Pagina 14 van 35 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 586 t/m 630 van 1554

Discussie: Champions League 2018-2019 - Wedstrijdtopic

  1. #586
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wat heerlijk dit. Terug waar Ajax gewoon hoort. En met deze selectie kan je zelfs leuk mee ballen in de groepsfase denk ik.

    Zo onnodig dat het spannend tot het einde bleef. 1 kans voor Kiev, prima gepakt door Onana. Verder had Ajax er minimaal 5 moeten maken. Maar ach, klagen doen we maar bij andere duels. Ze hebben echt heel goed gevoetbald en heel volwassen gespeeld. Ik vind het fantastisch hoe ze zich door 6 voorrondeduels heen hebben gespeeld. Alleen de tweede helft in Luik was slecht, al het andere gewoon klasse.

    Heel benieuwd naar de loting morgen. Hopelijk een mix van aantrekkelijke teams en haalbare kaarten.

    En beetje bij beetje moet ik misschien Ten Hag ook wat credits gaan geven. Ploeg speelt prima, dit lijkt Europees zelfs weer een beetje op het Ajax van Bosz.

  2. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    Keiser (29 augustus 2018)

  3. #587
    Chief
    Guest

    Standaard

    En hopelijk volgt PSV vanavond ons voorbeeld. Zou een waanzinnige opsteker voor het Nederlandse voetbal zijn.

  4. #588
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ajax hoort daar niet thuis want CL hoort alleen voor de kampioenen te zijn....

  5. #589
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    En hopelijk volgt PSV vanavond ons voorbeeld. Zou een waanzinnige opsteker voor het Nederlandse voetbal zijn.
    En, en voor de voetbal kijker s ook.

  6. #590
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wat heerlijk dit. Terug waar Ajax gewoon hoort. En met deze selectie kan je zelfs leuk mee ballen in de groepsfase denk ik.

    Zo onnodig dat het spannend tot het einde bleef. 1 kans voor Kiev, prima gepakt door Onana. Verder had Ajax er minimaal 5 moeten maken. Maar ach, klagen doen we maar bij andere duels. Ze hebben echt heel goed gevoetbald en heel volwassen gespeeld. Ik vind het fantastisch hoe ze zich door 6 voorrondeduels heen hebben gespeeld. Alleen de tweede helft in Luik was slecht, al het andere gewoon klasse.

    Heel benieuwd naar de loting morgen. Hopelijk een mix van aantrekkelijke teams en haalbare kaarten.

    En beetje bij beetje moet ik misschien Ten Hag ook wat credits gaan geven. Ploeg speelt prima, dit lijkt Europees zelfs weer een beetje op het Ajax van Bosz.
    Haha die loftrompet al in augustus. Wat een opportunisten zeg... Als Ajax niet weet te overwinteren ben ik benieuwd of je nog zo enthousiast bent. Nu zal je vast denken van wel, maar als Ajax roemloos vierde wordt zal je dat achteraf ook vast kapot relativeren.

  7. #591
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Haha die loftrompet al in augustus. Wat een opportunisten zeg... Als Ajax niet weet te overwinteren ben ik benieuwd of je nog zo enthousiast bent. Nu zal je vast denken van wel, maar als Ajax roemloos vierde wordt zal je dat achteraf ook vast kapot relativeren.
    Ja raar inderdaad, blij zijn wanneer je de CL haalt. Gooi jezelf weg joh, ontzettende domme Rotterdammer

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (29 augustus 2018),Thomas83 (29 augustus 2018)

  9. #592
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Haha die loftrompet al in augustus. Wat een opportunisten zeg... Als Ajax niet weet te overwinteren ben ik benieuwd of je nog zo enthousiast bent. Nu zal je vast denken van wel, maar als Ajax roemloos vierde wordt zal je dat achteraf ook vast kapot relativeren.
    Je mag niet enthousiast zijn als je via 3 voorrondes met goed spel jezelf in de CL schiet? Verder ligt het gewoon aan de loting of er hele grote of kleine perspectieven zijn. Maar derde worden en door in de EL zou ook geen schande of groot drama zijn. Maak je misschien wel veel meer kans om weer tot de eindfase te komen.

  10. #593
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Je mag niet enthousiast zijn als je via 3 voorrondes met goed spel jezelf in de CL schiet? Verder ligt het gewoon aan de loting of er hele grote of kleine perspectieven zijn. Maar derde worden en door in de EL zou ook geen schande of groot drama zijn. Maak je misschien wel veel meer kans om weer tot de eindfase te komen.
    Blij mag zeker. Het is ook een goede prestatie! Maar ik vind conclusies/evalueren in augustus aan de snelle kant. Ik denk dat vooral de selectie in orde is. Complimenten aan Marc Overmars volstaan, maar om dat direct te koppelen aan Ten Hag vind ik snel.

    Derde plek is een mooi resultaat in de groep!

  11. The Following User Says Thank You to Pizzakoerier For This Useful Post:

    Johan C (29 augustus 2018)

  12. #594
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Blij mag zeker. Het is ook een goede prestatie! Maar ik vind conclusies/evalueren in augustus aan de snelle kant. Ik denk dat vooral de selectie in orde is. Complimenten aan Marc Overmars volstaan, maar om dat direct te koppelen aan Ten Hag vind ik snel.

    Derde plek is een mooi resultaat in de groep!
    Ik ben de eerste die aan de poten van Ten Hag zit te zagen, nog steeds niet de ideale trainer, maar ok. Hij verdient ook gewoon credits voor deze zomer met goede resultaten en belangrijker, veel beter voetbal dan vorig seizoen. Zal ook aan Tadic en Blind liggen, maar dan nog is het gewoon goed gedaan. Maar vooral Overmars verdient alle lof ja. Heeft een hele goede selectie samen weten te stellen en met het CL geld erbij heb je Blind en Tadic al direct weer afbetaald.

  13. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    Pizzakoerier (29 augustus 2018)

  14. #595
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Haha die loftrompet al in augustus. Wat een opportunisten zeg... Als Ajax niet weet te overwinteren ben ik benieuwd of je nog zo enthousiast bent. Nu zal je vast denken van wel, maar als Ajax roemloos vierde wordt zal je dat achteraf ook vast kapot relativeren.
    Sorry Pizzakoerier, je kan zien en constateren dat je Ajax niet hebt zien voetballen, anders had je dit niet geschreven.
    Aan de andere kant heb ik wel ietwat begrip voor je redenatie indien je niet gekeken hebt, want je was op de pizzabrommer druk aan het werk tijdens voetbal wedstrijden.

  15. The Following 7 Users Say Thank You to Keiser For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (29 augustus 2018),Miln (29 augustus 2018),Pazza-Inter (30 augustus 2018),Pizzakoerier (29 augustus 2018),Sheva7 (29 augustus 2018),Thom Yorke ( 1 september 2018),Tinussz (29 augustus 2018)

  16. #596
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ja raar inderdaad, blij zijn wanneer je de CL haalt. Gooi jezelf weg joh, ontzettende domme Rotterdammer
    Ontzettend domme Rotterdammer. Als je me uitscheldt, doe het dan juist, geweldig spellende Nederlander.

  17. The Following User Says Thank You to Pizzakoerier For This Useful Post:

    Keiser (29 augustus 2018)

  18. #597
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Sorry Pizzakoerier, je kan zien en constateren dat je Ajax niet hebt zien voetballen, anders had je dit niet geschreven.
    Aan de andere kant heb ik wel ietwat begrip voor je redenatie indien je niet gekeken hebt, want je was op de pizzabrommer druk aan het werk tijdens voetbal wedstrijden.
    Hahahahaha <3.


    Ik heb wel gekeken, maar laat me niet zo heel snel verleiden tot de loftrompet of het tegenovergestelde in augustus. Als Ajax van het weekend weer gelijkspeelt en Psv wint, staat Ajax ineens weer vier punten achter op Psv en is Ten Hag wellicht weer niet de juiste man.

  19. #598
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Blij mag zeker. Het is ook een goede prestatie! Maar ik vind conclusies/evalueren in augustus aan de snelle kant. Ik denk dat vooral de selectie in orde is. Complimenten aan Marc Overmars volstaan, maar om dat direct te koppelen aan Ten Hag vind ik snel.

    Derde plek is een mooi resultaat in de groep!
    OK. Ik haal ‘ontzettende’ er vanaf. Dit klopt natuurlijk. Wanneer Ajax zondag in Arnhem wordt afgeschoten, 5 punten achter (de enige) concurrent PSV staat, is de ‘Hag-boot’ gewoon aan. En terecht.

  20. #599
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Ontzettend domme Rotterdammer. Als je me uitscheldt, doe het dan juist, geweldig spellende Nederlander.
    Ontzettende, domme Rotterdammer

  21. #600
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Mjeh. Ik doe daar dus niet aan mee.

  22. #601
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Hahahahaha <3.


    Ik heb wel gekeken, maar laat me niet zo heel snel verleiden tot de loftrompet of het tegenovergestelde in augustus. Als Ajax van het weekend weer gelijkspeelt en Psv wint, staat Ajax ineens weer vier punten achter op Psv en is Ten Hag wellicht weer niet de juiste man.
    Anders gezegd, we hebben al een paar keer gezien dat de bovengrens van Ajax enorm hoog ligt, maar het wordt ook zaak de ondergrens te verbeteren. Zo'n 1-1 tegen Heracles zit me ook nog dwars en zondag moet je ook gewoon weer winnen. Maar het is gewoon terecht dat er euforie nu is en ook dat de trainer complimenten krijgt. Maar als Bosz morgen bij Ajax binnen loopt voor een tweede terwijl zou ik hem direct aanstellen hoor.

  23. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    Pizzakoerier (29 augustus 2018)

  24. #602
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Hahahahaha <3.


    Ik heb wel gekeken, maar laat me niet zo heel snel verleiden tot de loftrompet of het tegenovergestelde in augustus. Als Ajax van het weekend weer gelijkspeelt en Psv wint, staat Ajax ineens weer vier punten achter op Psv en is Ten Hag wellicht weer niet de juiste man.
    Mensen, we kijken veel te veel van wedstrijd naar wedstrijd resultaat. Natuurlijk telt resultaat qua punten, maar niet altijd hoe er gespeeld wordt om te spelen
    Leer nou es kijken over een langere periode om tot oordelen en veroordelen te komen.
    Want Ajax = bouwende nu aan een grote ploeg, maar staat nog gedeeltelijk in de kinderschoenen als het ware.
    Maar er zijn al periodes dat Ajax laat zien hoe het wil spelen en dan zie je ook dat dees ploeg bij vlagen al de tegenstander van de mat speelt.
    Er gaan nog wedstrijden komen die verloren gaan, laat dat duidelijk zijn, maar je moet in grote lijnen kijken en denken.
    Dit Ajax staat er geweldig voor richting naaste toekomst.
    Er zijn nu weer mogelijkheden die weinigen voor mogelijk hadden gehouden enkele jaren terug.
    Ik zelf sta ook ietwat verbaasd te kijken wanneer je Ajax ineens ziet domineren.
    Wie had dat gedacht?, mooi tog?/

  25. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Pizzakoerier (29 augustus 2018)

  26. #603
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Tadic en Blind geven het elftal een kwaliteitsimpuls, maar dat moeten we ook niet overdrijven. Tadic was gisteren gewoon matig. Credits gaan, naast de spelers, zeker naar de trainer. De veldbezetting, de positionering, de uitvoering is zoveel beter dan onder Keizer. Er zit een logica achter hoe Ajax voetbalt en je ziet ze verdedigend ook minder kwetsbaar worden.

  27. The Following User Says Thank You to Spekkoek For This Useful Post:

    Keiser (29 augustus 2018)

  28. #604
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Tadic en Blind geven het elftal een kwaliteitsimpuls, maar dat moeten we ook niet overdrijven. Tadic was gisteren gewoon matig. Credits gaan, naast de spelers, zeker naar de trainer. De veldbezetting, de positionering, de uitvoering is zoveel beter dan onder Keizer. Er zit een logica achter hoe Ajax voetbalt en je ziet ze verdedigend ook minder kwetsbaar worden.
    Des te meer Ajax aanvallend aan de bal = , des te meer rust en ruimte krijgt Ajax , des te meer kan je de juiste positie innemen zowel aanvallend als verdedigend.
    Wanneer je als ploeg dat allemaal aan kan, hoef je ook geen counter voetbal te spelen. Balbezit = daarom vele malen belangrijker in het huidige voetbal dan balverlies.

  29. #605
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Zoooo ik ben brak zeg. Was een mooie avond! Zin in de groepsfase, al zal ik die helaas niet meemaken vanuit Amsterdam.

    Vond Ajax overigens volwassen spelen. Is ook gewoon de sterkste selectie die ik bewust heb meegemaakt.

  30. #606
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Hoe meer teksten je van Keiser leest, hoe makkelijker je er doorheen komt. Een beetje alsof je steeds beter wordt in Engels.

  31. #607
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Mjeh. Ik doe daar dus niet aan mee.
    Waarom quote je die keiser dan?

  32. #608
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Waarom quote je die keiser dan?
    Het is een vrij land en ik moest lachen om zijn brommertverhaal.

  33. The Following User Says Thank You to Pizzakoerier For This Useful Post:

    Keiser (29 augustus 2018)

  34. #609
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Het is een vrij land en ik moest lachen om zijn brommertverhaal.
    Zelfde, lage level. Voeg ‘ontzettende’ weer toe

  35. #610
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mocht Ajax er de komende dagen nog in slagen ergens een spits vandaan te halen, dan gaan ze seeieus meedoen ook nog in de groepsfase.

    PSV heeft wat dat betreft al een stuk minder te zoeken in de CL.

  36. #611
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Mocht Ajax er de komende dagen nog in slagen ergens een spits vandaan te halen, dan gaan ze seeieus meedoen ook nog in de groepsfase.

    PSV heeft wat dat betreft al een stuk minder te zoeken in de CL.
    Want je hebt 4 spitsen nodig om serieus mee te doen in de groepsfase van de CL?

  37. #612
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Wat willen jullie eigenlijk voor loting? Uit die bovenste pot Lokomotiv omdat je die kunt hebben, of heb je nu je toch meedoet dan ook liever meteen Bayern of een Madrid?

  38. #613
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Want je hebt 4 spitsen nodig om serieus mee te doen in de groepsfase van de CL?
    Nee. Wel 1 fatsoenlijke.

  39. The Following User Says Thank You to Playa For This Useful Post:

    Keiser (29 augustus 2018)

  40. #614
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Pot 1: Lokomotiv Moskou (minste affiche, maar sportief het meest interessant).
    Pot 2: Tottenham (kan me niet heugen dat Ajax hier ooit een officiële wedstrijd tegen gespeeld heeft, geweldige club en heerlijk team).
    Pot 4: Club Brugge (mooi om in één seizoen de twee grootste grafclubs en schopploegen uit België op hun nummer te zetten en weinig tijd/energie kwijt aan reizen).

  41. #615
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Pot 1: Lokomotiv Moskou (minste affiche, maar sportief het meest interessant).
    Pot 2: Tottenham (kan me niet heugen dat Ajax hier ooit een officiële wedstrijd tegen gespeeld heeft, geweldige club en heerlijk team).
    Pot 4: Club Brugge (mooi om in één seizoen de twee grootste grafclubs en schopploegen uit België op hun nummer te zetten en weinig tijd/energie kwijt aan reizen).
    Nu ik zo over die potten heen kijk ben ik het hier mee eens ja. Mooi weerzien met de oud-Ajacieden.

    Of United.
    Laatst gewijzigd door Bonevacia; 29 augustus 2018 om 14:04

  42. #616
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Lokomotiv, Dortmund/Porto en PSV graag.

  43. #617
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Fuck grote affiches, gewoon zo makkelijk mogelijk loten. Lokomotiv, Porto en AEK Athene.

  44. #618
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Fuck grote affiches, gewoon zo makkelijk mogelijk loten. Lokomotiv, Porto en AEK Athene.
    Dan speel je gewoon Europa League-voetbal op dinsdagavond. Mja, wel de beste kansen idd.

  45. #619
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Dan speel je gewoon Europa League-voetbal op dinsdagavond. Mja, wel de beste kansen idd.
    Liverpool vorig jaar de finale gehaald met Europa League-route, dusja.

  46. #620
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Liverpool vorig jaar de finale gehaald met Europa League-route, dusja.
    Ik ben absoluut geen Pep fan maar City vind ik nu niet echt EL niveau. En Roma is niet de grootste naam maar schakelde wel dat Barcelona uit. Dan ben je toch ook geen EL niveau.

  47. #621
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ik zou AEK overigens niet teveel onderschatten. Ik denk dat er zwakkere teams in Pot 4 zitten.

  48. #622
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Liverpool vorig jaar de finale gehaald met Europa League-route, dusja.
    Dat was alleen voor Liverpool zo. Guardola is tenslotte het teefje van Klopp.

    Het siert Ajax natuurlijk dat ze nu in het hoofdtoernooi niet een Feyenoordrolletje willen spelen maar echt mee willen doen. Een derde plek lijkt me 't beste voor hun Europese avontuur, maar wie weet wat er mogelijk is. Goed ploegje hoor, zoveel kwaliteit heeft er in geen jaren rondgelopen.

  49. #623
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Wat willen jullie eigenlijk voor loting? Uit die bovenste pot Lokomotiv omdat je die kunt hebben, of heb je nu je toch meedoet dan ook liever meteen Bayern of een Madrid?
    Zit iig niet op Moskou te wachten

  50. #624
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Nee. Wel 1 fatsoenlijke.
    Helemaal mee eens, je hebt in feite momenteel niet 1 echte goede spits, Huntelaar kan echt niet meer, komt in CL wedstrijden absoluut te kort, qua voetbal en qua kansen benutten.
    Dolberg = nog steeds niet wedstrijd fit, zit nogal vaak met blessure s, maar ik mag hopen dat tie tijdens het CL seizoen alsnog zijn opwachting zal maken.
    Nu de miljoenen eraan komen zou het verstandig zijn een *extra* spits erbij te kopen

  51. #625
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Het is een vrij land en ik moest lachen om zijn brommertverhaal.
    Daar doe je het voor, laat de humor vooral blijven.
    Kan echt geen kwaad om (tr)lollig te doen.

  52. #626
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ieder geval geen Barca of Real aub. Die hebben we de afgelopen jaren al zat getroffen, geen zak aan. Liever een haalbare poule met een opvallend mooie tegenstander als Spurs ofzo. Uit pot 4 iets als Plzen, Brugge of Inter.

  53. #627
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Ontzettend domme Rotterdammer. Als je me uitscheldt, doe het dan juist, geweldig spellende Nederlander.
    ‘Domme Rotterdammer’ is nog een pleonasme ook.

  54. #628
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.932
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Je hebt te lang teveel rondom Bob gehangen op dit forum..

  55. The Following User Says Thank You to Sheva7 For This Useful Post:

    Tinussz (29 augustus 2018)

  56. #629
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheva7 Bekijk bericht
    Je hebt te lang teveel rondom Bob gehangen op dit forum..
    In welke pot zit Milan morgen?

  57. #630
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheva7 Bekijk bericht
    Je hebt te lang teveel rondom Bob gehangen op dit forum..
    Echt hè. Ik ga maar eens ‘n accountje hacken, dan ben ik er vanaf.

  58. The Following 3 Users Say Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    Hoogkamp (29 augustus 2018),King_Eric (30 augustus 2018),Sheva7 (29 augustus 2018)

Pagina 14 van 35 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •