Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 149

Discussie: Europa League 2021 2022

Hybrid View

  1. #1
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Niet om te haten ofzo, kijk nooit PSV, maar is het altijd zo rommelig? Ergerde me er dood aan hoe die ballen steeds van de voeten sprongen, kaatsen zagen er meer uit als ongelukjes dan bewust. Meer als of nog net het voetje er tegen aan kwam en het gokken was waar de bal heen zou kaatsen. Ook tactisch vond ik het er niet goed uitzien, ruimtes vrijwel niet benut. Schrok er wel een beetje van.

  2. #2
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Niet om te haten ofzo, kijk nooit PSV, maar is het altijd zo rommelig? Ergerde me er dood aan hoe die ballen steeds van de voeten sprongen, kaatsen zagen er meer uit als ongelukjes dan bewust. Meer als of nog net het voetje er tegen aan kwam en het gokken was waar de bal heen zou kaatsen. Ook tactisch vond ik het er niet goed uitzien, ruimtes vrijwel niet benut. Schrok er wel een beetje van.
    Het middenveld was ontzettend slordig. Het ontbreken van Sangaré weegt heel erg zwaar. En als daar bovenop ook nog Van Ginkel en Götze ontzettend matig spelen, dan blijft er te weinig over.
    Daarna vallen nog eens Noni en Cody uit en dan is het wel klaar...

    Vinicius was niet slecht overigens. Het heeft alleen iets te lang geduurd voordat hij in de basis mocht. Nu werd hij min of meer voor de leeuwen gegooid. Wat hij dus verder heel redelijk deed. Maar ik denk dat als hij meer ritme had gehad dat hij één van die kansen wel had afgemaakt.

  3. The Following User Says Thank You to voskat For This Useful Post:

    Ihlosi (25 oktober 2021)

  4. #3
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.967
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Het middenveld was ontzettend slordig. Het ontbreken van Sangaré weegt heel erg zwaar. En als daar bovenop ook nog Van Ginkel en Götze ontzettend matig spelen, dan blijft er te weinig over.
    Daarna vallen nog eens Noni en Cody uit en dan is het wel klaar...

    Vinicius was niet slecht overigens. Het heeft alleen iets te lang geduurd voordat hij in de basis mocht. Nu werd hij min of meer voor de leeuwen gegooid. Wat hij dus verder heel redelijk deed. Maar ik denk dat als hij meer ritme had gehad dat hij één van die kansen wel had afgemaakt.
    Het is wel een 'Suarez', hij bleef maar vallen om een pingel te versieren.

  5. #4
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Het is wel een 'Suarez', hij bleef maar vallen om een pingel te versieren.
    Heb ik niet uit de samenvatting van 10 minuten kunnen opmaken. Qua pit gaat de vergelijking wel enigszins op.

  6. #5
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Voorlopige ranking voor volgend jaar:


    Nederland gewoon ruim nummer 1 dit jaar tot nu toe, ook erg solide in de top 7 de komende jaren met de 2.900 die komt te vervallen na volgend seizoen. Portugal en Frankrijk echter toch nog wel ver weg ondanks dat, of Nederland moet dit jaar echt 3-4 punten meer halen.

  7. #6
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Voorlopige ranking voor volgend jaar:


    Nederland gewoon ruim nummer 1 dit jaar tot nu toe, ook erg solide in de top 7 de komende jaren met de 2.900 die komt te vervallen na volgend seizoen. Portugal en Frankrijk echter toch nog wel ver weg ondanks dat, of Nederland moet dit jaar echt 3-4 punten meer halen.
    Als je op dit moment de resultaten van 17/18 wegstreept, dan kom je hierop uit:

    Frankrijk: 36.581
    Portugal: 36.550
    Nederland: 35.200

  8. #7
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Voorlopige ranking voor volgend jaar:


    Nederland gewoon ruim nummer 1 dit jaar tot nu toe, ook erg solide in de top 7 de komende jaren met de 2.900 die komt te vervallen na volgend seizoen. Portugal en Frankrijk echter toch nog wel ver weg ondanks dat, of Nederland moet dit jaar echt 3-4 punten meer halen.
    Zoals Vos al aangeeft moet je dat bekijken, dit staatje met 17-18 zegt niet zoveel want voor volgend jaar is het toch niet in te halen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Als je op dit moment de resultaten van 17/18 wegstreept, dan kom je hierop uit:

    Frankrijk: 36.581
    Portugal: 36.550
    Nederland: 35.200
    Enige wat hierin wel jammer is, is dat zowel Vitesse als PSV het niet goed doen tegen een directe concurrent (en PSV al eerder tegen Benfica...) en dat alle ploegen van deze landen momenteel ook op Europese overwintering staan (of nee alleen Marseille in de EL niet zie ik).

  9. #8
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Zoals Vos al aangeeft moet je dat bekijken, dit staatje met 17-18 zegt niet zoveel want voor volgend jaar is het toch niet in te halen.
    Lees mijn post nog eens, daar hield ik al rekening mee. Bij de tussenstand van Vos komt nog de rest van dit seizoen én volgend seizoen. NL heeft nu veel punten gesprokkeld in het eerste deel, maar ze zullen het na de winterstop een stuk lastiger hebben om punten te sprokkelen dan de concurrentie.

    Daarnaast scoort Frankrijk altijd solide met vorig seizoen een negatieve uitschieter (4/5 seizoenen boven de 10, 3/5 boven de 11), Portugal de laatste 4 seizoenen boven de 9.6, Nederland in de laatste 5 jaar max 9.4. Dus als je na volgend seizoen over een periode van 5 jaar in de buurt wil komen, heb je dit seizoen 3-4 punten verschil nodig imo.

  10. The Following User Says Thank You to Harvey For This Useful Post:

    Johan C (22 oktober 2021)

  11. #9
    de daadwerkelykheid zelve voskat's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven / Valencia
    Leeftijd
    45
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Lees mijn post nog eens, daar hield ik al rekening mee. Bij de tussenstand van Vos komt nog de rest van dit seizoen én volgend seizoen. NL heeft nu veel punten gesprokkeld in het eerste deel, maar ze zullen het na de winterstop een stuk lastiger hebben om punten te sprokkelen dan de concurrentie.

    Daarnaast scoort Frankrijk altijd solide met vorig seizoen een negatieve uitschieter (4/5 seizoenen boven de 10, 3/5 boven de 11), Portugal de laatste 4 seizoenen boven de 9.6, Nederland in de laatste 5 jaar max 9.4. Dus als je na volgend seizoen over een periode van 5 jaar in de buurt wil komen, heb je dit seizoen 3-4 punten verschil nodig imo.
    Natuurlijk moet je wel blijven doorpakken in de komende seizoenen, ja.
    Maar Frankrijk en/of Portugal halen we waarschijnlijk dit seizoen al in.

  12. #10
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Niet om te haten ofzo, kijk nooit PSV, maar is het altijd zo rommelig? Ergerde me er dood aan hoe die ballen steeds van de voeten sprongen, kaatsen zagen er meer uit als ongelukjes dan bewust. Meer als of nog net het voetje er tegen aan kwam en het gokken was waar de bal heen zou kaatsen. Ook tactisch vond ik het er niet goed uitzien, ruimtes vrijwel niet benut. Schrok er wel een beetje van.
    Het is zeker niet altijd zo slordig, maar helaas inmiddels al wel een maand lang wel. Na de wedstrijden tegen Benfica is er een terugslag geweest. Daarvoor was het een stuk verzorgder.

    Tactisch is het overigens nooit iets geweest om je vingers bij af te likken. Schmidt is wel fan van lekker massaal jagen, en hij snapt heus wel wat hij doet, maar het is niet zo'n tactisch verfijnde trainer als bijv. Ten Hag, met oog voor detail.

  13. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    Ihlosi (25 oktober 2021)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •