Doe.maar Ajax
Op het moment van schieten staat Huntelaar buitenspel. Had, net zoals bij een rebound van een keeper, afgevlagd moeten worden.
Staat tegenover dat de penalty van Lewandowski ook afgekeurd had moeten worden. In ieder geval één keer stilgestaan tijdens de aanloop.
Pizzakoerier (13 december 2018)
Heb/had je de paardenlul weer aan staan?
Tadic is Europese top,
Blind en Wöber absoluut niet,een aantal speler s speelden onder hun top, uitzondering Onana, hij liet/laat zien dat hij een top 10 wereld keeper =.
Ajax staat (weer)op de kaart internationaal.
Wat een heksenketel was het, wat een spektakel was het, wat een verrassing was het wie door zou gaan?
Ajax hoeft nergens bang voor te zijn, alleen de vorm van de dag kan beter gezien Ajax gisteren nogal wat slordigheden liet zien.
Zo, dat Schalke is me op voorhand al een partij kansloos!
Voor het Nederlands voetbal hoop ik voor Ajax op Porto, voor het mooiste duel hoop ik op Dortmund.
Overigens echt lachwekkend dat, nu 16 van de 32 deelnemers uit de hoogst genoteerde competities komen, ze elkaar nog steeds niet in de 1/8e finale kunnen treffen. Dat zo'n Man. City maar 4 tegenstanders kans treffen... Gaat nergens over natuurlijk.
Hoogkamp (13 december 2018)
Ik lust Real ook wel. Bring it.
Madrid is imo wel leukste stad als je er heen gaat. Vind ik persoonlijk leuker dan Barcelona. Wat dat betreft in Juventus echt wel kut. Porto geen ervaringen mee overigens.
Porto of Real, de rest wordt kut.
Porto staat in de Portugese competitie 4 puntjes voor op Benfica, en die mannen hebben we gewoon gedaan.
Hoop echt dat die eruit komen. Real draait misschien niet geweldig, maar ik zie ons daar niet van winnen. Schakelen voor de CL om het echie echt wel een tandje bij.
Het liefst Porto en anders Dortmund. De rest liever niet.
Ik hoop trouwens dat het voorbij is voor die Wober bij Ajax. Idioot op op die positie in het veld zo roekeloos in te komen. Benadeelde daar de ploeg gigantisch.
Nah, kan me de situatie niet meer helemaal exact voor de geest halen, maar die gast was wel weg volgens mij. Hij had nog een lange weg te gaan, maar was wel gevaarlijk. Om hem daar neer te halen met een 2-1 voorsprong denkende dat je geel krijgt snap ik opzich nog wel. Zal ook niet op die enkel gemikt hebben, daar is die te lief voor.
Kan zijn gedachtengang in die split second wel begrijpen.
Op dit soort momenten word je gewogen.
Mazraoui ook vreselijk slecht. Zo vaak uitgespeeld. Frenkie bakte er ook niks van en ook Tagliafico speelde geen goede wedstrijd. Is wel een strijder verder. De Ligt en Neres ook niet best.
Ziyach, Tadic en Onana stonden er wel echt.
Ik heb zat (veel betere) spelers bij diverse clubs domme rode kaarten zien pakken en nu wordt Wöber erop afgerekend? In München was hij koning. Leven van een voetballer pik.
Verder waren gister veel spelers niet op niveau, maar toch verlies je (wederom) niet. Dat betekent dat Ajax, in tegenstelling tot vorige jaren, meerdere wapens heeft.
Bonevacia (13 december 2018),Pizzakoerier (13 december 2018),Tinussz (13 december 2018)
Zo goed is Wober niet. Staat niet voor niks niet in de basis. Het is geen de Ligt.
Rationeel heb je waarschijnlijk gelijk hoor, levert daarnaast nu toch niks op. Maar goed, op een moment dat het zo goed gaat dat simpele hoofd alles zien omdraaien met zo'n overtreding....dat vraagt wel om een reactie.
Zijn er weinig zo goed als De Ligt. Betekent niet dat hij slecht is. Het is in ieder geval geen Joël Veltman als centrale verdediger.
Wil alleen zeggen dat niveau De Ligt voor Ajax geen vanzelfsprekendheid is. Wöber had gister een slechte dag (zoals velen), maar is voor de rest gewoon een prima centrale verdediger. En ook nog jong. Kan me niet herinneren dat hij vaak door de ondergrens is gezakt. Dat hij niet altijd in de basis staat, heeft te maken met tactische keuzes en niet omdat ie niet goed genoeg is.
Bonevacia (13 december 2018)
Wanneer je structureel aan wil haken, ben ik van mening dat het niveau Wober niet voldoende is.
Maar goed, er waren er meer slecht. Vooral van de Jong en de Ligt had ik meer verwacht, ik denk echt dat ze teveel complimenten gehad hebben de laatste tijd. Mazraoui kan niet verdedigen helaas.
Sorry, maar waarom sooh giga zwart/wit ; goed/slecht. Het kan inderdaad beter, maar er waren er meer die een voldoende haalden dan die geen onvoldoende haalden.
Wöber deed echt iets stoms , of heeft Ten Hag het goed gezien dat Wöber in de wat grotere wedstrijden tekort komt?
Mazraoui liet zich vaak verrassen, maar pakte tog op bepaalde momenten de bal voor de voeten van de tegenstander weg.
Je vergeet verder Blind, hij = maar al te vaak doelloos in de verdedigende stelling, daar komen maar al te vaak gevaarlijke situaties van.
De Ligt eerste helft matig, tweede helft goed hersteld.
Frenkie de Jong speelde minder dan we gewend zijn, maar best nog wel voldoende.
Neres had een aantal keren net de pech dat de bal onderschept werd,maar wel een voldoende.
En inderdaad Onana, wat een klasbak van een keeper, gisteren avond 5 miljoen meer waard geworden.
Tadic, geweldige ontwikkeling nog steeds, plezier knalt gewoon uit zijn boddy en ogen, en o soooooooooh slim.
Ziyech deed het goed en leek wel niet weg geweest, draaide gewoon volop mee, had wat pech met zijn schoten, maar weet exact de bal te sturen sooh als hij dat wil.
Hup Ajax, er zit meer in het vat. indien Ajax als geheel de goede vorm heeft zijn bijna alle team s te kloppen.
kom maar op.
Zeker, die bakte er ook helemaal niks van. Hoorde hem laatst ook al over "een volgende stap" en dat ie overal "op de radar" zou staan.
Vent kan ook maar net aanhaken. Laat m zich concentreren op zijn veldspel en niet denken dat ie wat voorstelt.
Gelukkig speelde Schone gisteren niet. Goed gezien van ten Hag.
Hopen dat de *elite* clubs Ten Hag maar niet weg halen.
Overigens mogen we God echt op de blote knieen danken dat Onana er gisteren was. Stel je voor dat je daar met Lamprou had gestaan...
Uitstekend optreden van Andre.
Gladde Chevin (13 december 2018),Keiser (13 december 2018)
Waarom op je blote knieën lijkt me sowieso een betere vraag.
Tadic was slecht man, zoveel dom balverlies.
Kijk ElSimao eens even de kritische Ajacied met weemoed naar betere tijden uithangen. Soms moet je ook gewoon trots ipv kritisch zijn.
Had je me in de zomer verteld dat Ajax na twee ontmoetingen met Bayern ontevreden zou zijn met 2 punten dan had ik je richting het Pieter Baan centrum verwezen.
Er zijn op het moment 71 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 71 gasten)
Favorieten/bladwijzers