Avondje voetballes. Liverpool indrukwekkend, Ajax slappe hap.
Sfeer Anfield overrated.
Avondje voetballes. Liverpool indrukwekkend, Ajax slappe hap.
Sfeer Anfield overrated.
Keiser (15 september 2022)
Huddersfield heeft trommels. Iets voor jullie.
Ik neem aan dat Marseille nu wel een keer gestraft gaat worden.
Trouwens mooi dat die Ajax-jongentjes ff kennis hebben gemaakt met de absolute buitencategorie in de vorm van Thiago Alcantara. Vertel mij welke middenvelder, behalve Modric en heel misschien Kimmich, een wedstrijd zo kan domineren?
Luis Enrique is gestoord in z'n kop als ie geen plek voor hem weet te vinden. Pedri - Busi - Thiago is het voor mij.
Johan C (15 september 2022)
Praat met me over Thiago, brate. Ik weet je rate 'm niet.
Bespaar me die Rodri-takkies trouwens. Ik ben Busquets in z'n prime gewend, dit zijn kleine mannetjes.
Kroos en Pedri kunnen geen wedstrijd naar zich toe trekken zoals Thiago dat kan wanneer ie z'n dag heeft. Die CL-run in 2020 met Bayern moet toch duidelijk hebben gemaakt dat we hier praten over een generational player.
Verratti eens, maar net als Thiago is inconsistentie zijn grootste probleem. Wordt bij Italië ondergesneeuwd door een draver als Barella. En speelt z'n hele leven in de Uber Eats. Daar waar Thiago iig in drie serieuze competities heeft gespeeld + het veel vaker heeft laten zien in de topwedstrijden.
Nah, Thiago in vorm is gewoon andere koek. Jammer dat ie voor de verkeerde clubs heeft gespeeld na Barça. Je bent iig met me eens dat ie basis moet bij de seleccion neem ik aan?
Oh en je doet Kimmich zwaar tekort. Rich man's Frenkie.
Laatst gewijzigd door DanielAlves; 14 september 2022 om 21:02
Held is het.
Thiago telling his own fans they are being outsang by the away fans pic.twitter.com/UvZd9gIit4
— Blair McNally (@BlairMcNally1) September 13, 2022
Valverde terug op de rechterflank voor z’n shuttle run test.
Frappant dat Messi altijd staat te toveren in Israel.
PL clubs zijn kaolo slecht in de CL dit seizoen. 2 miljard euro ofzo uitgegeven in de transfermarkt.
Melanoisia (15 september 2022)
Neres!! Haha! Lekker hoor.
Hij doet het echt goed bij Benfica, leuk om te zien.
Haaland ook bij City. PL clubs gaan lekker.
De hype maakte de winnende.
En wat voor één, wat een machine. En die assist van Cancelo was ook van wereldklasse zeg.
Keiser (15 september 2022)
somagunner (15 september 2022)
Dat je met clubs als Bradford en Millwall aankomt, bevestigt mijn stelling alleen meer. Maar uiteraard zal je je gelijk weer willen halen.
X (15 september 2022)
Bovendien oneerlijke vergelijking. Zij hadden trommels. Wederom erg benieuwd hoe dat gaat. Of ze die vanuit Amsterdam meenemen. Sta je daar op Schiphol met je trommel. Of leggen ze bij aankomst in Liverpool een potje in om aldaar een fraaie trommel op de kop te tikken? Allemaal vragen!!
Ik kom met Bradford en Millwall 'aan', omdat ik daar zelf ben geweest. Wanneer die 2 clubs jouw stelling meer bevestigen, heb jij het daar blijkbaar anders ervaren. Kan. Jouw stelling is dat de sfeer in alle Engelse stadions overrated zou zijn, ik zeg op basis van eigen ervaringen dat ik dat onzin vind. Maar jij bent blijkbaar een van de 'Doing the 92', en vond het allemaal niks. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Laatst gewijzigd door Johan C; 15 september 2022 om 14:03
Johan, wanneer de Ajax supporters met de rug naar het veld liedjes gaan zingen ga je dan thuis ook met de rug naar de tv zitten?
Kwestie van tijd dat Zeeuws meisje bij zijn kutclub aan de slag kan
Een mooie ontwikkeling: Feyenoorders in het uitvak tijdens PSV - Feyenoord met ''Ultras'' shirtjes! pic.twitter.com/fBdsaiYnRG
— Voetbal Ultras (@VoetbalUltras) September 20, 2022
Benieuwd naar vanavond, verlies zou zorgelijk zijn om eerste of tweede te worden.
Ik voorspel 5-0 Ajax.
Ik heb er weinig vertrouwen in moet ik zeggen. Verwacht wel een veel scherper Ajax dan de laatste twee potjes.
Kan nooit wat zijn met een afgekeurde Koreaan en mislukte Ajacied in de basis.
4-1 voor Ajax dus.
Ajax wint. Napoli zwaar overschat en Spalletti is een verliezer.
KoekKoekKoedus
Eerlijk, fantastisch uitgespeeld.
Wat een waanzinnig irritante coach hebben zij.
Dit waren vijf hele slappe minuten van Timber zeg. Bal onnodig over de zijlijn, onnodig corner weggegeven en niet goed verdedigd bij de 1-2.
Indirect te danken aan de scheidsrechter die daar in de weg loopt, waardoor Rensch niet kan verdedigen...
Geen lijn in het spel, geen opbouw, echt helemaal niets. Die kansloze lange ballen op Kudus. Mag hopen dat Schreuder wakker wordt in de rust.
Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)
Favorieten/bladwijzers