C die heeft nu de kutste avond van zn leven wrs
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403506
Gadverdamme.
Roma is ook goed te doen. Zelfs wij hadden ze bijna.
Van harte mannen
Mooie beelden uit Rotterdam. Wat een sfeer!
Feyenoord is ook goed te doen.
Johan C ( 6 mei 2022)
Het zal inderdaad een dodelijk saaie finale worden die in 0-0 1-0 of 0-1 eindigt.
Bernardo ( 6 mei 2022)
Finale!!! Kusjes vanuit Marseille.
F.A.Q. ( 6 mei 2022),Gladde Chevin ( 6 mei 2022),Río ( 6 mei 2022)
Knap en professioneel uitgespeeld. Marseille blafte wel, maar beet niet. Nu schaken tegen Mourinho.
Ik denk dat een finale tegen roma eigenlijk gunstiger is dan tegen leicester.
Deze jongen had vóór de kwartfinales al een vlucht naar Tirana geboekt voor €65,-. Gokje pakt aardig uit nu.
Bonevacia ( 6 mei 2022),DonK ( 6 mei 2022),Fries ( 6 mei 2022),Gladde Chevin ( 6 mei 2022),Hoogkamp ( 6 mei 2022),JoëlGunner ( 6 mei 2022),Miln ( 6 mei 2022),Muse ( 6 mei 2022),Pazza-Inter ( 6 mei 2022),RaulVilla ( 6 mei 2022),Río ( 6 mei 2022)
En posters maar blijven beweren dat de PoeSimao nooit naar wedstrijden gaat..
Naar mijn mening is het niet te accepteren dat het bijna letterlijk altijd gelazer is met die mensen. Dat het eén keer gebeurt, ok, maar nu weet je hoe laat het is als Feyenoord (of in mindere mate, Ajax) langs komt. De instanties van ontvangende steden zouden de politie op scherp moeten zetten, om bij de eerste de beste overtreding zwaar buitensporig al die idioten tegen de grond te werken. Leidt wellicht tot wat onschuldige supporters de eerste keer, maar als het maar een paar keer gebeurt, en mensen die de orde verstoren zware gevangenisstraffen krijgen, houdt het wel een keer op. Dit geweld moet je naar mijn mening hardhandig de kop indrukken, maar ik krijg de indruk dat mensen vinden dat het "erbij hoort".
Gladde Chevin ( 6 mei 2022),Maradona10 ( 6 mei 2022)
Een stadion met 22500 plekken, dat is een soort Euroborg.
Hoeveel kaarten krijgen beide teams dan? 6000?
Ik las zojuist ergens 7500.
Momus waar zijn je felicitaties met het behalen van de finale? Toen Ajax dat bijna lukte moest heel Nederland plichtmatig voor Ajax zijn van jou.
Euforie is nog volop aanwezig, maar voordat ik het wellicht vergeet, wat een ongelofelijke teringstad is Marseille. Al mijn vooroordelen bevestigd.
Sfeer in het stadion rondom de wedstrijd wel heel gaaf. Minus het traangas. Heb zelden zo'n kabaal meegemaakt.
Hahaha die reactie van Johan wauwwww, hoe kan je iemand zo misgunnen. Gefeliciteerd met de finale boys.
Gladde Chevin ( 6 mei 2022),Maradona10 ( 6 mei 2022)
Had niet verwacht de nul te houden in een Europese halve finale in Marseille, maar Marseille leek nooit echt gevaarlijk te worden, zeker zonder Payet. Prachtig om dit team in het toernooi te zien groeien. Heb er een hard hoofd in tegen het dekselse Roma, maar tegen Vitesse waren die ook niet bepaald hoogstaand
Johan C ( 6 mei 2022)
Hoogkamp ( 6 mei 2022),Juventino ( 6 mei 2022),Maradona10 ( 6 mei 2022)
Laten we hopen dat de euforie zondag doorwerkt en men dan weer wint.
Gefeliciteerd
Maradona10 ( 6 mei 2022)
Treurige dat het in zo'n klein stadion gespeeld wordt en er dan zo weinig fans van beide clubs naar toe kunnen. Het is dan wel maar het 3e toernooi, maar op voorhand was toch al logisch dat er niet 2 dwergen in de finale zouden komen te staan?
Ik vind dat gezeik juist treurig. Eindelijk een kans voor landen als Albanie om een prestigieus event te organiseren en zich van hun goede kant te laten zien. Ze hebben daar trouwens een prachtig stadionnetje gebouwd en zelfs met 22k mensen zal de sfeer daar prima zijn.
Gladde Chevin ( 6 mei 2022),Hidz ( 6 mei 2022)
Pfoeh ja, zo kan je het ook bekijken. Al vind ik zelf altijd een beetje worden overschat, als TV-kijker ga ik echt niet ergens naar toe omdat er een voetbalwedstrijd gespeeld is. En de 22k man die er kunnen komen zal ook geen grote impact hebben op het toerisme. Het voetbal is toch voor de fans en voor sommige clubs is zo'n Europese finale iets wat maar zelden gebeurd, dan wil je toch zoveel mogelijk fans daar onderdeel van laten zijn.
Overigens wel mooie finales. Zes verschillende landen, Europa League twee finalisten die daadwerkelijk in Europa League zijn begonnen (toch?) en in Conference League ook twee clubs die daarin zijn gestart.
Hoogkamp ( 6 mei 2022)
Proficiat Feyenoorders. Schitterende finale!
Gladde Chevin ( 6 mei 2022)
Die kans lijkt mij nihil. Het grootste gedeelte zal wel naar sponsoren en bobo's gaan.
Toerisme in Albanië heeft onder Nederlanders een gigantische sprong gemaakt nadat WIDM daar kennelijk ooit een seizoen heeft opgenomen. Dit soort TV-momentjes kunnen onbekendere landen echt helpen wat dat betreft.
De piramide van Tirana - het meest bekende punt van de stad - wordt trouwens verbouwd (lees: verpest) door een Rotterdams ingenieursbureau.
Oh en Maradona, als je wat van de stad en het land wil zien kan ik je wel wat tips geven.
Pazza-Inter ( 6 mei 2022)
Er zijn op het moment 16 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 16 gasten)
Favorieten/bladwijzers