Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 864

Discussie: Fortuna Sittard nieuws

Threaded View

  1. #11
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yakovlev Bekijk bericht
    Er hoeven ook geen enorme investeringen te komen denk ik. Een kwaliteitsinjectie om boven de streep te eindigen hoeft niet zo duur te zijn (kijk maar naar Emmen). Als ze Fortuna willen gebruiken als een Feeder club voor de Turkse Liga, dan moet denk ik de prio komen te liggen op het uitbouwen van de infrastructuur.
    De regio Sittard-Geleen is met vrijwel alle sporten bezig topsport infrastructuur te ontwikkelen, alleen het voetbal blijft hilarisch achter.

    Gün is wel de goede weg ingeslagen, maar de Gemeente wilt niets of nauwelijks meehelpen. Beetje gek na alle steun die het gegeven heeft aan het wielrennen en handballen.
    Wielrennen en handbal kosten over het algemeen wel een fractie van voetbal. Verder ben ik het helemaal eens met je verhaal, een club als Fener ben je gauw tientallen miljoenen aan kwijt terwijl je Fortuna met veel minder al enorm helpt én een vinger in de pap kan hebben.

  2. The Following User Says Thank You to edodevries For This Useful Post:

    Yakovlev (20 mei 2020)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •