3 minuten blessuretijd, normaal hebben ze minder nodig.
3 minuten blessuretijd, normaal hebben ze minder nodig.
Pazza-Inter (30 juli 2019),UltraMarijn (30 juli 2019)
Prutsers.
PSV is zo’n nietszeggende bafclub
We zullen het zelf wel weer moeten doen.
Daar gaan we weer hoor.
Zeus (30 juli 2019)
Dik verdiende nederlaag. PSV viel me zwaar tegen.
Wat een gekut. Zo'n goed team is dat Basel niet. Maar goed, PSV ook niet natuurlijk. Alleen de aanval is leuk. Verder een notoire grabbelaar op doel, een verdediging die misschien subtop is en een middenveld dat niet functioneert. Misschien is het ook wel beter als ze het in de EL gaan proberen. Daar zie ik ze meer punten pakken voor de ranking.
PSV hoort sowieso niet in de CL. Maar de weg naar de Europa League is makkelijker via deze route. Nu moet PSV volgens mij weer twee ploegen verslaan en zie ik het ze nog wel helemaal weg geven.
Malen nog een jaar contract? Kan Ajax hém niet halen?
Ihlosi (31 juli 2019)
Malen zit bij Raiola. Laat maar zitten. Bovendien een slecht signaal als je jeugdspelers die voor de poen kozen laten weer zo makkelijk terugneemt.
Ihlosi (31 juli 2019)
PSV verloren, heerlijk nieuws. Nu zelf die Grieken pakken en al het geld gaat naar het pakhuis in Amsterdam. Heerlijk, zijn er al beelden van van Bommel?
Bob Sacamano (31 juli 2019),LFCMokum (31 juli 2019),Pazza-Inter (31 juli 2019)
Johan C (30 juli 2019),Río (31 juli 2019),UltraMarijn (31 juli 2019),Zeus (30 juli 2019)
Bovendien heeft je enige concurrent een volledig seizoen vol rust en komt het de uitstraling van Ajax alleen maar ten goede waardoor het makkelijker wordt/blijft voor Ajax om topspelers te halen. Maar poesimao zal wel weer reageren met dat Ajax de Eredivisie moet verlaten.
Dat laatste sowieso, maar ik reageer vooral emotioneel he. Ja de punten zouden mooi zijn, maar natuurlijk niet zo mooi als van Bommel die geirriteerd aan de pers uit moet leggen waar het dit keer weer fout ging en waarom dat nou niet aan hem lag. I
Laat AZ maar punten voor Nederland halen. Bij Feyenoord, PSV, Vitesse, Twente, Utrecht etc. kan ik het niet helpen om voor de tegenstander te zijn. Zelfs al zou dat Juventus of een Engelse ploeg zijn.
Ben wel benieuwd hoe PSV de gaten in de begroting nu gaat dichtplakken.
En ben nog veel benieuwder waar DeTempel is. Die heeft al tijden niet meer gereageerd.
Ihlosi (31 juli 2019)
Bot eigenbelang Els. Snap eigenlijk niet dat de JC Schaal nog bestaat. Verschuif die dan tenminste naar december ofzo. Europese zwaartepunt ligt voor Nederlandse clubs net nu, waarom je net dan een wedstrijd om een schaal tussen twee van je Europese deelnemers afwerkt is me een raadsel.
Dan nog. Schaal of geen schaal, dit zootje van Basel had je moeten oprollen, sorry hoor. Die konden er geen hol van.
Ja die liet ik inderdaad even buiten beschouwing omdat het gewoon een middenvelder is, maar ook dat zegt natuurlijk veel. Basel was ook echt pover, maar die maakten er toevallig eentje meer. Heel veel groter was het krachtsverschil ook niet, al is het woord kracht misschien wel net waar het verschil zat.
De wereld is wat complexer dan alleen die paar punten voor de Nederlandse ranglijst natuurlijk. Nu PSV geen CL speelt, zal het makkelijker zijn om spelers van PSV te halen. Om maar een voorbeeld te noemen. Of de CL-gelden die geheel naar Ajax gaan als we ons weten te kwalificeren.
Het is lastig om rationeel alles tegen elkaar af te wegen, dus volg ik mijn onderbuikgevoel.
Laat Ajax eerst maar eens zien af te rekenen met PAOK. Ongeslagen Grieks kampioen, potentiële valkuil.
Ihlosi (31 juli 2019)
Flink blamage. Zowel van John de Jong die op dit moment geen volledige selectie heeft weten neer te zetten, als Van Bommel die maar blijft aankloten met zijn kutopstelling met spelers als Bergwijn op 10, als van de spelers zelf die echt enorm slappe hap zijn. Als Basel nou een goede ploeg bleek, kun je misschien ergens vrede hebben, maar dat Basel kan er dus echt geen kut van, twee wedstrijden lang niet.
Het zou me bijna verbazen als we nog twee voorrondes EL gaan overleven. Zijn van die potten waar PSV helemaal naast gaat pissen. Ik voel al een nieuwe Osijek aankomen.
Ik snap niet dat Van Bommel met die vier voorop blijft spelen. Het hele elftal valt uiteen in twee linies op deze manier. Zo krijg je nooit controle over je tegenstander.
Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)
Favorieten/bladwijzers