Pagina 44 van 47 EersteEerste ... 344243444546 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.936 t/m 1.980 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

Hybrid View

  1. #1
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Daarnaast is het de vraag hoe goed Voskamp (nog) is. Het is alweer twee jaar geleden dat ie een basisplaats had en regelmatig het net wist te vinden. Dit seizoen laat ie bij het tweede zien het scoren nog niet verleerd te zijn, maar of ie voetballend nog goed genoeg is is moeilijk te beoordelen.

  2. #2
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    SPARTA ROTTERDAM - NAC BREDA NU AL UITVERKOCHT
    maandag 7 maart 2016 - 12:31

    De wedstrijd Sparta Rotterdam – NAC Breda die op vrijdag 1 april gespeeld wordt, is nu al uitverkocht. De wedstrijd is zeer populair bij de supporters en sponsors van Sparta Rotterdam.

    Directeur Manfred Laros: “De vraag overtreft het aanbod ruimschoots. De zakelijke kaarten waren al een aantal weken uitverkocht, we hadden zelfs nog honderden extra businessseats kunnen verkopen. Sinds vandaag zijn ook alle tribunekaarten voor deze wedstrijd verkocht. De combinatie van onze verjaardagswedstrijd (1 april viert Sparta haar 128e verjaardag) en de goede prestaties laat zien dat Sparta enorm leeft.”
    Prachtig om te zien hoe Sparta weer leeft onder de mensen. Wat een verschil met anderhalf jaar terug. Men gaat er stiekem ook al vanuit dat Sparta op haar verjaardag kampioen kan worden tegen NAC. Maar dan nog. Thuiswedstrijden die al weken op voorhand uitverkocht zijn heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt bij Sparta.

  3. #3

    Aangemeld
    20 juni 2015
    Berichten
    1.550
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Prachtig om te zien hoe Sparta weer leeft onder de mensen. Wat een verschil met anderhalf jaar terug. Men gaat er stiekem ook al vanuit dat Sparta op haar verjaardag kampioen kan worden tegen NAC. Maar dan nog. Thuiswedstrijden die al weken op voorhand uitverkocht zijn heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt bij Sparta.
    Joh successupporters komen nu weer terug. Eigenlijk viel het bij jullie dit seizoen wat tegen. Ondanks het goeie voetbal toch vaak veel lege plekken.

  4. #4
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bianconeri Bekijk bericht
    Joh successupporters komen nu weer terug. Eigenlijk viel het bij jullie dit seizoen wat tegen. Ondanks het goeie voetbal toch vaak veel lege plekken.
    En? Bij Heracles haken de successupporters nu af. Makkelijk verwijt.

  5. #5

    Aangemeld
    20 juni 2015
    Berichten
    1.550
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    En? Bij Heracles haken de successupporters nu af. Makkelijk verwijt.
    Het gaat hier niet om Heracles ofwel soms?

  6. #6
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bianconeri Bekijk bericht
    Joh successupporters komen nu weer terug. Eigenlijk viel het bij jullie dit seizoen wat tegen. Ondanks het goeie voetbal toch vaak veel lege plekken.
    Successupporters? Bij Sparta? Daar geloof ik niet zo in. Natuurlijk zit het de laatste weken voller dan anders, maar ook in andere seizoenen hadden we wel eens een vol huis in de eerste divisie. Meestal ook de verjaardagswedstrijd. Soms ook gewoon een wedstrijd tegen een concurrent. Ik weet niet of je successupporter bent als je af en toe naar het stadion komt, of als je alleen gaat in belangrijke wedstrijden. Sowieso, als je op succes afkomt in de regio Rotterdam, dan wordt je geen Spartaan. Als het je daarom gaat, dan ga je lekker in De Kuip zitten kijken hoe je clubje zich al dan niet weet te plaatsen voor de Europa League.

    En veel lege plekken valt natuurlijk wel mee. Ik moet nog zien welke club na zes jaar ellende in de eerste divisie structureel een vol stadion weet te trekken. Clubs als Go Ahead, De Graafschap, ADO, MVV lukt(e) het in elk geval niet. Bij NAC zie je de terugval nu ook al. Voor de winter structureel boven de 14.000 toeschouwers. Afgelopen vrijdag waren het er krap 10.000.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 7 maart 2016 om 15:02

  7. #7
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Had het in de Kuip gespeeld!

  8. #8
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Had het in de Kuip gespeeld!
    Zolang het niet tegen Feyenoord is haalt Sparta meestal wel goede resultaten in De Kuip, dus waarom niet...

    24 maart trouwens Feyenoord-Sparta in De Kuip voor het goede doel.

  9. #9
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nadat Sparta maandag de titel pakte in de eerste divisie, werd Sparta D1 dinsdag met ruime voorsprong op eerste achtervolger Feyenoord D1 kampioen van de landelijke divisie.

    Hopelijk blijven deze talentvolle jongens nog lang voor Sparta spelen en kiezen ze niet voor het grote geld en de mooie praatjes uit Eindhoven.

  10. #10
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De eerste huldiging in jaren op de Coolsingel zit er weer op. Geen gesloopte binnenstad, geen balkonscene, enkel een tenenkommende toespraak van Aboutaleb en zijn wethouder sport, waarna de KAMPIOENEN weer huiswaarts keerden. Het feestje was immers al gevierd op Het Kasteel met het aller-aller-mooiste bordes van Nederland. Daar kan geen stadhuis aan tippen!




  11. #11
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    was een grote flop dit , Aboutaleb met ze verlenging toespraak en die wethouder Mhr Vismans met ze Feyenoord uitspraken , Heb me er alleen maar aan geërgerd.

  12. #12
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    was een grote flop dit , Aboutaleb met ze verlenging toespraak en die wethouder Mhr Vismans met ze Feyenoord uitspraken , Heb me er alleen maar aan geërgerd.
    Ik heb na 2 minuten de TV ook uitgezet. Trieste vertoning inderdaad.

  13. #13

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Breuer contract verlengd. De ambities van Sparta zijn duidelijk.

  14. #14
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Breuer contract verlengd. De ambities van Sparta zijn duidelijk.
    Ik snap je cynische reactie best , Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden , Als basisspeler ken je hem niet gebruiken vind ik in de eredivisie . Om een voorsprong of punt eventueel te verdedigen en hem 15 minuten mee telaten spelen snap ik eerder en kan die best van waarde zijn , Ongetwijfeld gaat die van waarde zijn voor de jonge gasten in het team. Hoorde Pastoor vrijdag zeggen er gaan ongeveer 10 eredivisie versterkingen komen . Sparta gaat namelijk weer met een groot elftal spelen waar ze voor het eerste en Jong uit zullen kiezen.

  15. #15
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Pim Verbeek stopt alweer als bestuurslid technische zaken bij Sparta. Hij werkte pas sinds november in Rotterdam, als opvolger van de gestopte Leo Beenhakker. Sparta werd dit seizoen kampioen in de Jupiler League en is gepromoveerd naar de eredivisie.

    Volgens Verbeek functioneert het technisch hart van de club, onder leiding van hoofdtrainer Alex Pastoor, uitstekend. "Ik kan met een gerust hart terugtreden en wil een aantal andere plannen verwezenlijken." Verbeek blijft als adviseur en supporter wel verbonden aan Sparta.

    Sparta Rotterdam gaat zich in de komende periode beraden over de positie van bestuurslid technische zaken, laat de club weten via de eigen website.

    NOS

  16. #16
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Tijd dat Sparta teruggeplaatst wordt naar de eredivisietopic.

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    lucajoy (10 mei 2016),spartapiet ( 9 mei 2016)

  18. #17
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Tijd dat Sparta teruggeplaatst wordt naar de eredivisietopic.
    Welke club moet er dan uit ?

  19. #18
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    El Azzouzi naar Sparta voor een jaartje huur.

  20. #19
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Twente

  21. #20
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    MICHAEL VERRIPS KOMEND SEIZOEN SPARTAAN
    vrijdag 20 mei 2016 - 13:45



    Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met Michael Verrips over een éénjarig contract. De 19-jarige doelman komt over van FC Twente waar zijn contract dit seizoen afloopt.

    Alex Pastoor had de doelman al langere tijd in het vizier. “Vanaf februari hebben we al contact met Michael over een mogelijke overgang naar Sparta Rotterdam. We zijn nu enige maanden verder en is het mooi om te zien dat hij voor Sparta kiest in deze fase van zijn carrière. Omdat Michael tevens international is van Oranje Onder 20 kende hij onder andere Finn Stokkers, Stijn Spierings en Rick Ketting uit onze selectie. Wij houden van spelers met doorgroeimogelijkheden en gretigheid. Deze aspecten zijn ruimschoots aanwezig.”

    De doelman is blij met de overgang: “Sparta is voor mij een hele bewuste keuze. Hier kan ik mijzelf verder ontwikkelen bij een club met geweldige faciliteiten in de Eredivisie. Uiteindelijk is mijn doel om eerste keeper te worden.”
    Ken deze jongen veder niet , Dus ga ook niet echt over hem oordelen, Volgens mij zaten we niet echt op een extra keeper te wachten. Weet ook niet wat Sparta met hem en alle andere 3 de keepers van plan zijn. Sparta zal er goed aandoen of Kieboom of Janssen gewoon een jaar te verhuren aan een Jpl club.


    SPARTA ROTTERDAM HUURT ZAKARIA EL AZZOUZI
    vrijdag 20 mei 2016 - 15:30



    Sparta Rotterdam heeft een akkoord bereikt met Ajax omtrent de huur van Zakaria El Azzouzi. De 20-jarige spits wordt komend seizoen gehuurd van de Amsterdammers.

    El Azzouzi, die deze week voor het eerst werd opgeroepen voor de nationale ploeg van Marokko, speelde het afgelopen half jaar op huurbasis voor FC Twente. Hier wist hij in dertien eredivisiewedstrijden vier keer het net te vinden.

    Alex Pastoor over de tweede aanwinst van vandaag: "Net als met Michael Verrips volgden we ook Zakaria al een langere tijd. In januari hebben we ook al gesproken over een mogelijke overgang naar Sparta Rotterdam. Het contact is warm gebleven en nu zijn we alsnog tot overeenstemming gekomen met Ajax en Zakaria. We zien in Zakaria een speler met veel mogelijkheden en we gaan volop gas geven om alles eruit te halen.”

    Zakaria El Azzouzi was vandaag op Het Kasteel om de laatste formaliteiten af te ronden. “Ik had al een aantal malen contact gehad met Alex Pastoor en vandaag is alles afgerond. Ik kijk er naar uit om komend seizoen met Sparta Rotterdam in de Eredivisie te spelen.”

    Met deze speler ben ik wel blij , een erg talentvolle speler met kwaliteiten die creatief is en zelf kansen creëert daar ontbrak het vorig seizoen aan. Wel een hele andere type spits dan Bergkamp , Ben benieuwd wat Pastoor in gedachten heeft met de aanval .

  22. #21
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sanusi en Van Moorsel verlengen. Middenveld waarmee we kampioen zijn geworden blijft dus intact. Prima!

    El Azzouzi is ook een leuke speler voor in de combinatie met Verhaar en Van Moorsel. Hopelijk kan ie net zoveel arbeid verrichten als Bergkamp altijd deed. Want dat zal nodig zijn. Voor de rest verwacht ik nog wel een aantal nieuwe spelers. gerucht gaat over Bart Vriends. Zou ik een prima concurrent voor Breuer vinden.

  23. #22

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Vriends van GAE naar Sparta

  24. #23
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dikke Prima zeg , Leuke speler met een goede mentaliteit en een mooie leeftijd , Prima gedaan door Sparta.

    Je praat met Steenvoorden en komt met Vriends aanzetten een dikke + voor de Clubleiding.

  25. #24
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Dikke Prima zeg , Leuke speler met een goede mentaliteit en een mooie leeftijd , Prima gedaan door Sparta.

    Je praat met Steenvoorden en komt met Vriends aanzetten een dikke + voor de Clubleiding.
    Dat verhaal van Steenvoorden geloofde ik sowieso niet. Je haalt toch geen verdediger van Dordt voor de breedte als je drie centrale verdedigers hebt die alle drie beter zijn. Vriends lijkt me wel een versterking ten opzichte van wat we nu hebben. Zeker omdat je er niet vanuit kunt gaan dat Breuer nog een seizoen fit blijft en weer beter wordt.

    Het elftal begint zich aardige te vormen nu. Op een paar posities is nog versterking nodig om een volwaardige Eredivisie-elftal op te kunnen stellen, maar daarvoor is nog tijd genoeg.

  26. #25

    Aangemeld
    20 juni 2015
    Berichten
    1.550
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Lekker bezig hoor. Sparta kan het onmogelijk minder doen dan Cambuur en De Graafschap afgelopen seizoen.

  27. #26
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bianconeri Bekijk bericht
    Lekker bezig hoor. Sparta kan het onmogelijk minder doen dan Cambuur en De Graafschap afgelopen seizoen.
    Om het minder te doen dan Cambuur, hebben ze uitbreiding van de eredivisie nodig, inderdaad.

  28. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    EVert (29 mei 2016),Johan C (29 mei 2016)

  29. #27
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Sparta is goed bezig. Ik ben benieuwd waar dat heen gaat komend seizoen. Gaan er veel spelers weg bij jullie of houden jullie de sterkhouders wel bij elkaar?

  30. #28
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael_ Bekijk bericht
    Sparta is goed bezig. Ik ben benieuwd waar dat heen gaat komend seizoen. Gaan er veel spelers weg bij jullie of houden jullie de sterkhouders wel bij elkaar?
    Tot nu toe is het kampioenselftal intact gebleven (en versterkt). Naar verluidt komen er nog een stuk of vijf spelers bij voor de totale selectie (Sparta 1 en Jong Sparta)

    Er is alleen veel interesse voor Dumfries en Van Drongelen. Vroeg of laat vertrekken die twee sowieso bij Sparta, maar wat schieten ze ermee op om nu naar PSV te gaan om in Jong PSV terecht te komen of naar Engeland te verkassen om doorverhuurd te worden als ze bij Sparta in de Eredivisie kunnen spelen. Dat zou alleen voor het geld zijn en daar zijn ze allebei iets te slim voor.

    Dumfries kan beter een jaar alles spelen op Eredivisieniveau en als dat goed gaat heeft ie de clubs voor het uitkiezen. Alleen als QPR of PSV twee of drie miljoen neerlegt is ie wel weg natuurlijk.

    Van Drongelen is een ander verhaal, want die kan misschien naar Chelsea en daar is het geld nog wat rijker aanwezig, maar tegen de tijd dat ie daar uberhaupt in aanmerking zou kunnen komen voor het eerste elftal zijn we ook drie jaar verder. Daarbij is ook voor hem een jaar spelen op Eredivisieniveau als 17/18-jarige veel waardevoller dan ergens anders op de bank zitten.

  31. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    Michael_ (30 mei 2016)

  32. #29
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam haalt Iván Calero Ruiz

    Iván Calero Ruiz tekent bij Sparta Rotterdam een tweejarig contract met een optie voor nog één extra seizoen. De 21-jarige Spaanse middenvelder komt over van het in het Engelse Championship uitkomende Derby County.

    Calero, die afgelopen seizoen voornamelijk zijn wedstrijden speelde in het onder-21 elftal van Derby County, is een aanvallende middenvelder die onder meer interlands heeft gespeeld voor Spanje O17, O18 en O19. “Ik ben heel blij met mijn overstap naar Sparta Rotterdam en de Eredivisie. Ik heb een goed gesprek gehad met de trainer en ben van mening dat het spel dat in Nederland gespeeld wordt dichtbij mijn eigen speelstijl ligt en ik kijk uit naar de kennismaking met de spelersgroep volgende maand.”

    Trainer Alex Pastoor over de nieuwe middenvelder: “Iván is een technisch vaardige aanvallende middenvelder die zijn opleiding heeft genoten bij Atlético Madrid. Hij toont zich in alles een professional en heeft in zijn spel altijd de drang om te scoren. Dat hij meerdere interlands achter zijn naam heeft staan in verschillende leeftijdscategorieën geeft wel aan dat Iván over een goed fundament beschikt. We gaan er hard aan werken deze kwaliteiten bij Sparta verder te ontwikkelen.”
    Een verrassing uit de hoge hoed van ons scoutingsapparaat. Ik ben benieuwd.

  33. #30
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Een verrassing uit de hoge hoed van ons scoutingsapparaat. Ik ben benieuwd.
    Late we het hopen , Zo speler kan ineens een gouden zet zijn of het kan een grote flop worden zoals we vaker hebben gehad. Dat hij de jeugd elftalen van Spanje heeft doorlopen is natuurlijk mooi en zegt ook wel iets. We wachten rustig af ,denk dat het middenveld wel compleet is nu.

  34. #31
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sommigen van die spelers die bij ons flopten braken later ergens anders wel door (denk aan Delgado...). Het is altijd beter in een goed draaiend elftal terecht te komen, dus de voorwaarden om te slagen bij Sparta zijn nu wel een stuk beter dan pak m beet drie jaar terug.

  35. #32

  36. #33
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Triest nieuws , Erg groot talent voor zijn jonge leeftijd . Speelde vorige week een belangrijke rol in het kampioenschap voor 0 13. En dan gebeurd dit een week later op een team uitje Ousmane Kone

  37. #34
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Verschrikkelijk dit. Veel te jong natuurlijk, maar naar verluidt dus ook een ongeluk op een uitje met zn teamgenoten. Dat komt hard ongelofelijk hard aan. Alle sterkte aan familie, vriendjes, teamgenoten en andere naasten.

    Heb zelf op diezelfde leeftijd een teamgenoot verloren door een verkeersongeluk en daar hebben we als team een heel seizoen mee in ons achterhoofd gelopen. Zoiets gaat ook bij 12/13-jarigen niet in de koude kleren zitten...

  38. #35
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard



    Dat die jongen een grote rol speelde in het kampioenschap lijkt me logisch, ziet eruit als een kerel van 25.
    Hij had iig geen zwemdiploma en is dus verdronken. Erg treurig natuurlijk.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1434/Sparta-R...mdiploma.dhtml

  39. #36
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    FLORIAN PINTEAUX VERSTERKT DEFENSIE SPARTA ROTTERDAM

    Sparta Rotterdam heeft een akkoord bereikt met Florian Pinteaux over een éénjarige verbintenis met een optie op een extra seizoen. De 24-jarige Fransman komt over van LB Châteauroux.

    Hoofdtrainer Alex Pastoor introduceert de nieuwe verdediger: “Florian Pinteaux is gehaald voor de positie van linksachter. Hij is afkomstig uit de opleiding van AS Monaco en voormalig Frans jeugdinternational voor O17, O18, O19 en O20. Hij kan in meerdere systemen uit de voeten en heeft kwaliteiten in zowel verdedigend als aanvallend opzicht. Hij maakt een erg gedisciplineerde en ambitieuze indruk. Dat zijn belangrijke eigenschappen om bij onze selectie te behoren.”

    Florian Pinteaux is blij met de kans om in de Eredivisie te spelen. “Ik heb in deze korte tijd in Nederland al een goede indruk gekregen van Sparta Rotterdam. Uiteraard ben ik op de hoogte dat de club na lange tijd weer op het hoogste niveau gaat spelen. Persoonlijk wil ik laten zien dat ik van meerwaarde ben voor de club en dat ik mezelf als voetballer verder kan ontwikkelen in Nederland.”
    Alweer een (ex)-jeugdinternational naar Sparta. En alweer een grote onbekende. Toch heb ik het idee dat Sparta zich zeer gericht aan het versterken is. Er worden niet zomaar 'grote namen' gehaald, maar talentvolle spelers voor de posities waar versterking nodig is. Ik ben erg benieuwd naar deze Fransman en vooral ook naar Goodwin, Vriends en El Azouzzi. Die vier lijken voor de basis gehaald te zijn. De overige versterkingen zie ik eerder als backup of als versterking voor het tweede elftal.

  40. #37
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Alweer een (ex)-jeugdinternational naar Sparta. En alweer een grote onbekende. Toch heb ik het idee dat Sparta zich zeer gericht aan het versterken is. Er worden niet zomaar 'grote namen' gehaald, maar talentvolle spelers voor de posities waar versterking nodig is. Ik ben erg benieuwd naar deze Fransman en vooral ook naar Goodwin, Vriends en El Azouzzi. Die vier lijken voor de basis gehaald te zijn. De overige versterkingen zie ik eerder als backup of als versterking voor het tweede elftal.
    Ben ook erg benieuwd , vele talentvolle gasten die halen we op plus de jonge gasten die we zelf al hadden. Maar hoop toch nog wel op 1 a 2 ervaren spelers erbij . Over deze Fransman kan ik helaas weinig zeggen , Maar wat me wel bevalt dat ze niet alleen in Nederland en België kijken.Laatst was pastoor en reiziger in Finland voor een Finse rechtsback te bekijken ook internationale van het land. Dus het is erg hoopvol.

  41. #38
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ole Tobiassen komt over van NAC A1 en wordt de nieuwe assistent-coach van Pastoor, en waarschijnlijk ook trainer van Jong Sparta in de Tweede Divisie.

  42. #39
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgens Alex Pastoor is Sparta klaar op de transfermarkt. Snel gehandeld dus, waardoor de hele voorbereiding met een complete selectie gespeeld kan worden. Dat lukt nu al voor het tweede seizoen op rij en daarmee doet de technische staf het prima. Alleen Van Drongelen zou normaal naar het EK -19 gaan, maar Pastoor heeft hem dat in eerste instantie verboden.

    Ben wel benieuwd of dit genoeg is. Van de 7 aanwinsten zijn er slechts 2 bekend met de Eredivisie, de rest komt van lagere niveau's of uit het buitenland. Op basis van vorig seizoen denk ik dat Sparta goed genoeg moet zijn om niet bij de laatste drie te eindigen. Excelsior, Go Ahead en De Graafschap stellen ook niet bijster veel voor natuurlijk, maar het zal een close call worden. Andere clubs zitten niet stil. Hopelijk blijken de buitenlandse aanwinsten echt versterkingen, want op een aantal posities is dat hard nodig om een volwaardig Eredivise-elftal op de been te brengen.

    De basisopstelling zal wel zoiets worden:

    Kortsmit
    Dumfries, Vriends, VanDrongelen (of Ketting), Pinteaux?
    Sanusi - Van Moorsel (of Calero) - Dijkstra (of Goodwin?)
    Verhaar - El Azouzzi - Goodwin (of Brogno)

  43. #40
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Kortsmit
    Dumfries, Vriends, VanDrongelen (of Ketting), Pinteaux?
    Sanusi - Van Moorsel (of Calero) - Dijkstra (of Goodwin?)
    Verhaar - El Azouzzi - Goodwin (of Brogno)
    Nou veel sterkte dan maar.

  44. The Following User Says Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    Bernardo (16 juni 2016)

  45. #41
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Nou veel sterkte dan maar.
    Waarom? Is een prima opstelling hoor. Sterker dan het kampioenselftal en op papier ook sterker dan wat De Graafschap, Go Ahead of Excelsior vooralsnog te bieden heeft.

    Ik denk ook dat er nog wel iemand bijkomt. Maar geen drie of vier spelers meer. Pastoor windt er normaal geen doekjes om. Als hij zegt dat de selectie staat en dat Sparta in principe klaar is op de transfermarkt, dan geloof ik dat.

  46. #42
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Waarom? Is een prima opstelling hoor. Sterker dan het kampioenselftal en op papier ook sterker dan wat De Graafschap, Go Ahead of Excelsior vooralsnog te bieden heeft.

    Ik denk ook dat er nog wel iemand bijkomt. Maar geen drie of vier spelers meer. Pastoor windt er normaal geen doekjes om. Als hij zegt dat de selectie staat en dat Sparta in principe klaar is op de transfermarkt, dan geloof ik dat.
    Paar leuke talenten, maar heel weinig ervaring. Van Moorsel en Dijkstra heb ik al eerder in de eredivisie zien spelen en toen vond ik het voor dat niveau absoluut tekort komen. Met dit team ga je een lang seizoen tegemoet, ondanks dat er meerdere ploegen zijn die het onderin gaan uitmaken.

  47. #43
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Paar leuke talenten, maar heel weinig ervaring. Van Moorsel en Dijkstra heb ik al eerder in de eredivisie zien spelen en toen vond ik het voor dat niveau absoluut tekort komen. Met dit team ga je een lang seizoen tegemoet, ondanks dat er meerdere ploegen zijn die het onderin gaan uitmaken.
    Van Moorsel, Dijkstra, maar ook Sanusi kwamen eerder tekort bij Eredivisieclubs. Klopt inderdaad, maar dat doet er nu toch niet meer toe, lijkt me. Pastoor heeft ze afgelopen seizoen aan de praat gekregen. Sanusi is door VI (net als Verhaar in een andere verkiezing) zelfs verkozen tot beste speler van de Jupiler League. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Cambuur Dijkstra in zn huidige vorm nog prima had kunnen gebruiken afgelopen jaar.

    Afgelopen seizoen is al gebleken dat Pastoor een team kan smeden dat meer is dan de som der delen. Het middenveld Dijkstra-Sanusi-VanMoorsel was daar misschien wel het belangrijkste onderdeel van. Met de nivellering van het profvoetbal in het achterhoofd denk ik dat je dan niet onder hoeft te doen voor zeg maar de onderkant van het rechterrijtje. We gaan niet voor Europees voetbal he. We gaan voor de 12e-15e plaats. Als het allemaal tegenzit lukt dat inderdaad niet, maar de huidige selectie (zelfs zonder versterkingen) was al flink beter dan die van bijvoorbeeld Go Ahead of De Graafschap. En die 'paar leuke talenten' uit die selectie worden normaal gesproken alleen maar beter van een hogere weerstand. Het is vooral te hopen dat we ze kunnen behouden, want er zitten hele grote clubs achter Dumfries en Van Drongelen aan.

    Op basis van wat Pastoor en Reiziger afgelopen seizoen hebben laten zien ben ik daarom wel positief gestemd. Waarom zouden die niet weer een geoliede machine kunnen smeden van dit (grotendeels hetzelfde) materiaal. We lopen inderdaad niet over van de kwaliteit of de ervaring, andere clubs ook niet trouwens, maar de visie van Pastoor is vooral dat mentaliteit, leergierigheid en teamgeest voorop staat. Dat heeft tot nu toe prima uitgepakt.

    Maargoed, het is sowieso nog afwachten allemaal he.

  48. #44
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta is echt niet klaar op de transfermarkt kan niet joh .Waarschijnlijk zal Sparta echt nog wel toeslaan tegen het einde van de markt , Dan zullen er bij meer clubs spelers afvallen die best interessant kunnen zijn.

    Ik vindt ook dat onze selectie nog niet klaar is, moet nog een extra spits en vleugelspeler bij eigenlijk. En hoop eigenlijk op een ervaren speler extra . Alle jeugdige spelers zijn leuk maar of je het daar mee gaat redden vraag ik me af. En van veel spelers weten we weinig van dus kunnen we niet over oordelen of het nou versterkingen zijn. Sommige lijken ook gehaald voor Jong Sparta denk ik Verrips en Kamara onder anderen.

  49. #45
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.605
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Ik denk dat je je verkijkt op het niveauverschil tussen de JL en de eredivisie. Dijkstra was in de JL bij Cambuur ook een prima kracht, alleen in de eredivisie gaan dingen nu eenmaal net wat sneller en slimmer, ik betwijfel of hij dat nu wel kan bijbenen.

Pagina 44 van 47 EersteEerste ... 344243444546 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •