In het rondschoppen en zelf gaan liggen bij het kleinste zuchtje. Die fucking vieze primadonna's uit Parijs gaan me irriteren vanavond.
In het rondschoppen en zelf gaan liggen bij het kleinste zuchtje. Die fucking vieze primadonna's uit Parijs gaan me irriteren vanavond.
Aaaaargg, Lingard. Zo'n actie en dan zo verkloten met die pas.
Rashford loopt nog wat verloren vanavond.
Scheids strooit wel met kaartjes
RaulVilla (13 februari 2019)
Ik vraag mij af wat voor tijd zo'n Mbappe op de 60m loopt.
Waar is de sfeer van de Theatre of Dreams gebleven dan? Hoor alleen de Parisiens.
Young, idioot.
Hij liep richting buitenlijn, Young had terug binnendoor kunnen gaan om hem op te vangen.
En als je hem dan toch wil storen, doe het dan niet zo opzichtig met je armen. Geef hem klein tikje tegen het been of zo, dan heb je nog kans dat de scheids het niet goed ziet en geen geel geeft.
Was toch gewoon een fout van die Kimpembe?
Marquinhos op het middenveld. De vlekken schieten in mijn nek..
Om ter meeste kaarten doen ze.
Dit eindigt niet met 11 v 11
Di Maria, lol!
Er is tegenwoordig bijna geen Engels stadion meer waar je de thuisfans nog wel boven de uitfans uit hoort. Al zal dat niet alleen voor Engeland gelden. Maar de prijzen daar zijn natuurlijk wel naar een niveau gestegen waarbij je ook ander soort publiek krijgt.
Oh jeej. Na Di Maria en Lingard mag de volgende ezel z'n opwachting maken.
Shit, spierblessure Martial? Tot nu toe was ie niet best vanavond, maar de komende weken zonder hem...
Spel zit op de wagen!
Young een tweede gele?
Wat een kalf die Young.
Hij verdient wel geel hiervoor. Mongool.
Chanceke
Kimpembe speelt wel zwak. Die gaat rood krijgen als het zo doorgaat.
Het orakel wist het al.
Arsène Wenger believes Presnel Kimpembe will be a weak point for PSG tonight. pic.twitter.com/h2CPP8FCLq
— Get French Football News (@GFFN) February 12, 2019
Gladde Chevin (13 februari 2019),Playa (12 februari 2019)
Lingard hamstring nu...
Dan kan je Martial, Lingard en Young er al uithalen in de rust.
Leuke eerste helft wel. Tempo, intensiteit, wel nog geen kansen gezien. Dit kan nog alle kanten op. En de bal is rond.
Wel bizar hoe oninteressant dat PSG is zonder Neymar.
Haha weer ontkomt ie aan rood.
Wtf scheids, die Kimpembe wordt nu weer gematst.
Fuck. En dan nog die fucking clown. Ongelooflijk.
Hahahahahahhahahhahahhaha de slechtste die eht doet
Matic, zoutzak.
Lekker dit. Kunnen ze eindelijk beginnen voetballen. Matic weer matig hoor.
Kijk aub naar Matic. Wat een homo. Kan al niet voetballen gaat ie op halve kracht verdedigen.
Bwahaha.
Kan je zeggen wat je wil Marquinhos is aan de bal beter dan Matic en Herrera op mekaar.
Hidz (13 februari 2019)
Pff, daar was het al bijna klaar.
Oeffff
Dit komt niet meer goed. Schade beperken zal al mooi zijn. Godverdomme.
Er zijn op het moment 82 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 82 gasten)
Favorieten/bladwijzers