Ow voetbalde hij nog dan?
Ow voetbalde hij nog dan?
Leuke halve finale wk clubteams. Staat 2-2, River Plate net pingel gemist. Nog 20 minuten (op Sporza).
PanchoVilla (18 december 2018)
River Plate eruit! Terecht na dat gezeik met Boca.
Beetje jammer dat Sporza weg schakelde naar een kanaal wat ik niet heb net voordat de penalty's begonnen haha
Ik heb het Poolse voetbal redelijk gevolgd en ben ook naar een stuk of 6 wedstrijden van Wisla geweest (inclusief de uitwedstrijd tegen Legia), dus even een update want het is een heerlijke teringzooi.
Wisla is failliet en uit de competitie gezet, de één na grootste club van het land. Sowieso al heftig genoeg, maar het wordt nog sneuer omdat Kuba Blaszczykowski op het punt stond om terug te keren bij de club (zonder daar een cent voor te vragen). Ondanks dat hij zijn contract bij Wolfsburg al had ontbonden, leek dat allemaal toch niet door te gaan door het faillissement van de club. Verschillende spelers hebben hun contract ook al laten ontbinden en veel mensen hadden de club volledig opgegeven.
Maar nee. Naast dat hij heeft aangeboden om gratis voor de club te gaan spelen, heeft Blaszczykowski nu uit eigen zak enkele tonnen aan achterstallige betalingen betaald. Daarnaast heeft zijn aanwezigheid de interesse van enkele investeerders gewekt, waardoor het uiteindelijk allemaal goed lijkt te komen. Het wordt nog een race tegen de klok want de competitie begint begin februari alweer, maar Kuba verdient diep respect. Sowieso een speler met een bijzonder verhaal, maar nu is hij hier echt onsterfelijk geworden.
Verder is het niveau van het voetbal hier echt bijzonder laag.
Ajacied16 (18 januari 2019),WiseGuy1897 (20 januari 2019),X (18 januari 2019)
OFICIAL | Esta noche en San Mamés hay 48.121 personas ️
— Área Chica COPE (@AreaChicaCOPE) 30 januari 2019
¡Es el RÉCORD de asistencia en un partido de fútbol femenino en nuestro país!
B R A V O @AthleticClub . B R A V O Bilbao.
#CopaDeLaReina @tjcope @partidazocope pic.twitter.com/769oePrnCB
Meer toeschouwers bij een dameswedstrijd in Spanje, dan bij De Klassieker.
Zaterdag naar Partizan Belgrado. Zal me benieuwen.
Is er geen apart topic mbt de Major League Soccer in de VS ?
Frank de Boer zet ook vannacht de huidige winst-reeks voort met Atlanta : 0-1 in het verre Vancouver
United staat nu 3e in de Eastern Conference met 20 punten uit 11 wedstrijden, nog steeds wedstrijden tegoed t.o.v. de rest.
Opmerkelijk wel...
August 2018: Trenčín won 4-0 against Feyenoord in Europa League.
— Lukáš Vráblik (@LukasVrablik) 29 mei 2019
May 2019: Trenčín lost 0-2 in relegation play-off against Poprad (2nd division), still a return game to go but this is a huge problem.
Absolute collapse of a club whose philosophy was once the one to follow
Maar zijn er nog wat familieleden lastig gevallen tijdens de wedstrijd?
Ik vroeg me net af wie er eerst zou happen. C of jij.
DanielAlves (29 mei 2019)
Kom kom, we weten allemaal waarom Ctje dat plaatst hier. Leuk dat hij Feyenoord belachelijk wil maken (kan Feyenoord dus idd prima zelf), maar beter richt hij zich wat op de schandalige taferelen bij zijn eigen clubje. Dat wilde ik ff kwijt.
En zoalsal vaker gezegd, jouw mening interesseert me vrij weinig.
Lekker bezig die Frank de Boer.. koppositie gepakt met Atlanta.. recordaantal toeschouwers.. 72000+
Afgaande op die samenvatting ook echt wel goed en aanvallend spel ingekregen. Veel lopende mensen, kansen, ziet er goed uit. Zou mooi zijn als hij zo z'n trainerscarrière weer wat glans kan gaan geven. Al vraag ik wel af hoeveel waarde deze prestaties in Europa hebben.
Trieste bende. Had de supporters van PAOK al niet zo hoog zitten, zeker na de laatste wedstrijden met Ajax, maar dit slaat wel alles.Griekenland is momenteel in de ban van een schokkend incident dat plaats heeft gevonden in de jeugdacademie van Olympiacos. De Griekse topclub heeft een opleidingsschool in Thessaloniki, de thuisstad van aartsrivaal PAOK Saloniki. Hooligans van die laatstgenoemde club, eerder tegenstander van Ajax in de voorronde van de Champions League, zijn de academie met geweld binnengevallen.
Ongeveer honderd relschoppers vielen jonge voetballers, de meeste rond de vijftien jaar oud, aan en dwongen ze om hun Olympiacos-tenues en alle bezittingen met hun clublogo, waaronder sporttassen en ballen, af te staan. Vervolgens keerden de hooligans terug naar het Toumbastadion, de thuishaven van PAOK, waar de gestolen producten in brand werden gezet, zo is te zien op een opgedoken video.
Het hoofd van de academie, Giorgos Chochlakis, werd bij de invasie geslagen met een metalen voorwerp toen hij zijn zoon probeerde te beschermen. De politie is een onderzoek gestart naar de ongeregeldheden, die door de vele camera's op het terrein goed zijn vastgelegd. De verwachting is dan ook dat het identificeren van de daders slechts een kwestie van tijd is. PAOK zelf heeft nog niet gereageerd op het incident.
Bijzonder ook dat Olympiacos een opleidingsschool heeft in Thessaloniki.....
In Eindhoven zou best kunnen, gevalletje als Olympiacos in Thessaloniki.....
Mwa, niet echt eigenlijk. Het zal vast niet gebeuren omdat we hier netjes zijn en we niet (opzichtig) uit elkaars vijvers willen vissen, maar ik kan me voorstellen dat Ajax net zo goed geïnteresseerd is in de jonge talentjes in Rotterdam of Eindhoven. Zoals C aangeeft kan een Ajax opleiding in Eindhoven ook best wel. Niet omdat het is zoals Olympiacos in Thessaloniki, maar juist omdat het het tegenovergestelde is. Ik kan me niet voorstellen dat er relschoppers de opleiding komen binnenvallen, laat staan om jeugdspelers te mishandelen of alle bezittingen publiekelijk te verbranden.
Even een shout out naar een spannende Zweedse competitie. Met nog 3 wedstrijden te gaan staan 4 clubs op 3 punten.
https://www.livescore.com/soccer/sweden/allsvenskan/
*NERAZZURRI* (20 oktober 2019),Gladde Chevin (20 oktober 2019)
Fries (20 oktober 2019),Gladde Chevin (20 oktober 2019),Zeus (20 oktober 2019)
Het zal de in groten getale aanwezige volgers van de Allsvenskan op VZF benieuwen. Spann0nd!!!!
Djurgarden had vandaag aan een punt genoeg om het kampioenschap te pakken. Tijdens de rust stonden ze nog op 2-0 achterstand, terwijl de andere teams dik voor stonden, maar door een comeback in de tweede helft pakte Djurgarden toch nog dat belangrijke punt en zijn dus kampioen in Zweden. Malmo en Hammarby eindigen allebei op 1 punt achterstand, terwijl regerend kampioen AIK 4e wordt op 4 punten afstand en zodoende geen Europees voetbal speelt volgend jaar.
Ik zag deze voorbijkomen, kwartfinale Arabische clubkampioenschap. Heenwedstrijd Raja-Wydad was 1-1, wetende dat uitdoelpunten zwaarder tellen bij gelijke stand was dit vanavond de terugwedstrijd met Wydad als thuisclub:
*NERAZZURRI* (24 november 2019),Johan C (20 december 2019),KingKerrie (24 november 2019),Peerk (24 november 2019)
Lekker sfeertje vooral.
Heeft iedereen dat overleefd?
Tering wat een gekkenhuis
Flamengo met die Gabigol halverwege op 0-1 achterstand tegen het altijd sterke Al-Hilal... Hebben overigens wel Giovinco en Gomis in de gelederen.
Voetballers en auto s gaan lang niet altijd samen:
https://www.telegraaf.nl/sport/21072...ini-in-de-prak
Er zijn op het moment 20 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 20 gasten)
Favorieten/bladwijzers