Nog een terechte strafschop ver in blessuretijd.
Nog een terechte strafschop ver in blessuretijd.
DanielAlves (20 februari 2020)
Ik ben beter dan Babel.
Keiser (20 februari 2020)
Volgende week koppie erbij houden en hopen op een scheidsrechter die lands de specsavers is geweest.
Ik denk 0-2. Lukaku. Snel vergeten verder en door.
Pizzakoerier (20 februari 2020)
Hij fluit ook echt voor elk theatraal val en beloont echt dat gedrag. Tering scheids.
Wat was dat net nou weer voor een pass van Ziyech? Weer 30 seconden kwijt.
Wauw wat een absolute stront performance van Ziyech. Gister aan de snuss gezeten of zo? Tering zelfs ballen over 3 meter lukken niet.
Ook nog zo'n kutgoal. Past wel in de wedstrijd.
Wat een schijtgoal.
Dat wordt ellende volgende week
Uit Europa gekegeld. Moet van Alkie 072 komen dit jaar.
Lekker ingestapt van Schuurs ook, na het balverlies.
Dit is wel echt duur. 1-0 verliezen gaat nog. Nu moet je er drie maken en de nul houden. Dom van Schuurs om hier risico te nemen.
Passend einde.
Tegen fcking Getafe.
Volgende week maar schriftelijk af doen, dit gaat niet meer goed komen. En mooi morgen alle: ''hier had je niet van hoeven verliezen''. Dat is juist wat er fout gaat, je verliest hier van omdat je denkt dat ze er niks van kunnen en je wel volwassen genoeg bent om niet in het irritante spel mee te gaan. Tegenovergestelde bleek zoals verwacht. En dan kan je allerlei dingen aanwijzen (teveel afwezigen, niet wedstrijdfit wellicht, matige scheids, reservekeeper, wat een nare kutploeg etc etc etc), maar kom je tegen deze tegenstander gewoon tekort. Punt uit.
Heel onvolwassen dit.
Maar gelukkig wel 300 miljoen op de bankrekening.
Volgende keer echt geen Babel meer. Moge duidelijk zijn dat hij geen goede vervanger is van Promes. Je hebt niet eens per se een heel goede speler nodig. Gewoon iemand die de loopacties wel maakt. Er waren deze wedstrijd zoveel lange passes waarop niemand liep.
Voor iedereen die echt nog verbaasd is hierover verplicht leesvoer: https://www.vi.nl/pro/analyse/de-get...=share_artikel
Thomas83 (20 februari 2020)
Kunnen, werd vooralsnog 0-2 en 0-3. Ajax heeft niet een fatsoenlijke kans weten te creëren tegen nogmaals fcking Getafe. 2, 3 leuke spelers, rest zijn kilometervreters die hun lack aan kwaliteit compenseren door toneelstukjes op te zetten en agressief zijn in duels/pressing. Soort mini atleti, miss nog erger zelfs.
Ik weet niet of ik het wel echt zich meeslepen zou willen noemen. Kan toch ook zijn dat hij gewoon een statement wilde maken? Je bent niet gelijk opgefokt als je wijst op het gedrag van Getafe. Ik vond hem ook niet minder spelen dan normaal. Hij is altijd ruk.
Schuurs. Wat een lul
Schandalig Ajax. Echt zwaar kut. Nul plan. Nul tactiek.
joost_vdv (21 februari 2020)
Denk dat ze een paar tandjes terug hebben geschakeld, want spelen een hele belangrijke wedstrijd tegen Sevilla dit weekend en je zag Angel/Molina ook nog amper druk zetten nadat ze er net in kwamen.
Denk dat je als Ajaz zijnde nog blij mag zijn dat het hier slechts 2-0 is gebleven... Het had ook gewoon al 3-0 kunnen staan bij rust met die 1op1 kansen voor Maksimovic en Mata.
Pak eens punten verdomme.
#wzawdbajax life
@ajaxlife
bij het verlaten van het stadion onderweg naar de spelersbus maakt een enkele ajacied een laatste schwalbe. Er wordt gedaan alsof wordt gevallen. #getaja
Laten we wel zijn, die gasten zijn ondanks hun gebrek aan kwaliteit wel gewoon winnaars. Hoe ze het doen, doen ze het maar ze staan nu wel met 2-0 voor.
Blijf ook bij mijn stelling dat alleen Ziyach er bij ons wat van kan. Speelt hij niet of heeft hij zijn dag niet blijft er niks van het elftal over. Stelletje losers.
Een fitte Ajax zou Getafe slopen. Zonder diepgang is Ajax niks.
Ihlosi (28 februari 2020)
Ros de bal de diepte in en hij rent er wel achteraan..
Ik hoop echt dat hij teruggestuurd wordt naar Gala. Is op zich een hele sympathieke jongen, maar ik trek zijn spel zo slecht. Heeft op wat fysieke kwaliteiten na echt helemaal niks. Ooit was dat waar Ajax niet voor stond, maar hey, "hij kent de club" en hij "staat er meteen".
Vind die coach van LASK best interessant voor PSV. Staat boven Salzburg in de competitie en doen het echt meer dan prima in Europa met echt een gaar elftal.
Dat zijn voor mij de twee grote ergernissen van deze wedstrijd. Babel die weer weigert loopacties te maken, en Schuurs die met een naïeve fout de return weggeeft. Ok, het is nog wel een wedstrijd straks in Amsterdam, maar het zal een helse klus worden. Ik zie dit Ajax niet zomaar even de nul houden.
Ongelooflijk hoe Gent met kansen morst in Rome.
Ruben Neves: always thinking "Outside the box..."pic.twitter.com/QZTZo0S84s
— Nick Harris (@sportingintel) February 20, 2020
Voor op de korte termijn is hij dat ook wel.
AZ in ieder geval nog gelijk. Eigenlijk moet je er nog eentje bijmaken met oog op de return.
Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)
Favorieten/bladwijzers