Pagina 5 van 47 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #181
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zeer goede aankoop, zoals Spartapiet al zegt: nu ook Redan nog!

  2. #182
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Exclusief: Sparta benadert Redan

    Voormalig Willem II-spits Iwan Redan heeft een aanbieding van Sparta gehad. De Rotterdammers hebben een contract voor twee jaar aan Redan voorgelegd.

    Redan is al op Het Kasteel gesignaleerd en zou binnenkort zijn keuze bekend maken. Die keuze lijkt dus te gaan vallen op Sparta. VVV, RBC en nog een eredivisieclub dingen momenteel naar de diensten van de aanvaller. Manager Edward Burleson ontkent de interesse van RBC: “Van RBC Roosendaal heb ik niets gehoord”, verwees de manager het gerucht omtrent de interesse van RBC naar het rijk der fabelen.

  3. #183
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ohw! Dat is een positieve vordering! Zou wel chillen zijn als die zou komen! dan zou Sparta z'n zoveelste goede aankoop binnen hebben!

  4. #184
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    jason oost traint weer mee met sparta

    Eerder meldden we al dat Sparta en Jason Oost wellicht toch weer in elkaars armen zullen vallen. Vandaag kan ITWM Online vanaf de zijlijn van het trainingsveld melden dat de contacten tussen Sparta en Oost inderdaad weer uitstekend zijn. De aanvaller is deze dagen namelijk aan het meetrainen bij onze club.
    Of Oost ook de rest van het seizoen bij Sparta blijft is echter nog lang niet zeker. De aanvaller is nog steeds wat geblesseerd, revalideert dan ook nog en trainde bij Sparta apart van de groep, samen met de licht geblesseerde Marvin Emnes. Oost wilde nog niet kwijt of hij al dan niet bij onze club bij zou bijtekenen

  5. #185
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Volgens Vz traint Redan nogsteeds gewoon met Willem II mee, al schijnt hij nog wel op zoek te zijn naar een nieuwe club! Heb verder niks meer gehoord over dat hij naar Sparta zou komen...

  6. #186
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    David Loriya, international van Kazachstan, loopt vanaf vandaag stage bij de selectie van Sparta Rotterdam. De doelman is 25 jaar oud en speelde eerder voor onder andere Zhenis Astana en Shakter Karaganda.

    Heb ook stage bij psv gelopen en vonden daar niet goed genoeg om gomes optevolgen, Maar dat is ook niet zo gek . maar hoop dat hij bij sparta kan laten zien wat die kan.

  7. #187
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Boukhari neemt voortouw
    AD


    OOSTVOORNE - Sparta’s nieuwe aanvoerder onderstreept klasse met wereldgoal. In zijn eerste wedstrijd als aanvoerder van Sparta nam Nourdin Boukhari gisteravond in Oostvoorne meteen het voortouw.

    Met een wereldgoal, goed voor de 2-1 oefenwinst op Volendam, onderstreepte de overijverige Rotterdammer zijn klasse.

    Boukhari liep de hele wedstrijd al te loeren op de ver voor zijn goal staande doelman Jeroen Verhoeven en zag in de 65ste minuut zijn kans schoon. Met een bekeken stiftbal vanaf bijna veertig meter tilde hij de bal over de Volendammer heen. Dat Verhoeven zo’n poging nota bene nog verwacht had ook, maakte het voor Boukhari alleen maar mooier. ,,Hij had me al een paar keer zien kijken. ‘Maar toch prik je hem erin’, zei hij,’’ lachte de schutter.

    Voor het eerst getooid met een aanvoerderband is de loopbaan van Boukhari in een nieuwe fase beland. De behendige linkspoot, die acht jaar geleden als verlegen jongetje van HOV naar Sparta kwam, is teruggekeerd als ervaren prof. Trainer Gert Aandewiel hoefde dan ook niet lang na te denken wie hij tot zijn leider moest bombarderen. ,,Nourdin stond bovenaan mijn lijst,’’ sprak de Katwijker. ,,Hij is een speler die van nature het voortouw neemt, heeft ervaring, kwaliteit en is in staat om een groep de juiste kant op te krijgen.’’

    Voor Boukhari kwam de mededeling van zijn trainer als een verrassing. ,,Het is een speciaal gevoel. Ik moest er wel even over nadenken,’’ bekende de Rotterdammer, die buiten het veld nog altijd een rustige jongen is. ,,Maar in het veld wil ik aanwezig zijn en spelers helpen. Ik wil bij alles betrokken worden. Soms iets te veel.’’

    Met name voor rust liep Boukhari zichzelf in zijn ijver af en toe voorbij. Dat Sparta in de eerste helft moeizaam op gang kwam, had ook te maken met de keuze voor het systeem. Aandewiel liet zijn ploeg tegen Volendam voor het eerst 4-4-2 spelen. Die tactiek lijkt Sparta het beste te passen zolang Aandewiel het moet doen zonder balvaste centrumspits.

    ,,Bovendien moet je je afvragen of we sterk genoeg zijn om met drie middenvelders te spelen,’’ stelde de trainer. ,,Dit systeem zat al langer in mijn hoofd, maar ik ben er nog niet uit hoe we straks gaan spelen. Daarvoor is het nog te vroeg.’’

    De Spartanen moesten zichtbaar wennen aan de nieuwe tactiek. Desondanks kwamen de Rotterdammers op 1-0 door een fraai benutte vrije trap van Arne Slot. Een foutje van Dele Adeleye bezorgde Volendam de gelijkmaker. In de tweede helft gaf Sparta nauwelijks iets weg. Boukhari stal vervolgens met zijn wonderschone uithaal de show en had vlak voor tijd nog een kunststukje in huis toen hij de bal langs de zijlijn een paar keer hoog hield, tegenstander Yildiz passeerde en voorgaf op Marvin Emnes.


    Nu ik hoop en verwacht dat deze sympathieke soms wat flegmatieke speler , Sparta op een hoger prestatieniveau kan brengen.

  8. #188
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam Persdag 2007-2008


    Algemeen Directeur Peter Bonthuis

    Sparta Rotterdam staat aan de start van een nieuw seizoen 2007-2008 in de Eredivisie. Voor aanvang van dit seizoen is een groot aantal organisatorische wijzigingen doorgevoerd. Ik geef u graag een overzicht van de meest opvallende:

    Begeleidingsstaf
    Bij de reddingsoperatie van Sparta Rotterdam voor aanvang van het seizoen 2003-2004 is een grote sanering doorgevoerd. Al op dat moment leefde de wens bij de Raad van Commissarissen en directie van Sparta Rotterdam om een technisch directeur aan te stellen, maar de financiële mogelijkheden ontbraken op dat moment. Wij zijn bijzonder gelukkig met het feit dat wij de gesprekken met Danny Blind met goed resultaat hebben kunnen afronden en dat Danny zich voor de duur van vier jaar aan Sparta Rotterdam heeft verbonden.

    Ook de technische staf is nieuw dit seizoen. Gert Aandewiel zal als hoofdtrainer fungeren met als eerste assistent Fred Grim. Tevens zullen Adri van Tiggelen, Richard Grootscholten en Arjan van der Laan hun steun aan het eerste elftal geven. Mark Haak zal weer terugkeren bij de A-selectie.

    Sparta Rotterdam bestaat 120 jaar
    Op 1 april 2008 bestaat Sparta Rotterdam 120 jaar. Op deze dag zal een speciale editie van het Rood- Witte Mannendiner worden gehouden. Voor dit jubileum is een speciaal logo ontworpen dat bij de verschillende activiteiten zal worden gebruikt. In een later stadium zullen wij u informeren over het programma van activiteiten.

    Nieuwbouwplannen
    Sparta Rotterdam heeft onlangs nieuwbouwplannen gepresenteerd. Wij hopen de onderhandelingen op dit punt binnen enkele maanden af te kunnen ronden, zodat ook daadwerkelijk met de bouw kan worden begonnen.

    Wall of Legends & Fans
    Sparta Rotterdam heeft in overleg met de gemeente Rotterdam als eigenaar van het Sparta Stadion besloten om tegen de muur onder de Denis Neville-tribune stenen aan te brengen met inscriptie die aan alle spelers worden aangeboden die 200 of meer competitiewedstrijden voor het eerste elftal van Sparta Rotterdam hebben gespeeld. Ook de supporters van Sparta Rotterdam worden in de gelegenheid gesteld één of meer stenen in deze muur te laten plaatsen. De opbrengst komt ten goede aan de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam.

    Wijziging in de Raad van Commissarissen
    Gedurende het seizoen 2006-2007 heeft een wijziging plaatsgevonden in de samenstelling van de Raad van Commissarissen. Leo de Jong heeft zich, mede in verband met zijn betrokkenheid bij de Nieuwbouwplannen teruggetrokken uit de Raad van Commissarissen. Zijn plaats is ingenomen door Alex Klein, al vele jaren in diverse functies bij Sparta Rotterdam betrokken.

    De Raad van Commissarissen bestaat nu uit:

    Pieter Struijs, president-commissaris
    Erik Achten
    Cees van Cuilenborg
    Simon de Jong
    Alex Klein

    Aantal bezoekers
    Sparta Rotterdam zal zich bij elke thuiswedstrijd mogen verheugen in een vast aantal toeschouwers. Op dit moment zijn er 6.000 seizoenkaarten verkocht. De verwachting is dat dit er aan het begin van de competitie 6.500 zullen zijn (incl. sponsorkaarten).

    Begroting
    Sparta Rotterdam werkt dit seizoen 2007-2008 met een begroting ter hoogte van
    Euro 9,9 miljoen.

    Technisch Directeur Danny Blind

    Danny Blind is per 1/7/2007 in dienst getreden als technisch directeur. De overeenkomst is aangegaan voor 4 jaar. Blind is eindverantwoordelijke voor alle technische zaken. Zijn werkgebied komt met name te liggen bij 3 pijlers; te weten:
    - Betaald Voetbal (eerste elftal + Jong Sparta)
    - Jeugdopleiding
    - Scouting

    Betaald voetbal
    Voor wat betreft betaald voetbal, zal de technische staf voor komend seizoen bestaan uit:
    Gert Aandewiel (Hoofdtrainer)
    Fred Grim (Ass. trainer/keeperstrainer)
    Adri van Tiggelen (Ass. trainer)
    Arjan van der Laan (Ass. trainer)
    Richard Grootscholten (Ass. Trainer)

    Adri van Tiggelen zal evenals vorig seizoen de leiding hebben over Jong Sparta. Hij wordt daarbij ondersteund door de nieuw aangetrokken keeperstrainer Dick Bos, die eveneens de A-junioren onder zijn hoede neemt.

    Opleiding
    Richard Grootscholten is als Hoofd Opleidingen eindverantwoordelijk voor de jeugdopleiding. De opleiding is een belangrijke levensader voor Sparta Rotterdam. Doelstelling is dan ook om middels individuele talentontwikkeling zoveel mogelijk spelers door te laten stromen naar het betaalde voetbal van Sparta. Verder zal de jeugdopleiding van de RV&AV een verlengstuk zijn voor onze eigen opleiding.

    Scouting
    Een tweede levensader is de scouting. De scouting zal de komende jaren geoptimaliseerd moeten worden, om zodoende zowel de betaald voetbaltak als de jeugdopleiding van de juiste kwaliteit te voorzien.

    Medische staf
    Voor het komende seizoen zijn er afspraken gemaakt met Nieuw Rotterdams Peil, de organisatie die voor het grootste gedeelte de medische ondersteuning zal verlenen, onder leiding van Mark Haak, die ook weer terugkeert bij de A-selectie.

    Clubarts: C. van Eijk
    Sportfysiotherapeut: M. Haak
    Fysiotherapeut: S. Haverkamp
    Sportverzorger: E. v. Venrooy

    Doelstellingen
    Korte termijn: 12e plaats
    Lange termijn: d.m.v. gerichte scouting en opleiding een stabiele positie op het hoogste niveau van het betaald voetbal verkrijgen.

  9. #189
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Bouaouzan mág, maar móet niet weg'

    Rachid Bouaouzan mag vertrekken bij Sparta Rotterdam. De razendsnelle aanvaller werd het met zijn club niet eens over een nieuwe verbintenis. FC Utrecht heeft interesse getoond, maar het bedrag dat die club op tafel wil leggen, is voor de Rotterdammers niet acceptabel.

    Vorige week mocht Bouaouzan om disciplinaire redenen niet mee naar het trainingskamp in Oostvoorne, maar dat staat los van het feit dat Sparta Rotterdam hem nu een doortocht naar eventuele andere gegadigden verleent.

    Het huidige contract van de vleugelspits loopt volgend jaar af. 'En dan is de policy dat we openstaan voor belangstelling', zegt technisch directeur Danny Blind van Sparta in de nieuwe Voetbal International. 'Dat is puur een beleidsmatige beslissing, het heeft niets te maken met discipline of wat dan ook.'

    Blind vervolgt: 'De technische staf kan gewoon gebruik maken van Rachid. Hij móet niet weg, hij mág weg. We hebben er alles aan gedaan Rachid langer aan ons te binden, maar die gesprekken liepen op niets uit. Het verschil tussen vraag en aanbod is dusdanig dat ik niet het idee heb dat we er nog uit komen.'

    FC Utrecht meldde zich begin deze week voor Bouaouzan. Blind: 'Die interesse klopt, maar ze willen hem niet voor het bedrag dat wij voor ogen hebben.'

    Bron: www.vi.nl

    Zal jmr het vinden dat die weg gaat omdanks zijn rendement is het tog wel een aardig speler om in je team tehebben.

  10. #190
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik krijg toch het idee dat dit sparta het heel zwaar teverduren krijgt . ik heb vanavond de 1-6 nederlaag tegen getafe gezien en schanden hoe sparta speelde. ik heb ook niet veel vertrouwen in gert want als je zo speelt dan wordt het ook in de eredivisie ook niks .

  11. #191
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    ik krijg toch het idee dat dit sparta het heel zwaar teverduren krijgt . ik heb vanavond de 1-6 nederlaag tegen getafe gezien en schanden hoe sparta speelde. ik heb ook niet veel vertrouwen in gert want als je zo speelt dan wordt het ook in de eredivisie ook niks .
    je heb het wel over de spaanse bekerwinnaar he en sparta. toen ik de uitslag zag, vond ik het nog best meevallen. kijken wat vvv er volgende week tegen doet

  12. #192
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    [QUOTE=Galasek;591591]je heb het wel over de spaanse bekerwinnaar he en sparta. toen ik de uitslag zag, vond ik het nog best meevallen. kijken wat vvv er volgende week tegen doet[/QUOTE oke het is een goed team . maar wat sparta presteerde dat doet mij niet deugt .

  13. #193
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    GEWOON EEN DRAMA! echt ik vind het schandalig om zo'n wedstrijd neer te zetten tegenover je supporters! Oké, Getafe is wel goed, maar om 1-6 te verliezen is echt niet normaal! Ik moet het nog maar eens zien dit seizoen hoor! Miss had Vloet toch moeten blijven??
    DAMN! IK BAAL ECHT!

  14. #194
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Nog maar één fitte keeper op Het Kasteel

    VI

    Een blessure voor Cor Varkevisser heeft het aantal fitte keepers van Sparta Rotterdam beperkt tot één: Dolf Kerklaan.
    Varkevisser verliet maandag naar eigen zeggen uit voorzorg de training voortijdig, omdat de Katwijker te veel last had van zijn rug. Voor het vriendschappelijke duel met het Westlands Elftal heeft trainer Gert Aandewiel dinsdag daarom alleen Kerklaan als keeper tot zijn beschikking.

    Naast de blessure voor Varkevisser heeft Harald Wapenaar zich tijdens de voorbereiding vooral toegelegd op het herstel van een rugblessure. De Kazach David Loria werd afgetest, terwijl vierde keeper Mark Smith is verhuurd aan AGOVV Apeldoorn.

    Toch wil de leiding van paniek niets weten. 'We gaan uit van het scenario dat Wapenaar snel weer bij de groep kan aansluiten', zegt technisch directeur Danny Blind in het Algemeen Dagblad. 'We hopen dat hij over een paar dagen het veld weer op kan.'

    Ook Varkevisser ziet weinig reden tot zorg. 'Deze blessure stelt niet zo veel voor', aldus de Katwijker. 'Tijdens de training kreeg ik een beetje last van mijn rug. Dat heb ik sinds mijn tijd bij Excelsior al een paar keer vaker gehad. Meestal gaat het na een paar dagen weer over.'

  15. #195
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Geen Heerenveenspelers voor Sparta

    Hoewel Sparta een samenwerkingsverband heeft met SC Heerenveen zal de Friese club geen spelers op het Kasteel stallen.

    Technisch directeur Danny Blind meldt in de presentatiegids van Rotterdamse club: "Ik voorzie geen nieuwe gezichten die afkomstig zijn van Heerenveen. Spelers die voor ons een kwaliteitsinjectie zouden betekenen laten zij zo vlak voor de seizoenstart niet gaan."

    Sparta is nog altijd op zoek naar een spits. De samenwerking met Heerenveen vindt vooral plaats op scoutingsgebied.

  16. #196
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Varkevisser geblesseerd=kut, hoop dat Wapenaar snel terug is!
    Heerenveensamenwerking lijkt zo best nutteloos, iig voorlopig! Hopelijk word t nog wat met die nieuwe spits, wie dat dan ook mag zijn... (of worden)

  17. #197
    sven1989's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    in een grote stad
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Meschien is die mendoza wat voor Sparta lijkt me een goede spits die op meerdere posities kan spelen.
    Hij is toch transfervrij en zoekt nog een club.

  18. #198
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    volgens itwm en ad

    Sparta zou volgens het AD Tim Janssen willen overnemen van RKC met de hulp van een sponsor die ook bij RKC actief is. Roda wil Janssen ook graag inlijven en Utrecht houdt de spits eveneens in de gaten. Danny Blind was gisteren naar Waalwijk afgereisd om Tim Janssen aan het werk te zien, de aanvaller speelde echter niet, dus de trip was helaas voor niks.


    ik hoop graag dat deze spits komt nog joneg en kan je ook nog leuk doorverkopen

  19. #199
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    KD huren? Broerse ruilen? Janssen kopen?


    Het AD meldt in een apart artikel nog dat Tim Janssen (in navolging van zijn ploeggenoot Tim Bakens die de arbitragezaak verloor), overweegt op zeer korte termijn een arbitragezaak aan te spannen tegen RKC. Deze arbitragezaak zou met name gaan om een vertrek naar Roda JC te forceren. RKC wenst meer dan een miljoen te ontvangen voor de 21-jarige aanvaller. Tot tweemaal toe werd een bod van Roda JC geweigerd, eenmaal werd hierbij ook Dieter van Tornhout betrokken.

    Sparta blijft ook interessse houden in Janssen en krijgt daarbij financiële hulp van Erik Achten; één van de mannen die behoorde tot de groep Spartanen die als ´de sponsorgroep´ door het leven ging. Hij is ook in Waalwijk actief is en bezorgde RKC eerder Anthony Obodai, die juist overkwam van Sparta.


    FC Utrecht wil ruilen

    Door Mikos Gouka

    FC Utrecht stelt alles in het werk om Spartaan Rachid Bouaouzan voor het einde van de maand over te nemen.



    Willem van Hanegem is al langer bijzonder gecharmeerd van de razendsnelle buitenspeler, maar de trainer weet ook dat de clubkas in de Domstad zo goed als leeg is. Om Bouaouzan toch te kunnen contracteren hoopt de club Joost Broerse zover te krijgen dat hij zijn basisplaats in Utrecht inruilt voor een contract bij Sparta.

    Broerse heeft in eerste instantie aangegeven geen trek te hebben in een avontuur in Rotterdam. Onder Willem van Hanegem heeft de in Zeist woonachtige speler wederom een basisplaats afgedwongen, al heeft de nieuwe trainer hem wel op het middenveld geposteerd.

    Zijn voorganger Foeke Booy zette Broerse bij voorkeur in het hart van de defensie. Ook gisteren was er weer intensief contact tussen technisch directeur Piet Buter -die overigens ook de zakelijke belangen behartigt van Sparta-trainer Gert Aandewiel - en de zaakwaarnemers van Bouaouzan.

    Danny Blind, tecnhisch-directeur bij Sparta, gaf al eerder aan dat Bouaouzan (23) mag vertrekken uit Rotterdam. De Marokkaan, afgelopen zondag nog goed voor een basisplaats én de aangever van de eerste Rotterdamse treffer van Charles Dissels, wil ondanks verwoede pogingen van de club zijn aflopende verbintenis pertinent niet verlengen. Omdat Blind wil voorkomen dat Bouaouzan aan het einde van het seizoen gratis naar een andere club kan, heeft hij de speler verteld dat hij weg kan.

    Tijdens de voorbereiding botste Bouaouzan nog fors met trainer Gert Aandewiel. De aanvaller weigerde na een wisselbeurt in het oefenduel met FC Den Bosch uit te lopen en stapte onder de douche. Bouaouzan ontkende later de opdracht van Aandewiel te hebben gehoord, de trainer nam daar geen genoegen mee en strafte de speler door hem niet mee te nemen naar het trainingskamp dat de selectie in Oostvoorne belegde.

    ,,Maar mensen koppelen het feit dat Rachid weg mag nu aan het disciplineverhaal en dat is onjuist, zegt Danny Blind. ,,Dat staat helemaal los van elkaar.’’

    Op de achtergrond speelt ook nog altijd ’de zaak Niels Kokmeijer’. De voormalige speler van Go Ahead Eagles krijgt een schadevergoeding voor het feit dat hij door een overtreding van Bouaouzan nooit meer kan voetballen, maar juridisch is nog altijd niet duidelijk wie er voor het bedrag zal moeten opdraaien; Sparta of Bouaouzan.

    Danny Blind doet verwoede pogingen om de selectie van Sparta op de valreep nog te versterken. Zo is naast Tim Janssen Ajacied Michael Krohn Dehli nog in beeld bij de Rotterdammers. De Deen kwam het afgelopen half jaar al op huurbasis uit voor Sparta, maar het ontbreekt de club aan middelen om de eenmalige international definitief over te nemen.

    Sparta hoopt dat Ajax alsnog bereid is om de aanvallende middenvelder nog een seizoen op huurbasis in Rotterdam-West te stallen. Dat zou Aandewiel meer mogelijkheden bieden.


    www.itwm.nl en www.ad.nl

  20. #200
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    rachid bouaouzan is naar wigan toe voor 3 jaar. kijk op teletekst 802

    dit is jmr voor sparta maar beter voor rachid. ik wens hem veel succes bij wigan

  21. #201
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lindenbergh in belangstelling Sparta

    Olaf Lindenbergh is volgens RTV Noord Holland in gesprek met Sparta Rotterdam om te praten over een transfer. De middenvelder is bij Ajax op een zijspoor geraakt en mag vertrekken uit de hoofdstad.

    Eerder leek de oud-speler van AZ op weg naar NEC, maar die transfer werd door Lindenbergh zelf op het laatste moment geannuleerd. Nu heeft Sparta Rotterdam volgens advocaat Jacques de Wit de beste papieren om de 33-jarige linkspoot over te nemen.

    Lindenbergh gaf eerder aan graag naar het buitenland te willen verkassen maar zowel Deense, Turkse als Spaanse interesse liep uiteindelijk op niets uit.

  22. #202
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zeer spijtig voor Sparta!
    Ik hoop serieus dat er nog versterking komt!!!

  23. #203
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    wat voor versterking zou jij willen zien dan in het team een spits of een middevelder of een vederdiger of een keeper?

  24. #204
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De versterkingen die we nu hebben
    Iig zou ik toch graag een zekere keep nog willen hebben, naast onze geblesseerde showkeeper

  25. #205
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    AZ heeft Didulica en Romero achter de hand. Dat zijn beide behoorlijke keepers die gewoon niet aan de bak komen omdat Boy Waterman nóg beter presteert. Het is dat de transferperiode is afgelopen, maar anders had ik als Sparta zijnde gekeken naar een huurmogelijkheid.

  26. #206
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Westerveld naar Sparta


    ROTTERDAM - Sander Westerveld speelt de komende vier maanden voor Sparta. De 32-jarige doelman vervangt bij de Rotterdamse club Harald Wapenaar, die nog altijd geblesseerd is aan de rug. Reservekeeper Cor Varkevisser heeft hem tot dusver niet kunnen doen vergeten.

    Westerveld, die bij FC Twente debuteerde in het betaald voetbal, was vorig seizoen actief in Spanje bij Almeria. Daar werd zijn verbintenis niet verlengd. In het verleden stond hij onder meer onder contract bij Vitesse, Liverpool en Real Sociedad. Wapenaar kiest in de winterstop mogelijk voor een Japanse werkgever
    .

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sander_Westerveld

  27. #207
    FCETHEBEST's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 april 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik heb didulica nooit een goede keeper gevonden westerveld is veel en veel beter

  28. #208
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zeker een goede keus van mijn Sparta! DUIZEND MAAL beter als Varkenvisser!
    Ben er echt blij mee! Mag van mij wel een meerjarig contract krijgen!

  29. #209
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Een echt ervaren keeper, dat geeft Sparta wat extra charme mee!

  30. #210
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sparta vreest zware blessure Duplan
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 16 september om 19:22

    Sparta Rotterdam kan mogelijk de komende weken niet over Edouard Duplan beschikken. De aanvaller moest zondagmiddag in de thuiswedstrijd tegen AZ (2-2) al in de eerste helft vervangen worden.

    In een duel met Kew Jaliens, die een harde tackle inzette en daarvoor geel kreeg, raakte de van RBC Roosendaal afkomstige aanvaller geblesseerd. De club uit Rotterdam-West vreest dat de Fransman een middenvoetsbeentje heeft gebroken en dat hij twee maanden uit de roulatie zal zijn.

    Duplan kende vorig seizoen een sterk eerste seizoen bij RBC, nadat hij was overgenomen van Clermont. De aanvaller maakte zeven goals en bereidde er tien voor. In het nieuwe seizoen scoorde hij ook al een keer.

    Bron: Voetbalzone

    En waar ik mij aan erger is dat iedere krant zowat, zelfs de Trouw die wij thuis ontvangen, bericht over de blessure van Vlaar, en deze speler meteen vergeten is!

  31. #211
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dissels maar iets verder naar voren zetten dan? Daar heb ik, gezien mijn Coach van het Jaar instelling en de twee doelpunten die hij in de eerste twee wedstrijden bracht, geen moeite mee.

  32. #212
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wapenaar vrijdag op de operatietafel

    Harald Wapenaar zal vrijdag geopereerd worden. De doelman van Sparta Rotterdam kwam dit seizoen door een hernia nog niet in actie en hoopt volgend jaar zijn rentree te maken.

    Al in de voorbereiding kreeg Wapenaar last van zijn rug. De operatie moet hem verlossen van de herniaklachten. De technische staf hoopt de doelman over drie maanden weer te kunnen verwelkomen.

    Als vervanger werd Sander Westerveld naar Rotterdam-West gehaald. De doelman zat zonder club en heeft een contract tot aan het eind van het kalenderjaar getekend. Cor Varkevisser maakte in het begin van het seizoen een onzekere indruk en heeft plaats gemaakt voor de Tukker.

    ik denk zelf dat we harald niet meer trug zien in het doel. ik denk dat sparta westerveld langer probeer tehouden of een nieuwe keeper kopen, huren.

  33. #213
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Westerveld: "Er is al belangstelling"

    Het avontuur bij Sparta Rotterdam heeft Sander Westerveld vooralsnog geen windeieren gelegd. De tot voor kort clubloze doelman kan rekenen op belangstelling van clubs uit Zuid-Europa.

    De uitzendkracht van Sparta, die nog tot 31 december een contract heeft, vertelt in Metro over de vermeende interesse. "Er is al belangstelling vanuit Spanje, maar ook een Italiaanse club heeft zich gemeld. Hoe het gaat lopen, weet ik niet. Ik heb nu wel geleerd dat je in de voetballerij niet aan carrièreplanning kunt doen. Het is zelfs niet uitgesloten dat ik na 31 december bij Sparta blijf."

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb er nooit iets over gelezen, maar het zou mij niets verbazen wanneer Feyenoord hem intensief volgt.

  34. #214
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yannickr Bekijk bericht
    Ik zag in de Sparta sectie, dat er nog geen topic was voor Sparta Rotterdam. Als Algemeen topic. Dus hier ben ik, om het te openen Praat hier over alles, wat met Sparta te maken heeft

    Mijn analyse:
    sparta heeft een goed team. Met ook snelheid, en dat is goed voor een counterende ploeg. Met bijvoorbeeld: Bouaouzan, Medunjanin, Vlug en De Roover.

    Bouaouzan is een goede speler, met mooie actie's. Maar daar gaat het niet om. Hij moet scoren, en dat kan hij ook wel. Ik geloof wel dat hij naar de top kan gaan. Hij heeft zelfs overwogen om te stoppen, door zijn werkstraf en boete. Door de tackel op Niels Kokmeijer. Het was wel een vuile overtreding. Als je dat doet op de straat, wordt je opgepakt voor geweld.

    Medujanin is helaas een huurling. Ik zou hem nog wel een paar jaar zien bij Sparta. Maar bij AZ is ook wel leuk. Madujanin kan eigenlijk wel te goed voetballen voor Sparta. Maar hij moet niet gaan zweven, maar op de grond blijven, als hij weer een vormstorm heeft. Toch zie ik hem best wel graag zweven, want dan speelt hij wel beter.

    Vlug is een goede speler, een Sparta speler, met Copyright. Het is echt een speler met veel bijzondere kwaliteiten. Die men niet ziet. Ik zie hem graag spelen, vooral omdat hij toch een wel een eigen productie is. Dus Jeffrey Vlug in de basis.

    Dan De Roover. Ik geloofde het niet dat hij van PSV kwam. Ik hoorde het laatst in het commentaar van Michel Schildkamp, en ik stond paf. Ik dacht dat het wel weer zo'n talentje was van Anderlecht, die denk dat het beter is in Nederland. Maar nee hoor. Hij komt van PSV. Hij is daar wel goed opgeleid, want hij doet het in Rotterdam heel goed. En ik zie hem ook graag spelen.

    Dat is er wel:

    http://forum.voetbalzone.nl/showthread.php?t=984

    slotje graag of samenvoegen...

  35. #215

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    topics samengevoegd

  36. #216
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    De boetepot raakt lekker gevuld


    Sparta-coach Gert Aandewiel heeft alle selectiespelers van Sparta een boete van 500 euro opgelegd, omdat er clubinformatie naar media gelekt is. Zo stond enkele dagen geleden, tegen de wil van Aandewiel, in de krant dat verdediger Dele Adeleye deze week een forse boete gekregen had, omdat hij in de competitiewedstrijd tegen FC Groningen (1-0) met verkeerde noppen speelde.

    Adeleye speelde in de kletsnatte Euroborg met gewone noppen, in plaats van pinnen. Aandewiel snapte niet hoe het kon dat dit verhaal in de media terecht gekomen was en vroeg zijn spelers wie er 'gelekt' had. Toen hij op deze vraag geen antwoord kreeg, besloot hij simpelweg alle selectiespelers een boete op te leggen. Iedere voetballer moet nu 500 euro betalen, zo meldt het AD.

    laat die kut aandewiel zich lekker met voetbal bezig houden plaats daan agentje tespelen .GVd wat een trainer zeg .

  37. #217
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    SParta, goed gedaan! En bedankt vanuit Zuid...

  38. #218
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    drie kwart uitvakkaarten Excelsior - Sparta reeds verkocht


    Om 11:00 uur (2 uur na de start van de verkoop) zijn al meer dan 525 kaarten voor het gastenvak bij Excelsior - Sparta verkocht. In totaal zijn er 650 kaarten beschikbaar. De verkoop is vandaag uitsluitend voor SeizoenClubCard-houders van Sparta Rotterdam bij de TicketBox-verkooppunten en de Sparta Fanshop. Per SCC kan één kaart gekocht worden.

    De Fanshop is geopend tot 17:00 uur. Indien er nog kaarten over blijven kunnen ook de ClubCard-houders van Sparta vanaf maandag bij TicketBox 1 kaart per ClubCard kopen.

    Aan het eind van deze zaterdag zal bekend worden hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn.

    nouw het gaat dus als een speer . gelukkig was ik er vroeg bij voor de kaarten ik denk dat voor 5 uur uitverkocht is . het is een goed teken dit dat de supporters moed blijven houden ondanks we nog gen winst hebben

  39. #219
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik denk dat niet alleen het uit vak goed gevuld zal zijn van Sparta supporters, eigenlijk!

  40. #220
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Ik denk dat niet alleen het uit vak goed gevuld zal zijn van Sparta supporters, eigenlijk!
    nee heel het stadion zal goed gevuldt zijn door sparta supporters

  41. #221
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Boukhari heeft geen trek in Africa Cup

    Nordin Boukhari heeft inmiddels elf interlands achter zijn naam staan, maar de nakende Afrika Cup komt voor de aanvaller van Sparta Rotterdam op een ongelegen moment. De Marokkaanse linkspoot wil geen enkel competitieduel missen en wil dan ook het Afrikaanse eindtoernooi begin volgend jaar aan zich voorbij laten gaan. “Het is afwachten of ik naar Ghana zal afreizen om met Marokko een gooi te doen naar de Afrikaanse titel”, zegt Boukhari in het Algemeen Dagblad. “Ik word altijd geselecteerd door bondscoach Henri Michel, maar de situatie van Sparta is momenteel veel belangrijker. Als de Marokkaanse bond eist dat ik kom, dan is er geen andere optie. Dan zal de FIFA de Marokkaanse bond in het gelijk stellen.”

    De Afrika Cup wordt tussen 20 januari en 10 februari in Ghana afgewerkt. Al jaren klagen Europese (top)clubs steen en been vanwege het ongelukkige tijdstip midden in het seizoen. Ook bestaat de kans dat Berti Vogts, bondscoach van Nigeria, de Kasteelheren Sani Kaita en Dele Adeleye selecteert.

    - VZ frontpage

    Ik vind het netjes van Boukhari, Sparta heeft alle krachten op het moment erg hard nodig! Ik neem aan dat Sparta er alles aan gaat doen om Kaite en Adeleye ook in Rotterdam te houden!

  42. #222
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja maar als ze allebei eisen dat ze meemoeten kan sparta niks tegen houden en dit zijn nouw juist de 3 spelrs in vorm dus ja. Dat kan sparta best wel is duur komen testaan.

  43. #223
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    VVV te sterk voor Sparta

    De hekkensluiter uit de Eredivisie slaagde er zaterdagavond wederom niet in om een duel winnend af te sluiten. VVV Venlo was op eigen veld te sterk voor de bezoekers uit Rotterdam: 2-0 In een rommelige wedstrijd moesten de beide ploegen het voornamelijk van werklust hebben bij gebrek aan kwaliteit. Voor rust hadden de manschappen Andre Wetzel licht de overhand maar een openingstreffer bleef uit

    Na de rust kreeg VVV loon naar werken. Jason Oost ronde af in de 59ste minuut na goed voorbereidend werk van verdediger Mike Mampuya. Sparta ging nog naarstig op zoek naar de gelijkmaker, maar deze bleef uit. In de 87ste minuut vergrote Nordin Amrabat de zorgen van de Kasteelclub door ook nog de 2-0 te scoren.

    Na de zesde nederlaang in de competitie lijkt lijfsbehoud steeds moeilijker te worden voor de Rotterdammers. Met vijf punten uit elf wedstrijden staat Sparta onderaan de Eredivisie. VVV stijgt door de overwinning naar de veertiende positie.
    -----------
    Nou spartapiet kom er maar weer in

    Nou is het wel duidelijk: Aandewiel lijk mij niet de meest capapebele persoon als trainer van Sparta. Ze kunnen echt beter iemand anders gaan zoeken.

  44. #224
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ja ik kan me er maar steeds meer druk om maken om dit futloze team maar laat ik dacht maar niet meer doen want het heb tog geen nut ik denk dat ik dadelijk maar de bus op gaat wachten of morgen de traing maar naar toe gaat met vele spartanen wat dit kan zo niet langer

  45. #225
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Nou spartapiet kom er maar weer in

    Nou is het wel duidelijk: Aandewiel lijk mij niet de meest capapebele persoon als trainer van Sparta. Ze kunnen echt beter iemand anders gaan zoeken.
    Je slaat de spijker op zijn kop, hij moet gewoon OPDONDEREN! Ik heb er schoon genoeg van!

Pagina 5 van 47 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •