Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 70

Discussie: WK Qatar nieuws

Hybrid View

  1. #1
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Dat heb je geleerd omdat het een leuk WK was? Sportswashing werkt inderdaad prima bij types als jij.
    Olympische Spelen in China, vorige WK in Rusland en volgend WK in de VS. Drie landen met ontelbare feiten aan mensenrechtenschendingen maar alles moet geprojecteerd worden op Qatar. Dat heb ik geleerd met je sportwashing.

    Het is altijd leuk om af te schieten op minder ontwikkelde landen. En met minder ontwikkeld bedoel ik dat ze nog flinke stappen moeten maken voor rechtsgelijkheid en dergelijken. Qatar spreek ik zeker niet vrij van hun daden maar ik zie het wel in perspectief itt jij.
    Laatst gewijzigd door somagunner; 19 december 2022 om 10:19

  2. #2
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Olympische Spelen in China, vorige WK in Rusland en volgend WK in de VS. Drie landen met ontelbare feiten aan mensenrechtenschendingen maar alles moet geprojecteerd worden op Qatar. Dat heb ik geleerd met je sportwashing.

    Het is altijd leuk om af te schieten op minder ontwikkelde landen. En met minder ontwikkeld bedoel ik dat ze nog flinke stappen moeten maken voor rechtsgelijkheid en dergelijken. Qatar spreek ik zeker niet vrij van hun daden maar ik zie het wel in perspectief itt jij.
    In perspectief lol. Qatar heeft de hele FIFA omgekocht en duizenden slaven gebruikt om de stadions te bouwen. Dat toernooi zou daar nooit gespeeld mogen worden. Maar gelukkig vond jij het voetbal leuk.

  3. #3
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    In perspectief lol. Qatar heeft de hele FIFA omgekocht en duizenden slaven gebruikt om de stadions te bouwen. Dat toernooi zou daar nooit gespeeld mogen worden. Maar gelukkig vond jij het voetbal leuk.
    Leuk dat cherry picking. Waar was jij toen het in Rusland werd gehouden en waar is je mond toen het werd aangekondigd dat het in de VS, Canada en Maxico gehouden wordt? Mexico met een enorme kartel probleem, Canada dat tot in de jaren 70 de eskimo's probeerde uit te roeien of de VS(genoeg voorbeelden)

    Je bent niets anders dan een Westerse gehersenspoeld slaaf als ik jouw teksten zo lees. Poppetje. Ik vond het voetbal geweldig maar ik weet van mezelf dat ik niets kan doen tegen de hypocrisie. En probeer er gewoon van te genieten. Dat Qatar duizenden arbeiders gebruikte en duizenden dood zijn dat weten we ondertussen nu al. Dat broken record hoef je niet nog eens af te spelen.

  4. The Following User Says Thank You to somagunner For This Useful Post:

    FernandoC (19 december 2022)

  5. #4
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Leuk dat cherry picking. Waar was jij toen het in Rusland werd gehouden en waar is je mond toen het werd aangekondigd dat het in de VS, Canada en Maxico gehouden wordt? Mexico met een enorme kartel probleem, Canada dat tot in de jaren 70 de eskimo's probeerde uit te roeien of de VS(genoeg voorbeelden)

    Je bent niets anders dan een Westerse gehersenspoeld slaaf als ik jouw teksten zo lees. Poppetje. Ik vond het voetbal geweldig maar ik weet van mezelf dat ik niets kan doen tegen de hypocrisie. En probeer er gewoon van te genieten. Dat Qatar duizenden arbeiders gebruikte en duizenden dood zijn dat weten we ondertussen nu al. Dat broken record hoef je niet nog eens af te spelen.
    "we weten nou wel dat er duizenden mensen dood zijn gegaan" Ik weet niet eens hoe ik daar op moet reageren.. Maar gelukkig dat jij ervan genoten hebt.

    Rusland en Qatar werden trouwens op dezelfde dag bekend gemaakt en beide keuzes kregen genoeg kritiek, ook van mij. Allebei pure corruptie. Geen idee wat je punt daarbij is. Het is whataboutism optima forma.

  6. #5
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    "we weten nou wel dat er duizenden mensen dood zijn gegaan" Ik weet niet eens hoe ik daar op moet reageren.. Maar gelukkig dat jij ervan genoten hebt.

    Rusland en Qatar werden trouwens op dezelfde dag bekend gemaakt en beide keuzes kregen genoeg kritiek, ook van mij. Allebei pure corruptie. Geen idee wat je punt daarbij is. Het is whataboutism optima forma.
    Ja tuurlijk genoeg kritiek van jou en anderen bij Rusland . Alsof jij vier jaar geleden bekommerde om de politieke tegenstanders van Putin tijdens een WK voetbal forumtopic en daarover uitsprak.

  7. #6
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Ja tuurlijk genoeg kritiek van jou en anderen bij Rusland . Alsof jij vier jaar geleden bekommerde om de politieke tegenstanders van Putin tijdens een WK voetbal forumtopic en daarover uitsprak.
    Huh? Dat jij niet zoveel weet van Russische politiek betekent niet dat anderen niet op de hoogte waren. Rusland kreeg het WK 2 jaar nadat het Georgie binnenviel. Ik kan me herinneren dat we hier in 2010 nadat beide landen het WK kregen op dit platform discussies hadden over de corruptie in FIFA.

  8. #7
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Huh? Dat jij niet zoveel weet van Russische politiek betekent niet dat anderen niet op de hoogte waren. Rusland kreeg het WK 2 jaar nadat het Georgie binnenviel. Ik kan me herinneren dat we hier in 2010 nadat beide landen het WK kregen op dit platform discussies hadden over de corruptie in FIFA.
    Je hebt het over het moment dat ze het toegekend kregen. Maar waar was jij en vele anderen met dezelfde energie bij andere dubieuze landen met grote sportevenementen.
    Ik krijg zwaar de indruk dat Qatar hoe ze hun arbeiders behandelen het grootste kwaad op aarde was.
    Het is hip om Qatar te bekritiseren en je staat vooraan in de lijn.

    Over de VS ga je natuurlijk niets zeggen wanneer zij het WK houden hoe slecht de drone bommen waren in een Syrische dorp bij wijze van. Als men zegt dat het een leuk WK was.

  9. #8
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    In perspectief lol. Qatar heeft de hele FIFA omgekocht en duizenden slaven gebruikt om de stadions te bouwen. Dat toernooi zou daar nooit gespeeld mogen worden. Maar gelukkig vond jij het voetbal leuk.
    Haha andere gehersenspoeld noemen en dan zo hypocriet reageren. Mooi argument ook, elke WK is gekocht, Duitsers, Russen etc.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •