hoop het niet.

  9. #1628
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    De eredivisie clubs clubs die komen kijken , En volgens de KNVB en Ced word de eerste divisie nu een stuk intressanter voor de voetbalfans met jong Ajax , Twente En Psv erbij de Fox moet ook helpen zeggen ze , Dus mocht die sterk optreden dan ken die zich in de kijker spelen. Misschien was Babel een verkeerd voorbeeld maar wou meer aangeven dat het wel een her inverstering ken zijn voor je eigentoekomst om een jaar tespelen.
    Ik denk niet dat Mendes zijn doelstelling een ploeg in de middenmoot van de eredivisie is. Dat niveau dan. Ik weet het niet natuurlijk, maar ik ga ervan dat hij hoger mikt. Als je dat in het buitenland wil behalen kan je niet in de eerstedivisie spelen.

  10. #1629
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sparta Rotterdam
    Soufian El Hassnaoui tekent contract bij Sparta Rotterdam‏

    Sparta Rotterdam heeft met Soufian El Hassnaoui overeenstemming bereikt over een tweejarig contract. De 23-jarige El Hassnaoui is afkomstig van De Graafschap waar hij met wederzijds goedvinden zijn contract heeft ontbonden.

    Soufian El Hassnaoui is een diepgaande middenvelder die ook in de spits kan spelen. Algemeen/Technisch Directeur Wiljan Vloet verklaart de komst van El Hassnaoui: “Soufian is behendig en kan voor meer creativiteit zorgen in ons team. Tevens is hij op meerdere posities inzetbaar.” De selectie van Sparta Rotterdam nadert voltooiing. “We zijn nog bezig met twee verdedigers en dan bij voorkeur linksbenige spelers, maar daar kan ik op dit moment nog niet meer over melden,” aldus Sparta’s directeur.

    Zelf is Soufian El Hassnaoui blij met de overgang naar Sparta Rotterdam: “Ik ben op een heel correcte manier benaderd door Sparta en tot nu toe perfect ontvangen. Als je bij Sparta rondloopt ben je eigenlijk bij een Eredivisieclub die in de Jupiler League speelt. We hebben komend seizoen een mooie uitdaging om Sparta hogerop te brengen.”
    Voorbode voor een vertrek van Bel Hassani?

    Geef hem het voordeel van de twijfel, maar voor een aanvaller heeft ie er wel verdacht weinig ingeschoten afgelopen seizoen.

  11. #1630
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ken ook nog goed uitpakken voor Sparta Bel Hassani en Soufian kennen elkaar heel goed van de Nationale ploeg van Marokko en misschien blijft Illias wel , Heb nog nergens ook maar iets gelezen dat er belangstelling is voor hem.

    Maar hij was toch samen met Anco Jansen altijd wel de gevaarlijkste mannen van de Graafschap , Ik ken er niet ontevreden overzijn.

  12. #1631
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Beter wordt Ilias gewoon verkocht voor een leuk bedrag, anders loopt ie volgend jaar gratis de deur uit. Sparta kan het geld gebruiken en Mahi staat klaar om door te stromen. Van de andere kant, met Mahi en Bel Hassani en El Hassnaoui zit het met het Marokkaanse pingelgehalte bij Sparta wel goed. Wellicht zorgt een selectie vol allochtone helden voor extra binding in de wijk, hehe.

    Wel een vreemd verhaal dat de Graafschap hem zomaar laat gaan want qua talent is dit gewoon een goeie speler die het niveau wel aankan. Schijnbaar ruzie gehad ofzo. Hopelijk kan ie het met onze coach en spelersgroep beter vinden.

  13. #1632
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat ik altijd voor gevoel bij onze groep vaak heb , Is dat iedereen het met iedereen goed kon vinden buiten en binnen het veld. Gingen vaak de stad in met elkaar op vakantie enzo dat zat wel goed . En onze groep is ook een beetje van de straat zeg maar veel jeugd en ook de ouderen worden erbij betrokken ook wel beetje door Vloet denk ik . Ik denk als Soufian zich qua mens en straat mannetje zich wel thuis ken voelen in de groep. zowiezo met Illias zal die wel goed contact hebben . En dan kom je zo in de klik met Bilate , Mahi ,Van Berkel , Kortsmit enzovoort.

  14. The Following User Says Thank You to spartapiet For This Useful Post:

    tie-wrap (18 juni 2013)

  15. #1633
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    In elk geval is de selectie dus bijna rond:

    Pellatz/Kortsmit

    Nijs/Gielisse - Luirink/Van Boxel - .../Van Berkel - Slijngard/...

    Nieuwendaal/Van Son - De Nooijer/Bruinier/Peeters

    Deekman/Van Hout/Langedijk - Bel Hassani/El Hassnaoui - Mahi

    Voskamp/Bilate/Gladon


    Hopelijk vindt Vloet een goede linkercentrale verdediger. Een tweede linksback vind ik in dat geval niet zo belangrijk meer. Van berkel kan daar ook als stand-in spelen. Bruinier ook. En als je een linksbenige centrale verdediger aantrekt kan die daar ook spelen.

    In het ideale geval haal je op de positie van Bruinier, De Nooijer, Peeters nog een echte versterking binnen. Iemand die het spel kan maken. De Nooijer is t juiste type, maar aan hem kun je het niet ophangen. Maar wil je je nog versterken, dan zul je eerst Bel Hassani moeten verkopen en geld moeten krijgen van andere transfers (Strootman, Duarte...). En Peeters kunnen ze beter terug naar Genk sturen. Totaal overbodig om 5 spelers te hebben voor 2 posities.

  16. #1634
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik ben benieuwd hoe we gaan spelen qua systeem weer het 4-3-3 of toch 4-4-2.

    Ik hoop als we is afstappen van dat 4-3-3 maar dat zal helaas wel weer niet.

    Verdediger is nog wel fijn om erbij tehebben en eigenlijk ook nog wel een middevelder die echt de pass ken geven een soort Arne SLot ik hoop nog op Boukhari , maar of dat reeel is blijft de vraag.

  17. #1635
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Michael Reiziger wordt jeugdtrainer bij Sparta Rotterdam
    Rotterdam - donderdag 20 juni 2013

    Sparta Rotterdam Onder 17 zal komend seizoen getraind worden door Michael Reiziger. De oud-international, die reeds in bezit is van het hoogste trainersdiploma, is met de Kasteelclub een contract overeengekomen voor één seizoen.

    Namens Sparta Rotterdam reageert Hoofd Opleiding Lennard van Ruiven enthousiast op de komst van Michael Reiziger: “Allereerst wil ik benadrukken dat Michael een enorm gedreven indruk maakt om zijn trainerscarrière een goede start te geven. We hebben een aantal gesprekken gevoerd waaruit bleek dat de filosofie over het opleiden van jeugdspelers overeen komt. Het past bij de talentenorganisatie van Sparta Rotterdam om zowel spelers als stafleden te ontwikkelen. We hebben de intentie uitgesproken om continuïteit in de trainersstaf te brengen. Michael tekent een eenjarige verbintenis, maar we gaan in gezamenlijkheid kijken naar een eventueel langer verblijf bij Sparta Rotterdam.”

    Michael Reiziger heeft al de nodige ervaring opgedaan in zijn loopbaan als trainer. Naast zijn diploma Coach Betaald Voetbal is Michael in de jeugdopleiding van Ajax en FC Barcelona werkzaam geweest. Nu wil hij zich verder ontwikkelen binnen de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam. Zijn ervaring als speler is natuurlijk een ontzettende pre,” aldus Van Ruiven.
    Haha Cool. Michael Reiziger!!

    Misschien dat we nu eindelijk eens zelf goeie backs op gaan leiden.

  18. #1636
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jens van Son op zoek naar nieuwe uitdaging
    Rotterdam - vrijdag 21 juni 2013

    Sparta Rotterdam en Jens van Son hebben besloten om in goed onderling overleg de lopende arbeidsovereenkomst te ontbinden.

    Jens van Son kwam vorige zomer over van FC Eindhoven en tekende een tweejarig contract. Afgelopen seizoen kwam Jens van Son in twintig competitieduels in actie voor de Kasteelclub.

    Sparta Rotterdam wenst Jens van Son een mooi vervolg van zijn carrière toe bij een nieuwe club.
    Voor beide partijen het beste. Op de positie van Van Son heeft Sparta genoeg andere opties. Niet per se betere opties, maar voor een club als Sparta is 5 verdedigende/controlerende middenvelders iets teveel van het goede. Ik denk dat Van Son vorig seizoen niet echt een eerlijke kans heeft gehad. Ingezet als centrale verdediger of als aanvallende middenvelder, terwijl hij eigenlijk een soort type Nieuwendaal is. Maargoed, daar heb je ook Bruinier, De Nooijer, Peeters en eventueel Nijs al. Hopelijk vindt Van Son een mooie club. Ik denk dat hij voor elke Jupiler League club gewoon een prima speler is.

    En wellicht dat er voor Sparta wat extra ruimte ontstaat om een versterking binnen te halen. Linksbuiten (Boukhari) of centraal achterin. Zou Jeroen Veldmate terug willen komen van Heracles. Daar heeft ie t toch niet waar kunnen maken, terwijl ie bij ons heel belangrijk was.

  19. #1637
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mocht er een vervanger voorkomen snap ik het wel , Maar haalt Sparta ergeen vervanger voor vind ik het jammer. Zo slechte speler is het totaal niet . En wat jij zegt werd overal neergezet door Vonk .En veder ben je met Buijs en Varela al 2 zelfde spelers kwijt dus heb me twijfels. En nu ineens teveel jeugd erin gooien is ook een risico opzicht .

    Veder las ik dan Marco v Duin ook ineens ze contract heeft opgezegd. Het lijkt wel dat iedereen weg wilt ofzo. Nou was hij derde keeper dus een jeugd keeper doorschuiven en we zijn klaar op die positie.

  20. #1638
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We hebben Bruinier, Nieuwendaal, De Nooijer en Peeters al. Ik las net dat Dogan ook aansluit bij de selectie dus die heb je eventueel ook nog.
    Ik zie liever dat Sparta meer technische of creatieve spelers haalt voor het middenveld dan weer zo'n type als Varela of Buijs. Hoewel Varela van mij direct terug mag komen. Persoonlijke favoriet...
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 21 juni 2013 om 20:25

  21. #1639

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Varela werd ook bij Cambuur genoemd in het geruchtencircuit. Al zal dat nou wel van de baan zijn, nu Makrini toch nog heeft verlengd.

  22. #1640
    Zola25's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 april 2009
    Berichten
    882
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Maar wil je je nog versterken, dan zul je eerst Bel Hassani moeten verkopen en geld moeten krijgen van andere transfers (Strootman, Duarte...).
    Sparta schijnt twee ton te vangen bij verkoop van Duarte aan Ajax.

  23. #1641
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zola25 Bekijk bericht
    Sparta schijnt twee ton te vangen bij verkoop van Duarte aan Ajax.
    Volgen Spaan en Borst inderdaad. Hangt sowieso af van de transfersom. We krijgen ongeveer 5% opleidingsvergoeding en misschien is er nog een extra percentage of een vast bedrag afgesproken. Dat zou kunnen.

  24. #1642
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    de grote klapper moet van Strootman komen voor ons. Die2 ton zal wel in het begrotingstekort komen van Meneer Vloet . Dus daar zullen we qua spelers niks van terug zien denk ik.

  25. #1643
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Cruz Vicente naar Den Bosch. Ik snap er echt niks meer van hoor. Haalt Vloet een of ander figuur van Go Ahead, terwijl Cruz het gewoon goed gedaan heeft. Altijd maar weer nieuwe spelers halen onder het mom van doorselecteren zus en versterken zo om er na een paar maanden achter te komen dat je er geen kut mee bent opgeschoten.

  26. #1644
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    En ik overal maar lezen dat die om prive omstandigheden niet bij wou tekenen. Ik vond hem juist erg goed doen op de linksback positie , Ken Den Bosch nog wel een jaar plezier van hebben.

  27. #1645
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    John de Wolf keert terug bij Sparta
    Rotterdam - maandag 1 juli 2013

    Jong Sparta Rotterdam zal ook komend seizoen onder leiding staan van Arjan van der Laan. De voormalig middenvelder van Sparta Rotterdam zal komend seizoen een aantal momenten per week geassisteerd worden door John de Wolf, tevens oud-speler van onder andere Sparta Rotterdam.



    John de Wolf begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van de Kasteelclub en maakte zijn debuut in het betaalde voetbal bij de Rotterdammers. Na een succesvolle periode met onder andere Europees voetbal had De Wolf een rijke carrière bij verschillende clubs waaronder FC Groningen, Feyenoord en Wolverhampton Wanderers.

    De nieuwe assistent-trainer van Jong Sparta Rotterdam kijkt uit naar zijn nieuwe functie. “Ik vind het heerlijk om naast mijn hoofdtrainerschap bij Sliedrecht ook bij Jong Sparta op het veld te kunnen staan. Het werken met en begeleiden van talentvolle jonge jongens doe ik graag. Als hoogste elftal binnen de jeugdopleiding help ik graag mee aan de ontwikkeling van de spelers van Jong Sparta zodat zij de stap naar het eerste elftal kunnen maken.”

    Foto: Pro Shots
    Mooi dit!

    Helemaal top, na Reiziger nu een tweede ex-topvoetballer in de jeugdopleiding.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 1 juli 2013 om 13:35

  28. #1646
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Pellatz gaat wellicht vertrekken, is in gesprek met Dynamo Dresden, Khalid Sinouh zou in beeld zijn als opvolger. Lijkt me geen verbetering. Zou liever zien dat die keeper van Helmond Sport dan als vervanger gehaald wordt.

    En er is een Franse verdediger van Olympique Marseille op proef, Lowinsky. Afgetest bij Newcastle United vorig jaar, maar dat zegt niet zoveel. Komende dagen zal wel iets meer duidelijk worden, lijkt me..
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 3 juli 2013 om 11:07

  29. #1647
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja ik Twijfel wat je nou met Pellatz moet , Zeker geen slechte keeper hoor , Maar ook geen geweldige en drukt op de begroting qua salaris zeggen ze.
    Geef zo proef speler maar lekker de kans , Je weet nooit hoe het uitpakt toch, Maar laat hem zaterdag dan ook wel spelen tegen SHO . Niet alleen maar 2 dagen trainen .

  30. #1648
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nico Pellatz
    "Iedereen die ik heb ontmoet bij deze mooie club, bedankt voor alles,ik ga wel met een gebroken heart omdat ik eigenlijk nog niet klaar ben bij sparta,maar het is een kans die ik niet kan laten gaan.trouwe supporters en goede vriende heb ik gevonden.ik ga deze prachtige club missen.wij houden kontakt!"

    Nou, Kortsmit gepromoveerd tot eerste keeper lijkt me!

  31. #1649
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja voor zolang het duurt.

    Ik hoop toch dat ze afzien van Sinouh. Die is over de top en zelfs op zn top was het een keeper met rare fratsen.

  32. #1650
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Pellatz naar Dresden, Sparta presenteert vandaag al een nieuwe keeper
    Pellatz vertrekt definitief naar Dynamo Dresden. Sparta en Dresden zijn er helemaal uit. Pellatz is rond met Dresden. En Pellatz heeft vandaag al afscheid genomen van de rest van de selectie. De Duitser vliegt vandaag naar Dresden waar hij waarschijnlijk vanavond al zal tekenen. Sparta wil vandaag een nieuwe keeper presenteren.

    Nico Pellatz vertrekt definitief bij Sparta. De Duitse keeper gaat naar Dynamo Dresden: 'Het zijn nog kleine details die opgelost moeten worden. Ik ben rond met de club en de clubs zijn met elkaar akkoord.'


    '100 procent zeker is het pas als ik getekend heb,' vertelt Pellatz aan RTV Rijnmond. 'Ik ga vanavond naar Dresden om dat te doen, als Sparta een opvolger voor mij gevonden heeft. En als het uiteindelijk toch niet rond gaat dan ga ik met een lachend gezicht terug naar Sparta.'

    Sparta laat weten dat het Pellatz pas wil laten gaan zodra de club een opvolger heeft gepresenteerd. De club heeft hiervoor de transfervrije Khalid Sinouh op het oog. Pellatz heeft het boek Sparta in ieder geval al gesloten en nam donderdag al afscheid van zijn ploeggenoten.

    'Aan de ene kant doet het mij heel veel pijn omdat ik een hele mooie tijd had bij Sparta. Aan de andere kant is het een grote kans en uitdaging voor mij om nu een mooie volgende stap in mijn carriere in Duitsland te zetten. Het is mooi om in je eigen vaderland te spelen. Ik weet niet of die kans nog een keer zou komen. Deze kans kon ik niet laten lopen.'

    'Bij Sparta voelde ik mij voor het eerst weer thuis sinds ik Berlijn heb verlaten. Daarom is het best een moeilijke keuze geweest. Ik voel mij ook een beetje Nederlander geworden. Heb hier veel vrienden gevonden en een sociaal leven opgebouwd. Ik heb wel een paar weken nodig om weer te wennen aan de Duitse mentaliteit en Duitse trainingen. Maar Dresen ligt dicht bij Berlijn, ik kan nu weer dicht bij mijn familie gaan wonen. Dat speelt ook een grote rol.'

    De laatste wedstrijd van Pellatz was het nacompetitieduel in Kerkrade tegen Roda JC. De club kreeg vlak voor tijd een doelpunt tegen uit een vrije trap, waardoor het promotie naar de eredivisie misliep. Pellatz zag er bij die tegengoal niet goed uit. 'Het is natuurlijk vervelend dat ik met zo'n wedstrijd de club verlaat. Ik ga weg met het gevoel dat ik nog niet klaar ben bij de club. Ik wilde met Sparta naar de eredivisie. Maar ik heb alle vertrouwen in Roy Kortsmit. Hij heeft grote stappen gemaakt, het kan heel snel gaan met hem.'
    Hopelijk hebben we nog wat gevangen voor Nico. Anders doe je wel heel makkelijk een kwalitatieve stap achteruit als club zijnde.

  33. #1651
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    22 SPELERS VOOR EK-VOORBEREIDING ONDER 19

    De selectie voor het trainingskamp in Hoenderloo bestaat uit de volgende 22 spelers:

    Anass Achahbar (Feyenoord), Nathan Aké (Chelsea), Yassine Ayoub (FC Utrecht), Bilal Basacikoglu (sc Heerenveen), Sven van Beek (Feyenoord)), Nick de Bondt (Ajax), Michael Chacon (RJO Heerenveen/Emmen), Brahim Darri (Vitesse/AGOVV), Daan Disveld (N.E.C.), Huseyin Dogan (Sparta Rotterdam), Kyle Ebecilio (FC Twente), Danzell Gravenberch (Ajax), Mickey van der Hart (Ajax), Sander Heesakkers (PSV), Wesley Hoedt (AZ), Menno Koch (PSV), Terence Kongolo (Feyenoord), Peter Leeuwenburgh (Ajax), Mimoun Mahi (Sparta Rotterdam), Karim Rekik (Manchester City), Roy Talsma (Vitesse/AGOVV) en Lucas Woudenberg (Feyenoord).
    Heel leuk voor die jongens en ook fantastisch voor Sparta dat er 2 spelers opgeroepen zijn vanuit onze jeugdopleiding tussen al die veel grotere en veel rijkere clubs. Bewijst toch dat de jeugdopleiding nog steeds van een topniveau is.

    Maarrrr... wat ongelofelijk kut dat we Mahi gaan missen!!

  34. #1652
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mahi gaat zelf nog de keuze maken of die meegaat ja of nee dacht ik. Als Boggers hem een bassisplek beloofde ging die niet mee.

    Pellatz blijkbaar transfervrij weg , Dat vind ik toch erg matig hoor.

    Sinouh ook nog is voor 2 jaar vastgelegd , Ben benieuwd wie eerste keeper word hoor.

  35. #1653
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We hebben een shirtsponsor, zou tijde worden ook.

    Axidus, een regionaal uitzendbureau waar ik verder nog nooit van gehoord heb.


  36. #1654
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De medewerkers van Axidus komen vrijwel zonder uitzondering uit Polen. De Poolse arbeidskrachten die naar Nederland komen zijn maximaal gemotiveerd. Ze realiseren zich dat werken in ons land een opstap is voor een betere toekomst, hier of in eigen land. Daarom zijn het medewerkers die van aanpakken weten. Bovendien zijn Polen arbeidskrachten die graag leren en ook verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan. Bij Axidus doen we er alles aan om hen plezier in het werk te geven. Alles is geregeld, vanaf de eerste minuut in Nederland. Flexwerkers kunnen rekenen op medische begeleiding. Arbeidsvoorwaarden zijn conform de arbo-normen. Betalingen worden op tijd geregeld. De veiligheid op het werk is gewaarborgd. En ook het teamgevoel vergeten we niet.
    Hahaha. Die kunnen mooi in t stadion klussen dan.

    En misschien dat ze nog wat leuke vrouwtjes uit Poolen kunnen halen ook, het spel zelf is niet om aan te gluren natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 15 juli 2013 om 14:05

  37. #1655
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik heb ook nog paar weken via dat bedrijf gewerkt in het westland , Heel dat bedrijf en het personeel ken zwaar gebrekkig Nederlands ,EN met het uitbetalen ging het ook al niet zo soepel , Hoop dat het voor Sparta beter gaat. Veder wat jij zegt zal ook gebeuren dat die Polen klussen gaan doen in het stadion daar ken je de klok op gelijk zetten.

  38. #1656
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Rammstein!!!!

    Prima versterking, mits ie fit blijft. Klinkt als een verstandige jongen trouwens. Vind ik altijd wel fijn als een speler niet zo hersenloos overkomt in interviews.

    Qua selectie zouden we nu mee moeten kunnen doen om promotie. Dan moet Bogers wel de poppetjes op de juiste plek neer zetten. Dus geen Nieuwendaal op de bank en geen buitenspelers die alleen maar naar binnen draaien met hun goede been. Het is alleen te hopen dat Sinouh niet elke week zo staat te grabbelen. Kost je nu al 2 punten..
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 6 augustus 2013 om 01:42

  39. #1657
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het hing al enige tijd in de lucht, maar Cor Pot heeft het zelf bevestigd nu. Hij wordt commissaris bij Sparta.

    Cor Pot treedt toe tot RvC Sparta
    14-08-2013 | 09:33

    Cor Pot neemt op korte termijn zitting in de Raad van Commissarissen van Sparta. De 62-jarige Rotterdammer heeft dit nieuws bevestigd aan RTV Rijnmond.

    Wanneer de aanstellingsprocedure van Pot is afgerond kon hij nog niet zeggen. Er moet nog een gesprek worden gevoerd met de leden van de Stichting Sparta 1888, die als taak hebben om de clubcultuur te bewaken. Dit lijkt slechts een formaliteit te zijn.

    Tussen 1969 en 1972 was Pot ook speler voor Sparta. Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij ooit op bestuurlijk niveau iets voor de club wil betekenen. Zijn laatste functie was coach van Jong Oranje. Op het Europees kampioenschap verloor hij afgelopen zomer in de halve finale van het toernooi met 1–0 van Jong Italië.
    Lijkt me op zich prima dat er een voetbalman in de RvC komt, zeker bij Sparta. We staan er immers om bekend dat de commissarissen zich in het verleden veel en eigenlijk te veel bemoeien met het dagelijks en het technische beleid. Het nieuwe clubbestuur lijkt dus te hebben geleerd van de fouten in het verleden. Ik heb verder geen idee of Pot op andere vlakken veel toevoegt. Maar hij is een Spartaan in hart en nieren, doet dit zeker niet uit eigenbelang en heel misschien heeft ie nog wel wat connecties in de aardgas- of olie-wereld...

  40. #1658
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zowaar weer eens een redelijk goed Sparta gezien in het eerste half uur na rust zaterdag. Leuke combinaties, goed positiespel. Het kan dus wel! Vooral De Nooijer speelde goed. Continu aanspeelbaar en geen balverlies.

    Verder een makkelijke, maar te laag uitgevallen overwinning op VVV, waarvan ik tot zaterdag dacht dat die titelkandidaat numero uno zouden zijn. Viel me vies tegen dat Venlo. Hebben alleen op de counter gespeeld en toen ze zelf moesten komen lag het achterin helemaal open.

  41. #1659
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Is Illias Bel Hassani wat voor ADO Den Haag?

  42. #1660
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    Is Illias Bel Hassani wat voor ADO Den Haag?
    Als Den Haag een grote zak met geld op tafel legt wel...

  43. #1661
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De zak hoeft niet groot tezijn denk ik , Hij heeft aflopend contract dus wil Sparta wat voor hem krijgen moeten ze het wel aannemen een waardig bedrag . Anders loop die gratis de deur uit helaas.

  44. #1662
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RTV Rijnmond
    Bel Hassani op weg naar Heracles Almelo

    01-09-2013 | 16:24

    Iliass Bel Hassani heeft zijn laatste wedstrijd voor Sparta mogelijk al gespeeld. De aanvaller staat in de nadrukkelijke belangstelling van Heracles Almelo, dat in hem de opvolger ziet van de naar Ajax vertrokken Lerin Duarte. Sparta-trainer Adrie Bogers laat de Marokkaan ook buiten zijn opstelling voor de stadsderby tegen Excelsior.

    'Op dit moment is een akkoord nog ver weg, maar het kan snel gaan in de voetballerij,' zegt algemeen en technisch directeur Wiljan Vloet over de belangstelling voor Bel Hassani. Nico-Jan Hoogma (sportieve beleidsbepaler van Heracles Almelo, red.) bevestigt dat de talentvolle Spartaan één van de gegadigden is om voormalig Sparta-speler Duarte op te volgen.

    Bel Hassani doorliep een belangrijk deel in de jeugdopleiding van Sparta en maakt op 22 augustus 2010 zijn debuut voor de Rotterdamse hoofdmacht in de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal.
    Die lijkenpikker van een Jan Smit heeft net de hoofdprijs gehad voor Duarte. Beter vraagt Sparta ook de hoofdprijs voor Bel Hassani. Het blijft natuurlijk geen feest...

  45. #1663
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Heel onze club gaat naar de klote , Spelers laten gaan en niemand voor terug halen , Bogers en Vloet brengen niks EXTRAS om uit de jpl tekomen , voorlopig een heel matig team die mag hopen om bij de eerste 5 tekomen , Supporters zijn er een beetje klaarmee.

  46. #1664
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hoeveel heeft Bel Hassani Heracles gekost?

  47. #1665
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    zal tussen de 1 en 2 ton zijn denk ik , Clubs hebben hier nog geen mededeling overgedaan.

  48. The Following User Says Thank You to spartapiet For This Useful Post:

    tjust ( 2 september 2013)

Pagina 37 van 47 EersteEerste ... 273536373839 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •