Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 794

Discussie: Conference League 2021 - 2022

Hybrid View

  1. #1
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Treurige dat het in zo'n klein stadion gespeeld wordt en er dan zo weinig fans van beide clubs naar toe kunnen. Het is dan wel maar het 3e toernooi, maar op voorhand was toch al logisch dat er niet 2 dwergen in de finale zouden komen te staan?
    Ik vind dat gezeik juist treurig. Eindelijk een kans voor landen als Albanie om een prestigieus event te organiseren en zich van hun goede kant te laten zien. Ze hebben daar trouwens een prachtig stadionnetje gebouwd en zelfs met 22k mensen zal de sfeer daar prima zijn.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Benni For This Useful Post:

    Gladde Chevin ( 6 mei 2022),Hidz ( 6 mei 2022)

  3. #2
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Ik vind dat gezeik juist treurig. Eindelijk een kans voor landen als Albanie om een prestigieus event te organiseren en zich van hun goede kant te laten zien. Ze hebben daar trouwens een prachtig stadionnetje gebouwd en zelfs met 22k mensen zal de sfeer daar prima zijn.
    Pfoeh ja, zo kan je het ook bekijken. Al vind ik zelf altijd een beetje worden overschat, als TV-kijker ga ik echt niet ergens naar toe omdat er een voetbalwedstrijd gespeeld is. En de 22k man die er kunnen komen zal ook geen grote impact hebben op het toerisme. Het voetbal is toch voor de fans en voor sommige clubs is zo'n Europese finale iets wat maar zelden gebeurd, dan wil je toch zoveel mogelijk fans daar onderdeel van laten zijn.

  4. #3
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Pfoeh ja, zo kan je het ook bekijken. Al vind ik zelf altijd een beetje worden overschat, als TV-kijker ga ik echt niet ergens naar toe omdat er een voetbalwedstrijd gespeeld is. En de 22k man die er kunnen komen zal ook geen grote impact hebben op het toerisme. Het voetbal is toch voor de fans en voor sommige clubs is zo'n Europese finale iets wat maar zelden gebeurd, dan wil je toch zoveel mogelijk fans daar onderdeel van laten zijn.
    Toerisme in Albanië heeft onder Nederlanders een gigantische sprong gemaakt nadat WIDM daar kennelijk ooit een seizoen heeft opgenomen. Dit soort TV-momentjes kunnen onbekendere landen echt helpen wat dat betreft.

    De piramide van Tirana - het meest bekende punt van de stad - wordt trouwens verbouwd (lees: verpest) door een Rotterdams ingenieursbureau.

    Oh en Maradona, als je wat van de stad en het land wil zien kan ik je wel wat tips geven.

  5. The Following User Says Thank You to Gladde Chevin For This Useful Post:

    Pazza-Inter ( 6 mei 2022)

  6. #4
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Ik vind dat gezeik juist treurig. Eindelijk een kans voor landen als Albanie om een prestigieus event te organiseren en zich van hun goede kant te laten zien. Ze hebben daar trouwens een prachtig stadionnetje gebouwd en zelfs met 22k mensen zal de sfeer daar prima zijn.
    Prachtig dat beide clubs 4000 kaarten krijgen. Schande.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Bernardo ( 6 mei 2022),Río ( 6 mei 2022)

  8. #5
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Prachtig dat beide clubs 4000 kaarten krijgen. Schande.
    Als de rest naar lokale voetballiefhebbers gaan die normaal gesproken nooit topvoetbal in hun eigen land kunnen zien dan zie ik niet waarom dat een 'schande' zou zijn.

  9. #6
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.900
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Als de rest naar lokale voetballiefhebbers gaan die normaal gesproken nooit topvoetbal in hun eigen land kunnen zien dan zie ik niet waarom dat een 'schande' zou zijn.
    Je zegt het zelf al. Kaartjes moeten naar fans, niet naar voetbal liefhebbers.

    De paar lokalen die een kaart hebben, gooien die voor een maand salaris op de markt.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •