Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koba Bekijk bericht
wat zwakbegaafd..je ouders zullen echt trots op jou zijn.

allereerst ben ik geen fan van psv, maar een supporter. van de andere 2 ploegen ben ik wel fan, en het eerste wat ik altijd ook doe wanneer ik op het forum kom is het bekijken van de los che en rekordmeister topics. jij integendeel hebt barca bij je favo teams staan omdat ze de CL vorig seizoen wisten te winnen, en alsnog laat jij je nooit gelden in het barca topic..hell ik ben daar zelfs vaker te vinden dan jij.

wat wil je nou bereiken zielig mannetje, mij als gloryhunter op het forum neerzetten? be my guest..je zult nog minder resultaat behalen in je dwaze poging dan ajax in hun vergeefse poging om sinds de seizoen 2004/2005 kampioen van nederland te worden.
Haha ik kan tenminste normaal een tekst typen. Ik verwijs je graag door naar:
http://www.loi.nl/Themes/Secretarieel/PRD_001500

Verder, ik supporter Ajax en Oranje. Verder niets.
Maar al jarenlang (dus wel langer dan vorig jaar) ben ik fan van Barca. Ik volg ze al voor Van Gaal er zelfs begon. Je bent schijnbaar scheel, want bij favo clubs heb ik Barca al jaren staan. Met hoofdletters geschreven zelfs.
Dat ik me niet zo in het Barca topic meng, so what? Er zitten daar mensen die er veel meer van weten dan ik dat doe. Waarom zou ik daar dan dagelijks posten? Ik lees het liever.

En ik zet je niet als gloryhunter neer, ik verdedig mezelf tegen een mannetje die 3 Europese topclubs in zijn profiel zet en mij durft te betichten van gloryhunter gedrag.
Verder is je stukje over Ajax weer volledig niet relevant (=Totaal overbodig, mocht je het woord niet snappen).