Pagina 58 van 64 EersteEerste ... 8485657585960 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.566 t/m 2.610 van 3060

Discussie: Bayern Munchen Topic

Hybrid View

  1. #1
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Een Italiaan bij Bayern, altijd leuk.

    Legendarisch blijft dit

  2. #2
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Ik heb veel respect voor Guardiola maar wat hij nu doet gaat te ver. Je kan toch niet midden in het seizoen dit soort dingen doen. Als hij trainer was van Arsenal dan wou ik dat ie meteen vertrekt.

  3. #3
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    ga je ook nog vertellen wat hij heeft gedaan of mogen we daar naar raden?

  4. The Following User Says Thank You to Astore For This Useful Post:

    RaulVilla ( 5 januari 2016)

  5. #4
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    ga je ook nog vertellen wat hij heeft gedaan of mogen we daar naar raden?
    Hij wilt naar de PL zei hij. Een nieuwe uitdaging enzo. Maar ik vind de timing bizar en opmerkelijk. Midden in het seizoen dat soort dingen zeggen en doen bij een club van de formaat van Bayern.

  6. The Following User Says Thank You to somagunner For This Useful Post:

    edodevries ( 5 januari 2016)

  7. #5

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Hij wilt naar de PL zei hij. Een nieuwe uitdaging enzo. Maar ik vind de timing bizar en opmerkelijk. Midden in het seizoen dat soort dingen zeggen en doen bij een club van de formaat van Bayern.
    Ja, zegt toch niets verkeerds? Zegt gewoon waarom hij niet wil verlengen, prima toch. Bayern heeft ook al laten weten wie de nieuwe coach zal worden, dat ook een probleem? Niets mis met de timing.

    Als hij trainer was van Arsenal dan wou ik dat ie meteen vertrekt
    Lekker belangrijk.

  8. The Following User Says Thank You to Matto For This Useful Post:

    RaulVilla ( 5 januari 2016)

  9. #6
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Niets belachelijks aan. De komst van Ancelotti is al aangekondigd, dan mag Guardiola toch ook speculeren over zijn toekomst?

  10. The Following User Says Thank You to Cudi For This Useful Post:

    Keiser ( 5 januari 2016)

  11. #7
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRN Bekijk bericht
    Niets belachelijks aan. De komst van Ancelotti is al aangekondigd, dan mag Guardiola toch ook speculeren over zijn toekomst?
    Het is alleen niet zo collegiaal naar Pellegrini en misschien van Gaal toe (zie hem eigenlijk niet naar Chelsea gaan).

  12. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    Gladde Chevin ( 6 januari 2016)

  13. #8
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Het is alleen niet zo collegiaal naar Pellegrini en misschien van Gaal toe (zie hem eigenlijk niet naar Chelsea gaan).
    Hij zegt toch nergens dat hij naar United of City wil?

  14. #9
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anfield Bekijk bericht
    Hij zegt toch nergens dat hij naar United of City wil?
    Nee. Guardiola gaat inderdaad naar Spurs of Everton.

  15. #10
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Het is alleen niet zo collegiaal naar Pellegrini en misschien van Gaal toe (zie hem eigenlijk niet naar Chelsea gaan).


    Hou toch eens op met dat belachelijk gedoe.

  16. #11
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht


    Hou toch eens op met dat belachelijk gedoe.
    Nee.

  17. #12
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRN Bekijk bericht
    Niets belachelijks aan. De komst van Ancelotti is al aangekondigd, dan mag Guardiola toch ook speculeren over zijn toekomst?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Ja, zegt toch niets verkeerds? Zegt gewoon waarom hij niet wil verlengen, prima toch. Bayern heeft ook al laten weten wie de nieuwe coach zal worden, dat ook een probleem? Niets mis met de timing.
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    Laatst gewijzigd door somagunner; 5 januari 2016 om 17:13 Reden: quote]

  18. #13

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    Zegt wie?

    Nog geen Bayern fan tegengekomen die er hetzelfde over denkt. Je lult maar wat.

  19. #14
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Zegt wie?

    Nog geen Bayern fan tegengekomen die er hetzelfde over denkt. Je lult maar wat.

    Ik zeg toch dat het onnodig onrust is. Als Bayern spelers er geen moeite mee hebben prima maar dat is niet wat ik bedoel.

  20. #15

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Ik zeg toch dat het onnodig onrust is. Als Bayern spelers er geen moeite mee hebben prima maar dat is niet wat ik bedoel.
    Dat is mijn punt. Jij zegt het. De fuck weet jij nou of het onrust creëert of niet. Spelers weten wat er zal gebeuren en er is geen onzekerheid. Prima gedaan dus. Wat bedoel je dan? Snap echt niet wat je nou wilt zeggen.

  21. #16
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.956
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Zegt wie?

    Nog geen Bayern fan tegengekomen die er hetzelfde over denkt. Je lult maar wat.
    Ik wel. En die waren er allerminst gelukkig met de situatie, om het woord pissig maar niet te gebruiken.

  22. #17
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ik wel. En die waren er allerminst gelukkig met de situatie, om het woord pissig maar niet te gebruiken.
    Ik ken er 5 en alle 5 zijn ze geweldig gelukkig met het feit dat ie eindelijk oprot. Wilden ze allemaal eigenlijk al sinds ie een contract tekende. Begrijpelijk, van Jupp in de drup.

  23. #18
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    Sowieso kan je Guardiola weinig verwijten wat betreft het feit dat hij zijn vertrek aankondigde. Voor zover ik heb begrepen was het de club zelf die duidelijkheid wou voor het einde van het jaar en die zelf naar buiten wou komen met die duidelijkheid.

    Wat betreft zijn wens om naar Engeland te gaan, dat was ook geen echt grote verrassing. Ik denk ook niet dat Pellegrini nu plots ongeruster is dan twee weken geleden. Misschien dat het beter was om gewoon te zeggen dat je na het seizoen duidelijkheid gaat geven over je toekomst (hij maakt er nu wel een beetje een mediacircus van weer), maar zeggen dat je graag naar Engeland wil is nu ook niet zo'n groot probleem.

  24. #19
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Hij had een aflopend contract he. Jij vindt het serieus een optie om voor de wereld geheim te houden of dat verlengd wordt of niet?

  25. #20
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Hij had een aflopend contract he. Jij vindt het serieus een optie om voor de wereld geheim te houden of dat verlengd wordt of niet?
    Zeggen dat je je contract niet verlengd of dat je wilt coachen in Engeland zijn twee verschillende dingen.

    Anyway. Ik vind het vooral vervelend voor Pellegrini.

  26. #21
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Zeggen dat je je contract niet verlengd of dat je wilt coachen in Engeland zijn twee verschillende dingen.

    Anyway. Ik vind het vooral vervelend voor Pellegrini.
    Utd, City, Chelsea. Opties genoeg voor Pep. 2 clubs waar de positie van de coach enorm wankelt en eentje die er voor volgend seizoen eentje zoekt. Maar het zal wel City worden ja. Vermoed dat Louis het net gaat redden om een derde jaar te mogen volmaken daar.

  27. #22
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Zeggen dat je je contract niet verlengd of dat je wilt coachen in Engeland zijn twee verschillende dingen.
    Ik reageerde hierop:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Het gaat mij meer om het hele spektakel. Want Bayern en Guardiola konden ook hun mond houden en pas aan het einde van het seizoen alles aankondigen. Nu creëer je onnodig onrust bij de spelers van Bayern midden in het seizoen. Ik zou als Bayern fan er niet blij mee zijn.
    En dat lijkt mij dus grote onzin.

  28. #23
    Chief
    Guest

    Standaard

    Jezus, mag een coach niet eens meer zeggen naar welke competitie hij graag trekt? Wat een onzin. En daarbij is zijn opvolger al een hele tijd bekend. Hij wordt toch wel kampioen en de spelers zijn heus nog wel gemotiveerd om de CL te winnen over een half jaartje.

  29. #24
    Zinedine Di Matteo Gutihaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2013
    Berichten
    1.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Heynckes kondigde in augustus al aan dat hij na desbetreffende seizoen zou vertrekken en Bayern liet vervolgens halverwege het seizoen weten dat Guardiola de nieuwe coach zou worden. Als er nieuws is omtrent de club, dan wordt dat normaliter zo snel mogelijk naar buiten gebracht. Heynckes en Bayern hadden beide ervoor kunnen kiezen hun nieuws heimelijk te bewaren tot het moment voor hen daar was (het einde van het seizoen o.i.d) maar beide brachten het kort na de beslissing aan het licht in de media. Overigens wonnen ze dat seizoen de treble.

    Net zoals Guardiola halverwege dit seizoen heeft laten weten zijn contract niet te verlengen - al dan niet op verzoek van de voorzitter - en Bayern maakte zijn opvolger ook meteen bekend in de persoon van Ancelotti. In het geval van de club kan het zo zijn dat er bepaalde belangen meespelen in hun keuze dergelijk nieuws gedurende het seizoen wereldkundig te maken. En voor de coach is het mogelijk dat het eenvoudigweg zijn norm is het te vertellen op het moment dat de beslissing gemaakt is en niet er lange tijd mee rond te lopen in zijn hoofd en noodzakelijkerwijs erover moeten liegen, zoals een vader en moeder die meteen openbaren richting kinderen en naasten dat een scheiding aanstaande is. Het is hun morele plicht dergelijke informatie te delen met zij die er recht op hebben (fans, media), zelfs als het moment niet optimaal is. Dat Guardiola vervolgens ook te berde brengt waar hij na zijn vertrek in zee wilt gaan is wellicht niet verstandig om te doen als zijn collega's in de PL in ogenschouw worden genomen, maar kennelijk achtte hij het nodig zijn gedachten te ventileren. Wellicht kon hij die verleiding niet controleren, zoals velen van ons de tendens hebben een geheim niet te kunnen bewaren. Dit gegeven kan ook worden geïnterpreteerd als een uiting van respect en waardering richting de PL; waarschijnlijk de meest begeerde coach in de voetballerij die het niet kan weerstaan zich te uiten over zijn wens om daar aan de slag te gaan.

    Als een persoon zich wilt uiten over eender welk onderwerp, dan hoort dat ten alle tijden mogelijk te zijn. Ook als situaties zich aandienen waarin het ongepast is bepaalde woorden uit te spreken, tenzij er tot geweld wordt opgeroepen. Die vrijheid hoort er altijd te zijn in een leefwereld, vermits iedereen het recht heeft hun gedachten te uiten, zelfs als het minachtend is. Als dit er niet is, dan betekent dat dat er mensen zijn die de vrijheid van anderen willen inperken. En als er daarnaar geluisterd wordt, dan verliest de vrijheid het van het egoïsme. Men tolereert de woorden van anderen dan niet en wil logischerwijs dat het niet gebeurde uit eigen belang, maar tolereert zichzelf wel. Diegene die zich daar aan schuldig maakt eigent zich vrijheid en macht toe om anderen het zwijgen op te leggen of in ieder geval hun uiting van gedachten te beperken. In dit geval uit Guardiola zich over een wens van hem, wat in principe normaal is, maar in de context is het begrijpelijk dat mensen hierbij vraagtekens zetten. Zijn uitspraak heeft namelijk nadelen, zoals mogelijke onrust binnen zijn eigen club of met name binnen andere clubs in de PL. Het is dus verstaanbaar dat er mensen zijn die het geen verstandige uitspraak vinden, maar het hoeft ook niet verstandig te zijn. Het mag zelfs minachtend zijn richting zijn collega's in de PL; als hij zich op die manier wilt uiten hoort dat perfect te kunnen. Als hij alvorens hij zich wilt uiten telkens moet nagaan of het al dan niet nadelig is en het vervolgens niet zegt, dan is zijn vrijheid al aangetast, zoals mensen wel eens een grap in gedachten hebben en het toch niet durven te vertellen. En het gaat hier over iets bijzonder onschuldig als het bekend maken van de wens om in de PL te werken...

    Het is te hopen voor hem dat het nieuws dat hij zal vertrekken zijn spelers zal prikkelen, zoals dat vermoedelijk bij Heynckes het geval was.

  30. #25
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Vind het ook niet bepaald collegiaal richting Van Gaal en Pellegrini hoor. De kans is groot dat hij op een van hun plekken aast en hij legt zo toch wel een openlijke bom onder hun posities.

  31. #26
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Vind het ook niet bepaald collegiaal richting Van Gaal en Pellegrini hoor. De kans is groot dat hij op een van hun plekken aast en hij legt zo toch wel een openlijke bom onder hun posities.
    Misschien wil ie wel naar Arsenal

  32. #27
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Misschien wil ie wel naar Arsenal
    Mag toch hopen van niet

  33. #28
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
    Mag toch hopen van niet
    Waarom niet? Gazidis laten oprotten, Wenger als algemeen directeur en Pep als trainer. Geiler kan toch niet?

  34. #29
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Waarom niet? Gazidis laten oprotten, Wenger als algemeen directeur en Pep als trainer. Geiler kan toch niet?
    Vrijwel alles is geiler dan Guardiola als coach van Arsenal. Moet er niet aan denken.

    Door Guardiola binnen te halen, gooi je als club een deel van je identiteit weg. Daarnaast vind ik het niet zo'n sympathieke vent, maar dat is bijzaak.

  35. The Following User Says Thank You to Gladde Chevin For This Useful Post:


  36. #30
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Je zou bijna denken dat het Barca en Bayen van Pep niet vermakelijk waren als je mensen hoort over de manier waarop zijn ploegen spelen.

  37. The Following 3 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    Hidz ( 6 januari 2016),MichielVC ( 8 januari 2016)

  38. #31
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Je zou bijna denken dat het Barca en Bayen van Pep niet vermakelijk waren als je mensen hoort over de manier waarop zijn ploegen spelen.
    Dat waren ze toch ook niet meer toen het nieuwe eraf was? Zeker bij Bayern heb ik vooral gehoord dat het saai was en verlangden er enorm veel naar het voetbal van Heynckes.

  39. #32
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Je zou bijna denken dat het Barca en Bayen van Pep niet vermakelijk waren als je mensen hoort over de manier waarop zijn ploegen spelen.
    Dat soort reacties is afkomstig van mensen die geen flauw idee hebben hoe moeilijk het is om een positiespel - dat veel mensen saai vinden - als dat van Bayern en Barcelona onder Guardiola erin te krijgen. Er wordt ook altijd gedaan alsof hij gigantisch veel topspelers aankoopt en er dan een elftal van maakt, maar de Busquets' van deze wereld, de geweldig gescoute Douglas Costa en het bij z'n presentatie bij Barcelona wegsturen van Deco, Ronaldinho en Eto'o wordt nogal eens vergeten. Je moet je club aanpassen ja, maar volgens mij kunnen veel clubs in Engeland dat wel gebruiken met dat ondoordachte hotseknotsebegonia-voetbal daar. Zo'n Pellegrini krijgt het niet voor elkaar, omdat hij geen afscheid durft te nemen van spelers als Yaya Touré. Guardiola zal dat wel doen.

  40. The Following 5 Users Say Thank You to Jack For This Useful Post:

    Hidz ( 7 januari 2016),MichielVC ( 8 januari 2016),qsh0x ( 7 januari 2016),RaulVilla ( 6 januari 2016)

  41. #33
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Dat soort reacties is afkomstig van mensen die geen flauw idee hebben hoe moeilijk het is om een positiespel - dat veel mensen saai vinden - als dat van Bayern en Barcelona onder Guardiola erin te krijgen. Er wordt ook altijd gedaan alsof hij gigantisch veel topspelers aankoopt en er dan een elftal van maakt, maar de Busquets' van deze wereld, de geweldig gescoute Douglas Costa en het bij z'n presentatie bij Barcelona wegsturen van Deco, Ronaldinho en Eto'o wordt nogal eens vergeten. Je moet je club aanpassen ja, maar volgens mij kunnen veel clubs in Engeland dat wel gebruiken met dat ondoordachte hotseknotsebegonia-voetbal daar. Zo'n Pellegrini krijgt het niet voor elkaar, omdat hij geen afscheid durft te nemen van spelers als Yaya Touré. Guardiola zal dat wel doen.
    Helemaal mee eens. Maar zelfs los daarvan, mensen vinden ploegen die veel scoren al vaak aantrekkelijk. Nou dat heeft zijn Bayern altijd gedaan. En er zitten ook wedstrijden bij(ook in de CL) waar Bayern ploegen heeft vernederd. Maar goed. Ik vind zijn Bayern avontuur niet helemaal succesvol maar dat is om andere redenen.

    Haha zou wat zijn trouwens, stuurt Pep Yaya gewoon bij twee clubs weg.

  42. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:


  43. #34
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Maar zelfs los daarvan, mensen vinden ploegen die veel scoren al vaak aantrekkelijk. Nou dat heeft zijn Bayern altijd gedaan. En er zitten ook wedstrijden bij(ook in de CL) waar Bayern ploegen heeft vernederd. Maar goed. Ik vind zijn Bayern avontuur niet helemaal succesvol maar dat is om andere redenen.

    Haha zou wat zijn trouwens, stuurt Pep Yaya gewoon bij twee clubs weg.
    Ben wel benieuwd waar je op doelt. Omdat hij geen CL heeft gewonnen?

  44. #35
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd waar je op doelt. Omdat hij geen CL heeft gewonnen?
    Twee keer behoorlijk afgemaakt vooral. Vooral tegen Real, ik kon het niet geloven. Tegen Barca voelde je het ook aankomen ook al gebeurde het pas in de tweede helft dacht ik. Hij heeft wel gewoon een fantastisch elftal, dus had minimaal één finale verwacht en eigenlijk ook een CL.

    Maar ben ook van mening dat hij soms kan overdrijven en "anders" wil zijn. Was totaal geen fan van Lahm op het middenveld als je gewoon andere middenvelders beschikbaar had. En begin dit seizoen moest Lewandowski hem vaker redden vanaf op de bank omdat hij zonder reden op de bank begon. Had niks te maken met rust of iets dergelijks.

  45. #36
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Volgend seizoen behoren alle PL clubs tot de top 40 rijkste voetbalclubs in de wereld. Als Guardiola in die periode de PL zwaar domineert dan neem ik alles terug en is hij de beste trainer ooit.

  46. #37
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Volgend seizoen behoren alle PL clubs tot de top 40 rijkste voetbalclubs in de wereld. Als Guardiola in die periode de PL zwaar domineert dan neem ik alles terug en is hij de beste trainer ooit.
    Dit statement klopt als geld gelijk stond aan goed beleid, de PL laat al jaren zien dat dit niet het geval is. Ik denk dat zowel het Barcelona als Bayern München van Pep de PL zouden domineren.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 7 januari 2016 om 22:16

  47. #38
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Er is geen chaos in de PL. Hoe je het wend of keert. De FA bestuur heeft zijn werk goed gedaan. Door de televisiegelden eerlijk te verdelen hebben ze de PL zo competitief mogelijk maakt. Dat er een seizoen bij zit zoals deze is precies wat ze willen.

  48. #39
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Wat? Ze willen dat het enige plezier dat de PL aan voetbalfans geeft een clubje als Leicester City is?
    Soma, kom op man... Haal die kop uit het zand.

    En wat die rijkdom betreft, valt het nog af te wachten of dat wel positief is voor de competitie...

  49. #40
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Wat? Ze willen dat het enige plezier dat de PL aan voetbalfans geeft een clubje als Leicester City is?
    Soma, kom op man... Haal die kop uit het zand.

    En wat die rijkdom betreft, valt het nog af te wachten of dat wel positief is voor de competitie...
    Natuurlijk niet. Het gaat erom dat ze de competitie zo competitief mogelijk willen hebben. Iedereen kan van elkaar winnen. En het is juist hartstikke mooi als neutrale fan dat een kleine club zoals Leicester zo hoog genoteerd staat.

    En waarom zou meer geld niet positief zijn? Wat is dat voor onzin.

  50. #41
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Natuurlijk niet. Het gaat erom dat ze de competitie zo competitief mogelijk willen hebben. Iedereen kan van elkaar winnen. En het is juist hartstikke mooi als neutrale fan dat een kleine club zoals Leicester zo hoog genoteerd staat.

    En waarom zou meer geld niet positief zijn? Wat is dat voor onzin.
    Meer geld is positief maar niet als iedereen meer geld krijgt, want dan groei je helemaal niet als topclub maar wordt het nog lastiger om spelers te halen. Salarissen gaan omhoog (ahja, want ene clubje als Leicester zal dankzij de miljardendeal evenveel salaris kunnen bieden als pakweg Arsenal) en transfersommen swingen de pan uit (ahja, want iedereen weet dat de PL rijk is dus van buitenland naar PL zal de som hoger worden. Al helemaal in het achterhoofd houdend dat de PL de enige competitie is dat zulke bedragen kan spenderen). Bovendien is het verschil tussen de PL en de rest dusdanig groot qua financiën dat ik veel clubs er nog wel voor aan zie om hun transfersom voor PL-clubs gewoon te verhogen dan voor andere clubs die geïnteresseerd zijn.

    En met al het geld is het nog maar de vraag of het niveau ook zal stijgen. PL staat nu ver onder La Liga en de Bundesliga en zelfs de Serie A (op dit moment nog beperkt tot Juventus en misschien Napoli) klopt ook aan de deur. Er is geen enkele garantie dat de PL het in Europa stukken beter zal doen. Ik denk zelfs dat het nog slechter zal gaan, maar dat zullen we wel zien binnen afzienbare tijd

  51. #42
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Gutihaz heeft toevallig op andere momenten gekeken, want Vidal heeft toch zeker 85% van de wedstrijden gespeeld tot dusver.

  52. #43
    Zinedine Di Matteo Gutihaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2013
    Berichten
    1.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Ja, klopt. Zoals ik aangaf lijkt het mij dat er niet een vaste basiself is doordat er veel gewisseld wordt van tactiek en spelers, wat afhangt van de tegenstander. In wedstrijden waarin er met vier aanvallers wordt gespeeld zal er geen ruimte zijn voor Vidal, want daarin wordt er gespeeld met twee middenvelders: Thiago en Alonso, wie beiden volgens mij onaantastbaar zijn. Met drie middenvelders zal Vidal dan wel spelen. En als alle aanvallers fit zijn, zal Guardiola er denk ik veelal voor kiezen om met vier aanvallers te spelen, waardoor er dus met slechts twee middenvelders gespeeld wordt.

    Als er met drie verdedigers wordt gespeeld, dan denk ik dat Vidal in de basis zal staan, want dan is er een positie op het middenveld vrij. De wedstrijd beginnen met drie verdedigers is volgens mij echter niet vaak gebeurd en dat zal normaliter ook niet vaak gebeuren. Dat is een uitzondering. De wedstrijden starten doorgaans met vier verdedigers, waarna een back in balbezit doorschuift en er dus drie achterin staan. De wedstrijden dat er werd gestart met drie verdedigers schuift Alonso zonder bal terug naar de verdediging, maar zoals gezegd is dat een uitzondering. Tegen een beetje tegenstander zal zelfs Guardiola niet met drie verdedigers beginnen. Maar goed, de toekomst zal het vertellen.
    Laatst gewijzigd door Gutihaz; 7 januari 2016 om 21:00

  53. #44
    Zinedine Di Matteo Gutihaz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 augustus 2013
    Berichten
    1.176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard




    Hier een voorbeeld van hoe het eruitzag met Lahm als controleur. Het voordeel ervan is dat hij erg beweeglijk is; als hij aan de bal komt en er geen duidelijke afspeelmogelijkheden zijn, kan hij lopen met de bal om de ruimte ervoor te vinden. Door deze kwaliteit van hem kan hij veel dieper op het veld spelen dan een normale CVM, zoals Alonso veel meer in en voor de verdediging speelt. Dat zal ook een van de redenen geweest zijn om hem daar te laten spelen.

    De punt naar achter is regel bij Guardiola, dus was er een controleur nodig. Echter had Bayern er geen. Schweinsteiger en Kroos zijn spelverdelers en daarnaast waren Thiago en Javi Martinez het hele jaar geblesseerd. In Lahm zag hij dan een speler die, naast dat hij meer dan voldoende overzicht heeft, beweeglijk genoeg is om op die positie te spelen. Door de hoge lijn is namelijk veiligheid benodigd voor de verdediging en Lahm is dus sterk aan en zonder de bal; hij kan snel lopen met en zonder bal en ook vlug draaien. Zodoende kunnen de verdedigers hem altijd aanspelen, gezien hij beweeglijk en snel genoeg is om ruimte te maken om zich constant en overal aan te bieden, en ook snel kan inzakken zodat de CV naar voren kan lopen in balbezit.

  54. #45
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Renato Sanchez naar Bayern voor 35 miljoen Euro.. Leek toch naar United te gaan maar 'uit het niets' getekend in Duitsland.

Pagina 58 van 64 EersteEerste ... 8485657585960 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •