Bekijk resultaten enquête: Ik ben:

Aantal stemmers
41. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Voor

    2 4,88%
  • Tegen

    30 73,17%
  • Voor, maar met promotie/degradatie

    5 12,20%
  • Tegen, ondanks promotie/degradatie

    2 4,88%
  • Geen mening

    2 4,88%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1330

Discussie: Super League

Threaded View

  1. #10
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Ik heb er eerlijk gezegd nooit echt over nagedacht, ondanks dat Agnelli een belangrijke rol hierin lijkt te spelen achter de schermen.

    Volgens mij is het ook niet zo dat er helemaal geen nationaal voetbal meer gespeeld gaat worden. Zag een maand of wat geleden een interview van Agnelli waar hij zei; “we spelen circa X Europese wedstrijden per seizoen, vergeleken X wedstrijden op nationaal niveau, waarom wordt dit niet gelijkgetrokken aangezien de Europese wedstrijden veel meer publiciteit krijgen”

    De exacte cijfers zijn mij ontschoten, maar ergens heeft hij wel een punt. Er zijn veel minder wedstrijden op Europees niveau dan op nationaal niveau. Het is uiteraard ook een commerciële overweging van alle grote clubs.

    Als het een toffe competitie wordt, ben ik op zich niet tegen. Fuck de UEFA ook, corrupte bende. Wel mooi dat ze gelijk janken
    Het gaat gewoon om gegarandeerd inkomen (te verhogen). Arsenal nu, Juventus en de Milanese clubs in het verleden, hebben tientallen miljoen misgelopen door het missen van de CL. Dat willen de meeste club eigenaren denk ik gaan voorkomen. Is daarom ook geen toeval dat PSG en Bayern nog niet toegezegd hebben. Die lopen dat risico niet.

  2. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    voskat (18 april 2021)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •