Pagina 45 van 47 EersteEerste ... 354344454647 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.981 t/m 2.025 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #1981

  2. #1982
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Triest nieuws , Erg groot talent voor zijn jonge leeftijd . Speelde vorige week een belangrijke rol in het kampioenschap voor 0 13. En dan gebeurd dit een week later op een team uitje Ousmane Kone

  3. #1983
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Verschrikkelijk dit. Veel te jong natuurlijk, maar naar verluidt dus ook een ongeluk op een uitje met zn teamgenoten. Dat komt hard ongelofelijk hard aan. Alle sterkte aan familie, vriendjes, teamgenoten en andere naasten.

    Heb zelf op diezelfde leeftijd een teamgenoot verloren door een verkeersongeluk en daar hebben we als team een heel seizoen mee in ons achterhoofd gelopen. Zoiets gaat ook bij 12/13-jarigen niet in de koude kleren zitten...

  4. #1984
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard



    Dat die jongen een grote rol speelde in het kampioenschap lijkt me logisch, ziet eruit als een kerel van 25.
    Hij had iig geen zwemdiploma en is dus verdronken. Erg treurig natuurlijk.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1434/Sparta-R...mdiploma.dhtml

  5. #1985
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    FLORIAN PINTEAUX VERSTERKT DEFENSIE SPARTA ROTTERDAM

    Sparta Rotterdam heeft een akkoord bereikt met Florian Pinteaux over een éénjarige verbintenis met een optie op een extra seizoen. De 24-jarige Fransman komt over van LB Châteauroux.

    Hoofdtrainer Alex Pastoor introduceert de nieuwe verdediger: “Florian Pinteaux is gehaald voor de positie van linksachter. Hij is afkomstig uit de opleiding van AS Monaco en voormalig Frans jeugdinternational voor O17, O18, O19 en O20. Hij kan in meerdere systemen uit de voeten en heeft kwaliteiten in zowel verdedigend als aanvallend opzicht. Hij maakt een erg gedisciplineerde en ambitieuze indruk. Dat zijn belangrijke eigenschappen om bij onze selectie te behoren.”

    Florian Pinteaux is blij met de kans om in de Eredivisie te spelen. “Ik heb in deze korte tijd in Nederland al een goede indruk gekregen van Sparta Rotterdam. Uiteraard ben ik op de hoogte dat de club na lange tijd weer op het hoogste niveau gaat spelen. Persoonlijk wil ik laten zien dat ik van meerwaarde ben voor de club en dat ik mezelf als voetballer verder kan ontwikkelen in Nederland.”
    Alweer een (ex)-jeugdinternational naar Sparta. En alweer een grote onbekende. Toch heb ik het idee dat Sparta zich zeer gericht aan het versterken is. Er worden niet zomaar 'grote namen' gehaald, maar talentvolle spelers voor de posities waar versterking nodig is. Ik ben erg benieuwd naar deze Fransman en vooral ook naar Goodwin, Vriends en El Azouzzi. Die vier lijken voor de basis gehaald te zijn. De overige versterkingen zie ik eerder als backup of als versterking voor het tweede elftal.

  6. #1986
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Alweer een (ex)-jeugdinternational naar Sparta. En alweer een grote onbekende. Toch heb ik het idee dat Sparta zich zeer gericht aan het versterken is. Er worden niet zomaar 'grote namen' gehaald, maar talentvolle spelers voor de posities waar versterking nodig is. Ik ben erg benieuwd naar deze Fransman en vooral ook naar Goodwin, Vriends en El Azouzzi. Die vier lijken voor de basis gehaald te zijn. De overige versterkingen zie ik eerder als backup of als versterking voor het tweede elftal.
    Ben ook erg benieuwd , vele talentvolle gasten die halen we op plus de jonge gasten die we zelf al hadden. Maar hoop toch nog wel op 1 a 2 ervaren spelers erbij . Over deze Fransman kan ik helaas weinig zeggen , Maar wat me wel bevalt dat ze niet alleen in Nederland en België kijken.Laatst was pastoor en reiziger in Finland voor een Finse rechtsback te bekijken ook internationale van het land. Dus het is erg hoopvol.

  7. #1987
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ole Tobiassen komt over van NAC A1 en wordt de nieuwe assistent-coach van Pastoor, en waarschijnlijk ook trainer van Jong Sparta in de Tweede Divisie.

  8. #1988
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgens Alex Pastoor is Sparta klaar op de transfermarkt. Snel gehandeld dus, waardoor de hele voorbereiding met een complete selectie gespeeld kan worden. Dat lukt nu al voor het tweede seizoen op rij en daarmee doet de technische staf het prima. Alleen Van Drongelen zou normaal naar het EK -19 gaan, maar Pastoor heeft hem dat in eerste instantie verboden.

    Ben wel benieuwd of dit genoeg is. Van de 7 aanwinsten zijn er slechts 2 bekend met de Eredivisie, de rest komt van lagere niveau's of uit het buitenland. Op basis van vorig seizoen denk ik dat Sparta goed genoeg moet zijn om niet bij de laatste drie te eindigen. Excelsior, Go Ahead en De Graafschap stellen ook niet bijster veel voor natuurlijk, maar het zal een close call worden. Andere clubs zitten niet stil. Hopelijk blijken de buitenlandse aanwinsten echt versterkingen, want op een aantal posities is dat hard nodig om een volwaardig Eredivise-elftal op de been te brengen.

    De basisopstelling zal wel zoiets worden:

    Kortsmit
    Dumfries, Vriends, VanDrongelen (of Ketting), Pinteaux?
    Sanusi - Van Moorsel (of Calero) - Dijkstra (of Goodwin?)
    Verhaar - El Azouzzi - Goodwin (of Brogno)

  9. #1989
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta is echt niet klaar op de transfermarkt kan niet joh .Waarschijnlijk zal Sparta echt nog wel toeslaan tegen het einde van de markt , Dan zullen er bij meer clubs spelers afvallen die best interessant kunnen zijn.

    Ik vindt ook dat onze selectie nog niet klaar is, moet nog een extra spits en vleugelspeler bij eigenlijk. En hoop eigenlijk op een ervaren speler extra . Alle jeugdige spelers zijn leuk maar of je het daar mee gaat redden vraag ik me af. En van veel spelers weten we weinig van dus kunnen we niet over oordelen of het nou versterkingen zijn. Sommige lijken ook gehaald voor Jong Sparta denk ik Verrips en Kamara onder anderen.

  10. #1990
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Kortsmit
    Dumfries, Vriends, VanDrongelen (of Ketting), Pinteaux?
    Sanusi - Van Moorsel (of Calero) - Dijkstra (of Goodwin?)
    Verhaar - El Azouzzi - Goodwin (of Brogno)
    Nou veel sterkte dan maar.

  11. The Following User Says Thank You to Sampdoria For This Useful Post:

    Bernardo (16 juni 2016)

  12. #1991
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Nou veel sterkte dan maar.
    Waarom? Is een prima opstelling hoor. Sterker dan het kampioenselftal en op papier ook sterker dan wat De Graafschap, Go Ahead of Excelsior vooralsnog te bieden heeft.

    Ik denk ook dat er nog wel iemand bijkomt. Maar geen drie of vier spelers meer. Pastoor windt er normaal geen doekjes om. Als hij zegt dat de selectie staat en dat Sparta in principe klaar is op de transfermarkt, dan geloof ik dat.

  13. #1992
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Waarom? Is een prima opstelling hoor. Sterker dan het kampioenselftal en op papier ook sterker dan wat De Graafschap, Go Ahead of Excelsior vooralsnog te bieden heeft.

    Ik denk ook dat er nog wel iemand bijkomt. Maar geen drie of vier spelers meer. Pastoor windt er normaal geen doekjes om. Als hij zegt dat de selectie staat en dat Sparta in principe klaar is op de transfermarkt, dan geloof ik dat.
    Paar leuke talenten, maar heel weinig ervaring. Van Moorsel en Dijkstra heb ik al eerder in de eredivisie zien spelen en toen vond ik het voor dat niveau absoluut tekort komen. Met dit team ga je een lang seizoen tegemoet, ondanks dat er meerdere ploegen zijn die het onderin gaan uitmaken.

  14. #1993
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Paar leuke talenten, maar heel weinig ervaring. Van Moorsel en Dijkstra heb ik al eerder in de eredivisie zien spelen en toen vond ik het voor dat niveau absoluut tekort komen. Met dit team ga je een lang seizoen tegemoet, ondanks dat er meerdere ploegen zijn die het onderin gaan uitmaken.
    Van Moorsel, Dijkstra, maar ook Sanusi kwamen eerder tekort bij Eredivisieclubs. Klopt inderdaad, maar dat doet er nu toch niet meer toe, lijkt me. Pastoor heeft ze afgelopen seizoen aan de praat gekregen. Sanusi is door VI (net als Verhaar in een andere verkiezing) zelfs verkozen tot beste speler van de Jupiler League. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Cambuur Dijkstra in zn huidige vorm nog prima had kunnen gebruiken afgelopen jaar.

    Afgelopen seizoen is al gebleken dat Pastoor een team kan smeden dat meer is dan de som der delen. Het middenveld Dijkstra-Sanusi-VanMoorsel was daar misschien wel het belangrijkste onderdeel van. Met de nivellering van het profvoetbal in het achterhoofd denk ik dat je dan niet onder hoeft te doen voor zeg maar de onderkant van het rechterrijtje. We gaan niet voor Europees voetbal he. We gaan voor de 12e-15e plaats. Als het allemaal tegenzit lukt dat inderdaad niet, maar de huidige selectie (zelfs zonder versterkingen) was al flink beter dan die van bijvoorbeeld Go Ahead of De Graafschap. En die 'paar leuke talenten' uit die selectie worden normaal gesproken alleen maar beter van een hogere weerstand. Het is vooral te hopen dat we ze kunnen behouden, want er zitten hele grote clubs achter Dumfries en Van Drongelen aan.

    Op basis van wat Pastoor en Reiziger afgelopen seizoen hebben laten zien ben ik daarom wel positief gestemd. Waarom zouden die niet weer een geoliede machine kunnen smeden van dit (grotendeels hetzelfde) materiaal. We lopen inderdaad niet over van de kwaliteit of de ervaring, andere clubs ook niet trouwens, maar de visie van Pastoor is vooral dat mentaliteit, leergierigheid en teamgeest voorop staat. Dat heeft tot nu toe prima uitgepakt.

    Maargoed, het is sowieso nog afwachten allemaal he.

  15. #1994
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Ik denk dat je je verkijkt op het niveauverschil tussen de JL en de eredivisie. Dijkstra was in de JL bij Cambuur ook een prima kracht, alleen in de eredivisie gaan dingen nu eenmaal net wat sneller en slimmer, ik betwijfel of hij dat nu wel kan bijbenen.

  16. #1995
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Ik denk dat je je verkijkt op het niveauverschil tussen de JL en de eredivisie. Dijkstra was in de JL bij Cambuur ook een prima kracht, alleen in de eredivisie gaan dingen nu eenmaal net wat sneller en slimmer, ik betwijfel of hij dat nu wel kan bijbenen.
    Volgens mij valt dat allemaal wel mee hoor. De meeste promovendi van de laatste jaren hebben zich kunnen handhaven, vaak zelfs rechtstreeks. Ook in de play-offs blijkt al een paar jaar dat er eigenlijk geen niveauverschil is tussen de top van de eerste divisie en de onderkant van de Eredivisie. Daarin kan iedereen van iedereen winnen. En in de oefenwedstrijden tussen Sparta en een aantal Eredivisieclubs die er geweest zijn de laatste twee jaar (oké, oefenpotjes zeggen niet veel, maar toch) waren de uitslagen en het spelbeeld meestal vrij gelijk opgaand. Nee, ik zie eigenlijk geen reden om te denken dat spelers die afgelopen seizoen succesvol waren in (de top van) de Jupiler League minder zouden zijn dan spelers bij clubs die onderin het rechterrijtje van de Eredivisie spelen. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat een aantal spelers van Pastoor het vertrouwen hebben gekregen, op de juiste manier gebruikt werden en zich mede daardoor verder ontwikkeld hebben als voetballer. Wat dat betreft hecht ik meer waarde aan de meest recente prestaties van spelers dan wat ze meer dan twee jaar terug ooit een keer hebben laten zien in een ander elftal, met een andere trainer.

  17. #1996

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Dijkstra op het middenveld? Voetballend veel te traag voor de Eredivisie. Als reserve CV is het een bruikbare kracht. v. Moorsel was ik wel fan van .

  18. #1997
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Dijkstra op het middenveld? Voetballend veel te traag voor de Eredivisie. Als reserve CV is het een bruikbare kracht. v. Moorsel was ik wel fan van .
    Dat was afgelopen seizoen zeker niet zo. Nogmaals, ik denk dat Pastoor gewoon vakwerk heeft geleverd door deze spelers beter te maken, individueel en als team. Van Sanusi werd hier vooraf ook gezegd dat we er niks aan zouden hebben en die blijkt de beste speler van allemaal te zijn. Spelers kunnen zich nu eenmaal ontwikkelen.

  19. #1998

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Inderdaad, handelingssnelheid kan je nog bijleren. Haha.

  20. #1999
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Inderdaad, handelingssnelheid kan je nog bijleren. Haha.
    Die is bij Dijkstra in elk geval prima. Erg jammer voor jullie dat het er bij Cambuur niet is uitgekomen.

  21. #2000

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Op JL niveau prima, we zullen volgend seizoen zien

  22. #2001
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    David Mendes da Silva komt op amateurbasis naar Sparta. In eerste instantie nog als speler, maar het is de bedoeling dat hij zn trainsersdiploma gaat halen en dus ook trainer wordt binnen de club.

    Prima zaak. Is echt een jongen van de club en als ie fit wordt kan hij best nog van waarde zijn. Ik denk niet direct als basisspeler, hoewel voetballen kon die wel natuurlijk, maar net als bij Breuer is dit ook weer een speler op wie je kunt terugvallen en van wie de rest van de groep heel veel kan leren. Daarnaast natuurlijk mooi dat hij zn trainerscarriere bij Sparta gaat beginnen.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 22 juni 2016 om 17:33

  23. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    spartapiet (22 juni 2016)

  24. #2002
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nog meer leuk nieuws: Rick van Drongelen heeft zijn contract verlengd tot 2019. De kans op een vertrek deze zomer is daarmee een stuk kleiner geworden en de kans dat Sparta zowel op het veld als later in de vorm van een mooie transfersom profijt gaat hebben van deze speler is nu een stuk groter.

    Ik ben heel benieuwd hoe snel hij zich aan kan passen op Eredivisieniveau, hij is pas 17 natuurlijk, maar het past bij Sparta om dit soort grote talenten al op jonge leeftijd een kans te geven. En nu de Eredivisie als geheel steeds jonger wordt, zelfs Ajax stelt tieners op in de verdediging, is de stap waarschijnlijk minder groot dan 16 jaar terug toen Mendes da Silva in de basiself terecht kwam.

  25. #2003
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hm, de hele aanval is momenteel geblesseerd op El Azzouzi na. Verhaar, Stokkers, Bergkamp en Goodwin doen sowieso niet mee. Brogno en Van Moorsel zijn nog twijfelgevallen voor zondag, maar de kans dat ze kunnen spelen is niet groot, aldus het AD. Lekker begin zo.

    Achterin is Vriends wel weer fit, maar die heeft nog geen minuut meegedaan met het eerste elftal en zal dus niet in de basis starten.

  26. #2004
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Hm, de hele aanval is momenteel geblesseerd op El Azzouzi na. Verhaar, Stokkers, Bergkamp en Goodwin doen sowieso niet mee. Brogno en Van Moorsel zijn nog twijfelgevallen voor zondag, maar de kans dat ze kunnen spelen is niet groot, aldus het AD. Lekker begin zo.

    Achterin is Vriends wel weer fit, maar die heeft nog geen minuut meegedaan met het eerste elftal en zal dus niet in de basis starten.
    De punten die je tegen ajax pakt zijn toch bonus , Heb liever dat ze gewoon fit zijn voor de wedstrijden erna. Al is het wel balen dat er ineens in een bepaalde linie zoveel blessures zijn.

  27. #2005
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    #FMProblems

  28. #2006
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ROLAND BERGKAMP LANGDURIG UITGESCHAKELD
    woensdag 3 augustus 2016 - 10:30

    Tijdens de wedstrijd Sparta Rotterdam – NAC Breda is Roland Bergkamp geblesseerd geraakt. Gisteren is in het Erasmus Medisch Centrum een MRI-scan gemaakt en daaruit bleek dat er een kwetsuur is aan de voorste kruisband en dat de komende dagen de behandeling bepaald wordt.

    Roland zal een langdurig revalidatieproces moeten starten waarbij hij vanuit Sparta Rotterdam alle ondersteuning zal krijgen.
    Kruisbandblessure. Dat is helemaal klote.

    Toch maar op zoek naar een extra spits dan. Nu zijn we wel heel erg afhankelijk van de vorm en het fit blijven van El Azzouzi.

  29. #2007

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Mag v. Moorsel weg bij jullie?

  30. #2008
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Mag v. Moorsel weg bij jullie?
    Nee, lijkt me uitgesloten. Van Moorsel is normaal gesproken basisspeler en heeft deze zomer zn contract nog verlengd.

  31. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    Bernardo (23 augustus 2016)

  32. #2009

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Zat de eerste wedstrijden toch op de bank? Hoorde wat geruchten, maar zal wel niet kloppen dan.

  33. #2010
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Is geblesseerd geraakt in de voorbereiding omdat ze het bij FC Augsburg nodig vonden in een oefenpotje de een na de andere doodschop uit te delen. Daarom zat ie tegen Go Ahead nog op de bank, net als Verhaar trouwens. Normaal gesproken gaat Van Moorsel in de komende wedstrijden zijn plekje op het middenveld wel weer opeisen ten koste van Spierings. Voor Verhaar zal het wat moeilijker worden om zich in de basis te spelen aangezien Brogno het geweldig doet en Goodwin natuurlijk niet voor de kat zn kut uit Australië is gekomen.

  34. #2011
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Man, man, man. Sparta krijgt een (voorwaardelijke) boete van de Knvb voor de euforische pitch-invasion NA AFLOOP van de kampioenswedstrijd afgelopen seizoen. Dat er geen enkel incident is geweest en dat het kampioensfeest sowieso op het veld plaats zou vinden vond de Knvb geen reden om van de straf af te zien. Bekrompenheid van de Knvb kent weer eens geen grenzen.

  35. #2012

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Iets doen wat niet mag en geen boete willen. Beetje Twente gejank. Je kent de regels toch.

  36. #2013
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Iets doen wat niet mag en geen boete willen. Beetje Twente gejank. Je kent de regels toch.
    Die zijn in dit geval wat dubieus, want gezien de argumentatie van de aanklager zou het betreden van het veld een kleine halve minuut later, toen de spelers van de tegenpartij en de scheidsrechter in een slakkengang van het veld gestrompeld waren, geen boete hebben opgeleverd.

    Maargoed, ik lach erom hoor. En zo nodig wil ik mijn aandeel in deze boete wel overmaken aan Sparta. 50 schamele eurocentjes welteverstaan...

  37. #2014
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Die zijn in dit geval wat dubieus, want gezien de argumentatie van de aanklager zou het betreden van het veld een kleine halve minuut later, toen de spelers van de tegenpartij en de scheidsrechter in een slakkengang van het veld gestrompeld waren, geen boete hebben opgeleverd.

    Maargoed, ik lach erom hoor. En zo nodig wil ik mijn aandeel in deze boete wel overmaken aan Sparta. 50 schamele eurocentjes welteverstaan...
    Hoezo dubieus? Het is niet die halve minuut later, de tegenstanders staan nog wel op het veld, dus de supporters komen gewoon te vroeg het veld op. Natuurlijk neuken ze bij de KNVB op de regeltjes, anders doen ze bij FC Bal op 't Dak volgende week hetzelfde, want Sparta kreeg ook geen straf.

  38. #2015
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Regels zijn regels , We hebben ons er niet aangehouden , de stadionspeaker heeft het netjes omgeroepen ,en vond dat we ons best gedragen hebben tot na het fluitsignaal, Had het eigenlijk al veel eerder fout zien gaan . Dat ze dan een voorwaardelijk boete opleggen zijn ze verplicht hoe triest het ook is. Maak me er niet druk om we hebben het prachtig gevierd die avond.


    Maak me meer druk dat het lijkt dat we niemand meer gaan halen , Dus geen extra linksback en geen extra goede spits toch 2 posities die eigenlijk onder de maat zijn bezet , Noem die Franse spits nou niet echt een versterking sorry.

  39. The Following 2 Users Say Thank You to spartapiet For This Useful Post:

    Bernardo (31 augustus 2016),Peerk (31 augustus 2016)

  40. #2016
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik ben uiteindelijk ook teleurgesteld in de Spartaanse transferzomer. Het grote pluspunt is dat we het kampioensteam bij elkaar hebben gehouden, maar de aanvullende kwaliteitsinjectie is wel wat magertjes. Vriends is normaal gesproken een versterking achterin, Goodwin lijkt inderdaad een goede linksbuiten, Pinteaux krijgt van mij het voordeel van de twijfel en El Azzouzi is in principe een goede aanvulling op Bergkamp. Alleen is Bergkamp nu geblesseerd en is die vervangen door een Franse amateurvoetballer van achter in de twintig. Als je dan ziet wat 'de concurrentie' binnenhaalt op de spitspositie, dan blijft Sparta m.i. mijlenver achter. We kunnen alleen maar hopen dat El Azzouzi het waar gaat maken en niet geblesseerd raakt, want er is geen enkel alternatief. De overige gehaalde spelers beschouw ik voorlopig louter als selectievulling en spelers voor Jong Sparta.

  41. #2017

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Dennis van Bergen ‏@dennisvanbergen 5 min.5 minuten geleden
    Sparta haalt een grote naam binnen, een Pogba, Matthias Pogba. Inderdaad, de broer van #VIDeadlineDay

  42. #2018
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Alleen ietsjes minder goed:

    Eerder op de dag maakte het Schotse Partick Thistle bekend dat het contract van Pogba in onderling overleg ontbonden was. Voor die club maakte hij drie doelpunten in 36 optredens.

    De oudere broer van Pogba is een aanvaller die eerder speelde voor Quimper, Wrexham, Crewe Alexandra, Pescara en Crawley Town. Hij is een tweevoudig international voor Guinea. Vorig jaar was Pogba op proef bij ADO Den Haag.

  43. #2019
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik mag niet klagen omdat ze toch met een spits aankomen . Maar als je dan toch wat haalt doe dan een Veldwijk , Murhen , Van Duinen.

    Tuurlijk een leuke naam en dat die familie is van Paul is ook leuk ,maar ik kijk naar zijn voetbalcarrière en daar haalt die heel weinig uit , Vorig jaar in Schotland 25 wedstrijden gespeelt 2 goals daarvoor in Italië ook heel weinig van gebakken. Hij mag het tegendeel bewijzen aan ons en laten zien dat hij het wel kan. En Paul Pogba jij bent altijd welkom op het mooie Kasteel, Maar ook dat zal een illusie zijn.

  44. #2020
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hahaha... Bergkamp geblesseerd? Dan halen we Pogba toch gewoon even op.

  45. #2021

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Lekker beleid ja. Helemaal als Mühren en Veldwkjk transfervrij zijn. Dan was je nu al bijna veilig geweest met zulkespitsen.

  46. #2022
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Sparta is wereld nieuws met de komst van Pogba.
    Geweldige aandacht nu voor Sparta.
    Je kan geen betere gratis reclame hebben dan dit soort gebeurtenissen.
    Proficiat.

  47. #2023
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Lekker beleid ja. Helemaal als Mühren en Veldwkjk transfervrij zijn. Dan was je nu al bijna veilig geweest met zulkespitsen.
    El Azzouzi is in principe de eerste spits bij Sparta en die doet het ondanks het uitblijven van een doelpunt best wel aardig, vind ik. Al zijn de meningen over zijn prestaties erg verdeeld binnen de Spartaanse supporterskringen.

    Ik had Veldwijk en Mühren ook graag naar Sparta zien komen natuurlijk, maar de vraag is of dat haalbaar was. Veldwijk was bijvoorbeeld te duur voor PEC, dat momenteel meer te besteden heeft dan Sparta. Hij gaat nu naar Kortrijk, een subtopper/middenmoter in de Belgische Eerste Klasse. Daar kan ie waarschijnlijk ook meer verdienen dan bij Sparta. Excelsior wilde Veldwijk volgens de welbekende wandelgangen ook hebben, maar koos voor Van Duinen, dat zal dan ook wel financiële redenen gehad hebben. Muhren is inderdaad voor veel clubs in Nederland interessant en toch is ie nergens aan de bak gekomen. Wellicht ook te hoge eisen? En de vraag is ook nog of die twee zin hebben in een potentiële rol als wisselspeler, want het vertrouwen van Pastoor in El Azzouzi is groot.

    Dan Pogba, kennelijk wel haalbaar. Heeft weinig gepresteerd in Schotland. Eerder wel aardig wat goals gemaakt in de Engelse League One, wat dat ook waard moge zijn. Op basis van wat youtubefilmpjes leunt ie erg op zn fysiek en maakte hij zijn meeste goals met het hoofd. Een typische stormram of pinchhitter dus. Of ie ook als aanspeelpunt kan fungeren weet ik niet, dan zal moeten blijken dat ie ook balvast is en een redelijke aanname heeft. Maar het is in ieder geval wel het type speler dat Sparta miste door de langdurige blessure van Bergkamp. In die zin vind ik het beleidsmatig zo gek nog niet. Hoe goed os slecht ie is, dat zal allemaal wel blijken...
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 1 september 2016 om 11:15

  48. #2024
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta haalt zn eerste winteraankoop binnen: Janne Saksela. Rechtsback van het Finse elftal.

    Op basis van de videobeelden een technisch begaafde speler met een prima voorzet. Of ie ook kan verdedigen zal nog moeten blijken. Ik vrees wel dat het halen van een rechtsback betekent dat Dumfries op korte termijn zal vertrekken. Hopelijk voor een mooi bedrag en anders liever niet...

  49. #2025
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Sparta huurt Jerson Cabral van SC Bastia.
    Die oelewapper dacht even mee te kunnen ballen in de Franse competitie na zijn laatste redelijk gespeelde tweede seizoens helft bij FC Twente.
    Slechts 62 minuten .

Pagina 45 van 47 EersteEerste ... 354344454647 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •