Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
Maar vanuit dat licht is dit toch prima? Die clubs die daar verantwoordelijk voor zijn worden afgezonderd en komen op een eiland terecht en de macht die zij hadden wordt verdeeld over de andere clubs. Voor de UEFA de optimale kans om te reorganiseren op een goede manier.

De commercie wordt constant geslikt, maar juist een super opportunistisch plan dat het systeem omver kan kegelen krijgt zoveel tegenwerking. Ik snap dat oprecht niet. Het momentum is er om de super league te boycotten en de clubs hun macht deels te ontnemen. Er is toch gewoon prima een vrije keuze tussen wat je wil in voetbal commercie of passie. Maar het lijkt toch dat iedereen die het hardst om passie roept, toch het liefst ook de vruchten van de commercie plukt.
Oh zeker, als de clubs geweerd worden uit de nationale competitie dan boeit me dit allemaal geen ene reet; het lijkt me dat de clubs vrij zijn om te bepalen wat ze zelf willen doen.
Mijn hele issue is dat een paar mensen denken dat hun clubs gewoon met die extra gelden de eigen nationale competitie verder mogen verzieken.

Perfect moment dus voor een complete reorganisatie van het Europese voetbal, minder geld en startbewijzen naar de absolute top.