PSG fans > Liverpool fans deze wedstrijd.
Hidz (19 september 2018)
PSG in Jordan-shirts? PSG-kleding wordt langzamerhand gewoon designkleding.
Lekkkerr.
Oh telt niet trrr
Op de bal.
Sorry
Haha hij vraagt zich werkelijk af waarom hij wordt afgekeurd. Paar noppen in z'n ballen, maar moest gewoon doorgespeeld worden hoor.
Zelfs Galatasaray weet het net te vinden, inmiddels een 2 - 0 voorsprong daar thuis tegen Lokomot . Moskou
Fenomeeen.
Lekker Kylian!
Salah speelt zwaar kut
Club Brugge vlak voor tijd 0-1 achter
Zo zwaar verdiend
Wat een speler man.
Lekker.
Mooi man. Kut PSG
Bob Sacamano (19 september 2018),Giovani (18 september 2018)
Je zou het Liverpool bijna gunnen.. Leuke ploeg.
Wat een fout van Mbappe. En ik kan mij niet heugen dat Thiago Silva ooit niet kut was in een grote wedstrijd. Wat een troepverdediger is dat.
Van Messi's schaduw naar die van Mbappé. Mooi man.
*NERAZZURRI* (19 september 2018)
Tot zover Bruine Ster, nu nog even van Rode Ster winnen en dan de echte tegenstanders. Firmino <3
*NERAZZURRI* (19 september 2018),Bob Sacamano (19 september 2018),Kinggerrard (19 september 2018),Miln (19 september 2018)
Rode Ster gewoon puntje gepakt. Lekker! En dat met een ploeg waar pakweg Fortuna van zou winnen. Die hadden tot vorig jaar nog Mitchell Donald als aanvoerder:')
Wat kan ik me toch heerlijk ergeren aan die luie Neymar. Je gunt iedereen z'n talent, maar hij doet er zo weinig mee. Met die dribbel op het einde dacht hij de hele wedstrijd alibi verdedigen op TAA nog even te kunnen legitimeren, toen de matig spelende Salah z'n zoveelste balverlies had en Liverpool uit positie stond. Wat is het dan lekker dat ze alsnog met lege handen staan.
Zo'n Tüchel past daar ook echt totaal niet in mijn ogen. De vedettes gaan echt niet mee in dat regime van hem.
Mo'tje had een betje lopen op PSG volgens mij. Assistkoning voor de Fransen en ook nog woest bij de 3-2:')
Keiser (19 september 2018)
Prettig leesvoer wel.
Thanks Interbois.
*NERAZZURRI* (19 september 2018),Bob Sacamano (19 september 2018),Bonevacia (19 september 2018),Keiser (19 september 2018),LFCMokum (19 september 2018),Pizzakoerier (19 september 2018),somagunner (19 september 2018),X (19 september 2018)
LFCMokum (19 september 2018)
HoerenNapoli.
Heerlijk, met 3 waterdragers dat hele oliezooitje 90 minuten weggespeeld. Het is aan onszelf te danken dat het nog enigszins spannend werd. Klopp's Liverpool is weergaloos op Champions League avonden, wat ben ik blij dat die man naar ons gekomen is
WiseGuy1897 (22 september 2018)
Napoli moet ook echt ophoeren uit die CL.
Bernardo (19 september 2018),chuchu (19 september 2018),Johan C (19 september 2018),Kinggerrard (19 september 2018),LFCMokum (19 september 2018),Melanoisia (19 september 2018),Miln (19 september 2018),Peerk (20 september 2018)
Fernando getemd.
Napoli kan beter structureel 5e eindigen in Italië. Elke x dat gefaal in de CL
Hup Ajax .
De Ligt geblesseerd. Speelt niet vanavond. Dat is er nu net eentje die je niet kunt missen.
K.U.T.
Gek he. Was al een tijdje bezig. Michael zelf bij betrokken. Die gaan zoveel gekke dingen uitbrengen de komende tijd.
Ik hou echt van Bobby. Beste spits die er is. Maar de wereld begint het langzaam te begrijpen. En Neymar zit al een tijdje niet meer in de top 5 van de wereld. Kan echt niet tippen aan Hazard bijvoorbeeld. Geweldig talent maar Messi liet hem wel veel beter lijken. Net als zoveel aanvallers.
Zoals Dembele, toch DA
DanielAlves (19 september 2018),Johan C (19 september 2018)
Vooral Suarez. Die zou er 4 maken per seizoen bij Real.
DanielAlves (19 september 2018)
Juve en Roma tegelijk. Dat probeerden ze juist te voorkomen toch?
Pizzakoerier (19 september 2018)
Benieuwd naar Ajax. Hopelijk een mooie overwinning.
Van de Beek tamelijk snel afgeserveerd. Wie had gedacht.
Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)
Favorieten/bladwijzers