Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

Hybrid View

  1. #1
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    En ik zal niet ontkennen dat ik zelden in de Arena ben. De laatste keer zal dan ook meer dan 4 jaar terug zijn. Maar ja aangezien mijn vader geen persoon is om wedstrijden te bezoeken heb ik weinig keus. Tuurlijk kan ik tegenwoordig ook wel zelf een kaartje kopen en naar een wedstrijd gaan. Maar ik ga daar dus niet alleen naar toe. En mijn vrienden hebben allen niks met voetbal. De enige die van voetbal houdt en waar ik regelmatig mee omga, is een Feyenoorder.
    Heb er respect voor dat je weinig gaat, maar vind het een beetje een rare reden dat je vader niet meewil. Als je écht wil gaan denk ik dat je wel iemand vind om mee te gaan of ga je desnoods alleen. Daarnaast kun je ook bij een supportersvereniging gaan om meer Ajacieden te leren kennen. Het is maar wat je ervoor wil doen. Dat papa niet meewil is op deze leeftijd een slecht excuus (vind ik). Maar goed, ligt er maar net aan welke prioriteiten je stelt en hoe belangrijk je het vind om één keer in de zoveel tijd aanwezig te zijn in de Arena. Er zijn mensen die niet van stadions houden, maar ook mensen die er net wel van houden. Dat ligt dus een beetje aan jezelf.

  2. #2
    FRulez
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Heb er respect voor dat je weinig gaat, maar vind het een beetje een rare reden dat je vader niet meewil. Als je écht wil gaan denk ik dat je wel iemand vind om mee te gaan of ga je desnoods alleen. Daarnaast kun je ook bij een supportersvereniging gaan om meer Ajacieden te leren kennen. Het is maar wat je ervoor wil doen. Dat papa niet meewil is op deze leeftijd een slecht excuus (vind ik). Maar goed, ligt er maar net aan welke prioriteiten je stelt en hoe belangrijk je het vind om één keer in de zoveel tijd aanwezig te zijn in de Arena. Er zijn mensen die niet van stadions houden, maar ook mensen die er net wel van houden. Dat ligt dus een beetje aan jezelf.
    Hij geeft toch ook aan dat hij zelf wel wil gaan, maar dat geen van zijn vrienden geintresseerd is in voetbal en uberhaupt niet in Ajax?

  3. #3
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FRulez Bekijk bericht
    Hij geeft toch ook aan dat hij zelf wel wil gaan, maar dat geen van zijn vrienden geintresseerd is in voetbal en uberhaupt niet in Ajax?
    Maar je hebt willen en willen. Ik heb ook geen vrienden die voor Barcelona zijn...

  4. #4
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Heb er respect voor dat je weinig gaat, maar vind het een beetje een rare reden dat je vader niet meewil. Als je écht wil gaan denk ik dat je wel iemand vind om mee te gaan of ga je desnoods alleen. Daarnaast kun je ook bij een supportersvereniging gaan om meer Ajacieden te leren kennen. Het is maar wat je ervoor wil doen. Dat papa niet meewil is op deze leeftijd een slecht excuus (vind ik). Maar goed, ligt er maar net aan welke prioriteiten je stelt en hoe belangrijk je het vind om één keer in de zoveel tijd aanwezig te zijn in de Arena. Er zijn mensen die niet van stadions houden, maar ook mensen die er net wel van houden. Dat ligt dus een beetje aan jezelf.
    Hoe kan je daar respect voor hebben? Zeg dan dat je het begrijpt.
    Met respect er voor hebben lijkt het net alsof hij er het goed doet door niet te gaan, dat lijkt me nou ook weer niet.

    Iedereen moet zelf bepalen hoevaak hij/zij gaat. Ik vind wel dat als je echt fan bent van een club in NL dat het toch geen 4 jaar moet duren...maar das persoonlijk.

  5. #5
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Hoe kan je daar respect voor hebben? Zeg dan dat je het begrijpt.
    Met respect er voor hebben lijkt het net alsof hij er het goed doet door niet te gaan, dat lijkt me nou ook weer niet.

    Iedereen moet zelf bepalen hoevaak hij/zij gaat. Ik vind wel dat als je echt fan bent van een club in NL dat het toch geen 4 jaar moet duren...maar das persoonlijk.
    Ik bedoel ik respecteer zijn 'keuze' om niet te gaan. Bedoel dat ik hem daardoor niet anders ga zien. Fan zijn zit in je hart volgens mij.

    De ene fan gaat gewoon veel liever dan de ander, dat kan natuurlijk ook te maken hebben met hoe fanatiek je bent. Liefde voor de club hoeft daarbij niet direct minder te zijn. Dat het wat lang duurt als hij écht wil vanaf die afstand ben ik wel met je eens. De een heeft ook wat meer geluk dan de ander met een kennis/vriend/papa of weet ik veel wat om vaker te gaan.

  6. #6
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.826
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Hoe kan je daar respect voor hebben? Zeg dan dat je het begrijpt.
    Met respect er voor hebben lijkt het net alsof hij er het goed doet door niet te gaan, dat lijkt me nou ook weer niet.

    Iedereen moet zelf bepalen hoevaak hij/zij gaat. Ik vind wel dat als je echt fan bent van een club in NL dat het toch geen 4 jaar moet duren...maar das persoonlijk.
    Maar ja ken jij dan 13, 14, 15 jarige die alleen naar een wedstrijd gaat.

  7. #7
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Ach, ik ben nog steeds een enorme fan van Bayer Leverkusen maar heb volgens mij al 3 jaar geen wedstrijd meer bezocht. Ik voel mij niet minder een fan van die club doordat ik geen wedstrijd meer heb bezocht. Wat niet wegneemt dat je een veel fanatiekere fan bent als je in het stadion bent, aangezien daar de meeste emoties los komen.
    Maar jij bezoekt wel Feyenoord

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    Maar ja ken jij dan 13, 14, 15 jarige die alleen naar een wedstrijd gaat.
    Nee, das ook zo. Ik bedoel ook niet jou persoonlijk. Maar ik denk dat je 1x in de 4 jaar ook zelf weinig vind. Mijn pa heeft niks met Ajax, maar ik sleep hem ook wel eens mee als mijn vaste Ajax maat niet kan.
    Anders reis je maar een keer mee als wij gaan

  8. #8
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.826
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Nee, das ook zo. Ik bedoel ook niet jou persoonlijk. Maar ik denk dat je 1x in de 4 jaar ook zelf weinig vind. Mijn pa heeft niks met Ajax, maar ik sleep hem ook wel eens mee als mijn vaste Ajax maat niet kan.
    Anders reis je maar een keer mee als wij gaan
    Snap ik. Ik zou natuurlijk graag vaker gaan. En ach heb nu een baantje dus wie weet komt het er nog wel van dit seizoen. (mocht ik iemand kunnen vinden hier)

  9. #9
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.826
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Heb er respect voor dat je weinig gaat, maar vind het een beetje een rare reden dat je vader niet meewil. Als je écht wil gaan denk ik dat je wel iemand vind om mee te gaan of ga je desnoods alleen. Daarnaast kun je ook bij een supportersvereniging gaan om meer Ajacieden te leren kennen. Het is maar wat je ervoor wil doen. Dat papa niet meewil is op deze leeftijd een slecht excuus (vind ik). Maar goed, ligt er maar net aan welke prioriteiten je stelt en hoe belangrijk je het vind om één keer in de zoveel tijd aanwezig te zijn in de Arena. Er zijn mensen die niet van stadions houden, maar ook mensen die er net wel van houden. Dat ligt dus een beetje aan jezelf.
    Ik ga niet met iemand die ik amper ken naar een wedstrijd hoor. En ik heb er gewoon geen behoefte aan om alleen te gaan. Sowieso zouden de kosten dan zo hoog zijn dat ik dat niet kan dokken

  10. #10
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    Ik ga niet met iemand die ik amper ken naar een wedstrijd hoor. En ik heb er gewoon geen behoefte aan om alleen te gaan. Sowieso zouden de kosten dan zo hoog zijn dat ik dat niet kan dokken
    Als je écht perse wil, dan is dat te regelen. Na 4 jaar sparen zal je wel een 40 euro bij elkaar krijgen. (Zal niet veel schelen met de kosten die je maakt) Maar goed, je hebt veel voorkeuren en wensen, dat mag, maar denk wel dat als je wil, je wel kan gaan. Maar goed, ieder zijn eigen keus...

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •