Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
Dat is het 'm ook een beetje. Feit is dat Veltman het naar behoren doet achterin en je dus moeilijk kan inschatten of Alvarez achterin beter is (ga er wel vanuit), simpelweg omdat hij daar te weinig minuten heeft gemaakt. Dan snap ik dat Ten Hag het voor nu achterin zo laat staan.

Verder is het een feit dat Alvarez op het middenveld niet voldoet. Martinez was gisteren ook niet best, maar die zie ik nog wel zitten op het middenveld als er een geschikte speler naast hem staat. Zowel Alvarez en Marin is daar kut en Van de Beek moet gewoon op 10. Ik blijf erbij dat Ajax een poging moet doen voor Pröpper, als ik even snel een naam moet opnoemen. Of in ieder geval iemand die de lijnen kan uitzetten en goed kan omschakelen.
Dat roep ik ook al maanden inderdaad. Een type Pröpper is wat je mist. Iemand die de bal komt opeisen vanuit het middenveld, opendraait en verticaal door speelt naar de voorhoede. En of dat nou specifiek Pröpper moet zijn of dat iemand anders, maakt me geen reet uit. Het is echt te statisch nu. Tegen Eredivisieclubs kom je nog wel weg met Martinez daar, in de CL zie je dat hij (en Alvarez natuurlijk ook) te makkelijk wordt vastgezet door de tegenstander.