Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PoeSimao Bekijk bericht
Ik heb het idee dat Liverpool het niet heel serieus nam, ze wisselden hun goudhaantjes ook al in de 55e minuut ofzo. Buiten dat heeft Ajax ook niet echt heel potten kunnen breken. Ik vind het wederom een slecht optreden van ten Hag.
Mwah, ik vind dat eerste te gemakkelijk. Daarvoor hebben ze teveel kansen weggegeven. Was het 1-1 of 2-1 geweest, wat niet onrealistisch was, zaten we hier net wat anders te lullen denk ik. Na die 0-1 hebben ze nog meer gefocust op de omschakeling, maar houden ze hun verdedigende organisatie wel intact. Ik vind dat Ajax het niet slecht heeft gedaan en het had hier minimaal een punt verdiend. Wanneer je meest creatieve middenvelder zo vroeg uitvalt en je meest gevaarlijke aanvaller van de laatste weken er niet bij is, dan is het al lastiger. Dan heb je ook te weinig voetbal in je elftal zitten om ook echt een deel van de wedstrijd te controleren. Van de bank werd je ook niet vrolijk. Gravenbergh deed het ook prima trouwens, is nog een broekie.

Ten Hag had het in het begin prima voor elkaar, vooral defensief, maar heeft gewoon ruk gewisseld. Verder is het balen en falen dat we geen fatsoenlijke spits hebben.