Keiser (24 augustus 2017)
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=9794
Haha wat schattig hoe zenuwachtig ze is.
Gare loting. Je hebt de kutste, meest nietszeggende tegenstander uit pot A, een club die deze zomer meer geld uitgegeven heeft aan backs dan wij aan onze hele selectie in twintig jaar uit pot B en één van de zwaarste uit pot C. Al ben ik bij die laatste wel blij dat het geen Roma of Spurs is geworden, op supportersvlak. Thuis een resultaat halen tegen Shakthar en Napoli en hopen dat je in Oekraïne nog wat kunt snoepen. Tegen City en in Napels maak ik me weinig illusies. Programma is wel vrij gunstig, met veel partijen op dinsdag na thuiswedstrijden in de competitie, een redelijk vernieuwd City op de eerste speeldag thuis en Napoli-thuis als er nog wat op het spel staat in de zesde speelronde is ook niet ongunstig, zeker niet als zij bijvoorbeeld al geplaatst zijn tezamen met City.
Zin. In. Morgen.
Pizzakoerier (12 september 2017)
Nelom, Diks, Kramer. City gaat niet weten wat ze overkomt.
Ik kan mij niet voorstellen dat Kramer start eigenlijk.
Ik hoop het niet. De opstelling van Perez in Natafelen was prima, zo zou ik het ook doen.
qsh0x (12 september 2017)
Niks aan toe te voegen inderdaad .
Heerlijk optimistisch die pijltjes naar voren
Harvey (12 september 2017)
Volgens mij moet Feyenoord zich niet druk maken over aanvallen. Lekker gegroepeerd spelen, jezelf de middelen verschaffen om in de wedstrijd te blijven en hopen op de kans waarvan je weet dat hij komt. Meer kun je niet doen.
Laatst gewijzigd door qsh0x; 12 september 2017 om 21:47
Best apart dat Bassie na zo'n wonderjaar op de bank moet zitten in de CL. Z'n concurrent wel meteen de eerste CL-goal van het seizoen gemaakt.
Je zult er toch af en toe eens uit moeten komen in de omschakeling. Zonder diepte speel je sowieso een verloren wedstrijd en dan nog is het maar de vraag of Boëtius en Berghuis de bal lang genoeg in bezit gaan kunnen houden. Gemis van Jörgensen is groot, lijkt me.
Geile kap Pjanic.
De echte Iniesta is er vandaag weer eens.
Jammer dat het tegenwoordig maar 1 keer in de 10 wedstrijden is, maar wat blijft Iniesta genieten.
Een Ferrari inruilen voor een Dacia. Pogba er geblesseerd af voor Flehneh.
En nu speelt Pereira dus bij Valencia. Was hier perfect geweest.
Laatst gewijzigd door edodevries; 12 september 2017 om 22:08
Lekkere actie van Iniesta zeg, jammer dat die kansrijke vrije trap er niet gewoon ingelegd wordt.
Mkhi mist 2 enorme kansen.
Gele kaart voor een schaar van Eder Balanta. FM spelertje.
Minuutje later pakt 'ie Mata weer. Die gaat zo niet uitspelen.
Ongelofelijk dat we met praktisch twee rechtsbuitens spelen en met een lege linkerkant.
Dit was even beton tiki taka van Juve.
Waarom speelt Dost niet?
Young met een geweldige assist op Fellaini. Dat je dat in de CL kan zeggen:')
Doelpunt.
Young wordt vol geschopt na een succesvolle tackle en krijgt geel. Moooy.
Waarom probeert Dembele nooit achter de verdediging te duiken? Je zag Rakitic hem net bijna sturen.
Neymar, Mbappe en Cavani na de eerste helft al alle drie op het scorebord. Maar goed, wel tegen een ploeg waarvan de spelers nog net niet gehandicapt zijn.
*NERAZZURRI* (13 september 2017),ASR10Totti (12 september 2017),J-Roc (12 september 2017),Miln (13 september 2017),Pizzakoerier (12 september 2017),Realsocio (12 september 2017)
Dembele moet wat meer loopacties maken. Ruimte ligt aan zijn kant.
Man man man wat een goal. Zo simpel. Suarez zijn eerste degelijke balcontact.
Rustig in het hoekie.
Net te laat de rust. Zeker kansen hier om eentje te prikken.
Suarez is zo vreselijk. Wordt tijd dat Paco hem ook effe een paar weekies laat banken. En wat een goal van Leo. Kon niet op een beter moment vallen.
Die 2-0 van Chelsea. Geweldig.
Betancur geeft geen dekking aan Pjanic en Messi maakt het meteen af. Jeugdige fout, klasse goal. Anders best een goeie eerste helft van deze CL.
Jammer Emile.
Zo, dat was het dan voor vandaag zeker?
Als dit maar geen afstraffing gaat worden.
Er zijn op het moment 69 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 69 gasten)
Favorieten/bladwijzers